Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

World of Tanks

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FIN_Warrior93
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: World of Tanks

Itsekin tykkään artyilla pelata, vaikkakin vasta Wespellä mennään. Mutta mitä tarkoitat valmiiksi tähtäämisellä? Olen luullut, että kun linja huutaa vihreää niin tähtäys on kunnossa. Vai onko siinä vielä joku erillinen mittari?? :=0

Niin siis siinä on se vihreä viiva kertomassa että tankkiin ylipäänsä voi osua. Ja sitten on se soikea/pyöreä ympyrä joka pienenee kun tähtäystä pitää paikoillaan. Eli tähtäys kestää useita sekunteja, ennen kuin rinkulan pieneneminen loppuu ja oikeastaan vasta silloin kannattaa ampua jos osua tahtoo. Toivottavasti siis tämän jo tiesit? ;D

Itse en ole pleikkarilla paljoakaan artya pelannut, vasta IV tierin jenkki artyssä mennään. Mutta edellisessä elämässä (xboxilla) katsoin että noin 750 kierrosta olen artylla pelaillut... Silloin menin saksalaisten G.W. Tiger (P) artyyn asti, joka on VIII tierin arty ja näemmä jenkkejäkin 6-tieriin asti. En tiedä miksi nyt valitsin jenkit, kun turhauttaa niiden huono osumatarkkuus... Isoissa tiereissä alkaa tulla kuulemma hyvää splash-damagea, mutta sinne on vielä matkaa. Ehkäpä kurvaankin tuon neukkujen heavyn KV-2:n kautta tuohon VII tierin artilleryyn S-51:een, kun sellainen linkki on tuohon jossakin vaiheessa ilmestynyt.

No niin, alkoi tykistökin maistumaan ihan toiseen malliin kun edettiin IV-tieriin. Tähtäykset tapahtuvat sukkelammin ja osuma tietää yleensä puolet pois kohteesta. Tämä aselaji sopii hyvin illan viimeisille tunneille, kun ei voimat enää riitä sinne etulinjan rytinöihin.

Niin siis siinä on se vihreä viiva kertomassa että tankkiin ylipäänsä voi osua. Ja sitten on se soikea/pyöreä ympyrä joka pienenee kun tähtäystä pitää paikoillaan. Eli tähtäys kestää useita sekunteja, ennen kuin rinkulan pieneneminen loppuu ja oikeastaan vasta silloin kannattaa ampua jos osua tahtoo. Toivottavasti siis tämän jo tiesit? ;D

Pleikkarilla tähtäysviivan ympärillä näkyy vain pikku palluroista koostuva, jatkuvasti muotoaan muuttava epäsäännöllisen muotoinen kehä, joka ei minun mielestäni pienene kun tähtäyksen pitää paikallaan. En ole omin silmin muuta havainnut. Olen jo aika paljon artyilla pelannut ja tulostakin on tullut (muutaman kerran olen ollut koko erän pisterohmu). Hmmmm....??

Pleikkarilla tähtäysviivan ympärillä näkyy vain pikku palluroista koostuva, jatkuvasti muotoaan muuttava epäsäännöllisen muotoinen kehä, joka ei minun mielestäni pienene kun tähtäyksen pitää paikallaan. En ole omin silmin muuta havainnut. Olen jo aika paljon artyilla pelannut ja tulostakin on tullut (muutaman kerran olen ollut koko erän pisterohmu). Hmmmm....??

Palluroista muodostuva kehä muuttaa muotoaan maaston korkeuserojen mukaan. Ja kyllä se vaan pienenee kun tähtäyksen pitää paikoillaan :)

Näytä liitetiedosto 15356
Ostakaa se Type 59 ette kadu :D Pitää vaan muistaa ettei ole heavy tankki, joka meinaa olla mun pelityyli scouteillakin (tiiän type on medium). Hakea sitä tulta paljastuen ekojen joukossa. Se kyl näkyy mun k/D ratiostakin yleisesti nyt taas maltoin pysyä vähän kauempana :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Näytä liitetiedosto 15356
Ostakaa se Type 59 ette kadu :D Pitää vaan muistaa ettei ole heavy tankki, joka meinaa olla mun pelityyli scouteillakin (tiiän type on medium). Hakea sitä tulta paljastuen ekojen joukossa. Sen kyl näkyy mun k/D ratiostakin yleisesti nyt taas maltoin pysyä vähän kauempana :)

Eilen tuli huomattua, että melkoinen hittitankki näyttää tuo Type 59 olevan. Premium-Pantherilla ajelen ja taisi tulla muutama tuhottuakin :) Medium-tankilla voi muuten pelata menestyneesti myös sniperiä. Ainakin tällä Pantherilla.

Palluroista muodostuva kehä muuttaa muotoaan maaston korkeuserojen mukaan. Ja kyllä se vaan pienenee kun tähtäyksen pitää paikoillaan :)

Ja kloever kertoi vielä sellaisen vinkin mitä en ollut huomannutkaan, että siinä rinkulassa näkyy sekunteina että kauanko ammus lentää kohteeseen. Auttaa huomattavasti varsinkin jos liikkuvaan maaliin koittaa osua. :)

Ja kloever kertoi vielä sellaisen vinkin mitä en ollut huomannutkaan, että siinä rinkulassa näkyy sekunteina että kauanko ammus lentää kohteeseen. Auttaa huomattavasti varsinkin jos liikkuvaan maaliin koittaa osua. :)

Lentoaika-arviohan siinä näkyy kissankokoisilla numeroilla, siitä on suht helppo laskea ennakoita jos ampuu suoraan lähestyvää tai loittonevaa kohdetta :) Onkohan näissä näkymissä jotain alustakohtaisia eroja? Itte pelailen pleikalla.

VK3601 on kyllä ylivoimainen tankki, kun pääsee top tierinä mellastamaan. Parit top gun (6 tappoa) videot tältä päivältä, tuolla tankilla ei edes vaivaudu aina tähtäämään kun noilla tiereillä menee tuolla 7,5mm Waffella kaikki läpi.

Fisherman's Bay
Westfield

VK3601 on kyllä ylivoimainen tankki, kun pääsee top tierinä mellastamaan. Parit top gun (6 tappoa) videot tältä päivältä, tuolla tankilla ei edes vaivaudu aina tähtäämään kun noilla tiereillä menee tuolla 7,5mm Waffella kaikki läpi.

Fisherman's Bay
Westfield

Kokeile edes sitä 8,8 jos et ole vielä kokeillut. Palkeissa hyökkäys muka tippuu, mutta damage nousee selvästi (läpäsy laskee)

Kokeile edes sitä 8,8 jos et ole vielä kokeillut. Palkeissa hyökkäys muka tippuu, mutta damage nousee selvästi (läpäsy laskee)

Kokeilin kyllä. Tarkkuus heikkenee, dpm heikkenee, läpäisykyky ei riitä aina oman tierin heavyihin pitkältä matkalta. Muistaakseni tuo 8.8 oli aikoinaan ihan ylivoimainen, nykyään sen statsit eivät vakuuta. Jos apcr käyttäisi niin tuo toimisi hyvin, mutta en halua kultaa käyttää panoksiin.

Kokeilin kyllä. Tarkkuus heikkenee, dpm heikkenee, läpäisykyky ei riitä aina oman tierin heavyihin pitkältä matkalta. Muistaakseni tuo 8.8 oli aikoinaan ihan ylivoimainen, nykyään sen statsit eivät vakuuta. Jos apcr käyttäisi niin tuo toimisi hyvin, mutta en halua kultaa käyttää panoksiin.
Kyllähän niihin sitä hopeetakin saa käyttää mutta tulee kyllä aika kalliiksi :rolleyes:

Kyllähän niihin sitä hopeetakin saa käyttää mutta tulee kyllä aika kalliiksi :rolleyes:

Katos perhana, liekö konsoliporttaus boksille aikoinaan muuttanut Wargamingin mielen kun noita hopeallakin nyt saa. No joo, enpä osta kuitenkaan koska weak pointtiin tähtäämällä yleensä tekee riittävää jälkeä. :)

Nojoo kylhän se tarkkuus, dpm ja läpäsy heikkenee, mutta itellä toiminnu silti jopa paremmin tuo 8,8. Keskiverto damage per kuti nousee kuitenkin 135->220. En huomannut merkittävää eroa tarkkuudessa tai läpäsemisessä vaihdon yhteydessä. Tulinopeus oli ainut mikä tippu näkyvästi.. 7,5 (waffe) kuitenkin, myös hyvä ja pärjää silläkin mainiosti. VK on ollu muutenkin jo pitkään tallissa fun to play tankkina täysin tutkittuna.

Ylös Bottom