Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wii-ongelmathreadi

Vastaus: Wii ongelmathreadi

Pibe sanoi:
EDIT: Hahah, osta lanka-adapteri 40, osta välipiuha 5, osta laturi 40 ja hupsista keikkaa... Koneen hinta onkin melkein 100 kalliimpi kuin alunperin, pelkästään sen takia että pääsee edes pelaamaan :D

Mitä tästä opimme? Kannattaa ottaa asioista selvää.
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Tekeekö se noista jutuista vai ilmaisia? Pitäisiköhän ottaa selvää paljonko Hummeri maksaa, jos vaikka saisin sen ilmaiseksi? :eek:

Ei tullut vielä muuten uutta muuntajaa. Toivottavasti tulee maanantaina, niin pääsee taas pelaamaan zeldaa.
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Pibe sanoi:
Tekeekö se noista jutuista vai ilmaisia? Pitäisiköhän ottaa selvää paljonko Hummeri maksaa, jos vaikka saisin sen ilmaiseksi? :eek:

Ei tullut vielä muuten uutta muuntajaa. Toivottavasti tulee maanantaina, niin pääsee taas pelaamaan zeldaa.


Ikävää kun ei tuo asiakaspalvelu toimi. Toivottavasti saat ehjän muuntajan mahd. pian.

Ja noihin lisävarusteisiin liittyen, kaikki maksaa. Itse olen suoltanut wiihin+lisälaitteisiin+peleihin aika kasan rahaa.
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Jeps... Ja kyllähän tuo nyt sentään ihan jees toimii. Vaikkei saanut suoraan uutta, niin eipähän tartte lähettää vehjettä kolmeksi viikoksi saksaan. Maanantaina haluaisi kyllä päästä pelaamaan jo. Zelda-vieroitusoireet iskee päälle, kun ei enää Cubellakaan viitsi pelata sitä :(
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Pibe sanoi:
Jeps... Ja kyllähän tuo nyt sentään ihan jees toimii. Vaikkei saanut suoraan uutta, niin eipähän tartte lähettää vehjettä kolmeksi viikoksi saksaan. Maanantaina haluaisi kyllä päästä pelaamaan jo. Zelda-vieroitusoireet iskee päälle, kun ei enää Cubellakaan viitsi pelata sitä :(


Positiivinen asia tässä on se että peli sentään on hyvä :)
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Eih... Tämä ei ole enää mahdollista. Uusi muuntaja saapui ja se pitää täsmälleen samanlaista ininää. Hermothan tässä menee. Onko tuo vika vai ominaisuus? Siis niin kova ininä että yöllä ei saa unta kun kuuluu toiselle puolelle huonetta "iiiiiiiiiiiiiiiiii".
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Sulla on varmaan maasäteilyä kämpässä ;) Mun muuntaja ei inise ainakaan niin lujaa että kuulusisi mun tinnituksen yli.
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

KenSu sanoi:
Sulla on varmaan maasäteilyä kämpässä ;) Mun muuntaja ei inise ainakaan niin lujaa että kuulusisi mun tinnituksen yli.
Jos viitsit, niin laita korva siihen kiinni ja kirjoita kuuluuko yhtään mitään. Haluaisin tietää onko tuo hajalla niin että se voi rikkoa itse laitteen vai onko se ominaisuus mikä ei haittaa muuten kuin yöllä ininänä.
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Pibe sanoi:
Jos viitsit, niin laita korva siihen kiinni ja kirjoita kuuluuko yhtään mitään. Haluaisin tietää onko tuo hajalla niin että se voi rikkoa itse laitteen vai onko se ominaisuus mikä ei haittaa muuten kuin yöllä ininänä.

Huomasin muuten juuri, että toi mun laturi inisee jos laittaa virrat kokonaan pois. Jos standbylla, niin sitten ei sirise, eikä silloin kun konsoli on päällä. Voi olla että pitää itsekin viedä kauppaan tuo laturi jossain vaiheessa kun konsolia ei tarvi...
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Pibe sanoi:
Jos viitsit, niin laita korva siihen kiinni ja kirjoita kuuluuko yhtään mitään. Haluaisin tietää onko tuo hajalla niin että se voi rikkoa itse laitteen vai onko se ominaisuus mikä ei haittaa muuten kuin yöllä ininänä.

Ei tuo mikään ominaisuus ole. Itseltäni ei kuulu mitään ääntä. Mutta tuskin tuo mitenkään vaarallista kuitenkaan on.
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Onhan noita iniseviä muuntajia tullut vastaan. NTSC PS2:n muuntaja pitää ääntä, joka kuuluu parin metrin päähän. PAL-konsolin muuntaja ei ääntele mitenkään. About puolet kännylatureista pitää ääntä kuten myös Jabran BT -laturi. Wiitä en voi nyt testata, kun se on huollossa.

Suurin haittahan tuosta on se, että ei saa unta :D
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Kysytäänpä tässä vielä, että jos jollakulla on huoltokokemuksia, niin kuinka pitkä huoltoreissu on odotettavissa itse konsolille? Näyttis on siis tässä tapauksessa viallinen.
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Legge sanoi:
Kysytäänpä tässä vielä, että jos jollakulla on huoltokokemuksia, niin kuinka pitkä huoltoreissu on odotettavissa itse konsolille? Näyttis on siis tässä tapauksessa viallinen.

Jep löytyy...Pari viikkoa sitten oli wii amolla huollossa. Lähetin suoraan Amolle ap:na, enkä käyttänyt jälleenmyyjää välikätenä. Maanantaina vein koneen postiin, tiistaina oli otettu Amolla kone vastaan ja torstaina lähti takaisin. Seuraavan viikon maanantaina tai tiistaina tuli lappu postist et olis noudettavissa... Eli n.viikon verran reissus....

Mun tapauksessa ei ollut enää mitään tehtävissä ja Amolta tulikin uus kone, mut kaikki tiedot oli fiksusti kopattu vanhalt koneelt uuden muistiin.

Ikävä kyllä uuskin kone näytti jo leviämisen merkkejä ja alan epäileen et vika johtui alunperinkin virtalähteestä, sekin oli huollos mukana mut sille ei ollu tehty mitään....

Ainiin uudessa koneessa ei toi muistikortin palautusjousi toimi ollenkaan, vaan kun kortin sinne kerran lykkää, ei sitä saa pois koneesta ilman työkaluja...

Et sellanen huolto kokemus....
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

jannuxx sanoi:
Jep löytyy...Pari viikkoa sitten oli wii amolla huollossa. Lähetin suoraan Amolle ap:na, enkä käyttänyt jälleenmyyjää välikätenä. Maanantaina vein koneen postiin, tiistaina oli otettu Amolla kone vastaan ja torstaina lähti takaisin. Seuraavan viikon maanantaina tai tiistaina tuli lappu postist et olis noudettavissa... Eli n.viikon verran reissus....

Mun tapauksessa ei ollut enää mitään tehtävissä ja Amolta tulikin uus kone, mut kaikki tiedot oli fiksusti kopattu vanhalt koneelt uuden muistiin.

Ikävä kyllä uuskin kone näytti jo leviämisen merkkejä ja alan epäileen et vika johtui alunperinkin virtalähteestä, sekin oli huollos mukana mut sille ei ollu tehty mitään....

Ainiin uudessa koneessa ei toi muistikortin palautusjousi toimi ollenkaan, vaan kun kortin sinne kerran lykkää, ei sitä saa pois koneesta ilman työkaluja...

Et sellanen huolto kokemus....

Nopeastihan tuo sitten pitäisi mennä. Harmi, että sulle sattui noin paljon epäonnea. Itse kiikutin laitteen henk.koht. Amolle viime keskiviikkona...luulisi, että tällä viikolla pääsee pelaamaan, ellei sitten satu olemaan kova ruuhka. Tuskinpa alkavat näyttiksiä vaihtamaan, joten varmaan vaihtokone tulee myös mulle.
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Legge sanoi:
Onhan noita iniseviä muuntajia tullut vastaan. NTSC PS2:n muuntaja pitää ääntä, joka kuuluu parin metrin päähän. PAL-konsolin muuntaja ei ääntele mitenkään. About puolet kännylatureista pitää ääntä kuten myös Jabran BT -laturi. Wiitä en voi nyt testata, kun se on huollossa.

Suurin haittahan tuosta on se, että ei saa unta :D
mikset ota vaan seinästä pois muuntajia kun meet nukkuun.. ei voi olla niin vaivalloista :)
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

eejapar sanoi:
mikset ota vaan seinästä pois muuntajia kun meet nukkuun.. ei voi olla niin vaivalloista :)

No olisi se vaivalloista ainakin mulle, kun virtalähde on sijoitettu hyvään jemmiin ja silmiltä piiloon about 100 kg painavan kalusteen taakse, joka tekee tv-tason virkaa.
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

eejapar sanoi:
mikset ota vaan seinästä pois muuntajia kun meet nukkuun.. ei voi olla niin vaivalloista :)

Ei mulla siis ole ongelmaa. Meinasin vain noin yleisesti ;) Meitsi nukkuu ku tukki, eikä siinä pienet ininät haittaa.
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Ei varsinaisesti ole vielä ongelmaksi koitunut missään, mutta tekeekös muilla tuo Wiin osoitin semmoisen puolikaaren Wiin valikoissa kun osoitat ruutua ja kierrät ohjainta? Eli siinä missä osoittimen pitäisi kellistyä ja kääntyä kiltisti paikallaan, tekee se semmoisen puoliympyrän ja hypiskelee samalla ympäriinsä pienellä alueella.

Wii ei ole netissä, mutta Super Paper Marion ja RE4:n laittaessa koneeseen, jonkinlaisia päivityksiä tehtiin ilmeisesti. Muistaisin että ennen päivitystä osoitin olisi kääntynyt todella kiltisti motea kiertämällä, kun siitä taisin ihan kaverillekin ääneen yllättyä.
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Hylian sanoi:
Ei varsinaisesti ole vielä ongelmaksi koitunut missään, mutta tekeekös muilla tuo Wiin osoitin semmoisen puolikaaren Wiin valikoissa kun osoitat ruutua ja kierrät ohjainta? Eli siinä missä osoittimen pitäisi kellistyä ja kääntyä kiltisti paikallaan, tekee se semmoisen puoliympyrän ja hypiskelee samalla ympäriinsä pienellä alueella.
Tullut myös huomattua jotain häröilyä valikoissa, mutta on niin pientä että enpä ole sen enempää pysähtynyt ihmettelemään.
 
Ylös Bottom