Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

World of Tanks

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FIN_Warrior93
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: World of Tanks

Itselläni taas ei niinkään ärsytä typerät tiimikaverit vaan kreisi matchmaking. Tuntuu siltä, että heti kun olen saanut nostettua kautta linjan tankkeja 6-8 tiereille, laittaa peli minua sellaisiin matseihin, joissa ei ole mitään mahdollisuutta selvitä tai saada jotain aikaiseksi.

Hieman sai huokailla esimerkiksi eilenkin, kun jouduin stockki-kanuunalla varustellulla T29:llä matseihin, joissa oli vastassa puolet tier 9 ja loput tier 8 -tankkeja. Itse olin sitten ainoa tier 7 jonkun hassun tykistön kanssa. Ja tämä toistui monta kertaa peräkkäin.

Noita matseja tulee aina silloin tällöin. Pitää vaan suhteuttaa se oman tankin kyvyt siihen ison tierin matsiin sopivaksi, esim. T29 stock tykillä, et tee juurikaan mitään. Ainoa järkevä mitä voit tehdä on koittaa päästä ampumaan kylkeen tai detracakata isoja tierejä omille. Tai sitten olla ammussienenä T29:llä hull down-metodilla, jolloin omat saavat toivottavasti ampua rauhassa kun sinä olet se mihin vastustaja keskittyy. T29 105mm tykillä sentään pääset tekemään Tier 9 tankkeihin damagea aina kun ammut weak spotteihin.

Eilen kun sain tuon Tiger II avattua niin kolme ekaa matsia oli pelkkiä T9-10 matseja. Stock tykillä sai nyt jotain kuteja läpi, mutta lähinnä siinä oli vain vetämässä vastustajien huomiota itseensä ja sitten mediumeita tykitellen.

Tuo on sikäli hyvä juttu, että tulee noita isomman tierin matseja myös, koska siinä oppii pelaamaan kyseistä tankkia aivan eri taktiikalla. :)

Eniten mua ketuttaa ne matsit, missä on 2-3 kpl T8-10 SPG:tä pelissä. Yksi kuti niin saatat olla vainaa. M103 kanssa muutama matsi on loppunut ensimmäiseen spottaukseen, kun GwTiger on pajauttanut suoraan kyljestä läpi.

Melkoisen elitistinen asenne täällä. Matseissanne on retardeja, apinoita, typeryksiä ja perseilijöitä vaikka kyseessä on free-to-play peli, jossa ikäraja taitaa olla 7 vuotta. Meillä lapset, 7v ja 10v ovat tätä pelanneet, varsinkin 7v pitää pelistä paljon ja hänellä on useita matseja jo pelattuna. Ottakaa huomioon myös, että monet pelaavat tätä satunnaisesti silloin tällöin eivätkä tunne mappeja jne.

Itsekin olen peliä nyt pelannut melko paljon viime aikoina ja olen hämmästynyt kuinka hieno kommuuni tässä pelissä on. Yhtään kiukku- tai itkuviestiä ei ole kenellekään meistä tullut vielä (ilmeisesti ei ole sitten osunut konsolifinin eliittitankkeereja samaan tiimiin), päinvastoin esim. muutaman kerran pelatessani on random joukkuetoveri jäänyt tuhouduttuaan seuraamaan peliäni ja tsempannut pelin sisäisessä chatissa, kun olen ollut viimeisenä joukkueesta jäljellä. Myöskin pelin virallisella foorumilla kokeneet pelaajat tuntuvat olevan kannustavia ja hienon asenteen omaavia newbieta kohtaan.

Sen verran ohjeistin muksuilleni etteivät enää lähde oma-aloitteisesti iskän IS-3:lla ajelemaan, koska siellä on usein 9/10 tieriä ja kokeneita pelaajia vastassa, ja on epäreilua omalle tiimille kruisailla päämäärättömästi ympäri mappia ja huomasin, että IS-3:n K/D, damage ja win-ratio olivat tulleet aika reilusti alaspäin lasten sessioiden jälkeen. Sovittiin sitten, että max tier 3:n tankeilla ajelevat toistaiseksi kunnes peli tulee tutummaksi.

Melkoisen elitistinen asenne täällä. Matseissanne on retardeja, apinoita, typeryksiä ja perseilijöitä vaikka kyseessä on free-to-play peli, jossa ikäraja taitaa olla 7 vuotta. Meillä lapset, 7v ja 10v ovat tätä pelanneet, varsinkin 7v pitää pelistä paljon ja hänellä on useita matseja jo pelattuna. Ottakaa huomioon myös, että monet pelaavat tätä satunnaisesti silloin tällöin eivätkä tunne mappeja jne.

Itsekin olen peliä nyt pelannut melko paljon viime aikoina ja olen hämmästynyt kuinka hieno kommuuni tässä pelissä on. Yhtään kiukku- tai itkuviestiä ei ole kenellekään meistä tullut vielä (ilmeisesti ei ole sitten osunut konsolifinin eliittitankkeereja samaan tiimiin), päinvastoin esim. muutaman kerran pelatessani on random joukkuetoveri jäänyt tuhouduttuaan seuraamaan peliäni ja tsempannut pelin sisäisessä chatissa, kun olen ollut viimeisenä joukkueesta jäljellä. Myöskin pelin virallisella foorumilla kokeneet pelaajat tuntuvat olevan kannustavia ja hienon asenteen omaavia newbieta kohtaan.

Sen verran ohjeistin muksuilleni etteivät enää lähde oma-aloitteisesti iskän IS-3:lla ajelemaan, koska siellä on usein 9/10 tieriä ja kokeneita pelaajia vastassa, ja on epäreilua omalle tiimille kruisailla päämäärättömästi ympäri mappia ja huomasin, että IS-3:n K/D, damage ja win-ratio olivat tulleet aika reilusti alaspäin lasten sessioiden jälkeen. Sovittiin sitten, että max tier 3:n tankeilla ajelevat toistaiseksi kunnes peli tulee tutummaksi.

Loistava kirjoitus! Toivottavasti tämän myötä jokainen tuntee pienen piston sydämessään ;)

Onneksi tässä pelissä ei ole teamkilliä. Rainbow 6 Siegessä on viime aikoina ollut aivan liikaa teamkillausta ja joku on selkeästi ottanut siellä "silmä silmästä"-asenteen. Wot on taasen f2p-luonteensakin takia casualia tankkiräiskintää ja ainakin omalla kohdalla haluan sen pitää sellaisena. Ei ole mikään kiire hankkia tier 8 isompia tankkeja, koska jo hyppäys vitosesta kasiin aiheutti ryppyotsaisuutta ja liian vakavamielistä pelaamista sekä itsessä että kanssapelaajissa. Toki jos mennään isommissa platooneissa, niin etenkin ryhmän eteen pelaaminen on etusijalla.

Hey tankers, let´s have fun out there!

Itse ratkaisin tämän saman ongelman tekemällä 10-vuotiaalle poitsulleni suoraan oman tilin. K/D:stä en niin välitä, mutta hopeat olisivat varmaan huvenneet aika hyvää tahtia, jos ukkeli olisi päässyt tankkitalleilleni rellestämään. :)

Ja alempien tierien matsit ovat muutenkin ehkä palkitsevampia nuoremmalle väelle, koska tappoja saa helpommin ilman taktista nyhräystä ja tarkkaa karttatietoutta.

Onneksi tässä pelissä ei ole teamkilliä.

Samaa mieltä. PC-puolellahan ymmärtääkseni friendly fire on vakiona päällä. Ottaen huomioon, miten paljon konsoleilla löytyy perseilijöitä, niin tuo team killin pois jättäminen on hyvä vain. En toki halua yleistää, koska enemmän näkee täälläkin "great shot", "good game" ja "awesome" huutelua. Ja toissa päivänäkin sain yllättävää apua Tiikeri-kuskilta, joka antoi työntöapua, kun oman tankin moottori ei meinannut selvitä Dragon Valleyn mäestä.

Eiköhän aika moni onlinepelaajista ajattele asiaa niin, että peliä pelaa peli-ikään kypsyneet onlinepelaajat, ei lapset. Onlinessä kuitenkin kielenkäyttö kanssapelaajilta saattaa joskus olla aika sopimatonta lasten korville. En siis tuomitse tai muutenkaan arvostele sitä, että lapset pelaavat tätä peliä. Kaikki kööriin vaan jos pysyy mukana. :)

Myönnän itsekin monasti kironneeni kanssatankkeilijoita aivopieruista, kun esim. törkeästi ajaa perään tai sitten muuten tekee jotain reilun pelin henkeen vastaista toimintaa. Tulee sitä itsekin tehtyä virheitä ja saanut niistä kommenttiakin. Se kuuluu pelin henkeen, välillä se on rentoa välillä armotonta.

Tuo on hyvä, että olet sopinut ettei isomman tierin tankeilla ajella. Kyllä sen tässä pelissä huomaa, että kun mennään Tier 6 ja ylöspäin, alkaa jo peli vaatia enemmän tietynlaista osaamista ja ehkä myös pelaajat aika pitkälti odottavat sitä kanssapelaajilta. Alemmissa tiereissä kun riittää aika pitkälti se, että ajaa ja ampuu, kaikki kudit yleensä menee läpi.

Kullakin on oma tapa pelata ja pitää hauskaa. Tämä peli sopii kasuaalipelaajille sekä tosikoillekin, siihen on onneksi laaja skaala eri tierin tankkeja joita voi sovittaa oman pelimieltymysten mukaisesti. Se, että peli on free-to-play ei paljoa paina niille, jotka haluavat ottaa pelin tosissaan ja voittaa joka kerta. Koska kyseessä on kuitenkin onlinepeli, erilaisia pelaajia on moneen lähtöön. Se on vain hyväksyttävä, kaikkien.

Jos 7v veijarit vääntää puolenyön maissa euroservereillä ysi/kymppi-tierin tankeilla, niin sitten pahoittelen apinakommenttiani. Ajattelin, että muksut ovat silloin jo lepäilemässä ollakseen skarppeja seuraavan päivän tankkikoitoksia varten.

Niinpä, itsekin tuuppailen hitaita raaseja aina eteenpäin, ja annan oman kuoleman jälkeen jeesiä hengissä oleville vinkkaamalla missä vihuja saattaa olla jäljellä. Se, että välillä palaa käpy kanssapelaajiin ei tee elitistiä, eikä poista sitä mahdollisuutta, että on newbieystävällinen jeesaaja.

Onneksi suurin osa matseista ja pelaajista ovat täyttä dimangia, ja niitä positiivisiakin viestejä lentelee hyvän suorituksen jälkeen.

Itse ratkaisin tämän saman ongelman tekemällä 10-vuotiaalle poitsulleni suoraan oman tilin. K/D:stä en niin välitä, mutta hopeat olisivat varmaan huvenneet aika hyvää tahtia, jos ukkeli olisi päässyt tankkitalleilleni rellestämään. :)

Ja alempien tierien matsit ovat muutenkin ehkä palkitsevampia nuoremmalle väelle, koska tappoja saa helpommin ilman taktista nyhräystä ja tarkkaa karttatietoutta.

Mietin, että tekisin oman tilin lapsille, mutta silloin heillä ei olisi nuo samat tankit käytettävissä ja he tykkäävät myös seurata, mitä tankkeja saadaan kohta auki jne. Sen verran sentään tajusin myös heille sanoa, että tankkeja ei myydä ja mitään ei osteta kultarahoilla ettei tule iskälle ylläreitä :) Yhteisellä tilillä saavat myös ajella noilla isomman tierin vehkeillä Proving Groundsissa ilman pelkoa, että pahoittavat jonkun mielen.

Jos 7v veijarit vääntää puolenyön maissa euroservereillä ysi/kymppi-tierin tankeilla, niin sitten pahoittelen apinakommenttiani. Ajattelin, että muksut ovat silloin jo lepäilemässä ollakseen skarppeja seuraavan päivän tankkikoitoksia varten.

Pahoittelen itsekin, jos joku 7v pelaa puolenyön maissa tai on yleensäkin hereillä. Päivällähän nuo lapset ainakin meillä pelaavat ja voihan olla, että siihen aikaan on ollut enemmän sitä kasuaalipelaajaporukkaa servereillä eivätkä he ole aiheuttaneet niin paljon kyyneliä ammattitankkerien keskuudessa. Itse kun yleensä pelailen myöhään illalla niin silloin klaanitagejakin näkyy aika isolla prosentilla porukasta.

Krhm tosiaan se jos noin pienellä tierillä pelaa ei sillä perseilyllä tai osaamattomuudella ole mitään väliä. Se pelaaminen ei ole vielä niin taktista millään tasolla.

Se yleensä tapahtuukin 6-9 tier matseissa, jonne päästäkseen on kuitenkin täytynyt aika paljon peliä hakata niin ei aivan ummikko voi olla.(2% pelaajista avannut esim 7. tier vaunun ja 9,3% 5 tierin vaunun)

Negatiivista palautetta en vaivaudu usein antamaan viestillä tai mikissä kun kukaan ei sitä rakentavasti ota kuitenkaan. Newbie saa kaikin mokomin olla se tuskin haittaa ketään mut perseily on erikseen. Koko tiimi 5 tier ja ylöspäin matseissa tuskin on newbieitä.

Hyvä homma että lapset tykkää ja pelailee ei siinä mitään mut on se pieni taso siel 5 tieriin päässeissä top 10% grindaajissa oltava. Tartuit vähän väärin argumentein tähän perseily kommentointiin.

Itsekkin viljelen paljon pelissä Great shot, attack, (erityisesti) fire target huutoja, mutta kaipaisin negatiivisempia korjaavia huutoja kuten don t block me, tai other side is empy (lemming train)

Krhm tosiaan se jos noin pienellä tierillä pelaa ei sillä perseilyllä tai osaamattomuudella ole mitään väliä. Se pelaaminen ei ole vielä niin taktista millään tasolla.

Se yleensä tapahtuukin 6-9 tier matseissa, jonne päästäkseen on kuitenkin täytynyt aika paljon peliä hakata niin ei aivan ummikko voi olla.(2% pelaajista avannut esim 7. tier vaunun ja 9,3% 5 tierin vaunun)

Negatiivista palautetta en vaivaudu usein antamaan viestillä tai mikissä kun kukaan ei sitä rakentavasti ota kuitenkaan. Newbie saa kaikin mokomin olla se tuskin haittaa ketään mut perseily on erikseen. Koko tiimi 5 tier ja ylöspäin matseissa tuskin on newbieitä.

Hyvä homma että lapset tykkää ja pelailee ei siinä mitään mut on se pieni taso siel 5 tieriin päässeissä top 10% grindaajissa oltava. Tartuit vähän väärin argumentein tähän perseily kommentointiin.

Itsekkin viljelen paljon pelissä Great shot, attack, (erityisesti) fire target huutoja, mutta kaipaisin negatiivisempia korjaavia huutoja kuten don t block me, tai other side is empy (lemming train)

Sori, tajusin väärin kommenttisi. Ehkä tarkoitat perseilijöillä niitä, jotka ovat mahdollisesti jo kokeneita pelaajia, mutta pelaavat "omaan pussiin" (jos tässä voi järkevästi edes niin tehdä, koska voitosta ja tiimin kokonaisdamagesta saa mukavasti xp:tä, jolloin kaverin auttaminen auttaa myös itseä) ja eivät ota huomioon omaa tiimin etua. En ole huomannut omissa battleissa oikestaan koskaan tätä meininkiä tier 7-10, mutta tier 5:ssa (ehkä kutosessakin) voi helposti olla vähän pelejä alla joillakin, koska tier 5:n tankin avaamiseen suoraa reittiä ei tarvita paljoa xp:tä.

Vastaus: World of Tanks -peliseuraketju

moro.tiedän et ei kuulu aiheeseen mut saako wotin ps4:lle suomen kieliseksi ja jos saa ni miten?

Muutaman ottelun testanneena voin sanoa toimivaksi tuon puhelimille ja tableteille (ainakin applen kamppeillle) tarkotettu kevyemmän world of tanks blitzin. Harvinaisen laadukkaasti toteutettu mobiilipeli. Itse pelannu vasta iPhone 5S:llä mutta voin vain kuvitella kuinka hieno on pädilläkin. Suosittelen kokeilemaan. 5S:ssä on turhan pieni näyttö mutta kyllä tälläkin vieroitusoireita hoitaa kun ei pääse konsolilla pelaan.

Sori, tajusin väärin kommenttisi. Ehkä tarkoitat perseilijöillä niitä, jotka ovat mahdollisesti jo kokeneita pelaajia, mutta pelaavat "omaan pussiin" (jos tässä voi järkevästi edes niin tehdä, koska voitosta ja tiimin kokonaisdamagesta saa mukavasti xp:tä, jolloin kaverin auttaminen auttaa myös itseä) ja eivät ota huomioon omaa tiimin etua. En ole huomannut omissa battleissa oikestaan koskaan tätä meininkiä tier 7-10, mutta tier 5:ssa (ehkä kutosessakin) voi helposti olla vähän pelejä alla joillakin, koska tier 5:n tankin avaamiseen suoraa reittiä ei tarvita paljoa xp:tä.

Itse pelaan 2-9 tier matseja ja pahimmat löytyvät 5-7 tiereiltä ja kokemusta eri vaunuilta löytyy, kun 18 vaunua tallissa premiumit laskettuna mukaan. 1 ostettu premium type 59 ja 4 kpl 7 tier vaunuja. (Ekat 8 tier hevyt ostan aleista heavy tank viikolla)

Ei oo näkyny omaan baseen jäämistä heavy tankeilla?(ei mitään hyötyä kun näkee ekan vihollisen on matsi jo hävitty) Blockataan omien tulta ihan tahallaan tai estetään peräätyminen pahoista paikoista. Parhaimmillaan jopa työnnetään kulman ohi tulitukseen, että itse päästäis ampumaan siihen kulmalle... Joo omien hyväksi :D

Tulihan taas vingutettua visaa :rolleyes: Type 59 löytyy nyt tallista, no ei oo tässä vie kun pari matsii kokeillu, mut ainakin tankin liikkuvuus on todella loistava. Mietin pitkään Type 59 ja T26E4 SuperPershingin välillä, mut päädyin sit tohon Typeen kun oli se paketti missä tuli miljuuna hopeeta ja 7 päivää premiumia. On nuo kyllä tehny aika loistavasti ton rahastuksen tässä pelissä, siis lähinnä pelifirman kantilta kattotuna :D No eihän tuo pakko mitään maksaa, mut jotenkin ne on osannu ujuttaa sen osto koukun peliin ;)
[h=1][/h]

Itse pelaan 2-9 tier matseja ja pahimmat löytyvät 5-7 tiereiltä ja kokemusta eri vaunuilta löytyy, kun 18 vaunua tallissa premiumit laskettuna mukaan. 1 ostettu premium type 59 ja 4 kpl 7 tier vaunuja. (Ekat 8 tier hevyt ostan aleista heavy tank viikolla)

Ei oo näkyny omaan baseen jäämistä heavy tankeilla?(ei mitään hyötyä kun näkee ekan vihollisen on matsi jo hävitty) Blockataan omien tulta ihan tahallaan tai estetään peräätyminen pahoista paikoista. Parhaimmillaan jopa työnnetään kulman ohi tulitukseen, että itse päästäis ampumaan siihen kulmalle... Joo omien hyväksi :D

Joo siis itselläkin noissa tier 6 ja alle peleissä näkee kaikenlaista, mutta laitan sen piikkiin, että siellä voi olla joku ekoja kertoja mukana esim. ostamallaan premium-tankilla. Pari hyvästä snaippauspaikasta ihan selkeää tarkoituksellista tönimistä pois on itelle osunut, sellaista joka ei ole voinut enää olla vahinko, mutta siinäpä ne pahimmat ja noissakin tapauksissa karma on hoitanut paybackin.

Joissakin tapauksissa voi käsittääkseni olla hyödyllistä raskaan tankin jäädä ainakin aluksi basen lähettyville, riippuu varmasti paljon mapista. Jokunen raskas malli näkee pitkälle, liikkuu yllättävän vikkelästi, omaa snaippaukseen soveltuvan tykin ja oman basen läheltä voi olla näköyhteys vihun kulkureiteille. Ja jos tiimissä on 3-4 artillerya, jotka vielä jäävät basen lähelle, niin sinne on hyvä jonkun jäädä niiden kaveriksi listimään baseen vilistäviä Chaffeeita jne.

Hyvä vinkki muuten tuo heavy tank ale. Pitää ajoittaa seuraavat heavy ostokset sinne. Noissa aleissa säästää paljon silveriä.

Siis saako tuon kampanjan ajan E50 linjan tankeista aina tuon 1,25x expit kun on vaan kyseinen ops päällä?
En pääse itse kokeilemaan nyt pariin päivään.

Toivottavasti ei tuu mitään heavy tank viikkoja ;) niitä on meinaan ihan tarpeeksi jo nyt tuo VIII-IX tiereillä. Tukis vaan nyt näitä vähemmän suosittuja tankkiluokkia, no tällä viikolla on onneksi light tukee ja alennuksia niihin.

PS. mojolle, joo näyttäs olevan 14 päivää se E-50M ops repeatable: oo

Siis saako tuon kampanjan ajan E50 linjan tankeista aina tuon 1,25x expit kun on vaan kyseinen ops päällä?
En pääse itse kokeilemaan nyt pariin päivään.

Saa joka matsista kunhan on ops päällä. Juu kylhän se muidenkin tankkien tukeminen tekis hyvää... Itellä 2 kpl scout 6. tier jenkkien t37 ja just avattu brittien 6. tier cromwell.

Mediumista jenkkien 7. tier t20, saksan 6 tier vk 30.02 m opsin vuoksi, sekä 7. tier kv-13 neukuilta.

TD löytyy vain yksi, joka on jackson 6. tier jenkki.

Heavyjä 5 täl hetkellä joten itsekkin niitä suosin... Lähinnä varmaan siksi kun tykkään haastaa 1v1 eikä se mediumilla, td:llä tai etenkään light tankilla onnistu kun muut on usein heavyjä.

Saa joka matsista kunhan on ops päällä. Juu kylhän se muidenkin tankkien tukeminen tekis hyvää... Itellä 2 kpl scout 6. tier jenkkien t37 ja just avattu brittien 6. tier cromwell.

Mediumista jenkkien 7. tier t20, saksan 6 tier vk 30.02 m opsin vuoksi, sekä 7. tier kv-13 neukuilta.

TD löytyy vain yksi, joka on jackson 6. tier jenkki.

Heavyjä 5 täl hetkellä joten itsekkin niitä suosin... Lähinnä varmaan siksi kun tykkään haastaa 1v1 eikä se mediumilla, td:llä tai etenkään light tankilla onnistu kun muut on usein heavyjä.

Niin tän takia ei olis hyvä jos tulee heavy viikkoja, koska peli on parhaimmillaan ja taktisempaa kun sie on lightit, artyt ja mediumit mukana, esim artyt on kadonnu isoista tiereistä ton arty viikon jälkeen. Jos ei Type 59 olis tullu myyntiin niin olis kyllä viekin heavy voittosempaa noi matsit, jos niitä nyt enempää enään voi kerralla lyödä matsiin. Lighteja näkyy nyt enemmän kun on ne tarjoukset ja se ops mistä saa yhen päivän premiumin. Ja juu eikä nyt ole mitään antipatioita heavyjä kohtaan, mutta onhan niitä nyt vähän liikaa liikenteessä.

Niin tän takia ei olis hyvä jos tulee heavy viikkoja, koska peli on parhaimmillaan ja taktisempaa kun sie on lightit, artyt ja mediumit mukana, esim artyt on kadonnu isoista tiereistä ton arty viikon jälkeen. Jos ei Type 59 olis tullu myyntiin niin olis kyllä viekin heavy voittosempaa noi matsit, jos niitä nyt enempää enään voi kerralla lyödä matsiin. Lighteja näkyy nyt enemmän kun on ne tarjoukset ja se ops mistä saa yhen päivän premiumin. Ja juu eikä nyt ole mitään antipatioita heavyjä kohtaan, mutta onhan niitä nyt vähän liikaa liikenteessä.

Ei nois kolmesta mistään oo hyötyä, kun yleensä heavyt ei välitä muista. Oot arty ja eka scout, joka spottaantuu ajaa suoraan kaikkien vierestä baseen ja tappaa sut ekana. Tää johtuu yleensä kuuluisasta lemming trainista kun toinen puoli vapaana.

Mediumina kurkit muiden takana ampuillen isompia vaunuja kun huomaat, että omat heavytankit on siirtyny sun taakse piiloon sniputtamaan. Kerran yks t1 heavy tankki tuli täysis hipareissa mun yhen toisen artyn taakse piiloon kun olin bishop. siis nyt oikeesti... Hyökkäävä vaunu oli joku medium :rolleyes:

Puhumattakaan siitä scouttauksesta, kun menee asemiin pitämään vihollisia spotissa ketään ei kiinnosta sun selviäminen. Vaikka pitäisit koko toista tiimiä spotissa kukaan ei aio antaa tulitukea jos sun päälle tullaan.

Heavytankit siis kunniaan :D

Ei nois kolmesta mistään oo hyötyä, kun yleensä heavyt ei välitä muista. Oot arty ja eka scout, joka spottaantuu ajaa suoraan kaikkien vierestä baseen ja tappaa sut ekana. Tää johtuu yleensä kuuluisasta lemming trainista kun toinen puoli vapaana.

Mediumina kurkit muiden takana ampuillen isompia vaunuja kun huomaat, että omat heavytankit on siirtyny sun taakse piiloon sniputtamaan. Kerran yks t1 heavy tankki tuli täysis hipareissa mun yhen toisen artyn taakse piiloon kun olin bishop. siis nyt oikeesti... Hyökkäävä vaunu oli joku medium :rolleyes:

Puhumattakaan siitä scouttauksesta, kun menee asemiin pitämään vihollisia spotissa ketään ei kiinnosta sun selviäminen. Vaikka pitäisit koko toista tiimiä spotissa kukaan ei aio antaa tulitukea jos sun päälle tullaan.

Heavytankit siis kunniaan :D

Tämän on kyllä huomannut, onko pelaajakunta niin CoDisoitunut että tiimityöskentelyllä ole paskankaan väliä? Toisaalta kun porukka tuo vähän viittis pelaa yhteen niin voitto olis jo melki taskussa matsista ja sitäkautta isommat hopeet/expat, mutta kai ne henk.koht tapot on sitte se tärkeempi osa-alue ;) PC:llä en ole peliä pelannut mites sie ton tiimipelin kanssa voisin kuvitella että homma sie pelittää paremmin.

Ylös Bottom