Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
eewokki sanoi:Tänäänjo heti 23.30 konsolinetin ovelle venailemaan että saan oman konsolin![]()
Mulla olis muuten yks pelkkä konsoli varattuna verkkokauppa.comissa ja saisin sen huomiseksi mutta kun haen itse konsolinetistä. Postitse en rupea lähettämään sitä mihkään, ainoastaan nouto. Hintaahan sillä on normaalisti 270 ja veloitan vielä lisäksi matkakulut. Jos joku jää ilman niin pistäppäs mulle pikaviestiä.![]()
eewokki sanoi:Tänäänjo heti 23.30 konsolinetin ovelle venailemaan että saan oman konsolin![]()
Nyt on saapunut verkkokauppaan jo 67 konsolia. Laitoin taas sähköpostia miten on, saanko huomenna vai en ja kysyin että enkös kuitenkin ole jonon suht alkupäässä. Vastaus oli tökerö "ilmoitus lähtee kyllä automaattisesti". Kyllä on tiedonkulku kelvotontaHex sanoi:Verkkokaupastahan voi kysyä monentenako on jonossa. Se kertoo huomisen mahdollisuuksista jo paljon, kun varastosaldo on tiedossa. Ja samallahan voi kysyä onko koneita vielä tulossa lisää tänään tai huomenna.
noose01 sanoi:Nyt on saapunut verkkokauppaan jo 67 konsolia. Laitoin taas sähköpostia miten on, saanko huomenna vai en ja kysyin että enkös kuitenkin ole jonon suht alkupäässä. Vastaus oli tökerö "ilmoitus lähtee kyllä automaattisesti". Kyllä on tiedonkulku kelvotonta![]()
Cal sanoi:Miten nopeasti tuo postin lähetyksenseuranta päivittyy?
Vaihtopelit.net sanoi, että he lähettivat Wiin aamulla, mutta lähetyksenseurannassa ei näy vielä mitään.
Onko muillakin sama juttu?
Mäksä sanoi:ei näy ei, mut yleensä ne näkyy vasta sit joskus illalla kun pääsevät ekaan lajitteluun asti
zakk sanoi:Vähän tässä alkaa jo jäniittää saako Wii:n huomenna. Itellänikin on tilauksessa verkkokaupasta, ja sen yhden mailin mukaan pitäisin olla ekassa erässä saavien joukossa, mutta aamulla sieltä varmaan napsahtaa se tekstiviesti jos paketti on noudettavissa.
Centauri sanoi:Muutama minuutti sitten tuli netanttilaan wii esille ja sen voi tilata. Itse tilasin ja ainakin tilausvahvistuksessa luvataan paketti viikossa perille.
Centauri sanoi:Muutama minuutti sitten tuli netanttilaan wii esille ja sen voi tilata. Itse tilasin ja ainakin tilausvahvistuksessa luvataan paketti viikossa perille.
Tuo viikkohan ei sinäällään mitään merkkaa, kun se sama teksti on melkein kaikissa tilauksissa. Mutta yleensä NetAnttilan sivu vastaa hyvin tarkkaan heidän varastoaan, eli kun tuote loppuu poistuu se myös automaattisesti sivulta.Centauri sanoi:Itse tilasin ja ainakin tilausvahvistuksessa luvataan paketti viikossa perille.
Maxx sanoi:Tuo viikkohan ei sinäällään mitään merkkaa, kun se sama teksti on melkein kaikissa tilauksissa. Mutta yleensä NetAnttilan sivu vastaa hyvin tarkkaan heidän varastoaan, eli kun tuote loppuu poistuu se myös automaattisesti sivulta.
kari1980 sanoi:Nyt tais wiit loppua netanttilasta kun ei onnistu enää tilaus (tilapäinen häiriö ilmoitus tulee). http://www.netanttila.com/webapp/wc...Id=19653&compartmentId=38654&categoryId=38655
Edit: eipä ole enää myynnissä, tunnissa meni netanttilasta! Vain nopeat elävät!![]()