Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

World of Warcraft

Vastaus: World Of WarCraft

Nisupulla sanoi:
Asia, missä pelikonsolit ovat vielä alkeellisella tasolla ovat päivitykset. Vaikka niitä moni kiroilee PC-puolelta; "pelit tulevat keskeneräisinä markkinoille", ovat ne silti mukava lisä muuten hyvään pakettiin ja joskus jopa välttämättämiä peli-ilon säilymisen kannalta. World of Warcraft saa pian päivityksen ja tästä listasta sopisi esimerkiksi Zipper Interactiven ottavan mallia:

WoW - Patch Notes - 07/03/05

Niinpä, se on vain pelkkää bonusta että peliin tulee päivityksiä, jaksaa pelata pidempään. Lista on hyvä ja hyviä päivityksiä on tulossa, ei pitäisi olla mitenkään vaikealukuinen kenellekään?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: World Of WarCraft

Jumaliste, ei mitään tavallista kosmetiikkapäivitystä olekaan tulossa. Aivan mahtavia uusia ominaisuuksia lisätty päivityksen mukaan, varsinkin käyttöliittymäparannukset ovat enemmän kuin tervetulleita. Iso kumarrus Blizzardille. :)
 
Vastaus: World Of WarCraft

Voiko kukaan kertoa pitääkö mun tehdä mitä muutoksia
kun olen ostamassa peliä kaverilta jolla on vielä muutamia päiviä
peliaikaa. Että pitääkö mun luoda oma tili vai voinko jatkaa edellistä?
 
Vastaus: World Of WarCraft

Tietääkseni on laitonta myydä eteenpäin sitä peliä, vaikka loisikin uuden tilin. En täysin varma ole, mutta kannattaisi ne pienet präntit käydä lukaisemassa.
 
Vastaus: World Of WarCraft

Käytänpä tätä aihetta hyväkäseni ja kysyn et toimisko tälläsellä koneel: 1,5 ghz p4, 512 mt sdram, sapphire radeon 9600?

Graffa asetuksii tietysti karsin.
 
Vastaus: World Of WarCraft

Blaxor sanoi:
Käytänpä tätä aihetta hyväkäseni ja kysyn et toimisko tälläsellä koneel: 1,5 ghz p4, 512 mt sdram, sapphire radeon 9600?

Laitteistovaatimukset: 800MHz prosessori, 256MB RAM, GeForce 2 tai parempi, 3 GB levytilaa, DirectX 9.0

Eiköhän se pyöri koneellasi, ei täysillä graffoilla, mutta toimii kuitenkin.
 
Vastaus: World Of WarCraft

Juu mutta toimiiko pelattavasti että ei oo mitään diashowta?

Ja swappaileeko teillä muuten kun lennätte vaik gryffonilla?
 
Vastaus: World Of WarCraft

Blaxor sanoi:
Juu mutta toimiiko pelattavasti että ei oo mitään diashowta?

Ja swappaileeko teillä muuten kun lennätte vaik gryffonilla?

Uskoisin että toimii tarpeeksi hyvin.
Itsellä ainakin on lepakolla lentäessä mennyt ilman mitään nykimistä, hyvin pyörii..
 
Vastaus: World Of WarCraft

Noo.. Kotona omalla koneella en ole juuri nyt, mutta, muistii 512, rossussa tehoo 2,8Ghz ATI Radeon 9800 Pro 128mb. Noin ne muistaakseni on, korjaan kun kotiin pääsen jos väärin muistin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: World Of WarCraft

Bambuloosa sanoi:
Rammia kantsii ehdottomasti olla yli sen minimin,ettei tosiaan mene diashowksi.
Kyllä sillä 256:lla pärjää varmaan, mutta suositeltavaa on olla enemmän, itsellä 512, eikä mitään ongelmia. Paljonko Bambuloosa itselläsi?
 
Vastaus: World Of WarCraft

Muistia mahdollisimman paljon, ehdoton minimi on 512 Mb.

Hyvät pelit on ollu vaikka serverit ovat bugailleet viimeisen päivityksen jälkeen. Blizzard tuli vastaan ja antaa tästä hyvityksenä 2 ilmaista pelipäivää. Mielellään tätä pelaa ja huimia kokemuksia jo nyt antanut vaikka ollaan lvl-tason pohjalta vasta reilussa puolessa välissä.

Gnome Warrior, LVL38, Al'Akir
 
Vastaus: World Of WarCraft

Tuoreimmassa Tekniikan Maailmassa on kattava juttu World of Warcraftista. Suosittelen niille kenelle täyttä hebreaa koko salakieli.
 
Vastaus: World Of WarCraft

Taisin noin kuukauden pelailla 256 mt rammilla kunnes triplasin muistimäärän.Oli se kyllä aika tuskaa kyliin mentäessä ja uusille alueulle vaihdettaessa vähäisellä muistilla.Isommat kaupungit sai koneen jo anomaan armoa.Fps tippui ajoittain yhteen kuvaan 5-10 sekunnissa.Laiva ja zeppeliini matkat oli hankalia,koska seuraavan kerran kun kuva päivittyi,saattoi olla takaisin lähtöpaikassa :rolleyes: .Enää en suostuisi peliin koskemaan tuolla 256 mt ram määrällä.Että näin.
 
Vastaus: World Of WarCraft

ois varmaa aika tuskaa yrittää jonnekki ironforgen auction houseen ku ois vaa 256rammia saattas tehä hassua.. tietty yhteyden nopeuski asiaan vaikuttaa mut kyl se rammiaki vähä vaatii
 
Vastaus: World Of WarCraft

Tulipahan taas vedettyä sellainen party-rundi ettei toista ole. Tätä peliä kyllä pitää ja täytyy suositella kaikille pelaamisen ystäville, myös niille (kuten allekirjoittanut) joka ei yleensä MMORPG:n ole sortunut. Peliviihteen suunnan näyttäjä ja ykkösiä tällä hetkellä.
 
Vastaus: World Of WarCraft

noista partyamisista:
on tullut aina välillä mieleen että miksei ne blissartin pojat tee ihan maakohtaisia servuja, edes muutamaa. alkaa nimittäin pikkuhiljaa ottaa päähän kaikki ne jotka eivät selvää englantia osaa kirjoittaa..

esim eilenkin. olin partyttamassa yhden gnome magen ja human warrun kanssa, gnome oli ihan kunnon jannu, kirjotti iha selvästi ja oli iha asiapelaaja, vaan tää humani.....joku kele hemmtin kreikkalaismunapussi.. ei tajunnu että jos meillä kahella(mulla ja gnomella) o 4 defiashemmoo kimpus, me ei voida auttaa sitä, ku sillä o yks saman moinen niskas...ja tää oli viel partyn liidu..
sittten aina ku piti jonnekki lähtee uutta questii hakeen ni tää et miks ihmeessä...noku seo jatkoquesti kerpeles..
sitte seki viel: tää kaveri sanoo mulle et" will go to darkshire, u go me?" ... mää vaan et o_O.....selevä...mitähä tääki tarkotti... kysyin et wtf...ja tää potkii groupista.... vähä aikaa kaveria kattelin, sitte pari kertaa /rasp ---> sitte dueli, voitin ja logout......

saatanan kieltä oppimattomat.....
eikä meinaan ollu eka kerta ku tällästä tulee vastaa..
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ja toinen juttu.. olis ihan hyvä että kaikki kävis kattoon muittenki classien taitoja ku omiensa.. alkaa meinaan ottaan kupoliin ku kaverit kiljuu helaa ja mä oon huntteri... sitte ku ne kuolee, ne haukkuu mut maan rakoon ku en helannu, selitän et en voi helata ku oon huntteri.. nää o vähä aikaa hiljaa ja sanoo et helasithan sä pettiäski..ni mikset sitte meitä.......s**tana sentäs...

ja iha sama homma warlocilla..."hei, sää voit taikoo, nii voi priestitki ja druiditki, nii mikset sää sitte helaa meitä?!!" ...voi elämän kevät...

sitte nää kaverit jokka o näitä "super warrioreja" eli ku mennää instancessa ja liidu sanoo et yks vihu kerrallaan, nii nää tekee charget keskell vihollispopulaa ja juoksee itku kurkussa tiimin luo (vihut mukanaan).

ja sitte o myös nää jokka harrastaa enchantingia... ja disenchantingia... elikkä:
oltiin westfallin deadmineissa tekemäs paria questia... välipomoja listittiin, kunnes päästiin siihe shredderi kohtaan, hianosti hoidetaan ne goblinit pois alta ja otetaa sitte matsia sen shredderin kans, minä tankkina kimppuun vaan ja muut sitte taikoo ja ampuskelee, siinä seki sitte kuoli ja kaikki porukaalla loottaamaan sitä goblinia joka sieltä hyppäs.. WAU sillä o sininen
yhen käden axe... joita mä käytän kilven kans... liidu sanoo et älkää rollatko, antakaa se tolle warrulle.. mää olen jo onnesta soikeena , et jes... keleen kova kirves o kohta mun, ni eikä mitä.. tää meitin low level gnome mage menee rollaan sen ja viel voittaan....EI V*TTUUUUU.. eikä siinä mitää et se sen voitti, vaan se, et se bindautuu ylös nostettaessa, eli nyt oli magella sittä soulbound kirves...jota ei ees osannu käyttää.. tää vaa sanoo et mää haluun kehittää disenchantaustani.....hetki kuluu, ja sitte syntyy tekstiä ..."WTF, omfg i can't disenchant it"... tässä välissä alko oleen pinna kireellä... mut joo, tulipaha sillekki sitte kostettua, annoin sen kuolla yhtä vihuu vastaa....

mut ärsyttää vaa nää kaverit "i am an enchanter, i can roll everything!!"
joo HV.....
 
Vastaus: World Of WarCraft

:)

Kyllä nyt on ikävästi käynyt sielläpäin. Itsellä vain hyviä kokemuksia party-frendeistä. On niitä hyviä kamoja multakin viety nenänedestä hahmoluokille jotka eivät niitä osaa edes käyttää, mutta ei se peliä kaada. Kyseessä ei ole mikään putkijuoksu joka vaatisi ehdottomasti tietynlaisen tapahtumahistorian jotta pääset eteenpäin.
 
Ylös Bottom