Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wrc 2001

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pelin jo omistavat!!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jogi


En ole valitettavasti kokeillut mutta linkki moodin käytön kautta tuo homma pitäs toimia. Eli 3*telkku + 3*ps2, noista 2 paria toimii orjana. Kuvia on ollut messuilta jossa tuolla kokoonpanolla pelattu.

Jossain näin semmoisenkin missä oli 6 konetta linkitettynä, eli 3*2 matriisi telkkareita tyyliin:

ooo
ooo

Oli ihan hienon näköinen mutta 6 * (ps2 + isoteevee) on paljon rahaa. Ja yksiöstä loppuu tila kesken.
 
Re: Re: Re: Re: Re: Pelin jo omistavat!!!

GT3 ja useamman näytön systeemistä ..

Orjatelkkareissa saa näkymään ne näkymät mitkä näkyy replay moodissakin. Sivunäkymät on tasan 90 asteen kulmassa. Valitettavasti homma toimii vain ilink moodissa, jossa kone ei aja autoja lainkaan, vain ihmis vastustajilla on autot.
 
GT3:n rallista....

Gran Turismon ralli on kuin jääradalla ajaisi, siis laitettaisiin soran tilalle valkoista grafiikka, niin pelaajat olisivat sitten vasta tyytyväisiä, että onpa realistinen.

Ralli autoista oikeasti löytyy sitä pitoa aivan helvetisti, ei ne muuten ajaisi noita sora teitä 160 - 180, siis WRC on lähempänä todellisuutta vain vauhtia puuttuu pikkuisen paikka paikoin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lynx
GT3:n rallista....

Gran Turismon ralli on kuin jääradalla ajaisi, siis laitettaisiin soran tilalle valkoista grafiikka, niin pelaajat olisivat sitten vasta tyytyväisiä, että onpa realistinen.

Ralli autoista oikeasti löytyy sitä pitoa aivan helvetisti, ei ne muuten ajaisi noita sora teitä 160 - 180, siis WRC on lähempänä todellisuutta vain vauhtia puuttuu pikkuisen paikka paikoin.

Häh? WRC:ssä pitoja? Ei demon mukaan ainakaan, siinä on sellaista liirumlaarum meininkiä..
 
tota noin. Älkää nyt haukkuko kun sanon tän mutta kyllä niissä oikeissa WRC autoissa pitoa jonkun verran täytyy olla nehän olisivat muuten koko ajan ojanpohjia kyntämässä. Ja tehän ootte vaan pelanneet vasta demoa joka (mitä nyt oon kuullu) on arcade ajamista eli lopulliseen versioon on varmasti kaikki viat korjattu ja simulaatio moodissa ajaminen on varmasti paljon haasteellisempaa...tai te tiiätte jotka ootte pelin jo hankkineet
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan artsi82
Ja tehän ootte vaan pelanneet vasta demoa joka (mitä nyt oon kuullu) on arcade ajamista eli lopulliseen versioon on varmasti kaikki viat korjattu ja simulaatio moodissa ajaminen on varmasti paljon haasteellisempaa...tai te tiiätte jotka ootte pelin jo hankkineet

Tuossa se hankaluus onkin, arvostelut on maininneet juuri tuosta että pelissä ei ole simu fiilistä vaan arcade/lelu fiilis.. Eli vikoja ei ole korjattu, vaan on menty sieltä mistä aita on matalin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jogi


Häh? WRC:ssä pitoja? Ei demon mukaan ainakaan, siinä on sellaista liirumlaarum meininkiä..

Itse olen täysin samaa mieltä, kaverini taas piti demosta.

Pakko kyllä käydä koittamassa lopullista versiota, jos se ei ole demosta parantunut niin mulla jää pelin odottelusta huolimatta ostamatta.
 
Lämmittelyä WRC-Challengea odotellessa

Tervehdys !

Pistetäänkö pienimuotoinen kisailu käyntiin, seuraavin asetuksin ?
Päävalikosta: aika-ajo
Maa: Suomi, etappi 1 - ehikki
Auto: Peugeot 306
Kuljettaja: Marcus Grönholm
Automaattivaihteet ja sisänäkymä, muutenkin säädöt oletuksilla.
Itse ajan joypadillä.

Aika: 3.04.88

Lähdetään vaikka tästä liikkeelle. Ja ei muuta kun vääntämään.
:)
 
Suurin moka pelissä johon olen törmännyt on, että autot korjaantuvat itsestään joka etapin jälkeen :mad:
Ja toinen on se että autoja ei saa kunnolla säädettyä.(tarkoitan siis että säädöt ovat hyvin yksinkertaiset eikä ole mitään pilkun viilaamista parhaan ajan saamiseksi.)
Kaikilta muilta osilta peli on erinomainen!
Logitechin ratti toimii kuin unelma ja grafiikka on loistavaa.Ajettavuuskin on mielestäni hyvä.
Elikkä siis tämä on paras ralli peli jota olen pelannut!

PS.Kaikki kipin kapin kauppaan ostamaan tämä peli, ette pety!
 
Re: Lämmittelyä WRC-Challengea odotellessa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan RPS
Tervehdys !

Pistetäänkö pienimuotoinen kisailu käyntiin, seuraavin asetuksin ?
Päävalikosta: aika-ajo
Maa: Suomi, etappi 1 - ehikki
Auto: Peugeot 306
Kuljettaja: Marcus Grönholm
Automaattivaihteet ja sisänäkymä, muutenkin säädöt oletuksilla.
Itse ajan joypadillä.

Aika: 3.04.88

Lähdetään vaikka tästä liikkeelle. Ja ei muuta kun vääntämään.
:)

Ensimmäisellä yrityksellä 03:02.54 ja ajoin tämän siis ratilla.
Nyt mennään sitten uudestaan yrittämään.
 
Tiukalle ottaa mutta kuitenkin. Sisänäkymä: 2.58.60. Konepeltinäkymä: 2.56.90. Täytyy välillä levätä ja kerätä voimia tuleviin koitoksiin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan RPS
Tiukalle ottaa mutta kuitenkin. Sisänäkymä: 2.58.60. Konepeltinäkymä: 2.56.90. Täytyy välillä levätä ja kerätä voimia tuleviin koitoksiin.

Itse pelaan ratilla ja kuvakulma on siis sisältä siitä suoraan ratin takaa.(mielestäni paras)
Aiotko muuten osallistua niihin skaboihin mitä siinä lapussa joka tuli mukana sanotaan.Minä ainakin ajattelin osallistua!:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan k_laakso


Itse pelaan ratilla ja kuvakulma on siis sisältä siitä suoraan ratin takaa.(mielestäni paras)
Aiotko muuten osallistua niihin skaboihin mitä siinä lapussa joka tuli mukana sanotaan.Minä ainakin ajattelin osallistua!:)

Kyllä meinaan osallistua. Vastus tulee varmaankin olemaan pirun kova, onhan palkinnotkin huippuluokkaa.

Kannattaisi varmaankin perustaa oma topiikki pelkästään WRC-aikavertailua varten. Kunhan noita pelin ostaneita kilpailijoita rupeaa ensin ilmaantumaan ja kertomaan aikojaan.

Tältä illalta saa pelaaminen riittää - rupeaa muuten tuo hallitus kiihtymään !

Palataan asiaan !
 
Jaahas, täällä on jo kahinat aloitettu! Tuskin maltan odottaa että pääsen pelin hakemaan, ja pohja-aikoja tahkoamaan. Mielenkiinnolla olen seurannut tätä Wrc-keskustelua, ja totesin että peli on saatava! :)
Ja kannatan sitä aikojen vertailu topikkia tänne!
 
Ylös Bottom