Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

World of Tanks

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FIN_Warrior93
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: World of Tanks

Ei anna vetää kovalevyä täyteen ja eikös tilavaade ole se imuroitava peli x2?
Ei. Se oli PS3:n ongelmia se. PS4:ssä on ihan oikea bugi, joka joskus joillain väittää tilaa olevan liian vähän, vaikka sitä olisi teratolkulla.

Menin pari päivää sitten innoissani taistelukentälle ilman proving grounds tutoriaaleja. Eilen sitten kävin parit niistä tekemässä ja huomasin, että tykin voi lukittaa (R1) vihuun. Käytättekö tätä ominaisuutta aktiivisesti vai tähtäättekö aina manuaalisesti?

Mites kun tankin myy, niin saako siitä mukaan käyttämättömät lisäkilkkeet ja miehistön?

Ja sitten kuka uskaltaa tunnustaa eli laitatteko tähän oikeaa rahaa kiinni ja miten paljon? :)

Panssarointi on tossa tankissa aivan huippu, mutta mikä ihmeen nuhapumppu tykki tossa on? Vai miten tota tykkiä pitäis tossa tankissa käyttää, kun tuntui ettei millään saanut damagea aiheutettua?
Se on enemmän rynnäkköön tarkoitettu tankki. Itse huomasin, että paras tapa tuota tankkia oli käyttää niin, että ammut vihun tankista telat sököksi ja sen jälkeen vaan iholle kiinni ja ampuu crittiä. Todella tehokas silloin.

Juu tuo Auto Aim on hyvä lisä, mutta Light tankeissa se on aika turha ominaisuus omasta mielestäni.
Mun mielestä ei kannata oikeaa rahaa laittaa peliin. Eikös kaikki tankit saa avattua pelaamalla? Toki jotku Eliitti tankit saa ostettua kulta kolikoilla ja tietty noi AP, HE ym ammukset maksaa kulta kolikoita, mutta omasta mielestäni kannattaa ostaa repair ja first aid kittejä silverillä.

Kävin itse eilen tuplaxp:t nappaamalla tuolla tankilla (eka ajo) ja huomasin tuon saman. Liikkuvuus kauhea light tankiksi (loltraktorin tasoa miltei), tykki kuin hernepyssy mutta armoreita kuin heavyssä. Käytin sitä ammussienenä, seisten nokka kulmassa etulinjassa kun vastustajat tykittivät minua, spotaten vihuja omille. Lopputuloksena 0 tappoa, Steel Wall achievement ja kivasti expaa.

Tuolla tykillä ei tee yhtään mitään, veikkaanpa että tämä lähtee itsellä myyntiin heti kun tallipaikat loppuvat.

Edit: ainoa mitä tykillä voi tehdä, on ampua telaketjut vastustajalta mäsäksi, jos damaget riittävät edes siihen. ;)

Itse tuli tuota myös kokeiltua, niin on kyllä surkea tankki. En ymmärrä miksi tuo on luokiteltu light tankiksi, jos siitä puuttuu kaikki light tankin ominaisuudet. Tein vieläpä sellaisen virheen, että pääsin kiertämään ison kivikasan takana olevan heavy tankin taakse, ja ajattelin että tuostapa on hyvä ampua. No kaikki tietysti vaan kimpoili, enkä saanut mitään damagea aikaiseksi. Sitten piti lähteä pakoon kiveä kiertäen, mutta hävisin takaa-ajon, koska heavy tankki oli nopeampi! :D

Menin pari päivää sitten innoissani taistelukentälle ilman proving grounds tutoriaaleja. Eilen sitten kävin parit niistä tekemässä ja huomasin, että tykin voi lukittaa (R1) vihuun. Käytättekö tätä ominaisuutta aktiivisesti vai tähtäättekö aina manuaalisesti?

Mites kun tankin myy, niin saako siitä mukaan käyttämättömät lisäkilkkeet ja miehistön?

Ja sitten kuka uskaltaa tunnustaa eli laitatteko tähän oikeaa rahaa kiinni ja miten paljon? :)

Light tankeilla käytän todella usein, koska niiden kanssa pitää olla liikkeessä. Eli täysi vauhti päälle, lukitsee tähtäyksen ja kiertää toisen tankin ympärillä kehää. Tällä tyylillä on satoja tankkeja tuhottu silloin kun Xbox 360:llä tätä tahkosin. Ongelma tuossa lukituksessa on se, että jos vihollistankki liikkuu, ei sillä osu mihinkään, koska liikkuvaan tankkiin pitää ottaa ennakkoa.

Itse käytän R1-lukitusta vain aivan lähitaistelussa tai pakon edessä olettaen että tykin penetraatio riittää toiseen tankkiin joka kohdassa, muuten aina tähdäten. Tässä näyttäisi olevan niin, että kun myyt tankin, miehistö menee säilöön kuten myös consumablesit, tosin lisäkilkkeet (camo net jne.) pitää varmaan kullan kanssa itse irroittaa. Tosin näitä hankin vasta loppupään tankeille.

Mun mielestä ei kannata oikeaa rahaa laittaa peliin. Eikös kaikki tankit saa avattua pelaamalla? Toki jotku Eliitti tankit saa ostettua kulta kolikoilla ja tietty noi AP, HE ym ammukset maksaa kulta kolikoita, mutta omasta mielestäni kannattaa ostaa repair ja first aid kittejä silverillä.

PC:llä tuli tuhlattua monta sataa euroa tähän peliin, vaikka olisi voinut ilmaiseksi pelata. Nyt meinasin, että koitan olla tuhlaamatta rahaa premium accounttiin ja xp-konversioon. Saa nähdä onnistuuko tässä. :D Tosin heti kun tulee sopiva VIII premium tankki ostettavaksi (kenties alennuksella) niin ostan sellaisen. Löwellä tuli PC-aikoina grindattua törkeät määrät crediittiä, jota ne ison tierin tankit vaativat miljoonittain.

Yksi tärkeä vinkki vielä pelaajille, kun avaatte uusia tankkeja tai aseita, niin älkää käyttäkö sitä "free XP":tä niihin alkupään tankkeihin tai aseisiin! Eli kannattaa pelata sillä tankilla niin pitkään, että sen tankit omat XP:t riittää avaamaan uuden aseen tai tieristä seuraavan tankin. Sitä free XP:tä nimittäin kannattaa säästää niihin myöhemmän tierin tankkeihin, esim tieristä VII eteenpäin. Esim. kun avaa US:n tankin T29, sen ensimmäinen tykki on aivan hernepyssy, jonka kanssa expan grindaaminen on todella tuskaista, koska sillä ei saa tuon tierin tankkeihin oikeastaan mitään damagea. Mutta jos on sitä free expaa säästellyt tuota varten, voi suoraan unlockata toisen aseen, joka tekeekin tuosta tankista jo hyvän tankin.

Lisäksi kannattaa usein unlockata tankista aina kaikki aseet ennen kun ostaa seuraavan tierin tankin. Koska usein edellisen tierin tankin joku varustus, esim. tykki seuraa seuraavan tankkiin, jolloin sen saa heti avattua. Varsinkin matalan tierin tankeilla tämä tuntui olevan yleisempää.

Tankkiin ostetuista virityksistä saa myytäessä täyden korvauksen takaisin, paitsi niistä vekottimista, joissa on sellainen kultaisen mutterin kuva siinä ylälaidassa. Niiden irrottamiseen ja myyntiin tarvitsee kultaa.

Miehistön kanssa riippuu täysin siitä, miten kokeneesta porukasta on kyse, että kannattaako heitä roikottaa mukanaan uuteen tankkiin. Alhaisilla tiereillä olen kylmästi dumpannut miehistön tai sitten tyytynyt siihen hopealla ostettavaan 75-prosenttiseen uudelleenkoulutukseen.

Kultaa eli oikeaa rahaa en ole oikeastaan käyttänyt kuin parin premium-jakson ja tallipaikan osteluun.

Mikäs tossa mahtaa olla kun ostin tuon Saksalaisen D.W 2 Heavy Tank (IV) niin se ei tee mulla yhtään lämää viholliseen vaikka ammus osuu vihuun selvästi? :(

Mikäs tossa mahtaa olla kun ostin tuon Saksalaisen D.W 2 Heavy Tank (IV) niin se ei tee mulla yhtään lämää viholliseen vaikka ammus osuu vihuun selvästi? :(

Durchbruchswagen 2:n tykin läpäisykyky on kohtuullisen heikko ennen päivityspuun ihan viimeistä pakettia.

Tuosta PS Plussan saksalaisesta lahjatankista tulee vahvasti mieleen teräksistä kylpylelua muistuttava ranskalaisihme AMX40 (http://console.worldoftanks.com/encyclopedia/vehicles/france/AMX40/). Se on ärsyttävän hidas kevyeksi tankiksi, mutta kovan panssarointinsa ja varsinkin päivitetyn tykkinsä ansiosta soveltuu täydellisesti (etanavauhtiseen) rynnäköintiin. Tullut montakin erää pelattua, missä tankintuhoajia lukuunottamatta yhdelläkään vastustajalla ei ollut tarpeeksi tehokasta aseistusta tuon AMX40:n tuhoamiseen. Kyseinen 4 tierin vekotin on vieläkin tallissani trollauseriä varten. :D

Tuosta PS Plussan saksalaisesta lahjatankista tulee vahvasti mieleen teräksistä kylpylelua muistuttava ranskalaisihme AMX40

reps :p

Kaikille newbielle kuten minulle, perhanan hyvä tuo linkin takaa löytyvä alokaskoulutus:

http://console.worldoftanks.com/en/content/about/game-guides/newcomer-central/

edit: eli onkos nyt niin, että noiden premium-tankkien tuottama xp kannattaa konvertoida free xp:ksi, koska nehän on kaikki tutkittu täyteen.

Viimeksi muokannut moderaattori:

edit: eli onkos nyt niin, että noiden premium-tankkien tuottama xp kannattaa konvertoida free xp:ksi, koska nehän on kaikki tutkittu täyteen.
Joku kokeneempi korjaa mutta taitaa maksaa kultaa tuo muunnos? Itse olen noita pienemmän tierin noin neloseen asti tutkinut täyteen ja nyt grindannut neukkujen hevilinjaa suoraan. Tier 8 IS vaunu menossa tällä hetkellä, lepposta pelaamista kun ei isompi tieriset pahemmin hypi silmille. Alemmilla tiereillä melkein joka pelissä oli isompaa vastassa.

http://www.twitch.tv/allu0 Tänään taas pientä striimua, voi tulla huutelemaan neuvoja kun itelläkään sitä kokemusta ei pahemmin ole.

Onko kukaan laskeskellut, että jos haluaa laittaa tähän peliin kiinni oikeata rahaa, niin missä on paras hyötysuhde? Goldia, silveriä, premium aikaa vai mitä? Nythän olis Storessa jos jonkinmoista pakettia jossa kalleimmasta tulis muutama tankki ja 15 tallipaikkaa. Mutta eihän nyt niin kallista kehtaa ostaa :)

Onko kukaan laskeskellut, että jos haluaa laittaa tähän peliin kiinni oikeata rahaa, niin missä on paras hyötysuhde? Goldia, silveriä, premium aikaa vai mitä? Nythän olis Storessa jos jonkinmoista pakettia jossa kalleimmasta tulis muutama tankki ja 15 tallipaikkaa. Mutta eihän nyt niin kallista kehtaa ostaa :)

Itse en noissa Founder-paketeissa näe järkeä, ei mitään erikoisia tankkeja, joskin ihan hyviä verrattuna näin alkutaipaleelle. Odottelen itse että tulee noita Tier 8 Premium-tankkeja tarjoukseen ja jos siinä tulee kultaa mukana, niin sellainen sitten. Toistaiseksi aina pelaamismahdollisuuksien mukaan aion noita 1d premiumeita ostaa, vaikka hyötysuhde niissä on huono verrattuna esim. 30d. Nyt ei pysty vaan pelaamaan 24/7 joka päivä.

Latasin tämän, mutta enpä pääse pelaamaan, koska peli väittää että: locked until download reaches playable. Kuitenkin latauksen tila näyttää että: 39,964gt/39,964gt ja pelin kooksi 41,05gt. Mikähän tässä mättää?

Tuohon ylle, aseveljien foorumilla ainakin oli laskettuna kullan ja preniumin hyötysuhteet suhteutettuna pelimäääriin ynnä muuta.

Näin pc veteraanina ja itsekehuen hyvät statsit saavuttaneena, suosittelisin ettette haaskaisi rahojanne. Koska mitään oleellista ei pikku tiereillä häviä ilman kultaa. Ja suosittelen pelaamaankin vain pikku tiereillä. Kuutos tasolla jo alkaa oleen ainakin pc versiossa pelaajilla taktista silmää. 8 taso on oikeastaan vielä hyvä, vaikkei mikään pikku tieri enään olekkaan. Siittä isommat tierit eivät sitten mitään enää tarjoakkaan. Muuta kuin rahan menoa.

Pc versiossa on 3 tierillä jo hyviä pelaajia ja taktista menoa. Tämä ps4 vaikuttaa melko sekavalta menolta, tosin se voi johtua siittä että pelaajat ovat uusia. Isommalle tasolle en ole vielä ehtinyt. Mutta heikolta vaikuttaa pc versioon ja sen kokeneisiin pelaajiin. Yksi hyvä puoli tässä varmaan on. Ja aivan loistava. Cheatti modeja ei konsoleilla ole! ( toivottavasti)

Tuohon ylle, aseveljien foorumilla ainakin oli laskettuna kullan ja preniumin hyötysuhteet suhteutettuna pelimäääriin ynnä muuta.

Näin pc veteraanina ja itsekehuen hyvät statsit saavuttaneena, suosittelisin ettette haaskaisi rahojanne. Koska mitään oleellista ei pikku tiereillä häviä ilman kultaa. Ja suosittelen pelaamaankin vain pikku tiereillä. Kuutos tasolla jo alkaa oleen ainakin pc versiossa pelaajilla taktista silmää. 8 taso on oikeastaan vielä hyvä, vaikkei mikään pikku tieri enään olekkaan. Siittä isommat tierit eivät sitten mitään enää tarjoakkaan. Muuta kuin rahan menoa.

Pc versiossa on 3 tierillä jo hyviä pelaajia ja taktista menoa. Tämä ps4 vaikuttaa melko sekavalta menolta, tosin se voi johtua siittä että pelaajat ovat uusia. Isommalle tasolle en ole vielä ehtinyt. Mutta heikolta vaikuttaa pc versioon ja sen kokeneisiin pelaajiin. Yksi hyvä puoli tässä varmaan on. Ja aivan loistava. Cheatti modeja ei konsoleilla ole! ( toivottavasti)

Jos vertaan tätä PS4 launchiversiota siihen PC-versioon, jolloin oli vain nämä 3 maata, on tämä launchiversiona todella valmis. Okei, raudan puolesta on rajoitteita grafiikassa verrattuna PC:n tehomyllyihin, mutta ohjaus toimii, pelimoottori toimii, nettiyhteydet toimii, asioita muutenkin tehty simppelimmäksi. Jos kehitys jatkuu samaa tahtia mitä PC:llä, niin tämän suosio voisi sanoa olevan taattu.

Ja onhan tää peli tällä hetkellä aika räpellystä alatierillä siihen mitä se oikeasti on harjaantunempien pelaajien joukossa. Ymmärtäähän sen, tämä on monille täysin uusi tuttavuus.

Potentiaalia on, ehkä suurin etu PC-versioon minkä jo sanoitkin on se, ettei cheatteja ole. Ja tuskin tulee.

Olen nyt harjoitellut pelaamaan tuolla M7 Priestillä. Kannattaako pysyä noissa pienemmissä tiereissä vai jatkaa matkaa kohti isompia artyjä? Tähdet riittäisi tuohon M37.

Olen nyt harjoitellut pelaamaan tuolla M7 Priestillä. Kannattaako pysyä noissa pienemmissä tiereissä vai jatkaa matkaa kohti isompia artyjä? Tähdet riittäisi tuohon M37.

Artyssä säästäisin itse alkaen Tier 4 ja siitä ylöspäin olevat, eli ylös kannattaa ehdottomasti jatkaa ja tehdä crediitit Tier 4-6 artyllä, jotta saat sitten tarvittavia crediittejä sinne tier 10 tankkeihin.

Yleisesti ottaen aina kannattaa mennä eteenpäin, mutta kannattaa myös ottaa noihin tankkeihin ne parannusosat koska se tekee siitä xp:n keräämisestä paljon helpompaa. Itse tosin skippasin nämä Tier 2-4 tankeissa koska vaadittu xp:n määrä oli suhteellisen pieni. Tier 5 ja siitä ylöspäin kehitän kaikki tankit täydelliseksi.

Miten jotkut tankit muuttuu näkymättömiksi? Ite en pysty ampuu niitä mut ne pystyy mua.

Ylös Bottom