Vastaus: World Of WarCraft
noista partyamisista:
on tullut aina välillä mieleen että miksei ne blissartin pojat tee ihan maakohtaisia servuja, edes muutamaa. alkaa nimittäin pikkuhiljaa ottaa päähän kaikki ne jotka eivät selvää englantia osaa kirjoittaa..
esim eilenkin. olin partyttamassa yhden gnome magen ja human warrun kanssa, gnome oli ihan kunnon jannu, kirjotti iha selvästi ja oli iha asiapelaaja, vaan tää humani.....joku kele hemmtin kreikkalaismunapussi.. ei tajunnu että jos meillä kahella(mulla ja gnomella) o 4 defiashemmoo kimpus, me ei voida auttaa sitä, ku sillä o yks saman moinen niskas...ja tää oli viel partyn liidu..
sittten aina ku piti jonnekki lähtee uutta questii hakeen ni tää et miks ihmeessä...noku seo jatkoquesti kerpeles..
sitte seki viel: tää kaveri sanoo mulle et" will go to darkshire, u go me?" ... mää vaan et

.....selevä...mitähä tääki tarkotti... kysyin et wtf...ja tää potkii groupista.... vähä aikaa kaveria kattelin, sitte pari kertaa /rasp ---> sitte dueli, voitin ja logout......
saatanan kieltä oppimattomat.....
eikä meinaan ollu eka kerta ku tällästä tulee vastaa..
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ja toinen juttu.. olis ihan hyvä että kaikki kävis kattoon muittenki classien taitoja ku omiensa.. alkaa meinaan ottaan kupoliin ku kaverit kiljuu helaa ja mä oon huntteri... sitte ku ne kuolee, ne haukkuu mut maan rakoon ku en helannu, selitän et en voi helata ku oon huntteri.. nää o vähä aikaa hiljaa ja sanoo et helasithan sä pettiäski..ni mikset sitte meitä.......s**tana sentäs...
ja iha sama homma warlocilla..."hei, sää voit taikoo, nii voi priestitki ja druiditki, nii mikset sää sitte helaa meitä?!!" ...voi elämän kevät...
sitte nää kaverit jokka o näitä "super warrioreja" eli ku mennää instancessa ja liidu sanoo et yks vihu kerrallaan, nii nää tekee charget keskell vihollispopulaa ja juoksee itku kurkussa tiimin luo (vihut mukanaan).
ja sitte o myös nää jokka harrastaa enchantingia... ja disenchantingia... elikkä:
oltiin westfallin deadmineissa tekemäs paria questia... välipomoja listittiin, kunnes päästiin siihe shredderi kohtaan, hianosti hoidetaan ne goblinit pois alta ja otetaa sitte matsia sen shredderin kans, minä tankkina kimppuun vaan ja muut sitte taikoo ja ampuskelee, siinä seki sitte kuoli ja kaikki porukaalla loottaamaan sitä goblinia joka sieltä hyppäs.. WAU sillä o sininen
yhen käden axe... joita mä käytän kilven kans... liidu sanoo et älkää rollatko, antakaa se tolle warrulle.. mää olen jo onnesta soikeena , et jes... keleen kova kirves o kohta mun, ni eikä mitä.. tää meitin low level gnome mage menee rollaan sen ja viel voittaan....EI V*TTUUUUU.. eikä siinä mitää et se sen voitti, vaan se, et se bindautuu ylös nostettaessa, eli nyt oli magella sittä soulbound kirves...jota ei ees osannu käyttää.. tää vaa sanoo et mää haluun kehittää disenchantaustani.....hetki kuluu, ja sitte syntyy tekstiä ..."WTF, omfg i can't disenchant it"... tässä välissä alko oleen pinna kireellä... mut joo, tulipaha sillekki sitte kostettua, annoin sen kuolla yhtä vihuu vastaa....
mut ärsyttää vaa nää kaverit "i am an enchanter, i can roll everything!!"
joo HV.....