Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Taikuri sanoi:Reptail mullaki oli sama ongelma, mutta sitten vaan näpäytin niitä nappeja, eli näpäytin konsolin ja remoten nappeja nopeasti, ja heti synkkas ja sitten pääs pelamaan. Yksi nopea painallus konsolista ja ohjaimesta.
reptail sanoi:Hienoa, kiitoksi hurjan kovasti. Tämä kikka toimi. Mainiota.
Calathia sanoi:Olen todella yllättynyt ja tyytyväinen kuinka hemmetin hiljainen tuo kone on, oli diski sisällä tai ei. Eli ne jolla kone pitää mekkalaa, jokin on vialla!
Legge sanoi:Aika kovan johtopäätöksen vedät yhden koneen perusteella. Onko esim. varmaa, että kaikki Wiit käyttävät saman valmistajan asemaa? Toki en minäkään voi kuin spekuloida äänten normaaliutta, mutta ei nyt ehkä kannata hiuksia repiä päästä, jos asema pelittää moitteetta.
Näin on. EULAsta bongasin seuraavaa:Knight sanoi:Varmaankin soitto AMO:lle on edessä. AMO on järkännyt varmaan maksuttoman puhelintuen, mihin voi tällaisissa tapauksissa ottaa yhteyttä?
Kiitti tarkkasilmäisyydestä. Pitänee viikonvaihteen jälkeen soitella. Jos joku kerkeää ensin, kertokoon, miten käy.feldon sanoi:Näin on. EULAsta bongasin seuraavaa:
Ja taas toimii.FindRb sanoi:Noniin... Ohjainta ja konsolia ei enää saa synkronoitua. Oon koittanu vaihtaa pattereja ohjaimeen ja ei mitään... Pitääkö tää tosiaan nyt jo lähettää huoltoon vai tiedättekö mitä vois yrittää???
FindRb sanoi:Ja taas toimii.
Legge sanoi:Mulla tuntuu olevan jotain irti remoten sisällä, kun kuuluu helinää ohjainta kallistellessa. Kait se on lähdettävä Amolla käymään huomenissa...
EDIT: Veivasin ohjainta vähän aikaa patteriluukku auki, niin pala singahti ulos. Tämän näköinen osa kyseessä. Osa on noin millin leveä.
![]()
Luulisi, että mahdollinen vika näkyisi ohjaimen herkkyyssäädöissä, jotka ovat koneen asetusvalikossa. Jos kumpikin piste näkyy samalla tavalla ruudulla, niin kaikki on kunnossa.Voetto sanoi:Kävi vahinko äsken ja pudotin sensorbarin television päältä lattialle. En tiedä olenko vain vainoharhainen, mutta sen jälkeen päävalikossa kursori on takkuileva, ei kulje aivan sulavasti. Huomasin kyllä tämän jo kun päivitin konsolin kahdeksas päivä mutta se omasta mielestäni hävisi sitten. Voiko tuo sensorbar mennä sillätavoin rikki, että sitten kursori ei liiku enää saumattomasti? Kylläkin muissa Chaneleissa ja Zeldassa kursori toimii samallatavoin kuin ennenkin, eli kuvittelenko vain?