Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WipEout HD

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: WipEout HD

Ja Pilot Assist päällä ei voi saada perfect lappia?

Oli hieno huomata, kun ajelin tuossa äsken ton 99 kierrosta Vineta K:ssa ja siinä sitten tein uuden oman enkan joka parani reilulla sekunnilla päästen maailmanlistan sijalle 50 (näytti tämän kisan jälkeen) niin eipä se tulos sitten päivittynyt tonne päävalikon ennätysosioon muuta kuin sinne Personal osioon ja maailmanlistalla näkyy vieläkin tuo vanha jolla ollaa sijalla 1820.

Hyvin pelittää nää listat :mad:
 
Vastaus: WipEout HD

Ja Pilot Assist päällä ei voi saada perfect lappia?

Oli hieno huomata, kun ajelin tuossa äsken ton 99 kierrosta Vineta K:ssa ja siinä sitten tein uuden oman enkan joka parani reilulla sekunnilla päästen maailmanlistan sijalle 50 (näytti tämän kisan jälkeen) niin eipä se tulos sitten päivittynyt tonne päävalikon ennätysosioon muuta kuin sinne Personal osioon ja maailmanlistalla näkyy vieläkin tuo vanha jolla ollaa sijalla 1820.

Hyvin pelittää nää listat :mad:
Eikös jossain lue, että ne globaalit tulokset päivittyy pienellä viiveellä tms.
 
Vastaus: WipEout HD

se air braker trofee on vieläkin saamatta, mutta sen huomasin että kun laitto ilmajarrut kakkosolkanappien sijaan noihin R1 & L1 niin heti nous melkein 10 tasoa ennätys... 44 tuli siis ekalla yrittämällä :p saa huomattavasti skarpimpia käännöksiä tollai, sopii ainakin mulle paremmin =)

Edit: AH! menihän se parin lisäyrityksen jälkeen :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: WipEout HD

Eli millo porukka pääsee hakeen sitä skini trophya, itte hankin sen skinin just tänää.
 
Vastaus: WipEout HD

Mitä skini trophya? :o


Ja siis ei prkl mulle on ihan mahdoton ilman ajoapuja saada edes 30 aluekisas :S
 
Vastaus: WipEout HD

Mitä skini trophya? :o
Ja siis ei prkl mulle on ihan mahdoton ilman ajoapuja saada edes 30 aluekisas :S

Bling bricade eli kun kampanjan kaikkiin soluihin saa minkä vain mitalin saa käyttöönsä kromiskinin ja tätä käyttämällä pitää ajaa 8 pelaajan online-kisa, jossa kaikilla muillakin on tuo kromiskini käytössä.


Kokosin listan tuohon Bling Bricadeen parilta edelliseltä sivulta. Jos et ole tässä, ilmoita. Jos tulee enemmän kuin 8 halukasta niin hommataan ensin kahdeksalle ensimmäiselle ja sitten joku/jotkut hyppäävät pois ja uudet tilalle.

oshiohiro
xxTommiRxx
wulzi
doam
Lateksii
Viper7
Anadur
noobituubi

Avustavat tarvittaessa:

DrFunkee
O_BR
CyrusQ
Ethreon

Sovitaan alustavasti huomiseksi klo. 19:00.

Laittelen kaverikutsuja huomenna tulemaan.
 
Vastaus: WipEout HD

Hitto näitä ongelmia taas!

Nytkin kun puhe oli Speed Lapeista ja aikojen päivittymisestä nettiin, niin päätimpä kurkata, että
mihin ne mun ajat sijoittuivat. Useimpia niistä ei ole vieläkään päivittynyt ja mikä huolestuttavinta,
edes pelin omissa offline-pelin tuloslistoissa ei näy mun Zico -pytyn ansainnutta aikaa 30.77,
mikä sekin on 8 päivän takaa!

Ainakin laskee kivasti motivaatiota alkaa noita ennätyksiä alkaa yrittelemään kun se tollein näkyy
aikoja hävittelevän :( . Osittain tuon online ennätyslistan takia kun pelin hommasinkin,...
 
Vastaus: WipEout HD

Hitto näitä ongelmia taas!

Nytkin kun puhe oli Speed Lapeista ja aikojen päivittymisestä nettiin, niin päätimpä kurkata, että
mihin ne mun ajat sijoittuivat. Useimpia niistä ei ole vieläkään päivittynyt ja mikä huolestuttavinta,
edes pelin omissa offline-pelin tuloslistoissa ei näy mun Zico -pytyn ansainnutta aikaa 30.77,
mikä sekin on 8 päivän takaa!

Ainakin laskee kivasti motivaatiota alkaa noita ennätyksiä alkaa yrittelemään kun se tollein näkyy
aikoja hävittelevän :( . Osittain tuon online ennätyslistan takia kun pelin hommasinkin,...

No lohduttaudu sillä et jos ne sun aikas ei ois muutenkaa ollu top-1 nii pystyt varmasti pienellä harjottelulla parantaan. ja nähellääs siin huomenis. parempiki arkena ku ei tiedä missä on vkl:si menossa.
 
Vastaus: WipEout HD

Joo ei se sielä kärjessä ois ollut, mutta olis se ainakin kaverilistoissa ollut ylempänä kun tuo
31.19 mikä sielä nyt killuu :D .
 
Vastaus: WipEout HD

Arcaden mestari-trophy tuli vihdoin hommattua. Oli siinä kyllä hommaa, sen verran ärsyttävää tuuripeliä noiden phantom-kisojen voittaminen on vaikealla tasolla. Ohjausapujen kanssa urakka on lähes mahdoton, joten tuli samalla harjoiteltua kivasti tuota ajamista ilman niitä. :)

Alkuun koin pienen yllätyksen, kun kuvittelin läpäisseeni jo kaikki pelin radat, mutta jostain syystä en sitten saanutkaan trophya avattua. Iski aivan hirveä masis ja ankara vitutus, kun urakka oli tehty, enkä saanut palkaksi yhtään mitään. Sitten kun lähdin ajamaan kisoja läpi yksitellen, niin äkkäsinkin, että Metropia (reversed) oli jäänyt voittamatta. Siitä kun sain (kymmenien yritysten jälkeen) kultaisen mitalin, niin trophy viimein tulla napsahti tilille. Oli taas vaihteeksi aika helpottunut olo, kun urakka oli lopulta ohi.

Ohjainkin lensi muutaman kerran lattialle, mikä on minun tapauksessani aika harvinaista. Siihen malliin tuo tekoälyn "urilla ajaminen" ja epäreiluus pisti nakertamaan... :D

Kolme trophya vielä jäljellä. Seuraavaksi katse kohti eliittilegenda-trophya. Laitetaan ohjainparka taas koetukselle.
 
Vastaus: WipEout HD

Kysynpähä nyt, että kai noi kamppanjassa voitetut kullat vaikeimmalla ja phantomilla lasketaan siihe 16 voiton trpohyy?

Ja tänää klo 19.00 tulossa hankkimaan trpohya.
 
Vastaus: WipEout HD

Kysynpähä nyt, että kai noi kamppanjassa voitetut kullat vaikeimmalla ja phantomilla lasketaan siihe 16 voiton trpohyy?

Ja tänää klo 19.00 tulossa hankkimaan trpohya.
Ei lasketa, ne kisat pitää voittaa sekä kamppanjassa että raceboxissa erikseen. Näin siis ainakin minulla.
 
Vastaus: WipEout HD

Vielä ehtii mukaan. Laita vaikka minulle kaverikutsua PSN:ssä.
PSN: oshiohiro

Servu on muuten nyt pystyssä ja kaikki paikat varattu kaverilistalaisille, ettei ulkopuoliset tule sotkemaan.

E: Laittakaa viestiä jos servu ei jostain syystä näy teille. Varmistakaa että teillä on servu optionseista valittuna kaikki alueet.

Edit2:

Lisäkää kaikki toisenne kun ei jostain syystä tämä minun servu näy kaikille niin kokeillaan jonkun muun hostaamana.

Lista:

Kokosin listan tuohon Bling Bricadeen parilta edelliseltä sivulta. Jos et ole tässä, ilmoita. Jos tulee enemmän kuin 8 halukasta niin hommataan ensin kahdeksalle ensimmäiselle ja sitten joku/jotkut hyppäävät pois ja uudet tilalle.

oshiohiro
xxTommiRxx
wulzi
doam
Lateksii
Viper7
Anadur
noobituubi
Ruhoo

Avustavat tarvittaessa:

DrFunkee
O_BR
CyrusQ
Ethreon

Sovitaan alustavasti huomiseksi klo. 19:00.

Laittelen kaverikutsuja huomenna tulemaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: WipEout HD

Tarjoaa kyllä varsin mukavaa menoa tämä. Bling brigade trophyyn on tosin vielä itsellä matkaa kun luonne ei anna periksi jatkaa ennenkuin on kultaa jokaisessa. Tällä hetkellä kuudes osio yhtä vajaa ja sitten taas eteenpäin. Pelaan siis periaatteella kultaa jokaiseen soluun ennenkuin etenen seuraavaan osioon. Tähän mennessä suht helposti paria solua lukuunottamatta on tuo kulta irronnut.
Online pelejä ajanut muutaman niin että eilen illalla irtos online1 ja 2 torphyt. Jotenkin pärjää kunnes tulee näitä rata väärinpäin kisoja. Hiukan pihalla kun ei ole niitä muuten ajanut laisinkaan.
Tajuttomia alue-ennätyksiä muuten porukka laittaa. Noin äkkiseltään kun kampanjassa on lopettanut heti kun on kultaa plakkarissa, tuntuu aika käsittämättömiltä tuollaiset plus 50.
 
Ylös Bottom