Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kestääkö kenelläkään joskus tavallista kauemmin, että peli käynnistyy? Minulla laite näyttää välillä pitkää mustaa ruutua ennen kuin peli lähtee käyntiin. En pidä WiiConnect24:ää lepotilassa päällä, joten mietin voisivatko viiveet johtua tästä.
Noniin, elikkäs äitini oli ostanut ihtellensä Wiin, ja nyt sitä tossa oon yrittäny pelailla, mutta siinä on seuraavanlainen ongelma:
Heti aloitusruudulla kun tarttis sitä kursoria ohjastaa, niin se ei onnistu. Kursori on ties missä, ja välillä se tulee siihen ruudulle, ja sitä pystyy ohjaamaan ihan hyvin. Mutta välillä sitä saa etsiä monta minuuttia, eikä siltikään välttämättä löydä sitä. Olen kokeillut heilutella ohjainta lähempää ja kauempaa, pimeässä huoneessa ja valoisassa huoneessa, uusilla paristoilla sekä Reset-nappejakin on paineltu ahkeraan, mutta ongelma ei vain ratkea.
Noniin, elikkäs äitini oli ostanut ihtellensä Wiin, ja nyt sitä tossa oon yrittäny pelailla, mutta siinä on seuraavanlainen ongelma:
Heti aloitusruudulla kun tarttis sitä kursoria ohjastaa, niin se ei onnistu. Kursori on ties missä, ja välillä se tulee siihen ruudulle, ja sitä pystyy ohjaamaan ihan hyvin. Mutta välillä sitä saa etsiä monta minuuttia, eikä siltikään välttämättä löydä sitä. Olen kokeillut heilutella ohjainta lähempää ja kauempaa, pimeässä huoneessa ja valoisassa huoneessa, uusilla paristoilla sekä Reset-nappejakin on paineltu ahkeraan, mutta ongelma ei vain ratkea.
Mene konsolisi asetuksiin ja muuta 'sensitivity' haluamaksesi. Muistaakseni samalla tapahtui koko IR-hommelin konffaus tyyliin paina vasenta kulmaa - paina oikeaa alakulmaa.
Sain käsiini pari GameCube peliä plus ohjaimen/muistikortin joita voi käyttää Wiillä. Mitenkäs GC peli suljetaan Wiillä? Home näppäimestä ei pääse Wii-valikkoon ja jos poistaa levyn, peli vain kehoittaa sulkemaan levyaseman. Ainut mitä olen osannut tehdä on poistaa levy ja sen jälkeen katkaista virta tylysti konsolista. Onko joku hallitumpi keino pelin vaihtamiseen?
Voiko Wiiware pelin laittaa näkymättömäksi/lukituksi kanavavalikossa? En haluaisi että alta kouluikäiset tenavat käynnistelevät vääriä pelejä.
Perkele. Wiin levyasema hajosi aivan yllättäen samalla pahaa ääntä pitäen. Onko muilla ollut vastaavia ongelmia? Takuukin taisi juuri loppua, joten jonkinlaisessa suossa sitä ollaan. Ei lue levyjä enää ollenkaan. Itseasiassa sylkäisee ne lattialle.
Kuluttajansuojalain mukaan myyjä vastaa tuotteen virheistä myös takuuajan päätyttyä tai silloinkin, kun tuotteelle ei ole annettu takuuta lainkaan. Takuu on vain myyjän, valmistajan tai maahantuojan ostajalle antama vapaaehtoinen lisäetu. Siten myös sellaisista virheistä, jotka ilmenevät vasta takuuajan päätyttyä, voi valittaa. Näyttövelvollisuus siitä, että tavarassa on virhe, eikä sitä esimerkiksi ole käytetty käyttöohjeiden vastaisesti, on takuuajan päättymisen jälkeen ostajalla. Kaikki viat eivät välttämättä ole kuluttajansuojalain tarkoittamia virheitä. Toisaalta virhe tarkoittaa muutakin kuin teknistä vikaa, esimerkiksi sitä, että tuote ei vastaa sovittua tai annettuja tietoja, se ei sovellu käyttötarkoitukseensa, sen kestoikä on lyhyempi kuin perustellusti voi odottaa tai sen käyttö- ja hoito-ohjeet ovat puutteelliset.
Luulenpa itsekkin että takuuseen menee. Eikös Kastlellakin kone lauennut? Pitää ottaa tiistaina Amoon yhteyttä niin asia selkenee.
Mulle tuli se SSBB -"likaisuusongelma", lähetin Amolle ja muutaman päivän kuluttua tuli laite takaisin + uusi peli.
On ollu jo viikon vähän ongelmia tuon Wii:n kanssa. Se nimittäin yhtäkkiä varoittamatta tai sitten se ensiksi natisee ja sen jälkeen Wii ilmottaa, että "An error has occured" jne eli on tapahtunut virhe. Se vaan ihmetyttää että levyt on ihan priima kunnossa,mutta silti se tekee tuota päivittäin.
Että olisko Wii:ssä jotain vikaa ja pitäiskö palauttaa kauppaan vai Amo:lle?