Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

World of Tanks

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FIN_Warrior93
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: World of Tanks

Kiinalainen unelma, Type-59 on rantautunut näemmä PS4:lle myös. Omistin tämän aikoinaan PC:llä ja oli yksi parhaimmista premiumtankeista pelata, aivan törkeän kestävä, hyvä tulivoima, liikkuvuus jne. Pitänee ostaa tämä taas, vaikka maksaa mansikoita.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Pakko se Type 59 oli ostaa, sen verran hyvät muistot tankista.

Eka matsi PS4:llä, tuplaxp:t, Ace Tanker, Top Gun, Sniper ja kivasti crediittiä. Video: [video]https://youtu.be/T7DaoHipy1g[/video]

"Ilmaispeli" alkaa käymään kalliiksi. :cool:

Auttakaa hiukkasen, ostin tankin ja siinä lukee hull lock, eli meinaako ettei ite torni käänny?

Auttakaa hiukkasen, ostin tankin ja siinä lukee hull lock, eli meinaako ettei ite torni käänny?

Juu se on just se tornin lukitus sen saa pois nuolinäppäimistä ja asetuksistakin sen saa artyiltä ja td:ltä pois päältä. En muista oliko se niissä oletuksena aina matsin alussa päällä.

Hieno video! Ostitko kaikilla herkuilla? ;)

Ostin tuon 9500 kullan bundlen, premiumia oli jo 1kk entuudestaan niin saa tuon 7pv siihen perään jatkettua. Crediittejä oli myös sen verran jo entuudestaan, etten nähnyt noille equipmenteille ja lisäcrediteille tarvetta.

Suosittelen käyttämään tuota hull lockia varsinkin ilman kääntyvää tykkitornia olevilla TD:llä, koska silloin sun camo pysyy maksimissa kun runko pysyy paikallaan ja voit katsoa vapaasti ympärillesi. Aina kun liikutat runkoa, olet helpommin spotattavissa.

Ilmasta premiumia tarjolla

http://console.worldoftanks.com/en/news/community/big-game-competition/

This Sunday, February 7, we'll be holding The Big Game: a one-day showdown between the KV-1 and M4 Sherman! Play and win in either of these tanks and you could win three days of Premium!
[h=2]KV-1 VS. M4 SHERMAN - YOU DECIDE WHO WINS![/h]The tank that earns the most winning battles by Sunday, February 7, 23:59 PST will win the contest! All players who have completed at least one winning battle using the winning tank will receive three days of Premium!

Type 59 tuli napattua, kiitos teidän mainospuheiden! Kyllähän tämä varsin tasapainoinen mediumi on.

Itsekin ostin tuon Type 59:n, mutta oli käpy palaa totaalisesti. Muutaman rundin jälkeen statsit näytti n. 25 peliä, joista vain 5 voittoa. Vain 5 tuhottua tankkia ja k/d heikkeni oleellisesti. Suu auki katselin kun joukkue hävisi rundista toiseen ja itse olin palasina parista osumasta.

Antakaas nyt medium vinkkejä, sekä miten tuo Type 59 kannattaa varustaa. Sairaan hitaasti tuo nyt ainakin lataa ja hittiä ei tunnu kestävän ollenkaan. Lisäksi huomasi että onhan tuolla ylemmillä tasoilla peli ihan erilaista kuin sillä vitostasolla tai alle, jolla normaalisti pelasin. Ei taida vaan omat taidot riittää tuonne isoille tiereille...

Itsekin ostin tuon Type 59:n, mutta oli käpy palaa totaalisesti. Muutaman rundin jälkeen statsit näytti n. 25 peliä, joista vain 5 voittoa. Vain 5 tuhottua tankkia ja k/d heikkeni oleellisesti. Suu auki katselin kun joukkue hävisi rundista toiseen ja itse olin palasina parista osumasta.

Antakaas nyt medium vinkkejä, sekä miten tuo Type 59 kannattaa varustaa. Sairaan hitaasti tuo nyt ainakin lataa ja hittiä ei tunnu kestävän ollenkaan. Lisäksi huomasi että onhan tuolla ylemmillä tasoilla peli ihan erilaista kuin sillä vitostasolla tai alle, jolla normaalisti pelasin. Ei taida vaan omat taidot riittää tuonne isoille tiereille...

Mulla on Vstab, rammer ja GLD (gun laying drive). Crew skillinä ekana kehitän repair, sitten BiA, sitten todennäköisesti 6th Sense. Tuolla tankilla kaiken a ja o on se, että mene porukassa ja pidä runko piilossa. Maasto on sun paras suoja, joten käytä sitä hyväksi. Jos olet yksin niin se johtaa usein kuolemaan. Tutustu Type 59 weak spotteihin, niin tiedät mitkä kohdat sulla on helpointa lävistää. Älä haasta sellaisia tankkea 1on1, jotka pystyvät läpäisemään sun tykkitornin, kuten esim. Tiger II. Muista myös aina perusperiaate, eli laita tankki tiettyyn kulmaan jos runko jostain syystä on esillä.

Tämän tankin tähtäys on kohtalaisen hidas, mutta lataus suhteellisen nopea.

Ei muutakun meet vähintään 3 ryhmässä ja ei kannata hoppuilla sinne etulinjaan ainakaan yksin. Tosiaan peli muuttuu täysin pikku tiereistä johtuen kun on heavyjä vastassa niitä ei kannata haastaa one vs one mediumilla paitsi jos heavy on jo saanut osumaa reilusti. Mediumilla ei välttämättä kannata miettiä mitään k/d vaan hakee esim. osumia, spotteja, assisteja jne. kyllä niitä tappojakin saa väliin, eilen sain yhessä matsissa 7 tankki räjäytys merkkiä yhessä matsissa T-34 vaunulla, mut eipä se paljoa lohduttanut kun hävittiin silti se matsi. Jos haluaa keskittyä tappoihin ja one vs one kamppailuihin niin sillon heavy tankki alle. Tästä tämä peli on loistava, pelissä on niin monta lähestymiskulmaa riippuen minkä luokan vaunu on alla.

Tuo Type 59 olisi kyllä houkutteleva, mutta sen käyttömahdollisuudet ovat Premium-tankkina vähän rajoittuneet. Hopeaa kyllä varmasti kolisisi hyvin, mutta kiinalaisen tankkipuun kapeuden vuoksi Type 59 on käytännössä turha miehistöjen koulutuksessa.

Itse sijoitin saksalaisen ärhäkkääseen mediumiin. Tuolla Schmalturmilla olen kouluttanut jo yhden sakemannimiehistön sataan prossaan ja matka Pantheriin nopeutui kummasti. Parhaassa erässä tähän mennessä 2,400 pojoa vauriota ja Confederate-mitsku, mikä on ihan kohtuullisesti tier 6:n mediumilta.

Juu se on just se tornin lukitus sen saa pois nuolinäppäimistä ja asetuksistakin sen saa artyiltä ja td:ltä pois päältä. En muista oliko se niissä oletuksena aina matsin alussa päällä.

Ainakin artyissä on oletuksena pois päältä. Sen saa valikosta laitettua oletuksena että on aina oletuksena päällä. En tiedä kuinka paljon porukka käyttää, mutta ainakin itse käytän aina artilleryn kanssa. Eli kun lintuperspektiivistä tähtäilee kartalla, niin voi melko vapaasti liikkua kartalla ilman että itse tankki liikkuu. Jos taas ilman tuota lukitusta käy tähtäysalueen ulkopuolella, tankki liikahtaa ja tähtäys alkaa alusta. Artilleryn kohdalla puhutaan jo lähes 10 sekunnin tähtäyksestä, niin tilanne on yleensä ohi siinä vaiheessa, kun tuo tähtäys on valmis. Jos sitten tulee tarve kääntää tankkia, niin sen voi tehdä tähtäyksenkin aikana ohjaimen toisesta tatista.

Itsekkin type 59 suosittelen kaikille, jotka tankkia silverin grindiin tarvitsee. 100k per matsi premiumilla irtoaa kevyeesti matsin parhaaksi päästessä. Huonostakin matsista pääsee selvästi voitolle. Tosi ketterä ja hyvin armoroitu tankki, jonka 100 millinen puree nätisti. (Ostin siis halvimman paketin)

Pakko perua aiempia puheita noista creditin tekemisistä. Nyt tier 9 M103 alla, perusmatsit tuottaa sellaista 25-40k crediittiä nettoa. En tiedä onko tähän konsoliversioon rukattu creditin tuloa isommaksi, mutta ei näillä tappiota tee ainakaan premiumin kanssa.

Tier 8 ja 9 matseissa on tullut ihailtua tuota E75 tankkia, on se vaan kova. Pakko ruveta ohessa grindaamaan tuota sakujen heavytankkipuuta nyt M103 ikuisuusprojektin ohella. :)

Köyhäilijöille (kuten minä) protip, että kannattaa pelata se Girls und Panzer Ops, josta on palkintona premium tankki Pz.Kpfw. IV Ausf. H Girls Und Panzer tankki ja yksi tallipaikka. Se on käytännössä siis Pz.Kpfw. IV Ausf. H tankki erikoismaalauksella. Mitä itse sillä olen pelaillut, niin pääasiassa sellaista 30k-40k credittiä tulee per peli. Ennätys on vähän reilu 50k. Ihan kohtalaisesti sillä credittejä saa siis keräiltyä, ottaen huomioon että kyseessä on V-tierin tankki, joten kierroksetkin ovat usein melko nopeita.

EDIT: 30k-40k on kyllä hiukan liioittelua. Mahdollista kyllä silloin kuin kierrokset menee hyvin, mutta perushyvällä pelillä ehkä jotain 20k-30k luokkaa credittien määrä.

Köyhäilijöille (kuten minä) protip, että kannattaa pelata se Girls und Panzer Ops, josta on palkintona premium tankki Pz.Kpfw. IV Ausf. H Girls Und Panzer tankki ja yksi tallipaikka. Se on käytännössä siis Pz.Kpfw. IV Ausf. H tankki erikoismaalauksella. Mitä itse sillä olen pelaillut, niin pääasiassa sellaista 30k-40k credittiä tulee per peli. Ennätys on vähän reilu 50k. Ihan kohtalaisesti sillä credittejä saa siis keräiltyä, ottaen huomioon että kyseessä on V-tierin tankki, joten kierroksetkin ovat usein melko nopeita.

Kaikkien kannattaa pelata se ops. Aikaa on ihan törkeesti sitä varten ja ei vie edes tallipaikkaa. Hölmöä olisi jättää hommaamatta...

Alkaa kärsimään tuo tatilla ajelu, on nimittäin niin huonosti toteutettu. Juuri ajoin esimerkiksi talon ohi ja siellä oli vihu heavy tankki katselemassa toiseen suuntaan, no yritin peruuttaa että en ole kokonaan näkyvissä kun aloitan rätkyttämisen. No kyllähän se tankki liikkui taaksepäin, mutta kaartaen vasemmalle ja huomasin pyöriväni siinä kuin puolukka siellä itsessään ja tähän mennessä minut oltiin nähty ja sain sen kuolin iskun.

Kaikkien kannattaa pelata se ops. Aikaa on ihan törkeesti sitä varten ja ei vie edes tallipaikkaa. Hölmöä olisi jättää hommaamatta...

Näin on, varsinkin kun opsin vaatimukset ovat noinkin älyttömän iisit.

Kannattaa yrittää tehdä myös Medium II opsi, josta saa palkinnoksi kohtuullisen helposti yhden päivän premiumia. Vaatimuksena on Confederate-mitali, jonka saa kun vaurioittaa vähintään kuutta vihollistankkia, jotka kuitenkin joku muu lopulta tuhoaa.

Ylös Bottom