Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WipEout HD

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: WipEout HD [Hype]

Pelaaja-lehti kertoo nyt myös pelin lopullisen hinnan: vain 17,95 euroa! Yee-haw! Julkaisuaikataulua ei ole lyöty lukkoon, mutta joka tapauksessa puhutaan syyskuun lopusta tai lokakuun alusta.
 
Vastaus: WipEout HD [Hype]

Normaalisti olen skeptinen pelien suhteen mutta jos hinta on 17,95 ja grafiikka on samanlaista kuin kuvissa ja alukset käyttäytyy niinkuin betaversiossa jota testasin niin hyvä paketti tulossa.
 
Vastaus: WipEout HD [Hype]

Siis ihan naurettavan halpa, suoraan sanottuna liian halpa. Noh, ei pidä valittaa. :D Itse olin valmis maksamaan sen 40 euroa ja ajattelin, että säkällä peli on 30 egeä..
 
Vastaus: WipEout HD [Hype]

Hienoa, walletissani on rahaa tällä hetkellä 19 ja risat, joten ei tarvitse edes lisätä :) Muutenkin, kun on vähän tiukkaa taas rahankäytön kans, kun työttömäksi jäin:o Se siitä omasta elämästäni:D
 
Vastaus: WipEout HD [Hype]

Kyllä tuo 17,95 oli hyvin pitkälti sitä, mitä itse odotinkin. Store-pelistä kun on kyse (vaikkakin poikkeuksellisen nimekkäästä sellaisesta), niin paljoa tuon suurempaa hintaa en itse olisi ruvennut maksamaan. Ei tuo vajaa pari kymppiä pahalta kuulosta, joten ostoon taitaa mennä. Nyt kun vielä tietäisi, notta milloin peli julkaistaan... :confused:
 
Vastaus: WipEout HD [Hype]

Tämän päivän viivyttelyn syy: WipEout HD:rolleyes: Olisi aika nannaa, jos SCEE yllättäisi meidät ja saisimme tänään jo sen Storeen:p Mutta epäilen suuresti:o
 
Vastaus: WipEout HD [Hype]

Hell yeah!!! :D Vihdoin!! Tässä on kyl oikeesti aikamoinen syksy tulossa pelien tiimoilta. :cool:
 
Vastaus: WipEout HD [Hype]

Täytyy sanoa, että tämä verkosta ladattavien pelien kohtuullinen hinnoittelu suorastaan pakottaa tutustumaan aiemmin tuntemattomiksi jääneisiin sarjoihin. Wipeout ei ole koskaan ollut mitenkään vankasti omalla tutkallani, vaikka silläkin ilmeisesti on innokas kannattajajoukkonsa. Jos tämä HD olisi julkaistu BD-levyllä ja sillä normaalilla 60 euron hintalapulla, en olisi varmasti kiinnostunut. Nyt tämä hehkutusten tulva yhdistettynä ihan järkevän kuuloiseen hintaan taitaa kallistaa vaa'an ostopäätöksen puolelle.

Ja Visa kiittää...
 
Vastaus: WipEout HD [Hype]

Täytyy sanoa, että tämä verkosta ladattavien pelien kohtuullinen hinnoittelu suorastaan pakottaa tutustumaan aiemmin tuntemattomiksi jääneisiin sarjoihin. Wipeout ei ole koskaan ollut mitenkään vankasti omalla tutkallani, vaikka silläkin ilmeisesti on innokas kannattajajoukkonsa. Jos tämä HD olisi julkaistu BD-levyllä ja sillä normaalilla 60 euron hintalapulla, en olisi varmasti kiinnostunut. Nyt tämä hehkutusten tulva yhdistettynä ihan järkevän kuuloiseen hintaan taitaa kallistaa vaa'an ostopäätöksen puolelle.

Ja Visa kiittää...

Ihan samaa mieltä. En ole ikinä oikein kunnolla tutustunut sarjaan, mutta kolmen big mac aterian hinnalla kun kerran tätä pääsee pelaamaan niin pakkohan se on ostaa. Jos tämä on koukuttanut niin monia pelaajia niin pakko tässä on jotain hyvää olla. Muutenkin todella hiotun oloinen kokonaisuus.
 
Ylös Bottom