Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WipEout HD

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: WipEout HD

1-7 eventti ilman suuria ongelmia, ja nyt huomasin että 8 eventissä on jokainen kisa Phantom nopeudella! :rolleyes:
 
Vastaus: WipEout HD

http://i353.photobucket.com/albums/r368/sneik/wohd_20081001_215311jpg.jpg

Tuli rapierilla rapettua 99 kiekkaa Miragella Moa thermaa. Sain siinä ne lapped out ja flatland flyer trophyt.
Samaan syssyyn maailman kuudenneksi paras aika ja uusi skini mirageen.

Ei toi aika ole välttämättä sijalla 6. Ajat eivät päivity kunnolla, joten voi olla vaikka 66. SCEE korjaa asiaa. Harmittaa itteäkin kun olin valeykkönen Anulpha Passissa, mutta tiedossa on että flashilla on menty kovempaakin.
 
Vastaus: WipEout HD

Ei toi aika ole välttämättä sijalla 6. Ajat eivät päivity kunnolla, joten voi olla vaikka 66. SCEE korjaa asiaa. Harmittaa itteäkin kun olin valeykkönen Anulpha Passissa, mutta tiedossa on että flashilla on menty kovempaakin.

alkaa tuloste päivitys toimiin nii on mielenkiintosta nähä mihin ne omat ajat nasahtaa.. :D
 
Vastaus: WipEout HD

Pelihän on aivan loistava!

Tähän ei keksi muuta, kuin positiivisia asioita pelistä. Grafiikka on uskomattoman nättiä FHD-töllöstä katsottuna ja pelin musiikit oli erittäin mieluinen yllätys, harkitsen jo soundtrackin ostamista, jos semmoinen on edes olemassa : )

Täällä pelataan keskivaikealla ja ilman sitä avustajaa, vai mikä se nyt oli. Melko alussa ollaan, warpedissa, mutta tässä on jo saanut ihan kunnolla ajaa, että saa mitaleita. Loyalteja/uskollisuuspisteitä on eniten Assegailla, tämän hetken favourite.
 
Vastaus: WipEout HD

Suoritan Elite campaign legend trophya ja alkoi mietityttämään että näkeekö mistään että mitkä kisat on jo vedetty elitellä?
 
Vastaus: WipEout HD

Suoritan Elite campaign legend trophya ja alkoi mietityttämään että näkeekö mistään että mitkä kisat on jo vedetty elitellä?

Näkee. Kisan tiedoissa on maininta parhaasta saavutuksestasi. Jos olet pelannut tason vaikealla läpi, niin siellä tulisi lukea "kulta (vaikea)". Näin ainakin suomenkielisillä asetuksilla.
 
Vastaus: WipEout HD

Saas nähä, kovasti himottas mut en tie taipuuko. Pitäs opetella D-padilla pelaan, mulla ei Barrel Röllit irtoa tarpeeksi nopeaan analogitatilla.

Sitä himoitsin itsekin eilen jotain 200 kierroksen verran, mutta en saanut muuta kun parannettua
omaa aikaani puolella sekunnilla. 31:19, eli vielä pitäis 4 kymmenystä jostain saada pois. Kumma
vaan kun en saa enää sitä omaakaan aikaani kiinni.

Namiskoilla pelaan itsekin juurikin tuota haastetta. Kokeilin sitä muuallakin ja tuntuis että se alus
kääntyis enemmän niillä kun tatilla, mutta tiedä siitä tarkemmin. Saatoin kuvitella omiani.
 
Vastaus: WipEout HD

1-7 eventti ilman suuria ongelmia, ja nyt huomasin että 8 eventissä on jokainen kisa Phantom nopeudella! :rolleyes:

Omasta mielestäni kisat olivat yllättävän helppoja Phantomillakin. Eilen pelasin kampanjan läpi ja sain legenda-trophyn hommattua. Seuraavana olisi tähtäyksessä sekä eliittilegenda-, että arcaden mestari-trophyjen hommaaminen.
 
Vastaus: WipEout HD

Arcade-mestari on yllättävän paha, nimittäin tuli juuri testattua noita reverse-ratoja ja jotkut niistä on aika älyttömän vaikeita phantomilla. Metropiakin on tuplasti vaikeempi ja Sebenco Climb tai Ubermall myös.

Milläs muuten porukka pelaa tätä? Itse olen pelannu Wipe ykkösestä lähtien, joten analogista en vaan osaa käyttää. Jotenkin old-school fiilis, kun hirveä D-padin rämpytys, ei sitä tule nykyään käytettyä kuin tappelupeleissä ja nyt yhtäkkiä tuli joku muukin peli, missä sitä joutuu käyttämään. Peukalo kärsii aika pahasti kyllä. :D
 
Vastaus: WipEout HD

Ihan tatilla veivaan että saa hienosäätöä. Sormet vaan rupee jo phantomilla lipsumaan ja wanhat nivelet kulumaan, mutta eiköhän ne loputkin mitalit sieltä tule kunhan ehtii tarpeeksi jauhaa.

Muuten olen sitä mieltä, että Chenghou Projectin ensimmäisen mutkayhdistelmän suunnittelija on sadisti ja huono ihminen.
 
Vastaus: WipEout HD

Milläs muuten porukka pelaa tätä? Itse olen pelannu Wipe ykkösestä lähtien, joten analogista en vaan osaa käyttää. Jotenkin old-school fiilis, kun hirveä D-padin rämpytys, ei sitä tule nykyään käytettyä kuin tappelupeleissä ja nyt yhtäkkiä tuli joku muukin peli, missä sitä joutuu käyttämään. Peukalo kärsii aika pahasti kyllä. :D

Tatilla on nyt tullut pelailtua, mutta pitää kokeilla jossain vaiheessa d-padiä.

Bionic Commandoa tuli pelailtua ensimmäinen päivä oston jälkeen pelkällä d-pädillä ja oli kyllä session jälkeen PSOne-ajoilta tuttu tunne peukussa. ;)
 
Vastaus: WipEout HD

Kyllä tuo peli on aika mahtava kokemus, viimeksi tykkäsin Gran Turismo nelosesta niin paljon. Ja sitä ennen Formula 1 97 pleikka ykköselle oli suosikki. Ainoa huono puoli on se, että en saa tehtyä barrel rolleja kovinkaan helposti, joutuu keskittymään liikaa niihin ja tulee sen jälkeen helposti seinäosumia. Ja olen muutenkin aika sukka tuossa pelissä :o
 
Vastaus: WipEout HD

Sitä himoitsin itsekin eilen jotain 200 kierroksen verran, mutta en saanut muuta kun parannettua
omaa aikaani puolella sekunnilla. 31:19, eli vielä pitäis 4 kymmenystä jostain saada pois. Kumma
vaan kun en saa enää sitä omaakaan aikaani kiinni.

Namiskoilla pelaan itsekin juurikin tuota haastetta. Kokeilin sitä muuallakin ja tuntuis että se alus
kääntyis enemmän niillä kun tatilla, mutta tiedä siitä tarkemmin. Saatoin kuvitella omiani.
Ihan kova aika, montako BRölliä vedät tohon?
D-padilla taipuu ihan yhtä paljon, mut tekee eri tavalla. Kääntää sen mukaan miten pitkään painaa. Se tekee sen mulle vaikeaksi, pitäs opetella ajaan uudestaan. Vanhoja kun enoo pelannu juurikaan, eka jota pelasin enempi oli WipEout Pure ja siinäkin käytin sitä analogilätyskää.

Muuten olen sitä mieltä, että Chenghou Projectin ensimmäisen mutkayhdistelmän suunnittelija on sadisti ja huono ihminen.

Niin on. Samoin kuin Sebenco Climbin suunnittelija. Molemmat oli jo tossa Puressa ja siinäkin sai hammasta kiristellä...
 
Vastaus: WipEout HD

tuli ajettuu toi zico haaste eka 31:00 ja hetke päästä meni hermot ku ruutuu pamahti 30:86.. no 5 min. viel yritystä ja 30:60!!! tuliha se sielt..
 
Vastaus: WipEout HD

Ihan kova aika, montako BRölliä vedät tohon?
D-padilla taipuu ihan yhtä paljon, mut tekee eri tavalla. Kääntää sen mukaan miten pitkään painaa. Se tekee sen mulle vaikeaksi, pitäs opetella ajaan uudestaan. Vanhoja kun enoo pelannu juurikaan, eka jota pelasin enempi oli WipEout Pure ja siinäkin käytin sitä analogilätyskää.



Niin on. Samoin kuin Sebenco Climbin suunnittelija. Molemmat oli jo tossa Puressa ja siinäkin sai hammasta kiristellä...

Mainioita ratoja molemmat. :)

Onko muuten kellään muulla ollut vaikeuksia päästä online tässä pelissä tänään?
 
Vastaus: WipEout HD

Oot vaan sairas. Sol2 ja Ubermall on omia lemppareita.
Onko muuten kellään muulla ollut vaikeuksia päästä online tässä pelissä tänään?[/QUOTE]
On, oisko huoltotoimenpiteitä menossa kun on sen verta kyykyssä? Tai sit siellon serverit lasahtanu tms.[/QUOTE]

Näyttäs et ennätykset nollattu. varmaa ne koittaa saaha toimii jotai.
 
Ylös Bottom