Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WaweBird 24,90 (tarjous ei ole enää voimassa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Slash80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan murhamur
Ei ton asian hoitaminen kuntoon kyllä liian helppoa ollut.
Mä puhuin maanantaina aluksi asiakaspalvelun kanssa. Sitten mut ohjattiin puhumaan jonku pomon kanssa. Se pomo lupasi katsoa asiaa ja soittaa myöhemmin. Se soitti 10 minuutin päästä ja kertoi tuotteen olevan lopussa, ja että tilauksessani lukee ei vahvistettu - eli homma on selvä. Kerroin olevani tuosta ei vahvistettu -kohdan tulkinnasta hyvin eri mieltä.

ilmeisesti sinun tai jonkun muun asiasta ensin valittaneen ansiosta ongelma hoitui minun osaltani suht helposti. eilen laitoin asiallista, mutta kantani (ohjain tänne pian) selväksi tekevää palautetta hobbyhallille ja meni reilut 2 tuntia, kun puhelin soi ja asiakaspalvelutäti kertoi, että tulen ohjaimeni saamaan. sanoivat myös sopineensa maahantuojan kanssa, että kaikki tilaamaan ehtineet saisivat ohjaimensa. tosin en olisi kovin varma niiden osalta, jotka eivät osaa asiasta valittaa, vaan tyytyvät kohtaloonsa. itsehän olin jo ehtinyt maksaakin ennakkoon, joten melkoinen yllätyshän se oli että tulee kirje, jossa sanotaan etten maksamaani tuotetta saa.

tajusivat varmaan itsekin olevansa aika heikoilla jäillä lain kannalta, joten ei lienee jäänyt muita vaihtoehtoja kuin kiltisti toimittaa tuotteita vaikka tappiolla.

WUHUU!

No nyt, vastaus tuli ja olen tyytyväinen.

Kiitos viestistäsi!

Olen pahoillani, että tilauksesi toimitusaika on pitkittynyt.

Tilaamasi Nintendo Gamecube Wavebird -ohjain pääsi loppumaan varastoltamme
väliaikaisesti lokakuun lopulla. Tästä johtuen myös sinunkin tilauksesi
käsittely viivästyi. Nyt saimme ohjainta kuitenkin vielä uuden pienen erän
käteishintaan 24.90 euroa. Lähetämme tästä erästä sinullekin ohjaimesi kahden
viikon sisällä.

Pahoittelen vielä viivästystä.

Ystävällisin terveisin

Kati Immonen
Hobby Hallin asiakaspalvelu

Hienoa kun asia järjestyi. Saan kun saankin 3 kpl WaveBirdiä. Kiitoksia teille! Pitänee vielä pistää kiitoskirjettä HH:lle.

Olen odottanut tilaustani nyt kolme viikkoa. Kuulemma ruuhkaa. Luvattoman hidasta mielestäni silti. Sain yli viikko sitten vastauksen kyselyyni, jossa kysyin miksi tilaus on myöhässä. Lupasivat, että saan ohjaimet viikon sisällä. No, en saanut.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tuhnu
Olen odottanut tilaustani nyt kolme viikkoa. Kuulemma ruuhkaa. Luvattoman hidasta mielestäni silti. Sain yli viikko sitten vastauksen kyselyyni, jossa kysyin miksi tilaus on myöhässä. Lupasivat, että saan ohjaimet viikon sisällä. No, en saanut.

Käsittääkseni ohjaimet ovat tällä hetkellä maahantuojalta loppu (Amo Oy).

Juttelin niitä näitä tutun myyjän kanssa ja haukkui Amon kyllä pystyyn. Kuulemma niin pelle mesta kuin olla voi. Toimitukset kestää päivätolkulla silloinkin jos tavaraa sattuu olemaan varastossa (yleensä ei kuulemma ole). Vähänkään kovemmat nimikkeet kuulemma loppuu aina heti ilmestyessä ja sitten niitä saa odotella saapuvaksi viikkotolkulla, kun Amo niitä saa hankittua lisää muutaman kappaleen erissä.

Nintendo on kuulemma muutenkin sivubisnes Amolle, varsinaiselta pääalaltaan se on lelutukku.

-PV-

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Patovahti
Käsittääkseni ohjaimet ovat tällä hetkellä maahantuojalta loppu (Amo Oy).

Ohjaimeni olivat jo pakkausvaiheessa Hobby Hallilla silloin, kun kysyin, että miksi toimitukseen menee näin kauan. Ruuhkan siis antoivat syyksi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Patovahti
Nintendo on kuulemma muutenkin sivubisnes Amolle, varsinaiselta pääalaltaan se on lelutukku.

Tuo selittääkin monta markkinointiin liittyvää asiaa, joita on tullut Cuben tiimoilta pohdittua.

Hemmetin AMO tai HH (kumpaa nyt syytän). Ei ole ohjaimia kuulunut, noin 4 viikkoa odotellut. Pistin sinne äskettäin viestiä, katsotaan mitä tapahtuu... mitenkäs muille on käynyt? Ohjaimia tullut vai ei?

Ylös Bottom