Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WipEout HD

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: WipEout HD

Onneksi löytyy aitoa alkuperäistä, sieltä vuosien takaa:

http://www.coldstorage.org.uk/music.html

:eek::)

Nämä talteen ja taas kulkee.

Kiitoksia todella paljon linkistä! Meikäläisellä edellinen kosketus WipEout-sarjaan olikin se ensimmäinen versio PS1:llä, kun joskus vuosia sitten pääsin testailemaan kaverin koneella. :D Näitä raitoja soitetaan varmasti seuraavalla kerralla, kun lyön WipEout HD:n tulille. Ei tuossa virallisessakaan soundtrackissa varsinaisesti vikaa ole, mutta vähän laimea fiilis biiseistä jää...
 
Vastaus: WipEout HD

Tunnettu bugi, joka ilmenee kun kaverilista on tarpeeksi pitkä. Ota verkkopiuha irti pelaamisen ajaksi tai karsi listalta nimiä.

Paljon ois sellanen yläraja? Siis jos ei voi pelaa kun on kamuja liikaa niin kyllä jumalauta sony saa antaa jokaisen pennin takas.
 
Vastaus: WipEout HD

Paljon ois sellanen yläraja? Siis jos ei voi pelaa kun on kamuja liikaa niin kyllä jumalauta sony saa antaa jokaisen pennin takas.

Ongelmaan on tulossa päivitys. Itsekään en ole vielä onlineen päässyt. Toivottavasti tulisi pian.
 
Vastaus: WipEout HD

Veikkaan ettei kestä kauaa, koska ongelma on kuitenkin melkoisen iso. Jos olisi joku grafiikkarenderöintiin jäänyt bugi, jouduttaisi ehkä odottaa kauemmin, mutta uskoisin, että viikon parin sisään saadaan patchi. Uskoisin siis.
 
Vastaus: WipEout HD

Ostin sitten tämänkin hetken mielijohteesta.. :D Tulukeeha tänään paukuttamaa onlineen sitte jossai vaiheessa ku toi paska sen saapi valmiiks. :)

Ai mut prkl nappasin sen EU accolla, kaippa sitä pystyy us accollaki pelaamaa..?
 
Vastaus: WipEout HD

Miksihän custom soundtrackit ei mulla toimi? :confused:
Asetus vai joku muu ongelma....

Hakemistot löytyy kyllä ja tulee valinnoiksi custom soundtrack osastoon. Mutta kun ajan kampanjaa, musiikki ei soi taustalla. Muita moodeja en vielä olekkaan kokeillut kun kampanjaa.

Oon kokeillu eri äänen tasoja ja äänten tasausta - tuloksetta.
 
Vastaus: WipEout HD

Miksihän custom soundtrackit ei mulla toimi? :confused:
Asetus vai joku muu ongelma....

Hakemistot löytyy kyllä ja tulee valinnoiksi custom soundtrack osastoon. Mutta kun ajan kampanjaa, musiikki ei soi taustalla. Muita moodeja en vielä olekkaan kokeillut kun kampanjaa.

Oon kokeillu eri äänen tasoja ja äänten tasausta - tuloksetta.

Mulla ei kuulu wma-tiedostot. Mp3-tiedostot kuuluu ilman ongelmia.
 
Vastaus: WipEout HD

Miksihän custom soundtrackit ei mulla toimi? :confused:
Asetus vai joku muu ongelma....

Hakemistot löytyy kyllä ja tulee valinnoiksi custom soundtrack osastoon. Mutta kun ajan kampanjaa, musiikki ei soi taustalla. Muita moodeja en vielä olekkaan kokeillut kun kampanjaa.

Oon kokeillu eri äänen tasoja ja äänten tasausta - tuloksetta.

Täällä on todettu sama ongelma. Prodigyn koko tuotanto löytyy plösön kovolta ja niistä toimii vain muutamat biisit, osa ei kuulu ollenkaan, kaikki ovat mp3:ia.

Pari muutakin levyä löytyy, AAC:nä ja ne kyllä toimii. Muuta selitystä en ole löytänyt, kun että nuo Prodigyn tietyt biisit ovat melko suuria (esim. 15mb/biisi) ja siksi osa niistä ei toimi.
 
Vastaus: WipEout HD

Eipä ole musatiedoston koosta kiinni. Itselläni soi mixtapeja pelissä ja harva niistä alle 60megasia on. Yli sadankin megan filet soineet hienosti.
 
Vastaus: WipEout HD

Ei ole minullakaan ilmennyt ongelmia custom soundtrackien kanssa. Ihan perus mp3:ia kuuntelen, pakattu vähän vaihtelevalla laadulla.

Ja noiden nettipuolen ongelmien lisäksi (kaverilista ja huonosti päivittyvät rankingit) meikäläisellä on ilmennyt usein sellaista ongelmaa, että nettiturnauksissa pistelaskuri laskee minulle liian vähän pisteitä. Eilen tuo tapahtui kahteen kertaan ja toisessa turnauksessa olin voittanut kaikki kisat useamman sekunnin keulalla. Jossain puolivälissä skabaa huomasin, että olin pisteissä toisena (suht' reilusti ykköstä taempana). Miten sellainen voi edes olla mahdollista tuossa tilanteessa? Eihän noissa kisoissa miinuspisteitäkään jaella?
 
Vastaus: WipEout HD

Sonyn oma kodekki ATRAC ei myöskään kelpaa pelille. Harmi, sillä ostamani levyt on laitettu tuolla kodekilla.
 
Vastaus: WipEout HD

Kun nyt noista soundtrackeista on ollut puhe, niin itse kasasin kovoltani reilun 150 kappaleen pituisen soittolistan, jolta läytyy sellaisia nimikkeitä kuin The Prodigy, Chemical Brothers, Fatboy Slim, Fluke, Renegade Soundwave, CoLD SToRAGE, Roni Size, Sash!, Aphex Twin, Usura, Ladytron, Leftfield, Groove Armada, Garbage, Centory, Westbam, Marusha, Dune, U96 ym. ym... Monenlaista musiikkia siis on taustalla, pääosin energista/rytmikästä konemusaa, joka nostattaa vauhdin äärimmilleen.


Aika kovan soittolistan väsäsit.

Pelailin yksittäisiä kisoja hieman nopeammalla luokalla. Ei oikein meinannu enää mukana pysyä.
Nopeimmassa luokassa vaaditaan varmaankin jo jedin refleksejä joa haluaa pärjätä :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: WipEout HD

Tulin vahingossa laittaneeksi ATRAC:in päälle, joten johtuuko tuo toimimattomuus sitten siitä? Tiedostot oon kyllä kopioinu PS3 kovalevylle PC:n mediaserverin avulla USB kovolta. Ei kai se tuota ATRAC:ia käytä jos kopioin PS3 kovolle USB kovolta vai käyttääkö?
 
Vastaus: WipEout HD

Pelailin yksittäisiä kisoja hieman nopeammalla luokalla. Ei oikein meinannu enää mukana pysyä.
Nopeimmassa luokassa vaaditaan varmaankin jo jedin refleksejä joa haluaa pärjätä :D


Mulla itselläni ei niinkään ole ongelmaa noiden Phantom-luokan kisojen kanssa, mutta vaikea-vaikeustaso kyllä pistää tietyissä radoissa pään kiehumaan. Välillä on kyllä melkoista tuuripeliä noiden voittojen kanssa. Loppusuoralla jos tulee rakettia perseeseen, niin sitä ollaan hetkessä viimeisenä. Ei hyvä.
 
Vastaus: WipEout HD

Ei kai se tuota ATRAC:ia käytä jos kopioin PS3 kovolle USB kovolta vai käyttääkö?
Ei, sitä käytetään vain kopiotaessa ääniraitoja CD-levyltä Pleikkarin kiintolevylle. Mediajaon yli tiedostot menevät sellaisenaan, jos Pleikkari niitä tukee.
 
Vastaus: WipEout HD

Nyt on kyseistä peliä pelitelty reilu viikko ja mielettömän hyvä maku jäänyt suuhun.
Grafiikat veitsenterävät ja vauhdintunne loistava.
Ratoja sekä musiikkiraitoja voisi olla enemmänkin, mutta eipä tähän hintaan voi enempää vaatia, varsinkin kun peli on näinkin viimeistelty paketti. Voisin melkein sanoa, että tämä on niitä harvoja pelejä jotka voi teilata jopa liian halvoiksi.

Soundtrackiä jaksoi kuunnella tosin vain sen pari tuntia, koska biisejä on tosiaankin vain muutama, mutta ai että sitä fiilistä, kun heitti peliin omat musiikit. Pelissä pystyy laittamaan jatkuvan musatoiston päälle, joka siis tarkoittaa ettei biisi vaihdu aina kisan vaihtuessa, vaan jatkuu siitä mihin kisan päätteeksi jäätiin. Ja tämähän on juuri optimaalista, kun haluaa kuunnella mixtapeja.
Mixtapessa on vain äänitetty halutut kappaleet tietyssä järjestyksessä, kehittynemmässä mixtapessa kappaleet on esimerkiksi voitu miksata siten, että ne jatkuvat saumattomasti, ilman että kuuntelija välttämättä edes huomaa kappaleen vaihtumista.

Ja te jotka täytätte soittolistaanne amisteknolla, niin antakaa itsellenne mahdollisuus kuunnella laadukkaampaa konemusiikkia pelissä. Menkää sivustolle klubitus.org ja sieltä osioon charts. Loistavia mixtapeja mieletön määrä. (mixtapet ovat aina ilmaisia ja niistä ei saa periä rahaa).
Suosittelen ehdottomasti Psy/Freeform/HardTrance painoitteisia mixtapeja. Sivustolla on selkeät hakuominaisuudet.

Popit täysille ja ennätyksiä vääntämään. :)
 
Vastaus: WipEout HD

^^Hyvä vinkki tuo. Täytyy muistaa, vaikka oma musamaku meneekin punkan puolelle.

Käväisin myös himasta hakemassa vanhat Wipeoutit ja Rollcaget se mielessä että alkais
kuuntelemaan niiden musiikkeja pitkästä aikaa.

Ihan kova aika, montako BRölliä vedät tohon? D-padilla taipuu ihan yhtä paljon, mut tekee eri
tavalla. Kääntää sen mukaan miten pitkään painaa. Se tekee sen mulle vaikeaksi, pitäs opetella
ajaan uudestaan. Vanhoja kun enoo pelannu juurikaan, eka jota pelasin enempi oli WipEout
Pure ja siinäkin käytin sitä analogilätyskää.

Siinä mun ajassa (31:19) tais olla kolme rollia. Pitäis jaksaa alkaa taas viilailemaan aikaa. Ei
vaan hirveesti innostais.

Tänään tuli hujautettua loput reverse radat Phantom -nopeudella Elite -tasolla läpi. Kyllä ne radat
tuntuu toimivan toisinkin päin kunhan tajuaa miten mutkat liidetään. Hitosti tuuria tuossa kyllä
tarvitsi. Tekoälyn kuminauhaefekti näet pukkaa irvokkaamin esille Phantom & Elite -yhditstelmällä.
Seuraavaksi varmaankin Campaignin kimppuun Elite-tasolla.

Mitenkäs muuten noi loputkin trophyt saa näkyviin siinä listassa? Mulla joidenkin kohdalla on vaan
kyssärimerkkejä.
 
Ylös Bottom