Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

World of Tanks

Vastaus: World of Tanks

Ensi savut otettu PS4-version betatestiversiosta. Nopeasti löyty napit, ja taas oltiin tutuilla kentillä. Näyttää ja kuulostaa tutulta. Platoonit aukeaa vasta varsinaisessa versiossa. Nyt mennään randomien parissa. Kannattaa käydä testaamassa tämä ilmaispeli.
 
Vastaus: World of Tanks

Last genistä World of Tanks löytyy Xbox 360:lle, mutta ei PS3:lle. Itkettää. :(
 
Vastaus: World of Tanks

Koska tänään suomen aikaa tuo alkaa? Ei vielä ainakaan päästä pelaamaan.
 
Vastaus: World of Tanks

Ainakin nyt näytti pääsevän pelaamaan. Oma ensiretkeni taistelutantereella kesti ehkä sen 20-30 sekuntia, ja sit oli tankki palasina.
 
Vastaus: World of Tanks

Minä sain tunnin testauksella yhden osuman (en kuitenkaan tuhoutunut) ja tuhosin noin 6-7 tankkia. Satuin aina olemaan ylivoimaisella puolella, joten aika helppoa oli.

Itse pelaaminen on nannaa, todella nauttisin tuollaisesta pelistä simulaattorina yksinpelinä jonkun kampanjan muodossa. Moninpelinäkin on kivaa, vaikka moninpelejä sinällään en tykkää pelata.

Se ongelma on vain siinä, etten ymmärrä valikoista mitään. En tajua aseista, päivityksistä, tankin infojen kuvakkeista jne yhtään mitään. Kentällä myös olen ainut kun vetää jollain aivan käsittämättömällä tankilla pikku suutareita ampuen, kun muilla on isoja tankkeja kunnon ammuksilla.

Ilmeisesti tämä tulee olemaan täysin mikromaksujen varassa ja kaikkeen tarttis käyttää rahaa. War thunderia pelatessa tänään oli ihan samat fiilikset.

Jos haluis vaan pelata, niin on aivan avuton ja tulee kuolemaan kuolemisen perään. Se on juuri se syy, miksi en oikein moninpeleistä perusta. Täytyis joko käyttää isosti rahaa, tai pelata satoja tunteja. Mut jos pelaan kerran kuukaudessa kaksi tuntia kyseistä peliä, olen aina pohjasakkaa, joka ei voi pärjätä..eli ei sitä kauaa jaksa.

Juuri tälläistä tankkipeliä kaipaisin, mutta en jaksais tällästä pelleilyä niiden mikromaksujen kanssa.
 
Vastaus: World of Tanks

Ei tässä ole pakko käyttää oikeaa rahaa. Alussa sai hieman kultaa, ostin slotteja. En tiedä mitä muuta olisi oisko ostaa? Mitään maaleja ei tietenkään ole kannattavaa ostaa. Harmillisesti tässä on noita pay to win -ammuksia, joissa on huomattavasti suurempi läpäisykyky kuin köyhien paukuissa.
Ensimmäisen ps4-betan jälkeen olin niin koulussa tankkeihin, että oli pakko pelata hieman kännykällä wot blitzia. Siitä jäi pahasti päälle päätön hyökkääminen. Konsoliversiossa kun on moninkerroin suuremmat taistelukentät ja 10 minuuttia enemmän aikaa harkita liikkeitään.
En juurikaan ottanut selvää etukäteen mistään pelin tankeista tai mistään. Tämä tuntuu kostautuneen, sillä päätin keskittyä saksalaisiin hevitankkeihin.. Nämä tuntuu tier toisensa perään olevan surkeita kaksintaistelussa neuvostoliittolaisia ja amerikkalaisia hevitankkeja vastaan. Nyt menen tier V:ssä, kannattaisiko jo vaihtaa puolta vai paraneeko nämä tästä?
Olen nyt ottanut vaihtelun vuoksi myös tankintuhoajan ja tykistötankin. Aika avuttomia tuntuu nämäkin olevan tietyissä tilanteissa.
 
Vastaus: World of Tanks

Minä sain tunnin testauksella yhden osuman (en kuitenkaan tuhoutunut) ja tuhosin noin 6-7 tankkia. Satuin aina olemaan ylivoimaisella puolella, joten aika helppoa oli.

Itse pelaaminen on nannaa, todella nauttisin tuollaisesta pelistä simulaattorina yksinpelinä jonkun kampanjan muodossa. Moninpelinäkin on kivaa, vaikka moninpelejä sinällään en tykkää pelata.

Se ongelma on vain siinä, etten ymmärrä valikoista mitään. En tajua aseista, päivityksistä, tankin infojen kuvakkeista jne yhtään mitään. Kentällä myös olen ainut kun vetää jollain aivan käsittämättömällä tankilla pikku suutareita ampuen, kun muilla on isoja tankkeja kunnon ammuksilla.

Ilmeisesti tämä tulee olemaan täysin mikromaksujen varassa ja kaikkeen tarttis käyttää rahaa. War thunderia pelatessa tänään oli ihan samat fiilikset.

Jos haluis vaan pelata, niin on aivan avuton ja tulee kuolemaan kuolemisen perään. Se on juuri se syy, miksi en oikein moninpeleistä perusta. Täytyis joko käyttää isosti rahaa, tai pelata satoja tunteja. Mut jos pelaan kerran kuukaudessa kaksi tuntia kyseistä peliä, olen aina pohjasakkaa, joka ei voi pärjätä..eli ei sitä kauaa jaksa.

Juuri tälläistä tankkipeliä kaipaisin, mutta en jaksais tällästä pelleilyä niiden mikromaksujen kanssa.

Rahaa ei todellakaan tarvitse käyttää, se vain nopeuttaa xp:n ja hopean keräämistä. Valikoissa on ihan ok help-valikot joista selviää perusjutut, ja apua löytyy varmasti tältäkin foorumilta jos kysyy rohkeasti. Pelin omat foorumit ovat myös hyvät, ja pelaajat jeesaa nuubeja ongelmien kanssa.
 
Vastaus: World of Tanks

Xbox 360 hakkasin tätä reilut 2000 kierrosta, enkä koskaan käyttänyt oikeaa rahaa. Eli ihan hyvin onnistuu ilmaiseksikin pelata. Ongelmia tulee vasta isojen tierien tankeilla, eli tier 7:sta ylöspäin. Pelkän asepäivityksen saaminen noihin tankkeihin vaatii tosi paljon expaa, eli melkoiseksi grindaamiseksi menee. Lisäksi noihin korkean tierien default pyssyt ovat niin kehnoja, että se grindaaminen on paikoitellen tuskaa, kun ei meinaa saada kunnolla damagea vihollisiin. Siksi kannattaakin jo heti alusta alkaen alkaa säästämään niitä gold xp pointseja noihin myöhempiin tankkeihin, niin saa mahdollisesta ostettua niillä sitten heti paremman aseen kun hommaan uuden ison tierin tankin, jossa peruspyssy on kehno.
 
Vastaus: World of Tanks

Rahaa ei todellakaan tarvitse käyttää, se vain nopeuttaa xp:n ja hopean keräämistä. Valikoissa on ihan ok help-valikot joista selviää perusjutut, ja apua löytyy varmasti tältäkin foorumilta jos kysyy rohkeasti. Pelin omat foorumit ovat myös hyvät, ja pelaajat jeesaa nuubeja ongelmien kanssa.

Voi olla, että konsolipuolella yhteisöllisyys kukoistaa, mutta itsellä oli täysin päinvastaiset kokemukset kun pelasin PC -versiota 2012-2013. Pelaajat ukottivat omia puolulaisia, jos he eivät päässeet haluamalleen kyttäys paikalle. Tämä tuli huomattua henk. koht. tasolla kun muutaman kerran oma tankki työnnettiin jyrkänteeltä, koska kaveri halusi omia kyseisen paikan. ~3-6kk jaksoin pelata kunnes sain tarpeeksi "kurva, kurva" -yhteisöstä.
 
Vastaus: World of Tanks

Minä sain tunnin testauksella yhden osuman (en kuitenkaan tuhoutunut) ja tuhosin noin 6-7 tankkia. Satuin aina olemaan ylivoimaisella puolella, joten aika helppoa oli.

Itse pelaaminen on nannaa, todella nauttisin tuollaisesta pelistä simulaattorina yksinpelinä jonkun kampanjan muodossa. Moninpelinäkin on kivaa, vaikka moninpelejä sinällään en tykkää pelata.

Se ongelma on vain siinä, etten ymmärrä valikoista mitään. En tajua aseista, päivityksistä, tankin infojen kuvakkeista jne yhtään mitään. Kentällä myös olen ainut kun vetää jollain aivan käsittämättömällä tankilla pikku suutareita ampuen, kun muilla on isoja tankkeja kunnon ammuksilla.

Ilmeisesti tämä tulee olemaan täysin mikromaksujen varassa ja kaikkeen tarttis käyttää rahaa. War thunderia pelatessa tänään oli ihan samat fiilikset.

Jos haluis vaan pelata, niin on aivan avuton ja tulee kuolemaan kuolemisen perään. Se on juuri se syy, miksi en oikein moninpeleistä perusta. Täytyis joko käyttää isosti rahaa, tai pelata satoja tunteja. Mut jos pelaan kerran kuukaudessa kaksi tuntia kyseistä peliä, olen aina pohjasakkaa, joka ei voi pärjätä..eli ei sitä kauaa jaksa.

Juuri tälläistä tankkipeliä kaipaisin, mutta en jaksais tällästä pelleilyä niiden mikromaksujen kanssa.

Livegamers.fi:stä löytyy kattava suomenkielinen aloittelijan opas jossa selvitetään hyvin monta asiaa. Kunnia oppaan tekemisestä kuuluu Ramtoi-nimimerkille.

Opas: http://www.livegamers.fi/main/articles.php?show=497
 
Vastaus: World of Tanks

Tämä tuntuu kostautuneen, sillä päätin keskittyä saksalaisiin hevitankkeihin.. Nämä tuntuu tier toisensa perään olevan surkeita kaksintaistelussa neuvostoliittolaisia ja amerikkalaisia hevitankkeja vastaan. Nyt menen tier V:ssä, kannattaisiko jo vaihtaa puolta vai paraneeko nämä tästä? Olen nyt ottanut vaihtelun vuoksi myös tankintuhoajan ja tykistötankin. Aika avuttomia tuntuu nämäkin olevan tietyissä tilanteissa.

Oma mielipiteeni on, että et ole tehnyt väärää valintaa saksalaisten heavyjen osalta. Tiger, Tiger II ja E-75 ovat viimeisillä paketeille todella hyviä laitteita. E-100 on myös omalla tavallaan hyvä laite (toinen saksalaisten heavy linja jäi minulta väliin, liian hitaita laitoksia). Amerikkalaisten ja neukkujen heavy tankit ovat kieltämättä hyviä, mutta itse en niissä pidä hirveästi niiden tykkien tarkkuudesta. Olen myös sitä mieltä, että a+n heavy tankit ovat huomattavasti aloittelijaystävällisimpiä, esimerkiksi IS-3 ja T-32 ovat mainiota, kun niistä näkyy vain tykkitorni. Noin muutoin, itse nautin enemmän medium tankkien kanssa pelaamisesta, toki sielläkin neukkutankit ovat varsin Tier 10 tasolla "helpompia" pelata. Jos haluaa nauttia pelistä "easy mode":ssa, tankkientuhoajat eli td:t taitaa olla se paras vaihtoehto.

Euroja tässä pelissä ei tarvitse käyttää. Itse olen käyttänyt vain ja ainoastaan premium ajan hankkimiseen, koska se auttaa rahan+xp:n keräämisessä ja nopeuttaa huomattavasti seuraavien tankkien/pakettien saamista (esimerkiksi tier9 - tier 10 siirtyessä). Ostin myös premium tankin, kun ne olivat -30% hetki sitten. Maksoiko tuo premium aika vuodeksi minulle 40 euroa?

Sen verran vielä, että yleensä jokaisella tankilla ne ensimmäiset paketit ovat todella surkeita aseiden penetraation suhteen ja vasta viimeisillä paketeilla tankista vasta pääsee nauttimaan.

Pelejä takana xbox360:sella +10.000.
 
Vastaus: World of Tanks

Livegamers.fi:stä löytyy kattava suomenkielinen aloittelijan opas jossa selvitetään hyvin monta asiaa. Kunnia oppaan tekemisestä kuuluu Ramtoi-nimimerkille.

Opas: http://www.livegamers.fi/main/articles.php?show=497

Tämän avulla innostuin uusiksi ja olihan toi kieltämättä nannaa. Beta kun loppuu ja kokopeli ilmestyy, niin saa tosiaan silloinkin ilmaiseksi pelata? Täytyykin tutustua oikeasti sitten. Kivaa on pelailu!
 
Vastaus: World of Tanks

Tämän avulla innostuin uusiksi ja olihan toi kieltämättä nannaa. Beta kun loppuu ja kokopeli ilmestyy, niin saa tosiaan silloinkin ilmaiseksi pelata? Täytyykin tutustua oikeasti sitten. Kivaa on pelailu!
Joo free-to-play. Ja muistaakseni on sanottu, että betassa kerätyt tankit ym säilyy täyspeliin.
 
Vastaus: World of Tanks

Testijakso jäi lopulta aika kevyeksi kokemukseksi johtuen mm. Siegen mahtavuudesta. No, jokatapauksessa vakuutti jälleen kerran ja mukana ollaan! Ensimmäisen beta-jakson tankit olivat tallessa ja siitä jatkettiin, mihin viimeksi jäätiin. Kokeiltiin myös nyt tuotua Platoonia, max. 5 pelaajaa. Jäsenet näkyvät minimapissa keltaisina pisteinä. Juttelussa käytimme PSN Party Chattia, joten pelin omasta juttelutilasta ei tietoa.

Tästä tuilee sellainen sopivan erillainen verkkopelikokemus. Täyttää oman paikkansa.
 
Vastaus: World of Tanks

Hitto jäipä polttelemaan! Kunpa julkaisu tulisi äkkiä. Kokeilin joskus 2011 ja ei uponnut lainkaan mutta nyt sohvalta käsin olikin lysti roiskia. Tietysti kovasti on kehittynytkin ja varsin komea näky graafisestikin jo.
 
Ylös Bottom