Eli siis DEI:ssä ei ole mitään vikaa. Sehän on hyvä aate, jos sen avulla esim. vammainen henkilö pääsee töihin, koska niillä se työllistyminen on vaikeampaa, vaikka taitoja olisi. Mun mielestä on tyhmä haukkua aatetta, jos se joskus toteutetaan huonosti (palkataan epäpätevä tyyppi). Sääli on sairautta, että jos säälin takia joku palkataan, se on perseestä. Pitää olla taitojakin.
Se on muuten erikoinen logiikka, että jos wokepeli myy hyvin ja saa hyviä arvioita, se ei voi olla woke. Mut jos taas saa huonoja arvioita, se on wokella pilattu. Eikö ole mahdollista että se on ihan muun kuin woken takia huono. Eihän kaikista huonoista peleistä vinguta että ne ovat wokella pilattu.
Jos wokella tarkoitetaan tasa-arvoa, niin siihen pitäisi pyrkiä. Itse en ääripäihin usko. Pitäis olla kaikken kannalta paras kompromissi, mutta eihän nää (valkoiset) rikkaat siihen suostu.
Muutama kun kehuu Amerikkaa, siellä ei vammainen pärjäisi mitenkään (jos vanhemmat eivät olisi rikkaita). Siellä tuskin mitään työkyvyttömyyseläkettä edes on, ja kaikki apuvälineet pitäisi itse maksaa. Jos töihin pääsiskin, niin vanhuuseläkeelle pitäisi säästää elämänsä aikana n. miljoona dollaria (jos sinne asti elää).
Siinä vielä vähän luettavaa:
Now that Assassin’s Creed Shadows has launched and players a have gotten their hands on the game, they’ve discovered something: This is an Assassin's Creed game.
www.forbes.com