Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tuli hankittua PS4 ja Watch Dogs viime viikolla ja nyt on muutama ensimmäinen tehtävä takana. Hyvä peli jossa grafiikat ja etenkin yksityiskohdat osuvat silmään. Hakkerointi on kivaa vaihtelua pelkkään ampumiseen ja piiloissa hiipimiseen. Ainoa ongelma on se että helikoptereita ei pääse pakoon muuta kuin ampumalla ne alas. Eilenkin yhdessä tehtävässä ajelin ympäri Chicagoa mielipuolisesti varmaan yli puoli tuntia kun yritin karistaa helikopterin kannoiltani. Yrtin piiloutua parkkihalleihin ja tunneleihin mutta aina helikopteri paikansi minut yhä uudelleen vaikka olin päässyt jo kauas kopterin valonheittimistä. Onneksi asekauppa oli yölläkin auki ja pääsin ostamaan kranaatinheittimen jolla pystyin hoitamaan tehtävän loppuun. Kyseisen tehtävän viimeinen objective oli "Escape or kill every enemy" tai jotain sellaista. Joten luulis että helikopteria pääsis pakoon mutta kun en tiedä miten. Muilla samanlaisia kokemuksia?
Hommaa se taito, että saat hakkeroitua kopterin. Se on vähän aikaa silloin seuraamatta.Tuli hankittua PS4 ja Watch Dogs viime viikolla ja nyt on muutama ensimmäinen tehtävä takana. Hyvä peli jossa grafiikat ja etenkin yksityiskohdat osuvat silmään. Hakkerointi on kivaa vaihtelua pelkkään ampumiseen ja piiloissa hiipimiseen. Ainoa ongelma on se että helikoptereita ei pääse pakoon muuta kuin ampumalla ne alas. Eilenkin yhdessä tehtävässä ajelin ympäri Chicagoa mielipuolisesti varmaan yli puoli tuntia kun yritin karistaa helikopterin kannoiltani. Yrtin piiloutua parkkihalleihin ja tunneleihin mutta aina helikopteri paikansi minut yhä uudelleen vaikka olin päässyt jo kauas kopterin valonheittimistä. Onneksi asekauppa oli yölläkin auki ja pääsin ostamaan kranaatinheittimen jolla pystyin hoitamaan tehtävän loppuun. Kyseisen tehtävän viimeinen objective oli "Escape or kill every enemy" tai jotain sellaista. Joten luulis että helikopteria pääsis pakoon mutta kun en tiedä miten. Muilla samanlaisia kokemuksia?
Tuli hankittua PS4 ja Watch Dogs viime viikolla ja nyt on muutama ensimmäinen tehtävä takana. Hyvä peli jossa grafiikat ja etenkin yksityiskohdat osuvat silmään. Hakkerointi on kivaa vaihtelua pelkkään ampumiseen ja piiloissa hiipimiseen. Ainoa ongelma on se että helikoptereita ei pääse pakoon muuta kuin ampumalla ne alas. Eilenkin yhdessä tehtävässä ajelin ympäri Chicagoa mielipuolisesti varmaan yli puoli tuntia kun yritin karistaa helikopterin kannoiltani. Yrtin piiloutua parkkihalleihin ja tunneleihin mutta aina helikopteri paikansi minut yhä uudelleen vaikka olin päässyt jo kauas kopterin valonheittimistä. Onneksi asekauppa oli yölläkin auki ja pääsin ostamaan kranaatinheittimen jolla pystyin hoitamaan tehtävän loppuun. Kyseisen tehtävän viimeinen objective oli "Escape or kill every enemy" tai jotain sellaista. Joten luulis että helikopteria pääsis pakoon mutta kun en tiedä miten. Muilla samanlaisia kokemuksia?
Hommaa se taito, että saat hakkeroitua kopterin. Se on vähän aikaa silloin seuraamatta.
Olen nyt yrittänyt saada niitä taitopisteitä, jotta saan avattua kaikki taidot. Nyt kuitenkin on tullut sellainen ongelma, että kun olen kerännyt XP: tä niin se XP mittari ei enään nouse ollenkaan. Normaalisti saa taitopisteen kun se täyttyy. Mikähän mahtaa olla vikana?
Okei. Kiitos tiedostaMaksimit kerätty expoista. Taitopisteitä tulee sitten kun teet fiksaajatoimeksiantoja yms.
1 vs 1 hakkeroinneissa joillakin taitaa olla jokin vippaskonsti hakkerin löytämiseen kun juoksevat suoraan luokse kun takaoven asennus alkaa.
Täällä on lista kerättävistä kappaleista ja niiden hankintatavoista. Ongelmaksi saattavat kuitenkin koitua vain sattumanvaraisilta jalankulkijoilta löydettävissä olevat biisit. Itseltänikin yksi niistä yhä puuttuu, vaikka useaan otteeseen tuli ympäriinsä pitkiä aikoja erikseen sitä etsien pyörittyä.Biiseistään kerätty 22. Mitenkäs se 23 löytyisi helpoiten? Löytyykö se jostain yhdestä tietystä paikasta vai jostakin kaupoista songsneak-apsia käyttämällä ja
vaan odottamalla, että biisi sattuisi tulemaan? Näenkö jostain mikä biisi puuttuu?
Juuri niin, keltaiselta alueelta tulee päästä pakoon ja välttää takaa-ajon alkaminen viisitoista kertaa. Jos pelaat Xbox Onella, näet saavutuksen edistymisen konsolin Achievements-valikosta.mitä tarkoittaa poliisin skannaukselta karkaaminen? Onko sen keltaisen alueen välttäminen ennen kuin poliisi löytää? Oon mielestäni tehnyt se jo monta kertaa, mutta silti ei tuu trophya siitä, että välttäis sen 15 kertaa.