Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wiin ennakotilaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chip^
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Wiin ennakotilaus

Verkkokaupastahan voi kysyä monentenako on jonossa. Se kertoo huomisen mahdollisuuksista jo paljon, kun varastosaldo on tiedossa. Ja samallahan voi kysyä onko koneita vielä tulossa lisää tänään tai huomenna.

Tilasin puolessa välissä syyskuuta 06 ja tänään tuli viesti, "verkkokauppa on käsitellyt ja postittanut tilauksenne".

Hyvällä munkilla sitä pääsee huomenna pelaamaan :rolleyes:

Tänäänjo heti 23.30 konsolinetin ovelle venailemaan että saan oman konsolin :p

Mulla olis muuten yks pelkkä konsoli varattuna verkkokauppa.comissa ja saisin sen huomiseksi mutta kun haen itse konsolinetistä. Postitse en rupea lähettämään sitä mihkään, ainoastaan nouto. Hintaahan sillä on normaalisti 270 ja veloitan vielä lisäksi matkakulut. Jos joku jää ilman niin pistäppäs mulle pikaviestiä. ;)

eewokki sanoi:

Mulla olis muuten yks pelkkä konsoli varattuna verkkokauppa.comissa ja saisin sen huomiseksi mutta kun haen itse konsolinetistä. Postitse en rupea lähettämään sitä mihkään, ainoastaan nouto. Hintaahan sillä on normaalisti 270 ja veloitan vielä lisäksi matkakulut. Jos joku jää ilman niin pistäppäs mulle pikaviestiä. ;)

mitäs hyväntekeväisyystyötä tämä on :D? itse ostan huomenna 2 konetta joista toisen olen myynyt eräälle innokkaalle 370 hintaan...itse maksan koneesta 240 ..

voisimpa kehaista, että 110 on halapa hinta wiistä :rolleyes:

eli älä hyvä mies myy wiitä vielä, vaan vasta sitten kun joulu lähestyy ja kaikki metsästävät epätoivoisina wiitä piloille hemmotetuille kakaroilleen.

Miten nopeasti tuo postin lähetyksenseuranta päivittyy?
Vaihtopelit.net sanoi, että he lähettivat Wiin aamulla, mutta lähetyksenseurannassa ei näy vielä mitään.
Onko muillakin sama juttu?

eewokki sanoi:

Itse kansa harkitten tässä että pitäskö sitä jaksaa tuonne Konsolinettiin pamauttaa, vai odottaisko huomiseen. Kämppis kun purnaa, että sillä on huomenaamulla aikasin kokeet, ni voi olla vähä huono pelailla tänä iltana :p

Hex sanoi:
Verkkokaupastahan voi kysyä monentenako on jonossa. Se kertoo huomisen mahdollisuuksista jo paljon, kun varastosaldo on tiedossa. Ja samallahan voi kysyä onko koneita vielä tulossa lisää tänään tai huomenna.
Nyt on saapunut verkkokauppaan jo 67 konsolia. Laitoin taas sähköpostia miten on, saanko huomenna vai en ja kysyin että enkös kuitenkin ole jonon suht alkupäässä. Vastaus oli tökerö "ilmoitus lähtee kyllä automaattisesti". Kyllä on tiedonkulku kelvotonta :mad:

noose01 sanoi:
Nyt on saapunut verkkokauppaan jo 67 konsolia. Laitoin taas sähköpostia miten on, saanko huomenna vai en ja kysyin että enkös kuitenkin ole jonon suht alkupäässä. Vastaus oli tökerö "ilmoitus lähtee kyllä automaattisesti". Kyllä on tiedonkulku kelvotonta :mad:

Samoin, sanoivat että yhteensä heille tulee 250 konsolia ja ilmeisesti minullekin riittää, mutta "mailia tulee sitten".. No, aamulla haen Prismasta jos ei siihen mennessä ole kuulunut mitään.

Vähän tässä alkaa jo jäniittää saako Wii:n huomenna. Itellänikin on tilauksessa verkkokaupasta, ja sen yhden mailin mukaan pitäisin olla ekassa erässä saavien joukossa, mutta aamulla sieltä varmaan napsahtaa se tekstiviesti jos paketti on noudettavissa.

Cal sanoi:
Miten nopeasti tuo postin lähetyksenseuranta päivittyy?
Vaihtopelit.net sanoi, että he lähettivat Wiin aamulla, mutta lähetyksenseurannassa ei näy vielä mitään.
Onko muillakin sama juttu?

ei näy ei, mut yleensä ne näkyy vasta sit joskus illalla kun pääsevät ekaan lajitteluun asti

Mäksä sanoi:
ei näy ei, mut yleensä ne näkyy vasta sit joskus illalla kun pääsevät ekaan lajitteluun asti

Ok.
Lähetin vaihtopelit.net:ille varmistus viestin, jossa kysyin, että ovatko Wiit lähteneet.
He vastasivat näin:

Hei!

Wiit ovat lähteneet liikkumaan. Postin seurantatunnuksella pitäisi paketin voida hakea jo huomenna jos ei ole postin pakettilappua ehtinyt tulla postissa.

Terveisin:
www.vaihtopelit.net
Kauppakatu 32
78200 Varkaus
Puh. 017-5551078

Edit. Kyllä joku viitsii maksaa Wiistä paljon: http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=43136972
Hänen olisi ehkä kannattanut ennakko varata, tai sitten hän on hupihuutaja, jota kyllä veikkaan.

zakk sanoi:
Vähän tässä alkaa jo jäniittää saako Wii:n huomenna. Itellänikin on tilauksessa verkkokaupasta, ja sen yhden mailin mukaan pitäisin olla ekassa erässä saavien joukossa, mutta aamulla sieltä varmaan napsahtaa se tekstiviesti jos paketti on noudettavissa.

X360:n tapauksessahan viesti tuli heti klo 21.00 jälkeen julkaisua edeltävänä päivänä, kun liike oli sulkeutunut. Odottaisin, että sama tapahtuu myös nyt kaikille tilauksille, joihin riittää konsoli tähän mennessä tulleista eristä.

Muutama minuutti sitten tuli netanttilaan wii esille ja sen voi tilata. Itse tilasin ja ainakin tilausvahvistuksessa luvataan paketti viikossa perille.

Centauri sanoi:
Muutama minuutti sitten tuli netanttilaan wii esille ja sen voi tilata. Itse tilasin ja ainakin tilausvahvistuksessa luvataan paketti viikossa perille.

Tattis tiedosta!
Itsekin laitoin juur tilaukseen! ;)

Centauri sanoi:

Kiitokset vinkistä lähtee täältä kanssa, itse laitoin kans tilaukseen. Tarkoitus oli alunperin käydä huomenna hakemassa konsoli kaupasta, mutta töitä kahteen asti, joten luultavasti konsolit jo menneet kaikista marketeista siihen mennessä. Jos satun konsolin huomenna kaupasta saamaan, niin täytyy sit perua toi netanttilan tilaus. Olis tosiaan pitänyt tehdä enakkotilaus jo syyskuussa!

Centauri sanoi:
Itse tilasin ja ainakin tilausvahvistuksessa luvataan paketti viikossa perille.
Tuo viikkohan ei sinäällään mitään merkkaa, kun se sama teksti on melkein kaikissa tilauksissa. Mutta yleensä NetAnttilan sivu vastaa hyvin tarkkaan heidän varastoaan, eli kun tuote loppuu poistuu se myös automaattisesti sivulta.

Maxx sanoi:
Tuo viikkohan ei sinäällään mitään merkkaa, kun se sama teksti on melkein kaikissa tilauksissa. Mutta yleensä NetAnttilan sivu vastaa hyvin tarkkaan heidän varastoaan, eli kun tuote loppuu poistuu se myös automaattisesti sivulta.

Jep näin olin lukevinani heidän ohjeistaan, eli jos tuote on esillä sivuilla niin sitten sitä on myös varastossa ja tilaus pätee.

kari1980 sanoi:
Nyt tais wiit loppua netanttilasta kun ei onnistu enää tilaus (tilapäinen häiriö ilmoitus tulee). http://www.netanttila.com/webapp/wc...Id=19653&compartmentId=38654&categoryId=38655

Edit: eipä ole enää myynnissä, tunnissa meni netanttilasta! Vain nopeat elävät! :)

Olin itsekkin sieltä tilaamassa, mutta sitten huomasin, ettei enää saanut nunchukkeja niin joudun siirtämään tilausta, kun haluan kaikki kerralla :cool:

Äkkiä ne meni...

Ylös Bottom