Se määrä mitä sinullekin on faktoja jaettu ja osoitettu nuo aivopesu youtuberit vaaralliseksi on niin suuri, että tässä vaiheessa tämän täytyy olla joko trollailua tai tahallista halua juhlia vihaa.
Tässä juhlitaan positiivisissa merkeissä pelialan kannalta iloista tapahtumaa, ei suinkaan mitään vihaa.
Fakta on se, että ideologisesti latautuneeseen pelisivustoon, Polygoniin, on kohdistunut suuret irtisanomiset. Se ei ole minun tai youtubettajien keksimä teoria, vaan ihan tosiasia. Jo tuossa ihan ensimmäisessä aihetta käsittelevässä viestissäni, oli tuo linkkaamani
arvostetun Kotakun uutinen aiheesta.
On epäselvää mistä kaikesta tämä tarkalleen johtuu. Ehkä kyseisen lafkan toimittajat tekivät niin viiltävän hyvää työtä paljastaessaan joka paikassa vastaantulevia viha-agendoja, että äärioikeistolaiset ylemmät toimijat halusivat vaientaa heidät? Ehkä tuo on jonkun veikkaus asiasta.
Itse kuitenkin olen melko varma, että kyseiset toimittajat tekivät työssään niin heikkoa jälkeä, ettei yhtään kukaan heidän juttujaan halunnut lukea. Eikä tosiaan ainakaan minua yllätä tippaakaan, kun sivuston tasoa katselee. DEI-näkemysten ja woke-uskonnolle ominaisen näkökulman tuputtaminen ei nyt vain yksinkertaisesti näytä olevan niin suuri menestysresepti kuin jotkut ovat ajatelleet. Monelle tämä on yllätys, toisille taas hyvinkin odotettu kehityskulku.
Onko sinulla itselläsi jonkinlaista veikkausta, miksi noitten toimittajien palveluksia ei enää kaivattu? Jos vaikka tuon Kotakun uutisen viitsit lukaista, mikäli sekin ei lähteenä ole ihan täysin kelvoton?
Niin, en tiedä missä kuplassa sinä elelet, mutta enemmistö ihmisistä kuitenkin on ihan suvaitsevaisia ihmisiä. Teitä keitä häiritsee tasa-arvo ja erilaisuus, teitä on sellainen pieni kourallinen sakki, jotka mölyävät internetissä. Sen sijaan että hoitaisitte omaa pahaa oloanne jollain tavalla, taannutte tuollaiseen pisteeseen, missä pitää kiukutella kuin pieni lapsi ja pelätä kaikkea erilaista. "Go woke, go broke" on yksi noloimmista ikinä näkemistäni sanonnoista ja joka kerta kun joku teistä tuon möläyttää, saa nauraa makeasti.
Minua ei haittaa yhtään millään lailla tasa-arvo tai erilaisuus, eikä tuollaiselle väitteelle ole mitään katetta. On kovin väsynyttä heittää noita samoja projisointeja aina ja uudelleen. Keittiöpsykologiakin menee nyt aika kovaa ja korkealta ohi.
Minä voin oikein mainiosti. Yhä paremmin, näin mieluisen uutisen lukiessani.