Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wrc 2001

Nyt täällä ihmisten mielipiteet vaikuttavat sellaisilta, että ei voi muuta sanoa kuin, että
"mitäs minä sanoinkaan teille pojat" ;)

OPSM2:een ei ole juurikaan luottamista. Sen tekemä arvostelu WRC:stä on todella surkean oloinen. Eivät oikein olleet tainneet perehtyä peliin tarkemmin, tai sitten eivät yksinkertaisesti ymmärrä rallista mitään.

Hmm, en oikein ymmärrä miski CMR:ää väitetään täällä arcadepeliksi. Kyseessähän on ehdottomasti realistisin rallipeli. Tuntuma on yksinkertaisesti erittäin haastava, eivätkä autotkaan juurikaan luista, jos vain osaa ajaa. Se vaati vain opettelua...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nakkerton
Nyt täällä ihmisten mielipiteet vaikuttavat sellaisilta, että ei voi muuta sanoa kuin, että
"mitäs minä sanoinkaan teille pojat" ;)

OPSM2:een ei ole juurikaan luottamista. Sen tekemä arvostelu WRC:stä on todella surkean oloinen. Eivät oikein olleet tainneet perehtyä peliin tarkemmin, tai sitten eivät yksinkertaisesti ymmärrä rallista mitään.

Hmm, en oikein ymmärrä miski CMR:ää väitetään täällä arcadepeliksi. Kyseessähän on ehdottomasti realistisin rallipeli. Tuntuma on yksinkertaisesti erittäin haastava, eivätkä autotkaan juurikaan luista, jos vain osaa ajaa. Se vaati vain opettelua...

Rally Championship 2000 (PC) oli realistinen ja siihen verrattuna cmr:t ovat vaivatonta arcade kaahausta.
 
Minun mielestäni tuo on mainio rallipeli (demonkin perusteella), ainakin ratilla ajettaessa. Graffat on hyvät, pelattavuus (minun) mielestäni ainakin hyvä, ja äänet ovat hyvät.

Jos te täydellistä rallipeliä odotatte, sitä ette tuskin tule koskaan saamaan....
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ei muuta voi sanoa kun että tulipa taas rahaa tuhlattua ihan turhaan, ois vaan pitäny ootella sit CMR 3:sta... eilen ostin pelin ja nyt se on tuolla osto ja myynti osastolla...

Autossa ei ole MINKÄÄNLAISTA tuntumaa tienpintaan!!! Tuntuu tosiaan kun ilmatyynyaluksella ajais. Kaaraa ei saa rikki itse Elviskään (siis näkyvästi, kerran repsotti vähän takapuskuri) ja kaiken lisäksi ne näkymättömätkin vauriot korjataan joka prkleen EK:n jälkeen. Esim kurvin mennessä pitkäksi tipuin n. 200 metriä rotkoon ja auto putkahti takasin tielle lasit säpäleinä, muuta ei käynyt?! Sit ajoin suht hiljaa (80km/h) kiveen niin kaikki maholliset varotusvalot palaa kojelaudassa... hoh hoijaa... Kaiken kukkuraksi kartturi on sanonko mistä ja tippuu mutkaisimmilla osuuksilla parin kolmen mutkan jälkeen kelkasta, ei siis enää CMR:stä tuttua kartturiin luottamista tässä pelissä! Kivaa etenkin kun vauhdintuntua ei ole olemassakaan, helpottuu kummasti vauhdin arviointi kurviin tullessa... Jarrua ei tarvitse hipaistakaan kun vaan vaihtaa kaasu pohjassa pienempää silmään!? TODELLA realistista... Eikä se grafiikkakaan nyt kaikesta hehkutuksesta huolimatta niin nättiä ole, autoissakin irvistelee pellit...

En nyt väittäisi että CMR on realistinen, mutta ei kyllä ole tämäkään tekele...

Hommat on jätetty puolitiehen, hinkkaamalla vielä vähän tulos olisi ollut todennäköisesti aivan eri, nyt ei nappaa pätkääkään!
 
Viitaten nimimerkillä Henkka:n julkaistuun kommenttiin:

"huono homma sit wrc:ssä ei toimi ferrari racing weel (force) aika huono homma, ei oo vissiin thrustmaster viittinyt maksaa sonylle lisensistä"

Onko tämä 100% tieto ?

Onko kukaan pelaillut wrc:tä Logitechin Momo-ratilla ?

HEM*, itse ostin 3 kuukautta sitten Thrustmastersin Ferrari Racing Wheel-ratin joka on todella hyvin tähän asti toiminut, esim GT3 & F1 ...

... pitääkö tässä nyt ostaa Logitech Momo tilalle ...
 
Minulle ajotuntuma kelpaa, ei mikään täydellinen (GT3 oli melko täydelllinen), mutta kelpaa kuitenkin. Pahiten on menty metsään (ei ihan kirjaimellisesti) radoissa. Monte Carlo on pelkkää vuorenrinteellä ajoa, missä on pienet alppikylät ja tunnelit sun muut? Sama juttu oli myös Ruotsissa ja Portugalissa.

Myös vaurionmallinnus on varsin epäonnistunut, kuten "muutamat" jo täällä totesivat.

Muuten kyseessä on ihan ok peli.
 
WRC forcet

Voiko forceja säätää, GT3:ssa ei ainakaan voinut? Itseäni ärsytti rallipätkien tärinä! Eli mielummin otan vain ne pelkät forcet ja tekstuuriforcet pois tai ainakin pienemmät sais olla ku GT3:ssa
 
Re: WRC forcet

Voiko forceja säätää, GT3:ssa ei ainakaan voinut? Itseäni ärsytti rallipätkien tärinä! Eli mielummin otan vain ne pelkät forcet ja tekstuuriforcet pois tai ainakin pienemmät sais olla ku GT3:ssa

Säätää ei muutoin, kuin päälle tai pois. Itse otin pois.. Mitättömiä ne ovat jokatapauksessa, ja soratiellä ratti kolisee TODELLA ärsyttävästi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Momo
Viitaten nimimerkillä Henkka:n julkaistuun kommenttiin:

"huono homma sit wrc:ssä ei toimi ferrari racing weel (force) aika huono homma, ei oo vissiin thrustmaster viittinyt maksaa sonylle lisensistä"

Onko tämä 100% tieto ?

Onko kukaan pelaillut wrc:tä Logitechin Momo-ratilla ?

HEM*, itse ostin 3 kuukautta sitten Thrustmastersin Ferrari Racing Wheel-ratin joka on todella hyvin tähän asti toiminut, esim GT3 & F1 ...

... pitääkö tässä nyt ostaa Logitech Momo tilalle ...

Tämä on ihan 100% tieto!!! Kävin tänään hakemassa tän uuden version logitechin "Driving force" ja ei toimi tämän pelin kanssa, EI V.... alkaa käämit palaan, onko kellään samaa rattia?????? Eli ei toimi käsivalintaiset vaihteet!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Henkka


Tämä on ihan 100% tieto!!! Kävin tänään hakemassa tän uuden version logitechin "Driving force" ja ei toimi tämän pelin kanssa, EI V.... alkaa käämit palaan, onko kellään samaa rattia?????? Eli ei toimi käsivalintaiset vaihteet!

Kenties ne nappulat pitää määritellä jostain valikosta? vai, saiko edes määriteltyä. Automaatillako toimi OK?
 
Re: Re: WRC forcet

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Meisseli


Säätää ei muutoin, kuin päälle tai pois. Itse otin pois.. Mitättömiä ne ovat jokatapauksessa, ja soratiellä ratti kolisee TODELLA ärsyttävästi.

Kyllä on PC-puolelta paljon vielä oppimista!!! Etenkin GPL:stä, josta voi säätää efektit juuri mieleisekseen...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Laardiaattori


Kenties ne nappulat pitää määritellä jostain valikosta? vai, saiko edes määriteltyä. Automaatillako toimi OK?


Ei pääse säätämään mitään ja kyllä automaatilla toimii moitteettomasti
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Henkka



Ei pääse säätämään mitään ja kyllä automaatilla toimii moitteettomasti

Naurettavaa pelleilyä sanoisin! Pitääköhän tämä peli nyt jättää sitten hyllyyn, kun ei voi edes manuaalivaihteilla pelata!!!

Perkele!
 
No nyt on tullut jauhettua tuota koko versiota aika paljon. Petyin suomen maastoihin, aika tyypillistä "tunneli" rataa kun monessa muussa maassa on taas paljon hienommat graffat. Noh, ehkäpä omasta maasta huomaa ne virheet paremmin. Hyvää on se että radat ovat vaihtelevia, jo ajotuntumankin puolesta, esim Kenian pehmeällä hiekalla ja Kreikan kovalla soralla on eroa. Tosin ruotsissa ei ole aivan niin liukasta kuin luulisi (kun vertaa esim CMR2:n Ruotsiin).

Vauriomallinnus kyllä kummastuttaa minuakin, rotkoon voi tippua ilman että auto edes pahemmin hajoaa mutta 100km/h puuta/kaidetta/kiveä päin pistää auton aika romuksi (no tietysti oikea autokin hajoaa tuollaisesta mutta miksi rotkoon tippumisesta ei sakoteta...) Kartanlukija sanoo mutkat aika viime tingassa mutta toisaalta nuolet tuppaavat tulla 500m ennen mutkaa.

Ajotuntuma on kyllä minun makuuni ihan kohdallaan, siis sisäkuvakulmasta, ulkokuvakulmasta peli tuntuu aivan erilaiselta. Muuten se, että ulkokuvakulmasta näkisi merkittävästi enemmän, on lähinnä harhaa, ainoa ero konepeltinäkymään on se että kamera on 2m taaempana ja 1m korkeammalla. Eli ulkokuvakulmasta näkee sivuille 2m enemmän mutta toisaalta konepellillä oleva kamera näyttää asiat "aikaisemmin" (mitättömällä erolla). Korkeuserolla ei ole oikein mitään väliä, kun katsellaan 100m eteenpäin niin se yhden metrin ero ei näytä edes yhtä pikseliriviä enempää.

Aikas hyvä rallipeli mun mielestä vaikkei mikään GT3 tasoinen olekaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Commando

Vauriomallinnus kyllä kummastuttaa minuakin, rotkoon voi tippua ilman että auto edes pahemmin hajoaa mutta 100km/h puuta/kaidetta/kiveä päin pistää auton aika romuksi (no tietysti oikea autokin hajoaa tuollaisesta mutta miksi rotkoon tippumisesta ei sakoteta...)

Sama ongelma tais vaivata CMR2:sta. Rotkoon tain syvälle pöpellikköön oikeen kunnolla kannatti joskus virheen sattuessa ajaa, koska auto palas paljon nopeemmin radalla kun, että olis jääny jonnekin puitten väliin seikkaileen... CMR2:ssa ei tosin tainnut tulla mitään vaurioo, jos auto vaan karkas kuvaruudusta ulos vaikkapa nyt rotkoon...
 
Onko mahdollista pelissä säätää se 3 s teleportaus pois,kun ajoi radalta pihalle. Se toiminto oli ainakin turha pelin demossa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Laardiaattori


Naurettavaa pelleilyä sanoisin! Pitääköhän tämä peli nyt jättää sitten hyllyyn, kun ei voi edes manuaalivaihteilla pelata!!!

Perkele!

Köh köh.. Eipäs nyt olla liian kriittisiä. Ongelma oli se että jollakin ratilla ei manuaalivaihteet toimi. Padilla saa ainakin varmasti pelata manuaalilla. Samoin itselläni oleva Logitechin Wingman FF GP toimii kyllä noiden osalta mainiosti. Samoin siis se alkuperäinen GT3-ratti, joka on sama laite.

Ellet sitten omista juuri jotain noista rateista joiden toimimattomuutta on valitettu?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Henkka



Ei pääse säätämään mitään ja kyllä automaatilla toimii moitteettomasti

Pääsee sen verran että pitää valita joko padi, tai jompikumpi rateista sieltä valikosta. Oletko kokeillut molempia ratteja, ja kumpikaan ei toimi?
 
Ylös Bottom