Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WipEout HD

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: WipEout HD

yks erittäin huono juttu tuli eilen esille, nimittäin se ettei online-peleissä host voi päättä että onko kisassa auto-pilot päällä vai ei... on muuten kohtalaisen epäreilua jos joku käyttää sitä, paljoo tarvii ees ohjailla kun automaattisesti kääntää pois seinistä... toivos kyllä et seuraavassa päivityksessä tulis mahdolliseksi hostille kieltää ajo-avut

Mulle on ihan sama jos joku käyttää autopilottia. Tietääpähän ainakin ettei siitä oo vaaraa. Häntäpäässä noi autopilot kuskit yleensä on kun se hidastaa ihan törkeesti.. Okei, okei. Jossain phantom-luokassa siitä voi olla jo apuakin.
Mutta tosiaan, kyllä se pitäs olla hostilla mahdollisuus säätää enemmän. Jopa mahdollisuus valita kisaan käytettävät aseet ois hieno olla olemassa. Ja tässäkin saisi olla HC-moodi, eli jos tulet eliminoiduksi, kisa päättyisi siihen. Kuten yksinpelikampanjassakin käy.

yks erittäin huono juttu tuli eilen esille, nimittäin se ettei online-peleissä host voi päättä että onko kisassa auto-pilot päällä vai ei... on muuten kohtalaisen epäreilua jos joku käyttää sitä, paljoo tarvii ees ohjailla kun automaattisesti kääntää pois seinistä... t

Väitän että ilman pilot-assistia pärjää paljon paremmin kisassa (venom ja flash) kun on oppinu ohjauksen ja mutkat. Eli ihan sama mulle jos joku siihen turvautuu, voi sitten katsellen ihailla kun kiidän horisonttiin salaman lailla. :D Pilot-assistista on eniten hyötyä alottelijoille ja mahdollisesti Phantom- nopeusluokan kisoihin.

Väitän että ilman pilot-assistia pärjää paljon paremmin kisassa (venom ja flash) kun on oppinu ohjauksen ja mutkat. Eli ihan sama mulle jos joku siihen turvautuu, voi sitten katsellen ihailla kun kiidän horisonttiin salaman lailla. :D Pilot-assistista on eniten hyötyä alottelijoille ja mahdollisesti Phantom- nopeusluokan kisoihin.

Yleisesti ottaen hyvä pelaaja pääsee nopeammin ilman assistia, mutta jossain Sebenco Climbissa ne apupyörät on ihan liian isot eikä rankaise tarpeeksi. Nopeutta pitäisi tiputtaa enemmän ja hostin pitäisi ehdottomasti saada käyttöön allow assist -täppä (ja filtteriin sama).

En sanois että siitä pilot assistista suoranaisesti ole hyötyä Phantom luokassakaan olettaen,
että tuntee radan ja aluksensa. Kunhan rytmin mutkien taittamiseen löytää niin se menee
melkein itsestään. Joissain mutkissa se pilot assist näyttää muutenkin ottavan vaikutusta jo
radan keskelläkin. Henkilökohtaisesti en muutenkaan tykkää kun automatiikka alkaa ohjailemaan
mun alusta kesken liitelyn.

EDIT: Noh, sama asiahan on oikeastaan tuossa edellisessä viestissäkin. Huomasin vasta nyte.

Onko kenelläkään muuten tapahtunut pistelaskuvirheitä online tournamenteissa? Huomasin
tuossa päivällä kun olin voittanut ensimmäiset 3 kisaa (pisteitä siis 24). Voitin seuraavankin
kisan lopussa olevan taulukonkin mukaan, mutta pisteet oli kuitenkin tippunut 21:een!

En sanois että siitä pilot assistista suoranaisesti ole hyötyä Phantom luokassakaan olettaen,
että tuntee radan ja aluksensa. Kunhan rytmin mutkien taittamiseen löytää niin se menee
melkein itsestään. Joissain mutkissa se pilot assist näyttää muutenkin ottavan vaikutusta jo
radan keskelläkin. Henkilökohtaisesti en muutenkaan tykkää kun automatiikka alkaa ohjailemaan
mun alusta kesken liitelyn.

Onko kenelläkään muuten tapahtunut pistelaskuvirheitä online tournamenteissa? Huomasin
tuossa päivällä kun olin voittanut ensimmäiset 3 kisaa (pisteitä siis 24). Voitin seuraavankin
kisan lopussa olevan taulukonkin mukaan, mutta pisteet oli kuitenkin tippunut 21:een!

On tota ilmennyt. Siis tota pisteiden katoomista. No, pikkuvikoja vielä. Toivottavasti ei löydy isompia.

En ole vähään aikaan päässyt pelaamaan nettiin. Onko muilla ollut ongelmia? Aamupäivällä peli toimi siis normaalisti.

En ole vähään aikaan päässyt pelaamaan nettiin. Onko muilla ollut ongelmia? Aamupäivällä peli toimi siis normaalisti.
Just vedettiin muutama skaba netissä ilman ongelmia. Mulla on kyl viime aikoina enempikin pätkiny PS Network, kuin jokin yksittäinen peli.

Pystyykö tätä muuten sharettamaan kaverille?
Tääkin taitaa olla, kuten kaikki muutkin PS Storen jutut, tunnuskohtaisia. Kerran ostetun pelin voi ladata muistaakseni viisi kertaa mille tahansa PS3:lle. Joten kaverin luo, kirjaudut sieltä omalla tunnuksella ja lataat pelin uusiksi. Mut täytyy muistaa että noi latauskerrat on tarkoitettu sille varalle että PS3 hajoaa tai ainakin sen kovalevy hajoaa käyttökelvottomaksi, joten saat tavaran uusiksi ainakin muutaman kerran ilman lisämaksua.

OK. kelailin vaa et onks täs samal taval ku warhawkis ettei pysty pelaa sitte 2 koneel samaa aikaa

Tääkin taitaa olla, kuten kaikki muutkin PS Storen jutut, tunnuskohtaisia. Kerran ostetun pelin voi ladata muistaakseni viisi kertaa mille tahansa PS3:lle. Joten kaverin luo, kirjaudut sieltä omalla tunnuksella ja lataat pelin uusiksi. Mut täytyy muistaa että noi latauskerrat on tarkoitettu sille varalle että PS3 hajoaa tai ainakin sen kovalevy hajoaa käyttökelvottomaksi, joten saat tavaran uusiksi ainakin muutaman kerran ilman lisämaksua.
Itseasiassa juttu taitaa mennä niin että PSN-tunnus voi olla aktiivinen yhtäaikaa 5 eri masiinassa. Tietyllä tunnuksella ladattuja pelejä voi pelata niin kauan kuin tunnus on aktivoitu kyseisessä laitteessa. Tuon aktivoinnin voi poistaa Account managementistä.

On tota ilmennyt. Siis tota pisteiden katoomista. No, pikkuvikoja vielä. Toivottavasti ei löydy isompia.
Minullakin tuli pari päivää sitten niin että minä ja toinen kisaaja tultiin maaliin aivan kylki kyljessä. Kuuluttaja sitten tokaisi minulle että Second place, mutta tuloslistassa olinkin sitten vasta kolmas.

Itseasiassa juttu taitaa mennä niin että PSN-tunnus voi olla aktiivinen yhtäaikaa 5 eri masiinassa. Tietyllä tunnuksella ladattuja pelejä voi pelata niin kauan kuin tunnus on aktivoitu kyseisessä laitteessa. Tuon aktivoinnin voi poistaa Account managementistä.
Mutulla mentiin taas näemmä, hyvä että joku tietää missä mennään.

Ylös Bottom