Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Watch Dogs

Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Sanomattikin on toki myös selvää, että valitettavasti tätäkin peliä tulevat nuo mainitut vanhojen laitteiden versiot heikentämään kaikilla tekniikkapuolen osa-alueilla.

Tämä kyllä "vähän" itseäkin harmittaa näin uuden sukupolven omistajana, mutta tässä pelissä en siitä huolimatta jaksa antaa sille niin suurta painoarvoa, koska peli tuntuu ainakin tässä vaiheessa niin "erilaiselta" ja "uudelta", että pieniä teknisiä kompromisseja olen valmis antamaan anteeksi, kunhan ne eivät rampauta itse pelimekaniikkaa tai yksinkertaista sitä, vaan PS4-versiossa konkretisoituvat vain lähinnä "karumpana grafiikkana". Itselle on tärkeämpää se elävä kaupunki ja paljon erilaista tekemistä, kuin äärimmäinen graafinen loisto, jos "vain toisen" saa valita.
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Iso avoin maailma, niin eipä tuo nyt rumalta kuitenkaan näytä, kun vrt esim GTA V.
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Ai että, mulla oli jo kaikenlainen hype tätä peliä kohtaan ehtinyt jo hiipua, mutta nyt kun näin tuon trailerin niin tilanne muuttui totaalisesti :)
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Mikä näitä next gen launcheja oikein vaivaa? Kaikki järjestään täyttä ripulia.

En varmasti ennakkotilaa tuota peliä.
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Hienoa, että peli on myöhästynyt näinkin paljon. Jospa peliin olisi nyt oikeasti saatu uutta puhtia ja tarpeeksi immersiivinen ja hauska kaupunki. Ostin itse aikoinani ensimmäisen ac:n ps3:lle ja nyt viimeisimmän PS4:lle. Kolme tuntia riitti tässä uusimmassa kyllästymiseen ja nyt koetan vain päästä pääjuonen läpi, jotta saan pelin kiertoon. Ei siis ole luotto itselläni mitenkään kauhean korkealla, mitä tulee ubin avoimen maailman peleihin. Eikös tällä ollut sama kehittäjä kuitenkin mitä assasin's creedilla...
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Kyl tätä peliä olen odottanut sitten siitä lähtien kun se ensimmäisen kerran E3 messuilla esitettiin vuonna 2012! GTA5:n jälkeen hype hieman laantui ja jopa hetken vaipui täysin unholaan varsinkin kun tuli tieto että peli viivästyy.

Nyt näyttäisi vahvasti siltä että voin virallisesti aloittaa pelin pitkän noin 3kk odottelun. Kieltämättä tämä uusin traileri graaffisesti ei yltänyt ihan sille tasolle mitä ollaan täs vuosien varrella totuttu näkemään, lukuun ottamatta se todella surkean näköinen traileri.

Traileri ei missään nimessä näyttänyt huonolta, mutta ihan kun olisivat karsineet graffoja. Jotenkin vaikea uskoa että peli tulee näyttämään tolta uusilla alustoilla/PC. Oli miten oli, tämä peli tulee varmasti julkkarissa haettua, pimentävät verhot vedettyä ikkunoiden eteen, valot kiinni ja poistun kämpästä sitten joskus kesäkuussa.

Ei mua niinkään haittaa se jos ovatki hieman graffoja laskeneet, vaan se että peli alkaa toistamaan itseään. Tiedän varmasti sen, että aluksi on tosi hienoa kävellä hitaasti se sadetakki päällä ihaillen maisemia ja hakkeroida ensimmäisiä liikennevaloja/kameroida ja aiheuttaa ketjukolareita jne. Mutta jos peli tulee olemaan sitä samaa koko ajan, voi iskeä tylsyys. Kyseessä kun on ubisoft, näin on käynyt esim Assassins Creedis ja Fry Crys, jossa sitä samaa toistetaan kunnes homma alkaa maistumaan p*****a

Peli siirtyi ja toivottavasti hyvästä syystä ja ovat käyttäneet sen ajan järkevästi ja lisänneet peliin enemmän monipuolisempia tehtäviä/sivutehtäviä ym. Sen sitten näkee toukokuu 27 päivä. Siihen asti sitten pelaan mitä tarjolla on. Onneksi mä olen sen verran yksinkertainen pelaaja jota on helppo viihdyttää, melko varmasti tästä tulen tykkäämään!
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Joo onhan niitä graffoja "hieman" tiputettu heikompaan suuntaan.

[video=youtube;EEJSBu20Hqs]https://www.youtube.com/watch?v=EEJSBu20Hqs[/video]
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Mua epäilyttää eniten se, että tähän on laitettu samoja juttuja, jotka ärsytti mua Far Cry 3:ssa ja AC4:ssä. Eli kaikki lootattava tavara ja ylipäätään kaikki mitä voi löytää, näkyy jo valmiiksi kartassa ja minimapissä. Menee täysin se etsimisen ja löytämisen ilo. Maailma ei tule tutkittua oikeasti, kun voit vain juosta suoraan arkun luokse. Myös se vihollisten merkkaaminen ärsytti noissa kahdessa. Kun oot merkannu vihollisen, niin ne näkyy hohtavana ja seinien läpi.
Karttaakin avataan lisää todennäköisesti kiipämällä johonkin.
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Eipä tule juurikaan yllätyksenä että lopputulos ei todellakaan näytä ekan trailerin tasoiselta. Kannattaa varautua samaan The Divisionin (?) kohdalla.
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Saattapi olla että tuo grafiikan heikkeneminen johtuu ihan siitä että alunperin esiteltiin pc versiota ja nyt sitten näytellään konsoli versiota, mutta jos noin on niin grafiikoiden ero on kyllä aika suuri.
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

No tuo mun linkkaama gamespotin previkka on pelattu ps4:llä joten siitä sen näkee miltä se näyttää.
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Ei tota todellakaan voi rumaksi sanoa, vaikka kaukana siitä ollaankin mitä aikaisemmat videot oli. Ostoon lähtee taatusti.
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Ei tota todellakaan voi rumaksi sanoa, vaikka kaukana siitä ollaankin mitä aikaisemmat videot oli. Ostoon lähtee taatusti.

Hieman karsittu mitä ollaan totuttu näkemään, mutta samaa mieltä että en rumaksi lähtis haukkumaan. Sitäpaitsi peli tulee varmasti näyttämään paremmalta katsottuna omasta telkkarista kun mitä youtubessa.
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Jep, pre-order peruttu. Ei tälläistä lähdetä tukemaan. Mielummin pistän rahani päivittääkseni PC:tä ja pelaan kunnon graffoille ja 60fps:ällä peliä kuin tälläistä "next gen" kuraa joka näyttää kauhealta ja pyörii alemmille fps:illä kuin pitäisi.

Pettymys on kuitenkin ihan järjetön, sillä Watch Dogs oli aika pitkälti se isoin syy miksi Playstation nelosen menin ostamaan. No, tästä sen oppii - ei pitäisi mitään hankkia ennen kuin on ainakin pari vuotta kulunut.
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Saatan ostaa ehkä joskus käytettynä, mutta uutena saati ennakkoon en osta varmasti.

Tältä pelin piti näyttää. Gameplay alkaa siinä 40 sekunnin kohdalla. HUOM! Tämä piti nimenomaan olla PS4 "actual gameplay" kuvaa!

[video=youtube;htJyuVRa0-c]http://www.youtube.com/watch?v=htJyuVRa0-c[/video]

Jep, pre-order peruttu. Ei tälläistä lähdetä tukemaan. Mielummin pistän rahani päivittääkseni PC:tä ja pelaan kunnon graffoille ja 60fps:ällä peliä kuin tälläistä "next gen" kuraa joka näyttää kauhealta ja pyörii alemmille fps:illä kuin pitäisi.

Pettymys on kuitenkin ihan järjetön, sillä Watch Dogs oli aika pitkälti se isoin syy miksi Playstation nelosen menin ostamaan. No, tästä sen oppii - ei pitäisi mitään hankkia ennen kuin on ainakin pari vuotta kulunut.

Täysin samaa mieltä!
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Ei ole kyllä ensimmäinen Ubisoftin peli joka kusee kuluttajien niskaan tällä tavalla ja onneksi InFamous: Second Son pelastaa tämän free-roam nälän hetkeksi niin ei tarvitse tähän uhrata yhtään senttiäkään.

Olen aivan varma että Ubsoft on heittänyt suurimman osan edellisistä buildeista roskiin ja alkanut tekemään tätä peliä ihan alusta, syynä on on varmasti se että peli saadaan portattua last-gen konsoleille helpommin. Mikä on suoraansanottuna aivan perseestä. Toivottavasti tämmöinen cross-gen pelleily loppuu nopeasti.
 
Vastaus: Watch Dogs [Hype]

Assasin's creed on mielestäni puuduttava ja itseääntoistava peli, mutta graafisesti se oli kyllä helposti edellisen sukupolven kärkikastia, joten kyllä täältä ainakin löytyy vielä luottoa ubisoftiin watch dogsin suhteen. Tietysti se edellisen sukupolven vaikutus kehitystyöhön kummittelee siellä taustalla kuitenkin.
 
Ylös Bottom