Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WipEout HD

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: WipEout HD

Ja kun korttitiedot tallentuvat koneelle niin jatkossa ei tarvitse edes kysyä lupaa:D
Vitsi vitsi...

Mulla oli eilen ongelmia nettipelaamisen kanssa. Vähään aikaan en päässyt ollenkaan mukaan ja sitten kun pääsin niin en nähnyt vastustajia missään ja ajanotto oli ihan sekaisin. Vastustajat olivat kyllä mukana kun kaiken näköistä kranaattia tippui niskaan jatkuvasti, mutta ketään ei näkynyt.

Mulla oli eilen ongelmia nettipelaamisen kanssa. Vähään aikaan
en päässyt ollenkaan mukaan ja sitten kun pääsin niin en nähnyt vastustajia missään ja ajanotto
oli ihan sekaisin. Vastustajat olivat kyllä mukana kun kaiken näköistä kranaattia tippui niskaan
jatkuvasti, mutta ketään ei näkynyt.

Saman laatunen homma mullakin. Muut jäi ns. haamualuksina lähtöasemiin mun kuvassa.
Muualla muualla näkynyt eli sain lentää ihan rauhassa kun ei muiden aseetkaan juuri osunut.
Jonkun ajan päästä tuli kanssakilpailijalta viesti "are u invisible O_o?". Homma selvis kun
reboottasin PS3:n. Varmaan oli yhteydessä vikaa tai jotain.

Tuli huomattua, että Phantomilla Elite-tason kisat vaativat "ylikeskittymistä". Olin ihan hermorauniona viimeisen turnauksen kanssa ja pidin pienen tauon. Ihmettelin, kun koko kroppa tärisee vesilasia ottaessa. Ajattelin, että johtuu siitä, kun hermot meni niin totaalisesti. Sitten menin takaisin pelaamaan ja huomasin kisojen välissä täriseväni samalla tavalla, vaikka kisat meni hyvin. Eli armotonta vääntöä ja keskittymistä kyllä noi phantomilla ajetut kisat, ihan pihalla aina, kun kisa loppuu.:D

Todella surkea juttu ettei kaikkien kultaiseksi saaminen avaa mitään! Ei minkäänlaista palkintoa!:eek:
Noh, nyt vaan odottelen sitten sitä frendilistakorjausta, että pääsisi netissäkin pelaamaan. Ja tietysti niitä lisämatskuja, mitä toivottavasti on tulossa runsain mitoin.

Todella surkea juttu ettei kaikkien kultaiseksi saaminen avaa mitään! Ei minkäänlaista palkintoa!:eek:
Noh, nyt vaan odottelen sitten sitä frendilistakorjausta, että pääsisi netissäkin pelaamaan. Ja tietysti niitä lisämatskuja, mitä toivottavasti on tulossa runsain mitoin.

Noh saahan tuosta pystin palkintokaappiin. Nostan kyllä hattua, ei tule minulta onnistumaan lähiaikoina.

Toivottavasti tuo lisämateriaali on kohtuullisemmin hinnoiteltua kuin PSP:n Pulsessa, jossa muistaakseni joutui pulittamaan jotain 5 euroa per uusi rata+uusi alus.

E: Tjaa tuossapa nuo Pulsen paketit puntahintaisina.

\\-\/-// **DOWNLOAD PACKS** \\-\/-//

\\// :MIRAGE PACK: \\//
//\\===================//\\

SIZE - 11 MB
RELEASED - 07/02/2008
COST - £3.49

CRAFT - Mirage Anti-Gravity Excellence Centre
TRACK - Edgewinter White
TRACK - Vostok Reef Black

\\// :ICARAS PACK: \\//
//\\===================//\\

SIZE - 8.2 MB
RELEASED - 14/02/2008
COST - £2.99

CRAFT - Project Icaras
TRACK - Edgewinter Black
TRACK - Gemini Dam White

\\// :HARIMAU PACK: \\//
//\\====================//\\

SIZE - 8.6 MB
RELEASED - 21/02/08
COST - £2.99

CRAFT - Harimau International
TRACK - Gemini Dam Black
TRACK - Orcus White

\\// :AURICOM PACK: \\//
//\\====================//\\

SIZE - 11 MB
RELEASED - 21/02/08
COST - £1.99

CRAFT - Auricom Research Industries
TRACK - Orcus Black
TRACK - Vostok Reef White

Toivottavasti tuo lisämateriaali on kohtuullisemmin hinnoiteltua kuin PSP:n Pulsessa, jossa muistaakseni joutui pulittamaan jotain 5 euroa per uusi rata+uusi alus.
Ei kyllä yhtään haittaisi, että jatkaisivat WO:Puren kokeilua, jossa lisäpaketteja jaettiin esim. Puman sponsaamina ilmaiseksi. Tähän peliin kaikki tyylikkäät logot istuvat täydellisesti. Hesburger-hirvitykset voisivat vähän sattua silmään.
XShava on vieläkin katkera, kun Eurooppaan ei saatu Japanissa julkaistuja Coca-Cola-aluksia ja -ratoja. :cool:
Niin, ja toivottavasti Puren tapaan pelin sisältö tuplaantuu lisämatskulla...

Mä suostun maksamaa vaikka noita pulsen hintoja ihan kevyesti, kun peruspeli oli ihan alihinnoteltu.

Onko muuten täysin uusi Wipeout kehityksessä? Vai onko asiasta ollut mitään puhetta?
Olin vielä hetki sitten varma, että jossain näin uutisen jotta olisi. Mutta pikainen netin tonkiminen ei tuottanut tulosta varmistusta hakiessa, joten ei kai tohon voi sanoa kuin "joskus ehkä tulevaisuudessa". Wipeout myy, joten pöljiä ovat jos eivät tee uutta jossain vaiheessa.

Toivottavasti kuitenkin kehitystiimi keskittyy tähän uusimpaan DLC:n muodossa. Ja korjaisivat noi pikkuviat, kuten kaverilistasta johtuvan jäätymisen ja tulosten huonon päivittymisen nettiin.

7 kultamitalia niin sitten on jokainen. Mitens muilla?
Ei oo aikaa tohon kampanjaan, MaxXxXxballin enkat Anulpha Passin Speed Lapissa pitää yrittää rikkoa, tällä hetkellä eroa on 34 sadasosaa. Tiukkaa tekee, mutta kyl toi on saavutettavissa.

Mut seitsemäs eventti auki ja melkein kaikista mitalit, pronssisia suurin osa kyllä.

^^M-Arkku, ootko muuten vääntämässä sitä Beat Zico -haastetta Piranhalla?

Campaign on suoritettuna. Antoivat sentään jotain palkintoakin Trophyn lisäksi.

Nyt aattelin keskittyväni muiden pyttyjen metsästykseen. Eilen alotin tota Zicoa. Hittovie kun onkin kinkkinen. Vielä sekunnin ja parin
sadasosan verran pitäis kiriä,...

Tuli huomattua, että Phantomilla Elite-tason kisat vaativat "ylikeskittymistä". Olin ihan hermorauniona viimeisen turnauksen kanssa ja
pidin pienen tauon. Ihmettelin, kun koko kroppa tärisee vesilasia ottaessa. Ajattelin, että johtuu siitä, kun hermot meni niin totaalisesti.
Sitten menin takaisin pelaamaan ja huomasin kisojen välissä täriseväni samalla tavalla, vaikka kisat meni hyvin. Eli armotonta vääntöä
ja keskittymistä kyllä noi phantomilla ajetut kisat, ihan pihalla aina, kun kisa loppuu.:D

Ton olen huomannut itseni kohdallakin. Tosin enimmäkseen Phantom -tason nettimatseissa ku on taitavia pilotteja vastassa.On se vaan
kumma peli, kun se tollein imaisee sisäänsä ja kun tulee "takaisin todellisuuteen" niin alkaa tärisemään. Aivan sekopäistä, hahah!

Viimeksi muokannut moderaattori:

7 kultamitalia niin sitten on jokainen. Mitens muilla?

Meltdownissa ollaan menossa. Kaikki tähän mennessä ajettu kullalle. Tavoite olisi saada näin alkuun kampanjamestari-trophy ja sen jälkeen rupean grindaamaan kampanjaa vaikealla tasolla.

Eilen alotin tota Zicoa. Hittovie kun onkin kinkkinen. Vielä sekunnin ja parin
sadasosan verran pitäis kiriä,...

Juu, itsekin olen toistaiseksi päässyt vain puolentoista sekunnin päähän Zicon ajasta. Tiedän kyllä missä on parannettavaa, mutta parempien aikojen saaminen tuntuu niin hemmetin haastavalta. Aina jokin menee pieleen, niin sadasosia tippuu ajasta pois. :D

Siinä pitäis saada hujautettua niitä barrel rolleja melkeimpä jokaisesta pikkunyppylästä, mitä
radalla on. Näin kaverin pelaamana sen ja se tais vetästä niitä peräti 5 kappaletta kierroksessa!
Ite en mitenkään ehdi iskeä barrel rollin yhdistelmää sillein että se ehtis pyörähtää kaikissa,
nähtävästi mahdollisissa paikoissa. Pitää tänään ottaa uus sessio ja kattoa mitä siitä tulee. Ei kyl
pysty käsittää et vaan sekunnin kirittämiseen tarvis 3 barrel rollia enemmän kun mitä nyt saan tehtyä,...

Siinä pitäis saada hujautettua niitä barrel rolleja melkeimpä jokaisesta pikkunyppylästä, mitä
radalla on. Näin kaverin pelaamana sen ja se tais vetästä niitä peräti 5 kappaletta kierroksessa!
Ite en mitenkään ehdi iskeä barrel rollin yhdistelmää sillein että se ehtis pyörähtää kaikissa,
nähtävästi mahdollisissa paikoissa. Pitää tänään ottaa uus sessio ja kattoa mitä siitä tulee. Ei kyl
pysty käsittää et vaan sekunnin kirittämiseen tarvis 3 barrel rollia enemmän kun mitä nyt saan tehtyä,...

Mulla ei riitä notkeus vanhoissa sormissa tekemään rolleja kuin selvässä rollin paikassa. Esim. En käsitä missä Moa Thermalla voi muka tehdä rollin? Sehän on tasanen ku pohojammaa. Ois vaan se yks trophy jossa sitä vaaditaan. Oon tossa Anulpha Pass -radalla koittanu miettiä missä niitä sais tehtyä ja kaipa siinä pitäs jossaan radan aknenäppylällä saada keulaa sen verran pystyyn että kerkeis vemputtaa rollia.

Edit: siis yksi selvä paikahan siinä on...Tai kaksi.

Itse tein sen haasteen kahdella barrellilla, ajolinjat piti olla aika täydellisesti kohdillaan. Jälkikäteen sain tietää, että pystyy vetämään 4-5 barrelia. Noh, tulipa loyaltya, kun joutui kiertämään ylimääräsiä kierroksia. :p Kehittäjät on kuulemma rikkonu ton Zicon ajan puolella sekunnilla kolmella barrelilla.

Esim. En käsitä missä Moa Thermalla voi muka tehdä rollin? Sehän on tasanen ku pohojammaa. Ois vaan se yks trophy jossa sitä vaaditaan.

Käytä boosti radan tunnelia edeltävän mutkiston jälkeen, niin auto lähtee kivaan ilmalentoon. Sen aikana ehtii tekemään barrel rollin helposti.

Ylös Bottom