Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WipEout HD

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: WipEout HD

En minäkään kauhean pitkälle ehtinyt, mutta silti harmittaa. Ja kun en tiedä, pitäisikö oikeasti delliä save vai vaan pelata riskillä eteenpäin. Mulla siis oli vähän reilut 50 (mutta alle 60) tyyppiä kaverilistassa, eikä noita ranking-listaongelmia lukuun ottamatta ole muita vikoja näkynyt. Nettipelikin toimi mahtavan hyvin, ainakin kun itse hostasin.
 
Vastaus: WipEout HD

Jeh, vihdoin pääsee netissä pelaamaan! Nyt vaan pitää toivoa, ettei omalle kohdalle osu toi save corrupted, kun offline oli jo 100% läpi.:(
 
Vastaus: WipEout HD

Ei ainakaan minulla ole tallennus korruptoitunut, vaikka olen tässä nyt pariin kertaa pelistä ravannut sisään ja ulos päivityksen jälkeen. Nimiä on kaverilistalla joku 61 tällä hetkellä.


...vai onko se korruptoitumisen riski vasta edessäpäin? Jos etenen uramoodissa johonkin suuntaan, niin tallennus menee?
 
Vastaus: WipEout HD

...vai onko se korruptoitumisen riski vasta edessäpäin? Jos etenen uramoodissa johonkin suuntaan, niin tallennus menee?
Sillä lailla itse sen käsitin. Eli savetus sisältää jotain dataa, joka sitten jossain tilanteessa voi triggeröidä bugin, joka johtaa koko tallennuksen korruptoitumiseen.
 
Vastaus: WipEout HD

Sillä lailla itse sen käsitin. Eli savetus sisältää jotain dataa, joka sitten jossain tilanteessa voi triggeröidä bugin, joka johtaa koko tallennuksen korruptoitumiseen.

Hmph. On kyllä taas melkoista. No ei auta tosiaan muuta kuin toivoa, ettei korruptoituisi. Vielä pitäisi hieman saadfa kerätty Piranhalle loyalteja, niin olisi se 100 000 täynnä. Muuten ei haittaisi, vaikka tallennus menisikin, ei vain huvittaisi tuota 100 000 ruveta grindaamaan uusiksi.
 
Vastaus: WipEout HD

Peli päivitetty, mutta en onlinepeliä vielä ehtinyt kokeilla, kun yhteyden saaminen tuntui tökkivän.
Mutta se todennäköisesti johtuu mun typerästä ADSL-reitittimestä,... Se välillä temppuilee.

Onlinestä puheen ollen, onko muuten kukaan sitä Bling Brigade -trophyä jo saanut hoideltua?
Kromialukset saaneet pilotit vois joku ilta kokoontua jonkinmoisen Suomi-matsin merkeissä?
Eli niillä kenellä se on mahdollista, vois ilmottautua tähän topicciin niin pistellään homma tulille.
Mut voi lisätä ihan vapaasti kaveriluetteloonsa.
 
Vastaus: WipEout HD

Kyllähän tuohon plingiprikaatiin on kovasti yritystä ollut mutta eipä ole kaikilla muilla sattunut olemaan kromattua alusta.

Eipä muuten tainnut pelin koko muuttua ollenkaan päivityksen jälkeen.
 
Vastaus: WipEout HD

Kyllähän tuohon plingiprikaatiin on kovasti yritystä ollut mutta eipä ole kaikilla muilla sattunut olemaan kromattua alusta.

Täältäkin löytyy yksi, joka tuon trophyn haluaisi (ja campaign skin on hommattu). Viime sunnuntaina oli tarkoitus vetää se Spilterin kanssa, mutta "nukuin onneni ohi". Ehtivät aloittaa ilman minua... :(

Että sovitaanko joku tietty aika, milloin aloitetaan vaikka huomenissa (tai peräti tänä iltana)? Koitetaan saada porukka kasaan siihen mennessä.
 
Vastaus: WipEout HD

Tänään vois kyl, jos porukkaa tulee tarpeeks. Vois alustavasti sopia kans että vaikka sunnuntai-iltana ois tarpeeks tyyppejä mukana.

Eli kaikki kromiepelit, ilmotelkaa ihmeessä!

EDIT: oshiohiro ja DrFunkee lisätty kaverilistalle.

EDIT2: Pari kuvaa siirsin.
Korkeuslentoa
Bongaa lentävä alus
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: WipEout HD

Nyt on rahaa taas storessa ja pitäisi oäättää ostanko tän. Mitä mieltä ootte? Oletteko kyllästyneet? Kannattaisiko? Teen päätökseni huomenna.
 
Vastaus: WipEout HD

Nyt on rahaa taas storessa ja pitäisi oäättää ostanko tän. Mitä mieltä ootte? Oletteko kyllästyneet? Kannattaisiko? Teen päätökseni huomenna.

No kyllähän tuota vieläkin jaksaa pelata, tosin kaikkia trophyja en ole vielä itselleni saanut kerättyä. Kyllä tässä pelattavaa piisaa vajaan parinkympin pelille. :)
 
Vastaus: WipEout HD

Miten tuosta tallennuksen deletoinnista ymmärsin kun luin tuon englanniksi tuon sepityksen niin he puhuivat enemmänkin että Tallennus on VOINUT korruptoitua" mutta tuskin tuo kaikilla ilmenee, itselläni ainakin pelittää ihan hyvin.
 
Vastaus: WipEout HD

Eilen kävin pelailemassa vähän netissä ja pyörii kyllä todella paljon paremmin kuin mitä uskalsi odottaa. Todella hyvin pelittää.
 
Vastaus: WipEout HD

Muuta valittamista minulla ei nettipelin osalta ole, kuin se, että muut pelaajat ovat pääosin ihan umpisurkeita kuljettajia. Hyvin harvoin tulee kisoja, joissa ykkössijasta joutuu tosissaan taistelemaan. Minä kun kuvittelin olevani melko keskiverto kuljettaja tässä pelissä, mutta muihin pelaajiin verrattuna ajan kuin ammattilainen.

Ja sekin on hiukka rasittavaa, että nettipelissä ei voi viestitellä muille pelaajille kuin Ingame XMB:n kautta (+ mikki tietysti). Joku pelinsisäinen chatti olisi ihan ok olla noissa lobbyissa, niin olisi helpompi kasata esim. noita Bling Brigade kisoja ventovieraidenkin kanssa.
 
Vastaus: WipEout HD

Muuta valittamista minulla ei nettipelin osalta ole, kuin se, että muut pelaajat ovat pääosin ihan umpisurkeita kuljettajia. Hyvin harvoin tulee kisoja, joissa ykkössijasta joutuu tosissaan taistelemaan. Minä kun kuvittelin olevani melko keskiverto kuljettaja tässä pelissä, mutta muihin pelaajiin verrattuna ajan kuin ammattilainen.

Ja sekin on hiukka rasittavaa, että nettipelissä ei voi viestitellä muille pelaajille kuin Ingame XMB:n kautta (+ mikki tietysti). Joku pelinsisäinen chatti olisi ihan ok olla noissa lobbyissa, niin olisi helpompi kasata esim. noita Bling Brigade kisoja ventovieraidenkin kanssa.
Testasin kerran nettipeliä tänää ja sä satuit oleen samas pelis. Tänään wipeoutin sain niin eihä mulla mitää jakoo ollu!
 
Vastaus: WipEout HD

Testasin kerran nettipeliä tänää ja sä satuit oleen samas pelis. Tänään wipeoutin sain niin eihä mulla mitää jakoo ollu!

No enhän mä susta puhunut mitään. Ymmärrän kyllä tilantees. Itse asiassa siinä kisassa sattui olemaan kaks sellasta kuskia, joiden kanssa sai vähän taistellakin voitosta. :)
 
Vastaus: WipEout HD

Siis toi phantom nopeus on ihan mahdotonta ilan sitä ajo apua? Ja senkään kanssa en päjää :S No oonha mä ny muutaman kisa voittanu.

Kell' on tää lisätkää piavo listallenne!
 
Vastaus: WipEout HD

Siis toi phantom nopeus on ihan mahdotonta ilan sitä ajo apua? Ja senkään kanssa en päjää :S No oonha mä ny muutaman kisa voittanu.

Hankalaa se voi olla ilman ajoapua, muttei mahdotonta. Itselläni on ajoapu kyllä päällä, mutta periaatteessa tuo ajaminen sujuisi minulta jo ilmankin, harvemmin edes joudun turvautumaan siihen.

Sitten kun oikeat ajolinjat oppii, niin phantom-luokan kisatkin menee helposti läpi.
 
Vastaus: WipEout HD

Hankalaa se voi olla ilman ajoapua, muttei mahdotonta. Itselläni on ajoapu kyllä päällä, mutta periaatteessa tuo ajaminen sujuisi minulta jo ilmankin, harvemmin edes joudun turvautumaan siihen.

Sitten kun oikeat ajolinjat oppii, niin phantom-luokan kisatkin menee helposti läpi.

Vai että apupyörät vielä kiinni? :D;)
 
Ylös Bottom