Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kaikki Wii pelit mitä on kokeiltu niin toimivat kuten ennenkin.
Hyvä kuulla. Miten ns. ylöspäin skaalaus (upscaling) Wii-pelien suhteen, eli tuleeko pientä parannusta?
Kyselisin teiltä Wii U:n omistajilta, että kannattaisiko minun hankkia Wii U ? Sillä PS4 ja Xbox one ei kiinnosta pätkäkään. Kiehtoo vaan tuo ohjain ja tietenkin toivottavasti kohta julkaistavat Smash Bros ja Mario kart.
Sama kysymys täällä samasta syystä. Onko jossain jotain kaikenkattavaa listaa tulossa olevista sekä huhutuista Wii U-peleistä, onko esimerkiksi Wikipedian listaukseen luottamista? Onko mahdollisista hinnanalennuksista liikkunut mitään luotettavia huhuja?
Eilen osui silmään artikkeli, jossa väitettiin Rstarin testanneen GTA V:tä myös Wii U:lla. Voiko siis haaveilla, että peli tulisi jossain vaiheessa myös Nintendon konsolille? Open world ja kartta gamepadiin kuulostaisi oikeasti aika loistavalta yhdistelmältä. Tosin jos se ei ole tulossa julkaisussa, niin sitten se on liian myöhäistä. Siinä olisi hyvä paikka Nintendolle saada lisää asiakkaita.
Onhan tuosta huhuja pyörinyt, esim. Nintendolife-sivustolla, mutta en välttämättä pidättäisi hengitystä. Ei siitä kyllä haittaakaan konsolille olisi ja saattaisin itse jopa ihan mielenkiinnosta ostaa kokeiluun, vaikka sarja ei omia suosikkeja ole koskaan ollutkaan.
Kyselisin teiltä Wii U:n omistajilta, että kannattaisiko minun hankkia Wii U ? Sillä PS4 ja Xbox one ei kiinnosta pätkäkään. Kiehtoo vaan tuo ohjain ja tietenkin toivottavasti kohta julkaistavat Smash Bros ja Mario kart.
Onko kellään mitään kokemuksia siitä, miten vaikea ostettuja pelejä on saada siirrettyä uuteen konsoliin, jos konsoli menee rikki? Ilmeisesti kun siinä joutuu asioista sopimaan Nintendon tuen kanssa kun tunnukset on sidottu rautaan?
Onkos tästä Wii U:sta millaisia tarjouksia missään?