Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

World of Tanks

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FIN_Warrior93
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: World of Tanks

Köyhäilijöille (kuten minä) protip, että kannattaa pelata se Girls und Panzer Ops, josta on palkintona premium tankki Pz.Kpfw. IV Ausf. H Girls Und Panzer tankki ja yksi tallipaikka. Se on käytännössä siis Pz.Kpfw. IV Ausf. H tankki erikoismaalauksella. Mitä itse sillä olen pelaillut, niin pääasiassa sellaista 30k-40k credittiä tulee per peli. Ennätys on vähän reilu 50k. Ihan kohtalaisesti sillä credittejä saa siis keräiltyä, ottaen huomioon että kyseessä on V-tierin tankki, joten kierroksetkin ovat usein melko nopeita.

Kiitos muistutuksesta että se on Premiumi, hitto valitsin huonomman tankkipuuhn Tigerin tavoitteluun. Ajattelin että Panther-optio on sen väärti mutta enpä tiedä kun tuo ops on voimassa. :(

Alkaa kärsimään tuo tatilla ajelu, on nimittäin niin huonosti toteutettu. Juuri ajoin esimerkiksi talon ohi ja siellä oli vihu heavy tankki katselemassa toiseen suuntaan, no yritin peruuttaa että en ole kokonaan näkyvissä kun aloitan rätkyttämisen. No kyllähän se tankki liikkui taaksepäin, mutta kaartaen vasemmalle ja huomasin pyöriväni siinä kuin puolukka siellä itsessään ja tähän mennessä minut oltiin nähty ja sain sen kuolin iskun.

Oisko ratkasu vaihtamalla kontrollit Control C? Ainakin ite ja kaverit vaihdettiin samantien siihen hyvin toimii.

Käykö muilla niin että jossakin vaiheessa peli vaan yksinkertaisesti jäätyy, kuva pysähtyy mutta äänet jatkuvat taustalla, tätä kestää 30 sek. Jonka jälkeen homma jatkuu normaalisti. Tällä on tapana esiintyä luonnollisesti justiinsa silloin kun yllätetty vihollinen on tähtäimessä. Välillä sitten taas garagen valikkoja selaillessa.

Onko noista brittitankeista mihinkään? Xboxilla niillä jonkin verran pelailin, koska kuuluivat pelin julkaisu nationiin, mutta muistelen etten niistä liiemmin piitannut. Mielessäni on lähinnä hevitankkien huonot armorit ja tankkien hitaus. TD linjalta taisi löytyä todella vahvakeulaisia tankkeja, mutta nopeus näistä taisi olla jotain lehmä hangessa -luokkaa.

Milloin tuo kolmen päivän ilmainen premium aktivoituu?

Sitä itsekin olen odotellut, kun pelasin molemmilla tankeilla, joten otaksun saavani nuo premiumpäivät. Tai sitten tuo lasketaan huijaukseksi ja minut diskattiin. ;) En löytänyt kyllä vielä mistään edes tietoa siitä että kumpi voitti...

EDIT: Pelasin siis voittomatsin molemmilla.

Onko noista brittitankeista mihinkään? Xboxilla niillä jonkin verran pelailin, koska kuuluivat pelin julkaisu nationiin, mutta muistelen etten niistä liiemmin piitannut. Mielessäni on lähinnä hevitankkien huonot armorit ja tankkien hitaus. TD linjalta taisi löytyä todella vahvakeulaisia tankkeja, mutta nopeus näistä taisi olla jotain lehmä hangessa -luokkaa.

Brittien heavyissä on nimen omaan päin vastoin todella kestävät panssarit, ainakin jo viitos tierin Churchillissä on etupanssaria 178 milliä. Saman tierin tankintuhoaja AT 2 tarjoaa jopa 203 milliä etupanssaria. Mutta hitaus tosiaan yhdistää monia brittitankkeja. Kevyen kehityspuun loppupäässä tulee myös erinomaisia mediumeita Cromwellin ja Cometin muodossa.

Brittien heavyissä on nimen omaan päin vastoin todella kestävät panssarit, ainakin jo viitos tierin Churchillissä on etupanssaria 178 milliä. Saman tierin tankintuhoaja AT 2 tarjoaa jopa 203 milliä etupanssaria. Mutta hitaus tosiaan yhdistää monia brittitankkeja. Kevyen kehityspuun loppupäässä tulee myös erinomaisia mediumeita Cromwellin ja Cometin muodossa.

Taidan muistaa sitten väärin... Piti oikein katsella noita Xbox aikaisia statseja, niin ihan hyvinhän minulla siellä noilla brittitankeilla on näemmä mennyt, ainakin jos noita win-loss-ratioita katselee. Ja samalla muistin tuon hauskan pikkukirpun, Alecto! Haupitsilla varustettu paperista tehty pirun nopea minitankki :D

Eilen testailin niitä eri kontrolli malleja. Vaikka se alkuperäinen onkin vittumainen kontrolloida edes jotenkin tarkasti, niin kaikki muut napit vain tuntuu itselleni oikealta.

Eilen testailin niitä eri kontrolli malleja. Vaikka se alkuperäinen onkin vittumainen kontrolloida edes jotenkin tarkasti, niin kaikki muut napit vain tuntuu itselleni oikealta.

Saisiko tuossa muuten säädettyä sitä ohjauksen herkkyyttä? Itse kirosin tuota ohjauksen herkkyyttä aluksi, kun tankki jumitti koko ajan talon seinään kun kääntyilee niin herkästi. Tuntuu olevan pleikkarin ominaisuus, kun ainakin xboxissa ohjauksen tuntuma on huomattavasti parempi. Kyllä tuohon ohjaukseen tottuu, mut edelleen tulee välillä varsinkin noilla nopeilla light tankeilla kääntyiltyä tarpeettomasti.

Juu se on just se tornin lukitus sen saa pois nuolinäppäimistä ja asetuksistakin sen saa artyiltä ja td:ltä pois päältä. En muista oliko se niissä oletuksena aina matsin alussa päällä.

Pelailen ehkä kaikkein mieluiten TD:llä, nyt alla Stug III G. Pidän hull lockia tarkoituksella aina päällä, koska siten tulee varmistettua, että tykin suuntaan on aina eniten panssaria suojana.

Ainakin artyissä on oletuksena pois päältä. Sen saa valikosta laitettua oletuksena että on aina oletuksena päällä. En tiedä kuinka paljon porukka käyttää, mutta ainakin itse käytän aina artilleryn kanssa.

Tarkoitatko siis, että sulla on artyjen kanssa hull lock aina päällä vai aina pois?

Tarkoitatko siis, että sulla on artyjen kanssa hull lock aina päällä vai aina pois?

Sorry, kenties kerroin epäselvästi, mutta pidän siis hull lock aina päällä artyjen kanssa. :) Voin silloin vaikka testata että ylettääkö tähtäys johonkin tiettyyn tankkiin, ilman että tankki silti kääntyy vaikka menisikin tähtäysalueen ulkopuolelle.

Itse pelaan artyilla siten, että otan kartasta tietyn alueen kohteeksi, johon oletan vihollisten ilmestyvän. Sitten tähtään jo valmiiksi, ja kun tankit ilmestyvät näkyviin, olen jo valmiina ampumaan. Jos jatkuvasti tankilla liikkuu tai kääntyilee, ei pääse peliin oikein ollenkaan mukaan.

Itse pelaan artyilla siten, että otan kartasta tietyn alueen kohteeksi, johon oletan vihollisten ilmestyvän. Sitten tähtään jo valmiiksi, ja kun tankit ilmestyvät näkyviin, olen jo valmiina ampumaan. Jos jatkuvasti tankilla liikkuu tai kääntyilee, ei pääse peliin oikein ollenkaan mukaan.

Itsekin tykkään artyilla pelata, vaikkakin vasta Wespellä mennään. Mutta mitä tarkoitat valmiiksi tähtäämisellä? Olen luullut, että kun linja huutaa vihreää niin tähtäys on kunnossa. Vai onko siinä vielä joku erillinen mittari?? :=0

Itsekin tykkään artyilla pelata, vaikkakin vasta Wespellä mennään. Mutta mitä tarkoitat valmiiksi tähtäämisellä? Olen luullut, että kun linja huutaa vihreää niin tähtäys on kunnossa. Vai onko siinä vielä joku erillinen mittari?? :=0

Tankit yleensä menevät tiettyjä reittejä, joten artyllä siihen tiettyyn kohtaan valmiiksi tähtääminen on eduksi.

Sorry, kenties kerroin epäselvästi, mutta pidän siis hull lock aina päällä artyjen kanssa. :) Voin silloin vaikka testata että ylettääkö tähtäys johonkin tiettyyn tankkiin, ilman että tankki silti kääntyy vaikka menisikin tähtäysalueen ulkopuolelle.

Sama täällä, seiska-arty tällä hetkellä käytössä (pelaan muitakin tyyppejä, ysi-medium, kasi-td, kasi-heavy ja kutos-scout tällä hetkellä tallissa) ja hull lock päällä ja ennakoiva tähtäys kehissä. Toki vaihdan paikkaa kartalla sen mukaan, missä artyn tukea eniten tarvitaan. Kandee tsekkailla mihin etenkin isomman tierin artyt aina viipottaa matsin alussa, oppii niitä hyviä mestoja.

Ylös Bottom