Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WipEout HD

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: WipEout HD

JEEEEEEEEEEE!!!!! FINALLYYYYYYYYYYYYYY !! :D
Nyt se Zico meni huimalla 1 sadasosalla, enkä vetänyt sitä barrel rollia siinä sillalle tultaessa. Kyllä oli tuskaa pelasin yhteensä varmaan 5 tuntia sitä rataa... ja oli ehkä elämäni pisimmät sekunnit odottaa sen ajan jälkeen sitä trophyn kilahdusta, koska olin ottanut ghostin netistä ja kun tallensin sen pleikalla ensimmäisellä kerralla tuli ilmoitus "Trophyjä ei voi saada jos hyödyntää toisen savea" tai joitain sinnepäin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: WipEout HD

...

Eilen päätin kokeilla tota beat zico trophyä ku kerran platina on tavoitteena.
Olin jo lukenu et kyseessä on sairaan vaikee trophy ni olin sit jotain tutoriaalia youtubesta kattonu. Ensiks aikaeroo jäi jotain kaks sekunttia ja noin 50 ajetun kierroksen kohdalla ennätys oli 31.66:) Sit muhun iski joku hirvee pullamunkkitauti ja kaikki meni ihan putkeen ja ajaksi sain 30.78 :D Sain trophyn yrittämällä sitä vain n. puoli tuntia:D. Kerranki mulla oli vähän tuuria mukana.

...
Nice! :D


...

Kokeilin kans onlinea tossa vähän aikaa sitten ja oli yllätävän sujuvaa menoa. Olin kyl odottanu vähän haasteellisempaa porukkaa ku tuntus et olin kokoajan melkein ekana:eek:, tai sit päädyin vaan johonkin noviisi ryhmään.

Laittakaa kaveripyyntöä tulemaan, ni voidaan ottaa vähän nettiskabaa
PSN ID: julle11

Tässä verkkokisaillessa tuli juuri mieleen, että jotain KFIN-turnausta voisi olla mukava kokeilla. Randomiturnajaisista tuntuu porukasta tippuvan puolet useimmiten pois ensimmäisen parin kisan jälkeen.

Ehdottomasti turneeta pystyyn. Lisään teidät molemmat kohta kunhan menen PS3:lle. Tuossahan on tommonen trophykin, että pitää pelata kokonainen 12 kisan pituinen turnaus, niin voitais hommata se siinä samalla kaikille. =)

EDIT: Ja onnea Hydrogenillekin. :P
 
Vastaus: WipEout HD

Viimeksi on tullut täysin suomiporukalla vedettyä tuota bling brigadea varten, on niissä oma viehätyksensä ja tunnelmansa

Lisäilenpä teidät kaverilistalle, oon messissä myös :)

PSN id: KomradGeneral
 
Vastaus: WipEout HD

Hienoa että saatiin jo vähän pelaajia kasaan turnauksia varten:) Itse en enää tänää ps3:lle pääse mut miten olis huomenna vaik noin klo 17.00. Jos saadaan tarpeeksi pelaajia kasaan ni voitas vaik samal tota bling brigade trophyykin yritää. Itellä ainaki kaverilistas muutama suomalainen wipeout hd-pelaaja:)
 
Vastaus: WipEout HD

Täältä löytyisi kanssa osallistuja, jos vaikka saataisiin turnaus pystyyn. Joskus reilu vuosi sitten järkkäsin täältä porukkaa bling brigadea varten ja kyllähän tuo pysti sitten saatiinkin. Ainakin Jarski81 oli silloin mukana :). Yritän tulla kanssa tuossa klo 17-18 paikalle jos pääsen. Illalla ainakin luulisin että olen paikalla.

Melko hiljaiselta vaikutti tuo moninpeli ennen tuota tervetuliaispakettia. Nythän siellä on porukkaa todella paljon linjoilla pelaamassa. Taso ei kylläkään päätä huimaa...

Ja tosiaan, tämä on ainut peli josta olen tuon platinan jaksanut hommata. Zicon lyömiseen kului muistaakseni sellainen 200 kierrosta ja sinne ylätasanteelle suoritettavan barrelin sain tehtyä vain kerran mutta se riitti :D
 
Vastaus: WipEout HD

Eli tän illan turnaukseen noin klo 17.00-18.00 oli tulossa ainakin: julle11, munkkinen ja KomradGeneral, varmistamattomia ovat vielä ithron ja vllle_k

Muutkin wipeout pelaajat mukaan vaan!!!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: WipEout HD

Eli nyt on siis melko varmasti mukana
1. julle11
2. KomradGeneral
3. Munkkinen
4. Hydrogen-_-
5. Larzi

Ja varmistamatta vielä
1. Ithron
2. VlLLE_K

Mikäli pyrimme bling brigadeen niin tarvittaisiin vielä ainakin yksi pelaaja. Nyt jos joku tarvitsee/haluaa auttaa bling brigaden saavuttamisessa niin nyt mukaan tänä iltana alkaen klo 17.00-18.00. Ja vaikemme bling brigadea saisikaan niin hyvä turnaus suomalaisten kesken ainakin:)
 
Vastaus: WipEout HD

Mä voisin tulla sitten ens viikon alussa, maanantaina on koko päivä vapaana (nyt viikonlopun aikana en pääse PS3:lla nettiin, ja tiistaina kun on intin terveystarkastus ja keskiviikkona lähden loppuviikoksia mökkeilemään). Että sillon ehdottomasti samat pelaajat mukaan ja turneeta pystyyn. :P

Miten tuon Bling Brigadeen vaadittavan skinin saa? Pitää saada koko kampanja kullalle? Onko kaikki osallistujat sen jo muka saaneet?
 
Vastaus: WipEout HD

Tohon bling brigade trophyyn vaaditaan siis skini (semmonen hopeanvärinen) jonka saa koko kampanjan kultaamisesta. Vaikeustasolla ei tosin ole väliä, itse sain helpolla. Mitä tossa kattelin niin kaikki mukaan tulevat pelaajat ovat kullanneet kampanjan, paitsi hydrogen, joka yrittää kullata ennen iltaa.
 
Vastaus: WipEout HD

Ei kai siihen tarvii kullata, ite sain ihan vaan että kaikissa on mitali... Nyt sitten kultasin kaikki ja en saanut muuta kuin Legenda trophyn.
 
Vastaus: WipEout HD

Jees, tuli tuo beat zico ansaittua. 2 kertaa joutu vetään 99 kierrosta piranhalla ja sain ajaksi 30,76. No tuli samalla se kierrosmestari trophy saavutettua. Nyt pitäs kaikki skinit hommata ja zeus zone läpästä.
 
Vastaus: WipEout HD

Noniin nyt olisin sitte kreikkalaisen jumalan tasolla. (xD) Eli ei se zone Zeus ole todellakaan niin vaikea kuin tuo Zico päihittäminen. Kun joku tuolla aikaisemmin puhui siitä keskittymisestä phantom luokan kisassa, niin mulla oli ainakin semmonen transsi tuosssa Zeusta ajellessa, etten älynnyt ulkopuolelta mitään! Kun alukseni lopulta räjähti levelillä 75 ja palauduin takaisin tähän maailmaan, niin huomasin täriseväni aivan hillittömästi! :) Ikinä ei ole pelatessa ollut tunnetta, että on itse pelin sisässä ja oli todella outo tunne. Kun ajattelin lähteä hakemaan juomista keittiöstä oli hyvä etten kaatunut, kun jalat olivat todella "heikot". Ja itse ajoin tuon Syncopia radalla, joka on todella helppo rata ja ei todellakaan tarvitse kauaa ajaa kun tulee tuo Zeus täyteen.

Ja kolmannen asian kautta neljänteen: Eilisestä Bling joku trophyn hankkimisesta ei tullut mitään, kun oli osaanottaja vaje. Olisiko mahdollista saada uudet tai samat osallistujat kasaan ja ajaa se trophy? Samalla voitaisiin ajaa ihan K-FIN porukalla muutenkin turnajaisia yms. Jos laitan oman nimeni alle listaan voi halukkaat quoteta listan ja lisätä oman nimensä (nimimerkkinsä) alle. 8 osallistujaa tarvitsee siihen Bling joku trophyyn. HUOM! Sinun tulee olla läpäissyt kampanja, jotta saat tarvittavan skinin siihen!

Osallistujalista:
1. Hydrogen-_-
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: WipEout HD

Mukana

1. Hydrogen-_-
2. julle11
3.
4.
5.
6.
7.
8.


Äskön yritin tota chengouch project (tai jotain sinnepäin) kenttää vikassa alueessa vaikealla vaikeustasolla n. 3 tuntia ja paras sijoitus oli 4.:mad:. Olisko jollain jotain vinkkejä tohon kenttään ku tuntuu niin mahdottomalta. Varsinkin siinä melko alun tiukassa kurvissa meinaa aina mennä seiniä päin. Itseltä puuttuis eliittilegendasta enää vikan alueen chengouch project, sol 9, ja sitten se kahdeksan kisan turnaus:p
 
Vastaus: WipEout HD

1. Hydrogen-_-
2. julle11
3. KomradGeneral
4.
5.
6.
7.
8.

Mukana.
Chengou projectiin vois alus olla ehkä EG-X, Assegai tai AG Systems.Se eka paha neulansilmä kannattaa vain opetella kääntymään tarpeeksi ajoissa ja jyrkästi ilmajarrulla!
Ja kaikki speed padit menet mitkä kykenet, ja ilmasilloilla tynnyrikierteet, niin lähempänä voittoa pitäisi olla :)
 
Vastaus: WipEout HD

Chengou projectiin vois alus olla ehkä EG-X, Assegai tai AG Systems.Se eka paha neulansilmä kannattaa vain opetella kääntymään tarpeeksi ajoissa ja jyrkästi ilmajarrulla!
Ja kaikki speed padit menet mitkä kykenet, ja ilmasilloilla tynnyrikierteet, niin lähempänä voittoa pitäisi olla :)

Kaipa sitä sitten pitää vielä noilla ohjeilla yrittää jos vaikka onnistuis:o
 
Vastaus: WipEout HD

Bling Brigadessa en voi auttaa, pelitiedosto ja skini katosivat vanhan phatin mukana. Turnajaiset kyllä maistuvat, jos tilaa on niin kutsukaa ihmeessä Bling Brigade -yritysten jälkeen.
 
Ylös Bottom