Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wiin ennakotilaus

Vastaus: Wiin ennakotilaus

Mmh, tuskinpa niitä koneita riittää, pitää vain toivoa että olen itse listan etupäässä.
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Morred sanoi:
Mmh, tuskinpa niitä koneita riittää, pitää vain toivoa että olen itse listan etupäässä.

Pitää toivoa itselläkin että vaikken listan etupäässä olisikaan ja julkaisupäiväksi tuota konsolia saisi niin tulisi edes jouluksi tai ainakin uudeksi vuodeksi. Tullut jo perinne tuosta uutenavuonna kavereiden kanssa porukalla partypelejen pelaamisesta juhlimisen lomassa. :)
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Mitenkäs on muuten, jos ilmenee että kyseinen liike ei saakkaan esmes. minulle konsolia julkaisupäiväksi, ja tästä ilmoitetaan vaikkapa noin viikkoa aiemmin, onko mahdollista peruuttaa tilaus, ja kokeilla onneaan muualla?
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Morred sanoi:
Mitenkäs on muuten, jos ilmenee että kyseinen liike ei saakkaan esmes. minulle konsolia julkaisupäiväksi, ja tästä ilmoitetaan vaikkapa noin viikkoa aiemmin, onko mahdollista peruuttaa tilaus, ja kokeilla onneaan muualla?

"Tilaukset ovat sitovia. Peruutus tilauksesta tulee tehdä ennen postitushetkeä. Jos tilaus perutaan sen jälkeen tai postiennakkolähetyksiä ei oteta vastaan, voimme periä postiennakkolähetyksistä aiheutuvat kulut."

Elikkä tilauksen voi perua kunhan vain tekee sen ennenkuin kyseinen tuote laitetaan postiin (jolloin tässä tapauksessa tuota perumista olisi turha tehdäkkään). :)
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Eli suomeksi: Tilauksen voi peruuttaa jos konsoli ei ole jo postissa. Ja jos ilmoittavat että julkaisussa ei riitä niin silloin vaan uutta matoa koukkuun :p
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

itellä oli tilaus toisesta paikkaa mutta perjantaina tilasin vaihtpelit.netistä ja sieltä vastasivat s-postiin että oon vielä listan alkupäässä että 95% todennäkösyydellä saan ensimmäisestä erästä wiini.

ja eikös se mee niin et joka tilaus menee eteenpäin maahantuojalle joka jakaa noita aika paljon just ennakkotilanneiden kesken ja lähetelee niihin liikkeisiin niitä

vaihtopeleihin pitäis parin viikon sisällä tulla nettisivuille pelit ja tarvikkeet
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

IpaX85 sanoi:
"Tilaukset ovat sitovia. Peruutus tilauksesta tulee tehdä ennen postitushetkeä. Jos tilaus perutaan sen jälkeen tai postiennakkolähetyksiä ei oteta vastaan, voimme periä postiennakkolähetyksistä aiheutuvat kulut."

Elikkä tilauksen voi perua kunhan vain tekee sen ennenkuin kyseinen tuote laitetaan postiin (jolloin tässä tapauksessa tuota perumista olisi turha tehdäkkään). :)

Ja jos koneen laittaa takaisin asiakaspalautuksena 14 päivän sisällä, liike pulittaa kiltisti kaikki rahat takaisin postikulut mukaan lukien, vaikka sivuilla lukisi mitä :D

Itse meinasin jättää X360:n aikoinaan Prisman varaan...onneksi oli ennakkovaraus Verkkokauppa.comissa, kun Prismat humisivat tyhjyyttään julkaisun aikaan. Tälläkin kertaa on sama suunnitelma; ensin Prismaan ja sitten Verkkokauppaan, jos ei löydy (muistaakseni olen VK:n jonossa jossain 15 paikkeilla).
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Onkos kenelläkään tietoa EbGames:in "mahdollisesta" rahaa+pelejä=WII tarjouksesta? eli onko kukaan kysellyt asiasta?
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Legge sanoi:
Tälläkin kertaa on sama suunnitelma; ensin Prismaan ja sitten Verkkokauppaan, jos ei löydy (muistaakseni olen VK:n jonossa jossain 15 paikkeilla).
Kopioin suunnitelmasi :D
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Itse tein samoin kun muunkin elektroniikkasälän kanssa. Nakitin kodinkoneliikkeessä töissä olevan kaverini hoitamaan koneen, ylimääräisen Wiimote+nunchaku -ohjaimen sekä uuden Zeldan minulle niin pian kuin niitä vain on mahdollista saada. Homma pelaa, joulukuun 8. päivähän on perjantai, joten kone lienee maahantuojalla alkuviikosta, tukkurilla keskiviikkona ja ja minulla torstaina, mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa... nam.
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

achiim sanoi:
Itse tein samoin kun muunkin elektroniikkasälän kanssa. Nakitin kodinkoneliikkeessä töissä olevan kaverini hoitamaan koneen, ylimääräisen Wiimote+nunchaku -ohjaimen sekä uuden Zeldan minulle niin pian kuin niitä vain on mahdollista saada. Homma pelaa, joulukuun 8. päivähän on perjantai, joten kone lienee maahantuojalla alkuviikosta, tukkurilla keskiviikkona ja ja minulla torstaina, mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa... nam.
Ainoaksi ongelmakohdaksi aikataulun kanssa nouseekin keskiviikko 6.12., jolla on jonkin typerän kansallishistoriallisen tapahtuman kanssa pyhäpäivän status. Tosin parhaassa tapauksessa koneet ovat jälleenmyyjillä jo 5.12., jolloin itsenäisyyspäivänä voi olla jo mukavaa ajanvietettä linnan juhlien töllöttämisen sijaan.
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Kappas, vaihtopelit.netin tarjous on nyt vaihtunut 20:n lahjakorttiin.
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Morred sanoi:
Ei kai tämä voi koskea jo ennen muutosta tilanneita asiakkaita?

yleensä ei koske, esim konsolinet.fi:ssä oli hinta ennen 229 ja kaikki saavat sillä hinnalla jos ovat sen sillon tilanneet.

ja puhelinpuolella on parikertaa tullu vastaan tukkurin virhe jopa 200e, ja asiakkaat on saaneet pilkkahinnalla puhelimia
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Morred sanoi:
Ei kai tämä voi koskea jo ennen muutosta tilanneita asiakkaita?

No varmistin vielä asian ;)

"Moi,

Kyllä se on 40.00e ei se ole vaihtunut niille jotka ovat jo tilanneet,
tuli vain niin paljon tilauksia että 40 kympin lahjakortit loppu.

Kyllä kaikki tilanneet saavat koneen julkaisupäivänä tai heti
sen jälkeen, näin on maahantuoja meille luvannut
."

Saa sitten luvan tulla jo julkaisupäivänä.
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Itse varmaan vain ''varaan'' Wiin jostain pelikaupasta ja käyn sitten hakemassa kun sen saa sieltä.
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Mjoo, eilen meni varaukseen Zeldan kera. Ostopäivänä sitten pitää vielä katsoa, jos vaikka tarttuu jotain lisäkamaa mukaan, mutta ainakin kone on varattu.
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Auts, nyt näyttää siltä että Wii:n kanssa tulee hankittua ainakin 3 peliä mikä on aivan ennenkuulumatonta minulle, ikinä ostanut yhtään konsolia julkaisun aikoihin.

Ja silti maksan koko jutusta vähemmänkuin Xbox 360 NHL 07 bundlesta, Wii Calculatorin mukaan.

Jos ja kun vuoden päästä julkaistaan NHL 08 Wii:lle niin olen todella tyytyväinen.
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Itse olen ennakkotilannut Wii:n EBGamesin kautta.

En stressaisi koneiden saatavuutta, sillä uusimpien raporttien mukaan Nintendon tehtaat ovat tuottaneet konsoleita nopeampaan tahtiin kuin mitä oli alunperin uskallettu toivoa.
 
Ylös Bottom