Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WipEout HD

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: WipEout HD

tuli pistettyä valumaan.
katsoo nyt pärjäänkö edes easylla ja hitaimmassa luokassa.
 
Vastaus: WipEout HD

Moa Thermassa rolli onnistuu myös siinä mutkassa ennen pääsuoraa. Siinä se sisäkurvi on
ylempänä kuin muualla. Onnistuu siinä peräti ilman boostia jos leikkaa vähän radan ulkopuolen
ylitse. Tosin sitä edeltävän sinisen nuolen yli on suositeltavaa liitää. Jos hyvin käy, sen rollin
jälkeenkin ehtii ohjata alusta ilman että osuu seinään. Tais olla Flash-nopeus millä itse sen sain.

Itse tein sen haasteen kahdella barrellilla, ajolinjat piti olla aika täydellisesti kohdillaan. Jälkikäteen
sain tietää, että pystyy vetämään 4-5 barrelia. Noh, tulipa loyaltya, kun joutui kiertämään ylimääräsiä
kierroksia. :p Kehittäjät on kuulemma rikkonu ton Zicon ajan puolella sekunnilla kolmella barrelilla.

Missä kohdissa hujautit nuo kaksi? Itse olen mun kaksi saanut siltä korokkeelta ennen pääsuoraa ja
siinä keskivaiheilla, niiden kolmen nopeusnuolen jälkeisestä nypystä, mutta vain käyttämällä boostin
siinä. Ajolinjat tuntuu olevan kunnossa, tai ainakaan en keksi miten pitäisi mikäkin taittaa että menisi
nopeammin.
 
Vastaus: WipEout HD

Moa Thermassa rolli onnistuu myös siinä mutkassa ennen pääsuoraa. Siinä se sisäkurvi on
ylempänä kuin muualla. Onnistuu siinä peräti ilman boostia jos leikkaa vähän radan ulkopuolen
ylitse. Tosin sitä edeltävän sinisen nuolen yli on suositeltavaa liitää. Jos hyvin käy, sen rollin
jälkeenkin ehtii ohjata alusta ilman että osuu seinään. Tais olla Flash-nopeus millä itse sen sain.

Tuossa tuli itsekin tehtyä se, vaati kyllä hieman iterointia että lopulta sen sai. Sitten vielä trophy tulee sen verran viiveellä että hetken oli mielessä että menikö tuo nyt sitten väärin kuitenkin. http://www.youtube.com/watch?v=cvO3keAAO9E tuosta vaikka mallia.
 
Vastaus: WipEout HD

Eka barrel siinä ekassa tunnelissa. Menin tunneliin buustilla ja lennon loppuvaiheessa barrel. Toka barrel loppusuoralla tiputtaessa alas siitä "oikoreitiltä". Tähtäsin aina siihen kaiteen päälle ennen buustia barrelilla ja sitten buustin yli lisää vauhtia.
 
Vastaus: WipEout HD

Käyttääkö kukaan teistä noissa pikakierroksissa sitä jippoa, että säästää ensimmäisen kierroksen boostin loppusuoralle ja juuri ennen maaliviivaa, ennen seuraavan kierroksen alkua, käyttää ensimmäisen boostin pois? Näin saa melko lentävän lähdön uudelle kierrokselle + uuden boostin käyttöön seuraavalle kierrokselle. Näkisin sen joissain kisoissa "elämänehtona", että saa target-aikoja alitettua.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: WipEout HD

Tottakai. En usko että kukaan on tota Zicoaikaa voittanut ilman tuota "jippoa". Siinä on vaan se
huono puoli että sitä hotlappia pääsee yrittämään vaan joka toisella kierroksella kun välissä
täytyy aina säästellä sitä boostia sinne maaliviivalle. Nyt kotia kohti ja peliksi ;) ,...
 
Vastaus: WipEout HD

Tottakai. En usko että kukaan on tota Zicoaikaa voittanut ilman tuota "jippoa".

En minäkään. Mutta kukaan ei toistaiseksi ole asiasta täällä tainnut mainita, niin aloin miettimään, että onko joku oikeasti niin saamarin kova jätkä, että ilman sitä pärjää. ;)
 
Vastaus: WipEout HD

No aika saamarin kova jätkä kyllä on, jos Zicon ilman sitä jippoa päihittää. :D
 
Vastaus: WipEout HD

yksinpelissä ottaa single racet hermoon ja sama vika kuin ennenkin eli peliä ei pääse "läpi" pelkillä pronssi mitaleilla.

noh onneksi netissä on sentään kaikki radat auki, äsken tuli joku pari tuntia siellä väännettyä ja nyt ruoka tauko ja sitten takaisin.

onneksi ainakin vielä on muitakin noobeja kuin minä.
 
Vastaus: WipEout HD

Nonni on psygnosiksen poijjaat onnistuneet sitten tekeleessään.

Harmi että telkkarissa on raitoja ja käyrä kuva.
 
Vastaus: WipEout HD

nyt saa riittää tältä päivältä.
tuli sitä vissiin joku 7t väännettyä.

taas iski vitutus siinä mikä lie climb kentässä jossa on monta jyrrkkää käännöstä.
rapier luokan kisa ja tuntuu että tekoäly kusettaa minkä ehtii kun tuntuvat pääsevän edelle ilman turbo padejakin.

ja taso vielä novicella:o
toivottavasti tuolla radalla ei montaa kisaa ajeta, vaikka kyllä se sujuman alkoi kun netissä useamman kerran tuli väännettyä.

heti meni kerralla flash luokassa sama kisa läpi ja time trialissa jäi alle sekunti kulta ajasta, mutta sitten rapier luokassa olen kahdeksas.
 
Vastaus: WipEout HD

Käyttääkö kukaan teistä noissa pikakierroksissa sitä jippoa, että säästää ensimmäisen kierroksen boostin loppusuoralle ja juuri ennen maaliviivaa, ennen seuraavan kierroksen alkua, käyttää ensimmäisen boostin pois? Näin saa melko lentävän lähdön uudelle kierrokselle + uuden boostin käyttöön seuraavalle kierrokselle. Näkisin sen joissain kisoissa "elämänehtona", että saa target-aikoja alitettua.

Ite käytän aina tuota kikkaa ja nyt puuttuu enään 1 kultamitali. Meltdownin VIneta K timetrialista pitäis kulta repästä, tällä hetkellä se on hopealla.
 
Vastaus: WipEout HD

kuinka paljon tuosta muuteen tulee loyalty pointseja kun vetää sen 99 kiekkaa?
gamefaqs:ssa noin sanottiin että se on nopein tapa saada se yhteen trophyyn vaadittava 100.000 pojoa kasaan.
tuolloin pitäisi kuulemma myös aueta jokaisen aluksen kaikki skinit jolloin siitäkin tulee trophy.
 
Vastaus: WipEout HD

Sellanen kuutisen tonnia / 99 laps tai paljon enemmänkin, jos vetää koko ajan perfect lapia.

Kaikki skinit eivät kuitenkaan aukea tuolla 100k:lla, tai ainakaan minulla ei. Itse asiassa itse en saanut siitä mitään muuta kuin sen hopeisen trophyn, joka on tarkoitettu nimenomaan max loyaltyllle, tai sitten minulta jäi jotain huomaamatta. Kaikilla pitää ajaa se vähintään 8k loyaltya ja sitten vielä pitää saada vähintään mitali jokaisesta cellistä, jolla aukeaa jokaiselle yksi lisäskini (tämä käsittääkseni se campaign skin, mille oma trophynsä online-puolella, 8 campaign skiniä samassa huoneessa).
 
Vastaus: WipEout HD

onko jokaisella aluksella sitten neljä skiniä?
katsoin kans gamefaqs:sta että pitäisi saada mitali jokaisesta kisasta että yksi skini aukeaa.

mutta minulla ainakin on jo nyt yhdessä aluksessa kaikki kolme skiniä auki ja olen vasta tier 4:ssä.
tosin loyalty pointseja on yli 11 000.
 
Vastaus: WipEout HD

mutta minulla ainakin on jo nyt yhdessä aluksessa kaikki kolme skiniä auki ja olen vasta tier 4:ssä.
tosin loyalty pointseja on yli 11 000.

4000 ja 8000 oli ne tavallisten skinien rajat, jos en täysin väärin muista.
 
Vastaus: WipEout HD

onko jokaisella aluksella sitten neljä skiniä?
katsoin kans gamefaqs:sta että pitäisi saada mitali jokaisesta kisasta että yksi skini aukeaa.

Tuo on juuri tuo cyruksen mainitsema campaign skin ja aukeaa kaikkiin aluksiin samalla kertaa.

Ainakin minulle tipahti se skin-trophy kun kaikissa aluksissa on päälle 8000 pistettä, joten tuo 4 skiniä per alus on sitten kai maksimi.
 
Vastaus: WipEout HD

ok.
harmi vaan kun on erittäin vahva tuntemus että en koskaan tule kaikista kisoista mitalia saamaan.
time trialeita ja speed lappeja on jaksanut tahkota vielä ihan hyvin mutta ne tekoäly kisat syö miestä liiankin usein.
 
Ylös Bottom