Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC 3 Online-sarja Kausi 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja teppoil
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Kiitokset teppoilille onnitteluista ja kiitokset kaikille hyvistä kisoista. Oli niin tiukkaa, että vatsanpohjasta otti. Ja tuosta pelaajamäärästä: Itseäni ei haittaa ollenkaan pieni pelaajakunta. Varmaan johtuu siitä, kun olen tahkonnut paljon kahta viimeisintä DIRT-sarjaa, niissähän onlinepelaajamäärä on tuo 8.

Kiitokset teppoilille onnitteluista ja kiitokset kaikille hyvistä kisoista. Oli niin tiukkaa, että vatsanpohjasta otti. Ja tuosta pelaajamäärästä: Itseäni ei haittaa ollenkaan pieni pelaajakunta. Varmaan johtuu siitä, kun olen tahkonnut paljon kahta viimeisintä DIRT-sarjaa, niissähän onlinepelaajamäärä on tuo 8.

Ei taida enää noita DIRT-sarjoja olla, vai? Jos on voisin ajaa.

Uuden-Seelannin tulokset:

2chxtu.jpg

Pohja-ajat:

EK1: teppoil
EK2: ArskaTehtaalla1
EK3: Nakke
EK4: ArskaTehtaalla1
EK5: Nakke
EK6: Nakke

Minä en ole päässyt mukaan pitkään aikaan, koska ollut töitä melkeempä kaikki maanantai illat, jos nää ajelut olisivat vaikka sunnuntaisin niin voisi ajellakki.

Okei, hyvä kun ilmoitit. Eiköhän tämä sarja ajeta loppuun maanantaisin kuitenkin. Mutta tule ihmeessä ajamaan, jos joku maanantai vielä kerkeät.

Ei taida enää noita DIRT-sarjoja olla, vai? Jos on voisin ajaa.

Uskoisin että Jinkku tarkoitti yleensäkin, että DiRTin onlineen mahtui vain 8 pelaajaa.

Mutta voisihan tuota Dirt3:sta ajella ihan hupimielessä vieläkin. Vaikka public servuilla pienellä porukalla. Eli laittakaa mulle viestiä täällä tai psn:ssä jos kiinnostaa.

Uskoisin että Jinkku tarkoitti yleensäkin, että DiRTin onlineen mahtui vain 8 pelaajaa.

Mutta voisihan tuota Dirt3:sta ajella ihan hupimielessä vieläkin. Vaikka public servuilla pienellä porukalla. Eli laittakaa mulle viestiä täällä tai psn:ssä jos kiinnostaa.

Joo kyllä minäkin sen ymmärsin et kisaan mahtuu siinä vaan 8 kisaajaa, kunhan kysyin, että olisko kiinnostusta, ja kyllähän mä voisin joskus sitäkin ajella. Eli kyllä kiinnostaa. Milloin ajettais?

Joo kyllä minäkin sen ymmärsin et kisaan mahtuu siinä vaan 8 kisaajaa, kunhan kysyin, että olisko kiinnostusta, ja kyllähän mä voisin joskus sitäkin ajella. Eli kyllä kiinnostaa. Milloin ajettais?

No huomenna voisin ajaa illalla, ennen kuin menee suurin osa illoista lätkän parissa. Joskus 19 jälkeen voisin ilmaantua linjoille. Käykö tuo?

Tarkoitin sitä, mitä teppoil tuossa mainitsikin, että Dirttien onlineen mahtuu tuo 8 pelaajaa. Onlinesarjoja ei enää ajeta kummassakaan sarjan pelissä. Minulla oli muutaman muun kanssa suunnitelmia onlineturnauksista, mutta se jäi vain suunnitelmaksi. Itse olen lopettamassa DIRT3:sen pelaamisen, vedän vielä timetrial-listat läpi kaikista kentistä. Hyvä peli on mutta on jo alkanut kyllästyttämään. Toinen syy miksi lopetan, on se että kaikki yksin- ja moninpelitiedot hävisivät kyseisestä pelistä konsolin vääränlaisen sammuttamisen seurauksena.

Ajetaanko samaan aikaan kuin eilen, eli klo 19?

Joo, tuo on hyvä aika.

---

Tuosta Ranskan rallista sen verran, että siellä mutakentällä ei sitten oiota, koska siellä on ne punaiset aidat. Muuten en ole huomannut mitään kyseenalaisia paikkoja. Ja kun viime vuoden episodi ei toivottavasti toistu, niin eiköhän tästä hyvä tule.

Kyllä sai taas tänään kirosanalaskurit laulaa, kun meikä veteli minne milloinkin. Kyllä Ranskan rallikin on aikamoista p***aa, kun siellä jää auto jumiin noihin jyrkkiin neulansilmiin, pahimmassa tapauksessa voi jopa pysähtyä...

Oma tekeminen meni sekaisin jo 1 ek:lla kun pyöräytin auton ympäri. Sen jälkeen tuli roikuttua jarrulla ja sen jälkeen ei ollut enää paluuta nopeaan ajoon. :confused:

Luulin olevan kirjoihin kirjoitettu, että olen asvalttiralleissa aina viimeisten joukossa, mutta ihme, kolmas sija tästäkin rallista putkahti:eek:

Viimeiset 4 rallia on ollu kamalia, tällä kertaa unohtu rallin aikaistus, itsellä oli tänään varsinkin illalla kiireitä, nii en muistanu. Mestaruushaaveet menny aikoja sitten... :(

Ylös Bottom