Lainatun viestin kirjoitti alkujaan murhamur
Ei ton asian hoitaminen kuntoon kyllä liian helppoa ollut.
Mä puhuin maanantaina aluksi asiakaspalvelun kanssa. Sitten mut ohjattiin puhumaan jonku pomon kanssa. Se pomo lupasi katsoa asiaa ja soittaa myöhemmin. Se soitti 10 minuutin päästä ja kertoi tuotteen olevan lopussa, ja että tilauksessani lukee ei vahvistettu - eli homma on selvä. Kerroin olevani tuosta ei vahvistettu -kohdan tulkinnasta hyvin eri mieltä.
ilmeisesti sinun tai jonkun muun asiasta ensin valittaneen ansiosta ongelma hoitui minun osaltani suht helposti. eilen laitoin asiallista, mutta kantani (ohjain tänne pian) selväksi tekevää palautetta hobbyhallille ja meni reilut 2 tuntia, kun puhelin soi ja asiakaspalvelutäti kertoi, että tulen ohjaimeni saamaan. sanoivat myös sopineensa maahantuojan kanssa, että kaikki tilaamaan ehtineet saisivat ohjaimensa. tosin en olisi kovin varma niiden osalta, jotka eivät osaa asiasta valittaa, vaan tyytyvät kohtaloonsa. itsehän olin jo ehtinyt maksaakin ennakkoon, joten melkoinen yllätyshän se oli että tulee kirje, jossa sanotaan etten maksamaani tuotetta saa.
tajusivat varmaan itsekin olevansa aika heikoilla jäillä lain kannalta, joten ei lienee jäänyt muita vaihtoehtoja kuin kiltisti toimittaa tuotteita vaikka tappiolla.