Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wii-ongelmathreadi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noose01
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Wii ongelmathreadi

jokela- sanoi:
Nyt kävi ouosti. Aloin pelaamaan Super Mario Galaxya, kunnes yhtäkkiä kesken pelisession Wii sammui, eikä enää käynnisty. Kokeilin eri pistorasiossa laittaa Wiitä päälle mutta ei mene. Missä vika ja mitä pitäs tehdä? Ja Wiin ostin viime Jouluna.


Kokeile vielä onko virtalähteessä kaikki kiinni. Tuntuisi että virtalähteesi olisi mennyt paskaksi.
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

cchaou sanoi:
Kokeile vielä onko virtalähteessä kaikki kiinni. Tuntuisi että virtalähteesi olisi mennyt paskaksi.

Joo kaikki on kiinni ja luulen samaa. Saako niitä ihan vaan kaupasta ostettua vai? Nyt vaan mietityttää että missä vaiheessa se on rikki menny.
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

^Mulla oli sama vika mutta katosi itsestään (lähes välittömästi sen jälkeen kun olin laittanut AMOlle viestiä miten tilanteessa kuuluisi toimia).
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Itsellä sellanen ongelma tullut, että Wii Sportsissa kun valitsee kaksinpelin niin jumahtaa heti. Taustamusiikit jää pyörimään mutta kuvassa ei tapahdu mitään. Yksinpeli toimii, ja sama ongema joka lajissa. Muut pelit (wii play, excite trucks, kororinpa) toimii moitteetta. Levy on myös täysin naarmuton ja puhdas. Ja toimi vielä eilen :P

Muilla vastaavaa?
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Ongelmat tulevat kun pelaan pelejä mitkä olen ladannut Virtual Consolen kautta. Tällöin kuva pätkii ja katoilee. Näin siis vahvistimen kautta, vahvistimenani on Onkyon TX-SR605. Suoraan tykkiin kytkettynä ei ongelmia. Onko kellään ollut samanlaista ongelmaa, mikä ratkaisuksi?
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Quaker sanoi:
Ongelmat tulevat kun pelaan pelejä mitkä olen ladannut Virtual Consolen kautta. Tällöin kuva pätkii ja katoilee. Näin siis vahvistimen kautta, vahvistimenani on Onkyon TX-SR605. Suoraan tykkiin kytkettynä ei ongelmia. Onko kellään ollut samanlaista ongelmaa, mikä ratkaisuksi?

Ongelma varmaan liittynee komponenttikuvaan... Muistaakseni joku kirjoitti ettei kaikki pelit toimi 480p, joten ehkä Onkyosi menee jumiin jos signaali vaihtuu joksikin muuksi. Oletko kokeillut eri tv-typejä Wiin asetuksista?
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Quaker sanoi:
Ongelmat tulevat kun pelaan pelejä mitkä olen ladannut Virtual Consolen kautta. Tällöin kuva pätkii ja katoilee. Näin siis vahvistimen kautta, vahvistimenani on Onkyon TX-SR605. Suoraan tykkiin kytkettynä ei ongelmia. Onko kellään ollut samanlaista ongelmaa, mikä ratkaisuksi?

Jotain eroavaisuuksia tosiaan noilla eri virtual consolen peleillä oli. Mutta hieman aiheen vierestä, mulla oli digiboksi kiinni komponentilla samaisessa vahvistimessa ja siitä tykille, niin kuva meni sekaisin, suoraan tykkiinn liitettäessä ok. Muut toimii komponentilla ok. Eli voi olla viritinvahvistimessa jotain pientä, uskoisin että liittyy juurikin signaaliin ja ehkäpä sen vahvuuteen tms... Kytkin digiboksin sitten komposiitilla kun paska kuva siinähän on joka tapauksessa ;)
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Ostin pari Virtual Console peliä (NES) ja kumpikaan ei toimi tökkimättä. Kaikkia kolmea eri tv formaattia kokeiltu ja ilman tulosta. :(
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

HEELP!

Käynnistin äsken Wiin ja jostain kumman syystä masina ei lue levyjä, kone ei ole kerennyt pölyttymään ja en ole kyllä koneella paljonkaan pelannut.

Eli mikä neuvoksi?`takuuseen vai voiko tuota jotenkin yrittää itse korjata?
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Kokeilit varmaan ottaa töpselin irti seinästä joksikin aikaa ja sitten uusi yritys?
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Olen ihmetellyt nyt ostettuani Wii:n että tuo levykereikä ei hehku sinisenä minulla. Kaverilla kyllä, mutta minulla ei.
Se vain välähtää sinisenä kun laitan levyn sisään, jonka jälkeen siinä ei enää näy mitään.

Onko jollain muulla ollut samaa "ongelmaa", ja jos on niin kuinka asia mahdollisesti voidaan ratkaista. Vai pitääkö lähteä ihan palauttamaan konsolia ja vaihtamaan toiseen... ?
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Olen ihmetellyt nyt ostettuani Wii:n että tuo levykereikä ei hehku sinisenä minulla. Kaverilla kyllä, mutta minulla ei.
Se vain välähtää sinisenä kun laitan levyn sisään, jonka jälkeen siinä ei enää näy mitään.

Onko jollain muulla ollut samaa "ongelmaa", ja jos on niin kuinka asia mahdollisesti voidaan ratkaista. Vai pitääkö lähteä ihan palauttamaan konsolia ja vaihtamaan toiseen... ?

Sininen hehku on vaan merkki siitä että on tullut postia. Ei sen normaalisti pidäkään palaa. Että no hädist.
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Olen ihmetellyt nyt ostettuani Wii:n että tuo levykereikä ei hehku sinisenä minulla. Kaverilla kyllä, mutta minulla ei.
Se vain välähtää sinisenä kun laitan levyn sisään, jonka jälkeen siinä ei enää näy mitään.

Onko jollain muulla ollut samaa "ongelmaa", ja jos on niin kuinka asia mahdollisesti voidaan ratkaista. Vai pitääkö lähteä ihan palauttamaan konsolia ja vaihtamaan toiseen... ?

Sen saa asetuksista määrittää hehkuuko koko ajan, hehkuuko lainkaan vai hehkuuko vain, kun olet saanut viestin, jota et ole vielä lukenut. Levyn sisäänlaitossa taitaa hehkua joka tapauksessa tuosta asetuksesta välittämättä.
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Te joilla tuo Wii ei lähtenyt käyntiin, paloikoi teillä koneessa kuitenkin punainen valo? Olen koittanut käyttää johtoja irti ja vaikka miten ja kun kytken ne takaisin niin valo syttyy, mutta wii ei vain lähde päälle.
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Sen saa asetuksista määrittää hehkuuko koko ajan, hehkuuko lainkaan vai hehkuuko vain, kun olet saanut viestin, jota et ole vielä lukenut. Levyn sisäänlaitossa taitaa hehkua joka tapauksessa tuosta asetuksesta välittämättä.

Mistäs kyseisen asetuksen voi vaihtaa?
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Mistäs kyseisen asetuksen voi vaihtaa?

Wii Options - Wii Settings - Wii System Settings 2 - WiiConnect24 - Slot Illumination

Vaihtoehdot: Bright - Dim - Off

Bright - Hohtaa aina
Dim - Hohtaa vain viestin saatuasi
Off - Ei hohda lainkaan

Ja edelleen, tämä ei päde levyn sisäänlaitossa. Kokeiltu on.
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Sen saa asetuksista määrittää hehkuuko koko ajan, hehkuuko lainkaan vai hehkuuko vain, kun olet saanut viestin, jota et ole vielä lukenut. Levyn sisäänlaitossa taitaa hehkua joka tapauksessa tuosta asetuksesta välittämättä.

Ei vaan sieltä voi määrittää hehkuuko viestin saadessa kirkkaasti/himmeästi/ei ollenkaan.
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Ei vaan sieltä voi määrittää hehkuuko viestin saadessa kirkkaasti/himmeästi/ei ollenkaan.

Ehkä niin, mutta mulla tuo ei "Dim" asetuksella hehku muulloin lainkaan, kuin viestin tullessa. Eli oma kokemukseni on tuo, jonka sanoin.
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Kävin juuri hakemassa verkkokaupasta Wiin, ja heti meni hermot. Jostain syystä en saa sitä käynnistymään. Kun virtajohdon laittaa seinään, poweriin kyllä syttyy punainen valo, mut jos painan power nappulaa se pimenee, ja jos koitan työntää levyn koneeseen, se levyaseman sininen valo välähtää, jaa taas kaikki sammuu...

Voiko vika olla muuntajassa jos se punainen power valo kuitenkin syttyy?

Missä vika???
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Kun virtajohdon laittaa seinään, poweriin kyllä syttyy punainen valo, mut jos painan power nappulaa se pimenee, ja jos koitan työntää levyn koneeseen, se levyaseman sininen valo välähtää, jaa taas kaikki sammuu...

Kyllä siinä pitäisi vihreä valo syttyä, kun painaa virrat päälle. Olisiko itse laitteessa vika, soittele Nintendon/Amon huoltoon: (09)-8955 3268
 
Ylös Bottom