Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wiin ennakotilaus

Vastaus: Wiin ennakotilaus

Beza sanoi:
Taitaa koneilla olla eri asia kuin peleillä, en usko että ennakkoon tulee koneet myyntiin.

Mutta kiitoksia vinkistä, pitää käydä varaamassa Wii tuolta Kotkan Prismasta tässä tällä viikolla :)
Kävinkin Kotkan Prismasta kysymässä, jos pystyisin varaamaan, mutta eivät ota varauksia vastaan. :(
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Kaikki vaihtopelit.net:istä tilanneet, jotka ovat maksaneet Wiin 15.11. mennessä tai ehkä myöhemmin (itse maksoin tona päivänä), saavat konsolin julkaisuun. (Tai anakin maanantaiksi luulisi saavan.)
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Cal sanoi:
Kaikki vaihtopelit.net:istä tilanneet, jotka ovat maksaneet Wiin 15.11. mennessä tai ehkä myöhemmin (itse maksoin tona päivänä), saavat konsolin julkaisuun. (Tai anakin maanantaiksi luulisi saavan.)

Itse maksoin eilen ja vaihtopelit lupasivat minulle paketin viimeistään 15.12
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Beza sanoi:
Kävinkin Kotkan Prismasta kysymässä, jos pystyisin varaamaan, mutta eivät ota varauksia vastaan. :(

Outoa. Mulle tosiaan sanottiin että muutama kone oli jo varattu.
Oliko heillä muuten tietoa milloin laittavat koneet hyllyyn?
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

shield sanoi:
Outoa. Mulle tosiaan sanottiin että muutama kone oli jo varattu.
Oliko heillä muuten tietoa milloin laittavat koneet hyllyyn?
Sanoivat, että Wii on tulossa, mutta eivät tiedä milloin. Ja oli kuulemma tullut ihan ylemmältä taholta käsky ettei koneita varata. :mad:
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Blaah. Konsolinetistä ei saanut ennakkovarattua lisäohjaimia :( Menee varmaan sinne 15. päivään ennenkuin saa ostettua niitä. Mitä nyt tietty yhden saa wiiplayn mukana ja marketeista voi aina käydä etsimässä niitä...
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Beza sanoi:
Sanoivat, että Wii on tulossa, mutta eivät tiedä milloin. Ja oli kuulemma tullut ihan ylemmältä taholta käsky ettei koneita varata. :mad:

Just. No ei auta muu kuin odotella ja kiusata myyjiä... ;-)

Kysyin myös silloin aikaisemmin, että onko tietoa tuleeko Prismaan demokoneita. Tähän ei myyjä osannut kuitenkaan vastata. Toivottavasti tulisi...
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Mitäs kauppoja on jotka myisivät Wiin osamaksulla? Hobby Hallista vastattiin, että julkaisupäivän erä on loppu ja lisää saadaan vasta tammikuussa. Netanttilan sivuilla lukee, että ennakkovarauksia ei oteta vastaan. Tietenkin sieltä voisi kysellä heti julkaisupäivänä, konsolin kun aion ottaa käyttöön vasta aattona ;)
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

xevious sanoi:
Blaah. Konsolinetistä ei saanut ennakkovarattua lisäohjaimia :( Menee varmaan sinne 15. päivään ennenkuin saa ostettua niitä. Mitä nyt tietty yhden saa wiiplayn mukana ja marketeista voi aina käydä etsimässä niitä...

Hm? Tilasin 13.11. lisäohjaimet. Mihin / mihin ajankohtaan perustuu tieto, ettei niitä saa ennakkovarattua?
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Onko kukaan Gamelifesta ennakkotilannut saanut vahvistusta, että saako konettaan julkaisupäiväksi?
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Hobby Hallilta tuli postia jossa lupasivat koneen ekasta erästä (tilattu 24.10.), joten voin lopettaa stressaamisen toistaiseksi. :)
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Niille jotka edelleen aikovat luottaa siihen, että koneen saa vielä marketista ilman varaamista suosittelen olemaan tikkana paikalla kun ovet aukeavat. Mikäli markettien tilaamat pelimäärät kertovat yhtään siitä kuinka paljon he saavat itse konsoleita voin sanoa että nihkeätä on sielläkin.
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Tuli juuri vahvistus Verkkokaupasta. Täällä ainakin pelataan 8.12 uunituoreella WII:llä :D
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Itse tilasin Wiin syyskuun ekoina päivinä Gamelifesta. Soitin sinne eilen ja vahvistivat että saan koneen julkaisuerästä. Jepjep.
 
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Mitäs Vaihtopelit.netin jampat tekevät tuon toimituksen kanssa, lähettävät koneen 7.12?, että kerkiää postiin sitten julkaisupäiväksi? Osaisiko joku valaista?
 
Ylös Bottom