Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wrc 2001

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Hmm, nyt näytti World Rally Championship olevan VPD:rin sivuilla myynnissä...

Ja kaksi päivää ennen virallista myyntipäivää, taitaa tulla Egmontilta huutia......
 
Saako tässä Suomessa myytävässä versiossa englanninkieliset äänet valikosta halutessaan, vai onko pakko kuunnella suomenkielistä nuotitusta...?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Meisseli


Eurosportilla bongasin rallilähetyksen päätteeksi jonkinlaisen mainoksen.. Täytyypä katsella illalla (jos muistan) että miltä tuo näyttää.

Onko tuota demon sisältävää lehteä jo myynnissä ihan yleisesti R-kioskeissa yms? Kun joku hehkutti aiemmin tilaavansa lehteä ja saaneensa sen takia jo sen, ja silloin sitä ei lehtipisteissä vielä ollut. Miten tilanne on nyt? (en jaksa lähteä täältä peräkorvesta suhaamaan tuonne lumen keskelle tarkistamaan tilannetta, ajan rallini mieluiten PS2:lla)

Mietin tässä, että olisko mahista, että PS2 demoja vois ladata jostain nettisaitilta ja polttaa rompulle, olis aavistuksen yksinkertaisempaa (ps2 huolii kyllä RW:kin). PC-peleissä olen vaan tottunut demot imuroimaan aina netisät, mutta ei taida olla mahista PS2:ssa?

Kyllä minä mielellään palailen PS2:lla, mutta muutamat seikat ottaa kyllä aivoon edellemainitun lisäksi: mm. rgb-signaalin sotkeminen DVD:ssä, muistikorttihässäkät ja ylipäänääsä, että vain sonyn malliset kaapelit sopivat. Ihan täyttä rahastustahan noi kaikki on, mutta minkäs teet ja olihan tämä minulle toki tiedossa ennen konsolin hankkimista...
 
Nyt on sitten WRC:kin ostettu ja pelailtu pari tuntia.Täytyy sanoa että hyvä peli se on.Elikkä siis kipin kapin VPD:hen!
Myöhemmin kun olen pelannut hiukan enemmän niin tulee enemmän juttua!
 
Nyt on sitten WRC:kin ostettu ja pelailtu pari tuntia.Täytyy sanoa että hyvä peli se on.Elikkä siis kipin kapin VPD:hen!

P*kele. Nostaa tämä perisuomalainen kateus taas päätään. Miksi, oi miksi toiset kaupat myyvät pelejä etuajassa?

Toivoa sopii että peli tosiaan on rahan arvoinen, pistin sen tilaukseen pelaamatta demoa. Jokin suurempi voima yrittää estää minua saamasta sitä käsiini. Tänään kävin jo suuremmasta kaupungista etsiskelemässä sitä lehteä ja demoa, vaan eipä ollut.. Ilmeisesti joku muukin on halunnut sen ostaa ja kaikki ovat loppuneet.

Sitäpaitsi näin pelottavaa unta aiheesta. WRC tuli, ja näytti samalta kuin GTA3, paitsi että graffa nyki ja peli latasi n.10 sekuntia aina kun nousi autosta/autoon. Hiukan helpotti aamulla kun heräsin! Unessa hatutti pahan kerran..

Toivottavasti se WRC nyt tulee Konsolinetistä edes keskiviikkona. Huomenna tuskin vielä..
 
Hommasin kanssa tuon paljon puhutun WRC demon.
Logitechin FF-ratilla konepelti näkymästä pelattuna tuntuma on todella hyvä. On tullut tahkottua niitä kahta demon ek:ta puolisen tuntia.
Force-efektit saisivat olla kyllä hieman voimakkaammat. On kuitenkin todella hienoa, kun hypätessä hyppyristä ilmalennon aikana ratti on ihan löysä, ja maahan osuessaan forcet pistää mukavasti vastaan.
Täytyy kyllä kaydä peli keskiviikkona hakemassa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sami
Saako tässä Suomessa myytävässä versiossa englanninkieliset äänet valikosta halutessaan, vai onko pakko kuunnella suomenkielistä nuotitusta...?

Kieli on ihan valittavissa oman mielen mukaan, onneksi ;). Eli Englanniksi saa tekstit ja puheet.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Meisseli
P*kele. Nostaa tämä perisuomalainen kateus taas päätään. Miksi, oi miksi toiset kaupat myyvät pelejä etuajassa?

Pelejä maahantuovat muutkin tahot kuin virallinen maahantuoja. Tästä syystä pelejä saa ennen virallisen maahantuojan julkaisupäivää joistakin kaupoista.

Esim: gamedog ja kait noita muitakin välittäjiä on.
 
Pelin jo omistavat!!!

...kertokaas välittömästi, että onkos WRC kaikkien hypetysten arvoinen? Olen ainakin tähän asti pitänyt kys.peliä pakko-ostoksena. Torstaina on meikäläisen tilipäivä, joten menenkö silloin pelikauppaan???
 
Re: Pelin jo omistavat!!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonde
...kertokaas välittömästi, että onkos WRC kaikkien hypetysten arvoinen? Olen ainakin tähän asti pitänyt kys.peliä pakko-ostoksena. Torstaina on meikäläisen tilipäivä, joten menenkö silloin pelikauppaan???

No en omista peliä, demon kylläkin. Eilen pelasin sitä lisää ja menee vaan huonommaksi, tuntumaa auton ja tien välillä ei ole, äänet on ihme vinkunaa ja ulkonäkökulma on tehty todella huonosti. Valitettavasti ei mene minulle enää läpi, CMR2 meni vielä, mutta aika on ajanut ilmatyynyautoista ohi. GT3:n ralli osuuksissa on paaaaljon parempi tuntu. Ei voi sano kuin nyyh, jos eivät ole lopullisen versioon tiukentaneet tunnelmaa...

Jos jollain on demo ja peli niin kertokaa ihmeessä erot!!

Rallipelifani JJ
 
Re: Re: Pelin jo omistavat!!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jogi


...GT3:n ralli osuuksissa on paaaaljon parempi tuntu. Ei voi sano kuin nyyh, jos eivät ole lopullisen versioon tiukentaneet tunnelmaa...

Jos jollain on demo ja peli niin kertokaa ihmeessä erot!!

Rallipelifani JJ (mistä tulee Ralli, jos pidät GT3:sta??)

Täällä monet hehkuttaa GT3:n ralli osuuksista? Kuinka pitkälle sitä pitää pelata, että sieltä tulee nuotitettuja ek:ta? Tietääkseni WRC:stä on tehty Ralli peli, joten en ymmärrä miten sitä voi verrata GT3:een ja sen ralli osuuksiin? Minä ainakin odotan niitä (vaikka joillakin jo onkin) 80:ntä Ek:ta, joita ei opetella ulkoa, vaan ajetaan nuoteista.

Demoa yhden illan tahkonneena sain vakuuteltua itselleni uudestaan, että peli on ostettava. Täällä annetut kommentit, kun melkein saivat minun jättämään pelin kauppaan. Eli mielestäni ajotuntuma on kohtuullinen ja vaativakin. Vaativuus kylläkin puuttuu demosta, kun siinä nyt voi vaan ajella ja auto ei siitä pahemmin hajoa. Mutta toivottavasti lopullisessa pelissä on pysyttävä tiellä, jotta pystyy ajaan loputkin Ek:t kunnialla läpi? No ei muutakun kauppoja kiertään ja peliä etsimään...

-peeppa-
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava

Pelejä maahantuovat muutkin tahot kuin virallinen maahantuoja. Tästä syystä pelejä saa ennen virallisen maahantuojan julkaisupäivää joistakin kaupoista.

No niin tietysti.. *nolona* Enpä tullut tuota ajatelleeksi ollenkaan!
 
Re: Re: Pelin jo omistavat!!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jogi


No en omista peliä, demon kylläkin. Eilen pelasin sitä lisää ja menee vaan huonommaksi, tuntumaa auton ja tien välillä ei ole, äänet on ihme vinkunaa ja ulkonäkökulma on tehty todella huonosti. Valitettavasti ei mene minulle enää läpi, CMR2 meni vielä, mutta aika on ajanut ilmatyynyautoista ohi. GT3:n ralli osuuksissa on paaaaljon parempi tuntu. Ei voi sano kuin nyyh, jos eivät ole lopullisen versioon tiukentaneet tunnelmaa...

Jos jollain on demo ja peli niin kertokaa ihmeessä erot!!

Rallipelifani JJ

Jaahas...

Mielipiteitä on näköjään niin paljon kun on kuskejakin. Oman mielipiteeni olen jo kertonut aiemminkin, mutta todettakoon vielä kerran, että WRC ainakin demon perusteella on loistava rallipeli. Eikä lopullinen versio varmasti huonompi ole :)

"ilmatyynyaluksista":

Jos pelaa WRC:tä ulkokuvakulmasta (mistä kukaan itseään kunnioittava rallifani EI todellakaan pelaa), ohjaus on hakeva ja liian ilmava. Sisäkuvakulmasta sekä nokkapeltinäkymästä autoon ja tiehen saa loistavan tuntuman.

GT3 vertauksista:

GT3:sta ja WRC:tä ei voi verrata. GT3 ei ole rallia, se on ajamista ylileveillä hiekkateillä. Jos WRC:ssä olisi yhtä leveät tiet ja mutkat, kukaan ei luultavasti huomaisi eroa kyseisten pelien ohjattavuuden kanssa. Olisi kiva kokeilla miten GT3:sen "luisuva ajotuntuma" sopisi WRC:n ahtaille ja aidoille pikataipaleille.

Ja vielä lopuksi ihmiset, ÄLKÄÄ tehkö osto/ostamattomuus päätöstä mistään pelistä kokeilematta ensin vaikka demoa. Jos näin olisin tehnyt, olisin missannut monta loistavaa peliä. Kuten sanottu, "kaikki ei tykkää tyttärestä, joku voi tykätä äidistä"
:)
 
Re: Re: Re: Pelin jo omistavat!!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot


Jaahas...

Mielipiteitä on näköjään niin paljon kun on kuskejakin. Oman mielipiteeni olen jo kertonut aiemminkin, mutta todettakoon vielä kerran, että WRC ainakin demon perusteella on loistava rallipeli. Eikä lopullinen versio varmasti huonompi ole :)

"ilmatyynyaluksista":

Jos pelaa WRC:tä ulkokuvakulmasta (mistä kukaan itseään kunnioittava rallifani EI todellakaan pelaa), ohjaus on hakeva ja liian ilmava. Sisäkuvakulmasta sekä nokkapeltinäkymästä autoon ja tiehen saa loistavan tuntuman....
GT3 vertauksista:

GT3:sta ja WRC:tä ei voi verrata. GT3 ei ole rallia, se on ajamista ylileveillä hiekkateillä. Jos WRC:ssä olisi yhtä leveät tiet ja mutkat,
:)

Kyse oli tuntumasta ei GT3 ja WRC pelien "pelillisestä" vertaamisesta. GT3 autojen tuntumaan ralliosuuksissa on saatu fiilistä isolla F:llä. WRC demossa tuntuma oli kuin ilmatyynyllä MYÖS konepeltinäkymässä, siis todella löysä, GT3:ssa auto ottaa kunnolla kiinni esim. siirryttäessä soralta asfaltille ja asfaltilla ei sitten olla ilmatyynyllä. Jos WRC:ssä on asfalttia ja edelleen tuntuma on yhtä kehno niin kylläpä vähään porukka tyytyy..

Toki GT3 ralliosuuksien ajotuntumassa olisi parannettavaa sillä tietyissä tapauksessa autot rullaa omituisesti.

Väitättekö WRC tuntumaa lähellekkään aidoksi??? Jos väitätte niin monellako väittäjistä on ajokokemeusta (autolla)??

Jos vastauksena tulee että ei sen pidäkkään olla aito niin ihmettelen... IMO, tuntuma vastaa aikalailla CMR2:sta, ei riitä enää, liian lelumainen fiilis. (saati sitten CMR1...)

Jos lopullisessa versiossa ei ole huonompi tuntuma niin miten sitä on parannettu?? Onko ulkonäkökulma kamera holtittomuus korjattu??

Ja vielä sisä vs. ulko kamera... johtuen pienestä näkökulmasta TV:ssä sisä näkökulmasta näkee liian vähän verrattuna oikeaan elämään, joten ulkokameralla saa näkyvyyttä lisää. Siksi mielelläni pelaan ulko kamerakulmasta. Toki jos tungetaan 3 telkkua riviin a'la GT3 niin sitten alkaa näkyä sisältäkin
:D

Onkos WRC:ssä muuten linkki mahdollisuutta??

Tuossa vielä linkki keskusteluun.. http://forum.granturismo.com/showthread.php?s=&threadid=59322
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Re: Re: Re: Re: Pelin jo omistavat!!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jogi


Toki jos tungetaan 3 telkkua riviin a'la GT3 niin sitten alkaa näkyä sisältäkin
:D

Hetkonen, onko tuo siis mahdollista, mites? Itse en ole kuullutkaan moisesta, johtuen lyhyestä PS2-urastani:)

Vielä WRC:hen, perkules, ku olis sellanen kuvakulma, ku Viper RAcin (PC), jossa näkyy eturenkaat ja jarrulevyt hekuu ym. Ei nyt mikää lealistinen, mutta oli todella hauska.

Itse en omista peliä vielä ja harkitsen sen ostamista jouluksi. Kertokaas nyt peliä pelaanneet, että mitä rallia lähinnä se ajomalli on? CMR, Rally Champ2000 (PC), Rally Masters (PC), Rally Trophy (PC) joku muu mikä? Mites forcetärinät, töriseekö ratti koko ajan soralla niin, että logitechin muovirattaat kolisee? saako tärinäefekstiä pienemmälle/pois. Mielummin ajan pelkillä forceilla ja pinellä tärinällä. Ärsyttää sellanen hirvee hakkaus, kun tuo logitech-muovivempain pitää karseeta pauketta ja pöytäkin tärisee ja vaimo saa raivarin ym...
 
Re: Re: Re: Re: Re: Pelin jo omistavat!!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Laardiaattori


Hetkonen, onko tuo siis mahdollista, mites? Itse en ole kuullutkaan moisesta, johtuen lyhyestä PS2-urastani:)


En ole valitettavasti kokeillut mutta linkki moodin käytön kautta tuo homma pitäs toimia. Eli 3*telkku + 3*ps2, noista 2 paria toimii orjana. Kuvia on ollut messuilta jossa tuolla kokoonpanolla pelattu.
 
Re: Re: Re: Re: Pelin jo omistavat!!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jogi

Jos vastauksena tulee että ei sen pidäkkään olla aito niin ihmettelen... IMO, tuntuma vastaa aikalailla CMR2:sta, ei riitä enää, liian lelumainen fiilis. (saati sitten CMR1...)

Finaali-versiota hieman pelanneena:

No kyllä WRC on simulaatio CMR2:n verrattuna, sehän oli ihan lelu. WRC:n asfalttiosuus voisi olla vähän GT3-mäisempi. Mutta ehdottomasti WRC on paras rallipeli tähänastisista kokonaisuutena.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pelin jo omistavat!!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jogi


En ole valitettavasti kokeillut mutta linkki moodin käytön kautta tuo homma pitäs toimia. Eli 3*telkku + 3*ps2, noista 2 paria toimii orjana. Kuvia on ollut messuilta jossa tuolla kokoonpanolla pelattu.

Millä tavalla se kuva sit näkyy, laajempi horozontaali näkymä vain? Vai voiko ylim 2 telkkaria sijoittaa jotenkin vinoon, jolloin näkyis niinku vähän sivulle?
 
Ylös Bottom