karpaasi
Well-Known Member
Vastaus: Nintendon uusi konsoli, Wii U
Nyt kyllä alkaa tuo nipan touhu olemaan todella säälittävää. Oletteko kovimmat fanit löytäneet, että Wii U:n ja erityisesti sen elinaikana tehtyjen paskojen korjausliikkeiden takana olisi jotain nipan sisäistäkin ongelmaa? Oma mielipiteeni on, että WiiU:n markkinointi ja Wii:stä erottuminen kustiin täysin (kuten varmasti täälläkin todettu n. miljoonaan kertaan), eikä missään vaiheessa ole lunastettu pelaajien odotuksia gamepadin potentiaalista, joilla oltaisiin sitä positiivista markkinointia ja internetin "puskaradiota" saatu käyntiin. Toisaalta ala-arvoisen markkinoinnin vaikutus on voinut olla se WiiU:n selkeästi pahin vihollinen. HTC toi markkinoille viime vuonna melko yleisestiottaen median mukaan vuoden parhaan luurin ja mainoksiakin näkyi kyllä fudispeleissä jne, mutta myyntiluvuthan jäivät suureksi pettymykseksi yritykselle ja samsung vei markkinoita miten halusi.
Vai vaikuttiko edellinen sukupolvi liikaa Wii U:n menestykseen kahden asian yhdistelmänä? Ajatuksena siis, että Wiin hieno menestys ja Wii U:n markkinointivirheet yhdessä tkevät nipalle hallaa kun niin iso wiin omistajakunta ei kunnolla ymmärrä sukupolvien välisiä eroja.
Kovasti kaipailisin itse pelihetkiin sitä Super Mario 64:n taianomaista pelifiilistä. WiiU nyt ei vaan vieläkään vaikuta hyvältä sijoitukselta ja Wiin ostaminen ei taas ole vaihtoehto, koska itse en pitänyt siitä kapulan heiluttelusta yhtään.
Nyt kyllä alkaa tuo nipan touhu olemaan todella säälittävää. Oletteko kovimmat fanit löytäneet, että Wii U:n ja erityisesti sen elinaikana tehtyjen paskojen korjausliikkeiden takana olisi jotain nipan sisäistäkin ongelmaa? Oma mielipiteeni on, että WiiU:n markkinointi ja Wii:stä erottuminen kustiin täysin (kuten varmasti täälläkin todettu n. miljoonaan kertaan), eikä missään vaiheessa ole lunastettu pelaajien odotuksia gamepadin potentiaalista, joilla oltaisiin sitä positiivista markkinointia ja internetin "puskaradiota" saatu käyntiin. Toisaalta ala-arvoisen markkinoinnin vaikutus on voinut olla se WiiU:n selkeästi pahin vihollinen. HTC toi markkinoille viime vuonna melko yleisestiottaen median mukaan vuoden parhaan luurin ja mainoksiakin näkyi kyllä fudispeleissä jne, mutta myyntiluvuthan jäivät suureksi pettymykseksi yritykselle ja samsung vei markkinoita miten halusi.
Vai vaikuttiko edellinen sukupolvi liikaa Wii U:n menestykseen kahden asian yhdistelmänä? Ajatuksena siis, että Wiin hieno menestys ja Wii U:n markkinointivirheet yhdessä tkevät nipalle hallaa kun niin iso wiin omistajakunta ei kunnolla ymmärrä sukupolvien välisiä eroja.
Kovasti kaipailisin itse pelihetkiin sitä Super Mario 64:n taianomaista pelifiilistä. WiiU nyt ei vaan vieläkään vaikuta hyvältä sijoitukselta ja Wiin ostaminen ei taas ole vaihtoehto, koska itse en pitänyt siitä kapulan heiluttelusta yhtään.