Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wii-ongelmathreadi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noose01
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Ostin LCD telkan, liitin Wiin siihen ja peleihin alko ilmestyä sellasia mustia pisteitä ympäri ruutua. Ne vähän niinku väreilee siinä ruudulla. Wii on kiinni komponetilla mutta ei pitäis johtua johosta sillä oon kokeillu komposiitilla ja mustia pisteitä näky silläkin. Oisko vika telkussa vai oisko Wiistä kärähtäny graffapiiri tai jotain. Telkku on Samsungin 32" lcd..

Taitaa olla se Wii graffapiirivika mitä joskus ilmeni joillakuilla.
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Mites on Wiin tarvikkeiden laita, toimivatko NTSC/USA ohjaimet normaalisti PAL vastaavissa?
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

NTSC ja PAL ovat värijärjestelmiä, joten eipä kai nämä vaikuta ohjainten toimivuuteen.
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Konsolinethän taitaa myydä japanilaisia/kiinalaisia tms. remoteja? Ainakin itse ostin sieltä, ja kannessa oli merkit ja kaikki japanin tai kiinan kielisiä. Pakkauskin oli hieman erilainen, mutta hyvin on toiminut.
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Kaverini Wii meni paskaks. Muutaman tunnin pelaamisen jälkeen konsoli jäätyi täysin ja ei sammu vaikka pitää virtanappia pohjassa 5sek-> Johdot irti seinästä. Tässä vaiheessa huomattiin myös että kone kävi hirveän kuumana. Muutaman tunnin jäähtymisen jälkeen johdot kiinni ja konsoli ei sano mitään. Ei syty valoja, ei mene virrat päälle. Noin 4kk sitten ostettu kone
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Tiedä sitten mihin ketjuun tämä pitäisi laittaa...

Pelatessani Guitar hero world touria kuva pätkäisee ihan omituisesti. Televisio (samgsung 40 lcd hd ready) scartilla kytketty. Kuva muuttuu harmaaksi ihan hetkeksi ja sitten mustaksi. Sitten kuva palaa melko nopeasti. Harmittaa vaan kun bonukset katoavat. En ole muilla peleillä tätä huomannut. Koko illan pelaamisen aikana tätä tapahtuu noin 3 - 4 kertaa. Ihan kuin wii hetkeksi lopettaisi kuvan tuottamisen ja sitten uudestaan aloittaa sen kesken kappaleen. Vikaa pelissä vai wiissä ? Vai onko vika televisiossa ? En ole tarkastanut vielä piuhojen kytkentöjä mutta tuskin rummuttaessa niin kovaa tulee polkastua että kuva katoaisi telkasta... Onkos kellään hyviä ohjeita mistä kannattaa piuhojen ja googlen lisäksi alkaa asiaa tutkimaan ?
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Katoaako VC-pelit Wiistä jos koneen hard resettaa? Vai pitääkö ne ottaa talteen muistitikuulle tai jotain?
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Katoaako VC-pelit Wiistä jos koneen hard resettaa? Vai pitääkö ne ottaa talteen muistitikuulle tai jotain?

Jo osteut VC-pelit voi ladata samaan laitteeseen Wii Shopista uudelleen. Siitä en tiedä katoavatko ne hard resetissa.
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Öö en saa millään wiitä toimimaan netissä, missäköhän voisi olla vika? Olen yrittänyt modeemin kautta langattomasti ja langallisesti. Langattomasti yhdistettäessä wii kyllä tunnistaa modeemin ja sen nimi ilmestyy yhteysvaihtoehtoihin, mutta itse yhteyden muodostus nettiin ei kuitenkaan onnistu. Langallisesti taas ei tapahdu mitään. Joten mietinkin tässä että tarviiko modeemin olla yhdistettynä myös tietokoneeseen jotta sen voi yhdistää wiihin. Modeemina minulla on suurinpiirtein tämän näköinen kapistus. Vinkkejä?
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Öö en saa millään wiitä toimimaan netissä, missäköhän voisi olla vika? Olen yrittänyt modeemin kautta langattomasti ja langallisesti. Langattomasti yhdistettäessä wii kyllä tunnistaa modeemin ja sen nimi ilmestyy yhteysvaihtoehtoihin, mutta itse yhteyden muodostus nettiin ei kuitenkaan onnistu. Langallisesti taas ei tapahdu mitään. Joten mietinkin tässä että tarviiko modeemin olla yhdistettynä myös tietokoneeseen jotta sen voi yhdistää wiihin. Modeemina minulla on suurinpiirtein tämän näköinen kapistus. Vinkkejä?

Voi voi... Mitä olen lukenut, niin nuo Zyxelin vehkeet voivat olla (ainakin tietyt mallit) epävarmoja ja niissä on sen verta monimutkaiset protokollat, että voi hyvin olla, että sulla pitäisi olla tietotaitoa osata muuttaa (konffata) joku asetus tms.

Itsellä on Cisco-modeemi ja Buffalon langaton tukiasema (jota muuten Nintendo virallisesti tukee), ja koskaan ei ole ollut ongelmia yhteydessä. Yhteyskin on kiva muodostaa AOSS:llä, niin ei tarvi edes mitään salasanoja yms. kirjoitella.
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Zyxelit on sen verran huonoja laitteita, että kannattaa kyllä laittaa vaikka siltaavaiksi ja hommata esim. joku Buffalo (esim. WHR-G125, WHR-HP-G54 tai WHR-G54) hoitamaan reititykset, wlanit, natit yms.
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Kytkin wiin eri telkkariin niin Wii näyttää vain mustaa ruutua, äänet kyllä kuuluu. Sama kävi Xboxin kanssa mutta löysin netistä jonku ihme näppäinyhdistelmän että se jotenkin vaihtoi sen boxin asetukset silleen että se toimii tuossa tv:ssä. Onko wiille mahdollisesti tälläistä? Tässä yrittänyt tuskissani etsiä jotain mut ei oo löytyny mitään apuja. Ainakaan toimivia.
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Ongelmana wiin liitännät...
Löytyykö keneltäkään vinkkejä että saisin yhdistettyä wiin samaan aikaan telkkuun sekä videotykille? Komponenttia ajattelin käyttää.
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

Samaan aikaan?
Helpointa lienee jakaa kuva jollain komponentti-haarottimella, mutta käytännön kokemusta noista ei ole. Jakajista kylläkin mutta nehän näyttävät vain jommassa kummassa.
 
Vastaus: Wii ongelmathreadi

njoo siis vermeet pitäis saada kiinni molempiin ettei tarvii olla piuhoja vaihtamassa koko ajan.. täytyy metsästellä jakajia tms
 
Ylös Bottom