Vastaus: World of Tanks
Tervehdys kaikille tasapuolisesti.
Tämä on ensimmäinen viestini tänne foorumille, joten vähän on miehellä paineita

. Olen itse melkoisen kiinnostunut tästä wottaamisesta ja meillä on myös tähän aiheeseen liittyvä suljettu Facebook-ryhmä xbox 360 / Xone. Ryhmän tarkoitus on auttaa muita pelaajia, löytää pelikavereita jokaiseen tieriin ja platooneihin,sekä aihepiiri on aika avoin mm. omien pelitallenteiden jne jne julkaisemisen suhteen. Ryhmämme on vain Suomalaisille, vaikkakin lähes päivittäin pyrkii ulkomaalaisia ihmisiä liittymään mukaan.
Tämä ei ole rekrytointi speekki, vaikkakin omaa klaania olemme rakentamassa ja myöhemmin olisi myös tarkoitus ottaa miehistä mittaa training roomissa ja hioa taistalukuvioita. Haluaisinkin kuulla teidän ja lähinnä KonsoliFIN:n mielipiteen wottin kiinnostuksesta pelaajien keskuudessa, sekä miten voisimme pelin ympärille kehittää meitä paremmin palvelevia kilpailuja ja palkintoja.
Olen itse vähän selvitellyt asiaa ja jos kiinnostusta ja halukkuutta löytyy, niin kaikki on periaatteessa täysin mahdollista. Alustavasti wot olisi peli, jonka ympärille tätä olen suunntellut, mutta mikään ei sulje pois myöhemmin muiden pelijen ja alustojen vastaavan toiminnan harjoittamista samaa ajatusta noudattaen.
Kaikki vaatii aina tietyst resursseja ja pieni riskinottokin on taloudellisesti olemassa, mutta ajatus on kirkas ja mikäli toimitaan lain ja sääntöjen puitteissa, ei mikään pitäisi olla mahdotanta.
Otan mielelläni ajatuksia tästä vastaan ja jos KonsoliFIN:n kommentteja ja ajatuksia tähän saisin niin erittäin hyvä.
Gamertagi on myös jannena77, jos vaikka joku haluaa käydä vakoilemassa miehen kyvykkyyttä
jne.
Ps. viestini on lähes suora kopio vastaavasta LG:n foorumilta. Tuntuu aika vähissä olevan konsolipuolen tankki-miehet / naiset.
Terv
Janne