Vastaus: Nintendon uusi konsoli, Wii U (2012)
^Totisesti. Trollit on peliyhteisöjen pahin vitsaus.
Wow. Olen vieläkin aika hehkuissa tuon tablettiohjaimen takia.
Jos Sony haluaa minun ostavan Pleikkarini kaveriksi nelos version, siinä pitää vähintäänkin olla sisällytettynä tähtiensota tyylillä toteutettu hologrammi -videokeskustelu järjestelmä, joka pommittaa itsestään ulos täydellisen kopion pelaajakaverista, jonka kaikki liikkeet ja eleet(puhetta myöten) toistuvat saumattomasti.
Muussa tapauksessa pysyn wanhan PS3 parissa odotellen, että Wii U:n hinta tipahtaa ja sille ilmestyy mahdollisimman paljon viihdyttäviä pelejä.
Nintendo(Sonyn lisäksi) on mukavasti hoksannut sen, mitä Apple ei ole
minun mielestäni tajunnut. Kosketusnäytöllinen laite tarvitsee napit.
Nyt tekee mieli tihrustaa muutama kyynel, koska Vitan näyttö on Wii U:n ohjaimen omaa paljon pienempi. ZombieU:n kaltaiset tuotokset olisi näin ollen aika hankalia käsitellä kyseisellä vekottimella, vaikka Sony julkaisisikin päivityksen, jolla se voisi kopioida(taas) nipan keksimän pikku uudistuksen pelikapuloiden saralla(käytin sanaa
pikku, sillä isompi näyttö ei nyt ole mikään ultra wau -jippo. Pelaamista se kylläkin helpottaa(silmät rasittuu vähemmän). Siitä iso plussa Nintendolle).
Hmm... Tarvitseekohan Wii U -konsolin olla päällä, jos haluaisin esim. pelata jotain peliä pelkällä näyttö-ohjaimella. Sekin mietityttää, että voiko tuota padia käyttää, kuten tavallista käsikonsolia. Eli tallentaa siihen pelejä, ja ottaa palikka mukaan reissuun, itse konsolin jäädessä kotiin. Lähietäisyydellähän tämän kaltaisen tiedonsiirron pitäisi toimia(joissakin peleissä ja sovelluksissa).
Niin kovin jännä laite. Jeah!