Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Watch Dogs

Vastaus: Watch Dogs

Taisi tältä ehtoolta sitten pelit jäädä, ei mennyt ihan putkeen Sonylta tämä ensimmäinen ennakkolataus peli :rolleyes:. Toivottavasti aamusella toimisi.

Hohhoijaa.. Katsellaanpa huomenna duunin jälkeen uusiksi joko pääsisi pelaamaan. Ihmettelinkin aiemmin päivällä kun peli lähti latautumaan pleikalle, vaikka kortilta ei ole lähtenyt veloitusta. Noh, tosiaan ensimmäinen ps4 ennakkolataus, sattuuhan noita.. :)

Joo-oh, ei mennyt tämä ennakkolataus ihan putkeen. Näin lomalaisena olisi ollut aikaa pelailla tässä yön pikkutunteina, mutta se jäi sitten tällä kertaa välistä.

Neogafin foorumeilla useita henkilöitä joilla tämä ongelma. Esim Belgiasta. Ja kellään heistä ei ole PSN veloittanut korttia/lompakkoa, jotenka eiköhän peli herää ku Sonyn koodiapinat saa meiltä rahat pois! Mutta nyt taidan mennä nukkumaan, ei kehtaa enempää odotella.

Kas kummaa.. ittellä olikin käynyt niin jotta walletista oli automatic funding mennyt pois päältä ja siksi ei ennakkotilaus onnistunut. Sain peruttua ennakkotilauksen ja ostin digiversion suoraan storesta ja nyt toimii.

Eipä tosiaan ole velvoittanut. Kun pelin tietoihin meni, siellä oli et 79,95e maksaa. No menin tyhmyyksissäni painamaan siitä. Kortiltalähti heti 80e. Tajusin et olin ostanut Classic version ja nyt rahasti 80e deluxesta. Tai no ei, koska heitti errorin ja lompakossa on nyt se 79,95e.

Miten perun ennakkotilauksen, jotta voin ostaa sen uusiksi sillä 69e ja lompakkoon jää kymppi?

Mulla ei pysty mitään perumaan. Näkyy vaan et 26.5 alkanut..tosiaan kuittia rahastuksesta ei ole tullut joten rahoja ei ole mennyt.

Edit: onnistui. Kiitos ja öitä :)

Ennakkotilausta ei pitäisi pystyä perumaan enää julkaisupäivänä, tai samana päivänä kun rahat lähtevät walletista.(tuosta jälkimmäisestä en ole satavarma. )

Itsellä ei ollut walletissa rahaa, eikä autofunding päällä, joten veikkaan että siksi sain peruttua.

Pleikalle oli siis latautunut ennakkotilattu wd, menin storeen, etsin sieltä saman classic editionin ja ostin sen. Toimi heti oston jälkeen. Tosin täytyy tarkkailla korttitapahtumia jonkin aikaa, vahvistus ennakkotilauksen perumisesta kyllä tuli.

noniin kiitos paljon, perumalla tilauksen ja uusiks ostamalla homma toimii kuin junan vessa :) nyt on pakko pelata vielä vaikka väsyttääkin.

Ei mennyt ihan putkeen, mutta keinot löytyy.

HUOM! Ennakkotilaajan eduista ei tietoa tämän operaation jälkeen, saako pitää vai eikö saa.

1. Käy ensin toteamassa tilanne pleikkarilla: lukon kuva Watch Dogsin kohdalla. Käynnistyksen yhteydessä pitäisi ilmoitella avanneensa Watch Dogsin -> lukko ei kuitenkaan häviä
2. Mene osoitteeseen https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/en-fi/home/games ja peruuta sieltä lompakon tiedoista Watch Dogsin ennakkotilaus (Cancel Pre Order)
3. Käynnistä pleikkari, klikkaa Watch Dogs käyntiin -> heittää sinut Storeen. Osta peli uudestaan ja se avataan tässä yhteydessä pelattavaksi. Mitään ei enään imuroida kun kaikki oli muuten valmiina

-> pelaamaan

Heti alkuun kävin päävalikon Uplay-kohdasta hakemassa kultaisen pistoolin ja urheiluauton, jolla pitäisi päästä virkavaltaa pakoon jouhevammin.

Onko tähän käännetty tekstitykset ja valikot suomeksi?

Näkyy olevan valikoita myöten suomeksi. Tekstityksen kielen voi vaihtaa tai ottaa pois päältä kokonaan. Pelin ruudulle syöttämä informaatio on sekin kielivalinnan mukainen.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ja niille jotka pisti muualta kuin pleikasta lataukseen ilman ennakkotilauksia niin asetukset -> PSN -> käyttöoikeuksien palautus

Täällä auttoi myös kuin perui tilauksen ja osti uudelleen pelin Storesta, mutta jäikö nyt ennakkotilaajan edut saamatta? Itsellä latasi vain yhden lisäosan nimeltä Rajoitetut tehtävät kun taas ennakkotilauksen yhteydessä laitaili muitakin paketteja, voihan rähmä :eek:. Edit. Itse poistin pelin tiedot ja laitoin uudelleen latautuun.

Yhden illan pelaamisen jälkeiset alkufiilikset alla. Ei sisällä juonispoilereita, mutta jos haluaa löytää ja kokea kaiken ihan itse, niin kannattaa harkita lukemista tästä eteenpäin.

Heti alkumetreistä lähtien tarinalle ja toiminnalle luodaan vahva ja vaikuttava pohja. Tämä osui ja upposi, itsekin kun olen 6-vuotiaan tytön isä. Käytännössä heti ensimmäisen tutorial-tehtävän jälkeen kaupunki on avoin ja kukaan ei pakota jatkamaan pääjuonta. Itse käytin tilaisuuden hyväksi ja tutustuin kaupunkiin lähemmin.

Ja se kaupunki. Voi dammit kun se on iso ja hyvännäköinen. Ja sitä tekemistä riittää. Siis järkyttävä määrä minipelejä, kerättävää, spotattavaa ja suoritettavaa. Me like very much! Erityisesti hymyn suupieliin toi Foursquare-tyyppinen sovellus jossa tietyissa paikossa loggaamalla voit päästä kyseisen paikan "pormestariksi". Ihan kuin Fourssquaressa :) Olen pyrkinyt lukemaan tästä pelistä etukäteen mahdollisimman vähän, joten tämäkin tuli täysin yllätyksenä.

Ajotuntuma on omasta mielestäni ihan hyvä. Tällaiseen avoimen maailman peliin sen ei tarvitse todellakaan olla realistinen ja tässä pelissä se onkin juuri hyvä näin. Oli oikeastaan pieni yllätys, miten paljon tämä peli muistuttaa GTA-sarjaa. Kärjistettynä tämä on GTA lisättynä hakkerointi-ominaisuuksin.

Monipeliä en testannut, mutta pikainen vilkaisu näytti, että myös sille puolelle saa uppoamaan monia tunteja. On yhteistyötä vaativia tehtäviä ja on 1 vs 1 actionia. Kaikkialta vaan pursusi jumalaton määrä tekemistä. Puhelin on tehtäviä täynnä, valikoista löytyy monipelit, valikoista löytyy myös todella laajat hahmon kehityspuut ja minne vaan katsot kaupungissa, niin aina löytyy tekemistä.

Hieman olin ristiriitaisissa tunnelmissa, kun otin ensimmäisen "digitripin". Se on irrallinen kokemus eikä ollenkaan linjassa "vakavaan" juoneen, mutta toisaalta trippi oli uskomattoman hauskaa viihdettä. Eiköhän kaikki mikä on hauskaa on sallittu open-worldeissa :)

Kaiken kaikkiaan, kyseessä on massiivinen ja viihdyttävä paketti jossa tekemistä riittää joka makuun.

EDIT: onko tässä pelissä lentokoneita, helikoptereita tai laskuvarjohyppy-mahdollisuutta?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Yhden illan pelaamisen jälkeiset alkufiilikset alla. Ei sisällä juonispoilereita, mutta jos haluaa löytää ja kokea kaiken ihan itse, niin kannattaa harkita lukemista tästä eteenpäin.

Heti alkumetreistä lähtien tarinalle ja toiminnalle luodaan vahva ja vaikuttava pohja. Tämä osui ja upposi, itsekin kun olen 6-vuotiaan tytön isä. Käytännössä heti ensimmäisen tutorial-tehtävän jälkeen kaupunki on avoin ja kukaan ei pakota jatkamaan pääjuonta. Itse käytin tilaisuuden hyväksi ja tutustuin kaupunkiin lähemmin.

Ja se kaupunki. Voi dammit kun se on iso ja hyvännäköinen. Ja sitä tekemistä riittää. Siis järkyttävä määrä minipelejä, kerättävää, spotattavaa ja suoritettavaa. Me like very much! Erityisesti hymyn suupieliin toi Foursquare-tyyppinen sovellus jossa tietyissa paikossa loggaamalla voit päästä kyseisen paikan "pormestariksi". Ihan kuin Fourssquaressa :) Olen pyrkinyt lukemaan tästä pelistä etukäteen mahdollisimman vähän, joten tämäkin tuli täysin yllätyksenä.

Ajotuntuma on omasta mielestäni ihan hyvä. Tällaiseen avoimen maailman peliin sen ei tarvitse todellakaan olla realistinen ja tässä pelissä se onkin juuri hyvä näin. Oli oikeastaan pieni yllätys, miten paljon tämä peli muistuttaa GTA-sarjaa. Kärjistettynä tämä on GTA lisättynä hakkerointi-ominaisuuksin.

Monipeliä en testannut, mutta pikainen vilkaisu näytti, että myös sille puolelle saa uppoamaan monia tunteja. On yhteistyötä vaativia tehtäviä ja on 1 vs 1 actionia. Kaikkialta vaan pursusi jumalaton määrä tekemistä. Puhelin on tehtäviä täynnä, valikoista löytyy monipelit, valikoista löytyy myös todella laajat hahmon kehityspuut ja minne vaan katsot kaupungissa, niin aina löytyy tekemistä.

Hieman olin ristiriitaisissa tunnelmissa, kun otin ensimmäisen "digitripin". Se on irrallinen kokemus eikä ollenkaan linjassa "vakavaan" juoneen, mutta toisaalta trippi oli uskomattoman hauskaa viihdettä. Eiköhän kaikki mikä on hauskaa on sallittu open-worldeissa :)

Kaiken kaikkiaan, kyseessä on massiivinen ja viihdyttävä paketti jossa tekemistä riittää joka makuun.

Kohta pitäisi omaa kappaletta lähteä hakemaan ja kun arvosteluja ei nettiin ole vielä tullut niin tämä jos mikä rauhoitti mieltä vielä kun Dedsec painos varauksessa niin ei ihan kurapelistä niin tyyristä settiä viitsisi hommailla :D Pitääpä tulla rustailemaan fiiliksiä kun iltasella tätä pääsee kunnolla pelaileen :)

Ai että, kun meni viime yö leikkiessä tuon ennakkotilauksen kanssa. Idea oli puolenyön maissa pelailla pari tuntia ja nukkumaan. Nyt sai pelin tulille vasta lähempänä kahta ja aamusta kuitenkin herätys duuniin. Saa nähdä moneen kertaan peli on veloitettu, ei pitäisi lähteä väsyneenä kikkailemaan :D

Noh, kiva tietää että siellä on jo jollain positiiviset vibat pelistä. Tuo on aina plussaa että tekemistä riittää ja varsinkin jos se tekeminen on vielä melko monipuolista. Tietääkseni pelissä ei lentohärveleitä ole pelaajan käytettävissä.

Kertokeehan muutkin fiiliksiä pelistä!

Ylös Bottom