Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WipEout HD

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: WipEout HD

Itse aion ottaa platinumin sillä, että vika perustrophy minkä otan, on "first win with pilot assist".;)
 
Vastaus: WipEout HD

Vai että apupyörät vielä kiinni? :D;)

Kyllä ne peruskisoissa on hyvä olla kaiken varalta. Pikakierroksissa ne sitten alkaa häritsemään kierrosajoissa, niin otan pois.

TOSIN jos se sua yhtään lohduttaa, niin olen mä toistaiseksi voittanut jokaisen nettikisan, missä ajoavut on jäänyt laittamatta päälle. ;) Edelleenkin olen sitä mieltä, että nuo muut (ulkomaalaiset?) pelaajat on ihan hirveän huonoja kuskeja.
 
Vastaus: WipEout HD

Itsekään en ole ollut koskaan hirveän hyvä Wipeouteissa, vaikka onkin sarjaa alusta asti tullut pelattua. Silti eilen ainakaan testailussa ei ollut paljoa vaikeuksia voittaa. Ainoastaan yksi ranskalainen antoi suht kovan vastuksen, muuten tuntui olevan todella heikkoja pelaajia liikkeellä. Noh, jonkun ajan päästä siellä on vain mestarit jäljellä pyörittämässä servuja ja jokaisessa kisassa saa taistella ettei jäisi kierroksella jälkeen. :D
 
Vastaus: WipEout HD

Sitä ne on*. Välillä kyl tulee mukavia ylläreitä. Joku pari päivää sitten pelailin joidenkin japanilaisten
kanssa Phantom -luokassa. Se yks niistä oli hyvinkin taitava epeli. Joko se voitti tai minä, eli siinä
joutu kisaamaan oikein kunnolla. Oikein mukavaa.

*EDIT: Huonoja siis. Yksi viesti ehti väliin. Ks. sitä ylempi.

Yritin tänään pelata netissä, mutta ei siitä oikein mitään tuntunut tulevan. Mistä mahtaa johtua, että
muut kisailijat jäävät haamualuksina siihen lähtöasetelmaan ja joudun liitelemään radan läpi yksin
muita näkemättä muualla kun siinä pääsuoralla kököttämässä. Pommeja kuitenkin välillä tuntuu ja
sijoitus saattaa olla vaikka neljäs vaikka kenenkään ei ole nähny ohittavan tms.

Ainakin tuo PS3 iskee DNS erroreita naamalle kokoajan, mutta sillon kun se ei sitä tee niin välillä
nettipelissä käy tuommoista. Mikähän tässä auttais? PS3:n verkkoasetukset olen tehny uudelleen
vaikka kuinka monta kertaa mutta ongelma uusiutuu kokoajan.
 
Vastaus: WipEout HD

Joo kaipa me suomalaiset ollaan vaan niin hemmetin kovia kilpakuskeja, tänään menin koittamaan että jos saisi ne 10 online kilpailua ajettua niin saisi trophyn mutta siinä 10 kohdalla huomasin että kannattaa ottaa myös 10 voittoa.
15 kilpailua 10 kultasijaa 4 hopea sijaa 1 pronssi :F

Tosin rapierilla pelailin sillä tuo phantom menee vähän turhan seinä halailuksi vielä.

Ethreon taas antoi kovan vastuksen kun tuota 12 radan turnajaista duettona väännettiin.
Taisin minä siinä voittaa ehkä 3-4 kertaa :D
 
Vastaus: WipEout HD

Huhhuh, nyt on grindattu se 100 000 loyaltypistettä Piranhalle ja trophy tuli napattua siitäkin. Enää puuttuisi viisi pystiä, niin platinaa tulisi. Kolme kultaista (Zico, Elite Kampanja ja Arcaden mestari), yksi hopea (AG Assassin) ja se pirun bling brigade vielä, niin kaikki olisi hommattu.

Noita loppuja kultaisia pystejä tavoitellessa voi varmaan vielä hermot mennä moneen otteeseen, kun jo nyt tuntuu tuo phantom hardilla olevan täyttä helvettiä. Puhdasta tuuripeliä, sanon mä. Yksikin ohjus omassa perseessä voi olla ratkaisevaa ja voitto hiipuu silmien edestä samantien.

Ja jos täältä löytyy vielä muitakin Bling brigade-trophya havittelevaa kuskia, ilmoittautukaa niin koitetaan järjestää kisaa.
 
Vastaus: WipEout HD

kuinka niitä kuoria avataan...? uskollisuus pisteillä vai?

Uskollisuuspisteillä, juu. Tosin pelaamalla kampanjamoodin läpi, saat kaikkiin aluksiin käyttöön vielä yhden ylimääräisen kuoren, jota tarvitaan tuon bling brigade-trophyn hommaamiseen.
 
Vastaus: WipEout HD

Uskollisuuspisteillä, juu. Tosin pelaamalla kampanjamoodin läpi, saat kaikkiin aluksiin käyttöön vielä yhden ylimääräisen kuoren, jota tarvitaan tuon bling brigade-trophyn hommaamiseen.

tarkottaako tää kampanja läpi että pitää saada kultamitalit kaikkiin soluihin vai riittääkö mikä tahansa mitali?
 
Vastaus: WipEout HD

Kokeillaan tänä iltana klo. 19.00 tuota bling bricade-trophyä. Vaihtoehtoinen aloitusaika vaikka 21.00. Kaikki halukkaat lisätkää minut kaverilistallenne.

PSN: oshiohiro

Edit:
O_BR: Juu voin hostata, jos vain netti pelaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: WipEout HD

Bling Brigaden lisäksi multa puuttuis enää Gemini ja AG Assassin. Sitä AG Ass -pyttyä yritinkin
päästä pikkasen lähemmäksi eilen, mutta ei se oikein yrittämällä toimi tuo muiden tuhoaminen.
Kuitenkin pohjimmiltaan tuuripeliä se, että tuleeko niitä aseita, ja mitä aseita tulee kun tulee.
Kaippa sekin jossain vaiheessa kilahtaa.

Muttajoo tänään illalla, yritän olla mukana. Eilen tuo netti sentään toimi mullakin ihan hyvin.

oshiohiro, houstaatko?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: WipEout HD

jooja vois kai sitä tulla mukaa ajelee kromi aluksilla... ei taida olla viel 8 kasassa?
 
Vastaus: WipEout HD

Yksi pelin ???-trophyista. Sen saa, kun...

...nettipelissä vetää 8 kilpailijan kisan, jossa kaikki kuljettajat käyttävät ns. kampanjakuorta. Kuoren saa kun kampanjamoodin vetää läpi.

Lukeeko jossain mitä nää kaikki ??? trophyt on?
 
Vastaus: WipEout HD

Mä voisin ainaki huomenna tulla tekee sen, mut eka pitää vaa saada nopeesti toi kamppanja loppuun. Eikös ollutki niin että kun kampanjan pääsee läpi, nii saa jokaselle alukselle sen kuoren auki?
 
Ylös Bottom