Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Mukana ollaan jos joku järjestää... Montte ja Ruotsi saa olla valmiiksi. Itse äänestän myös Uutta seelantia, Espanjaa, Ranskaa ja Argentiinaa
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Joo kuulostaa meikäläisestäkin hyvältä tuo idea. Jos kerran Monte ja Ruotsi on jo valmiina, niin meikäläisen omat ehdotukset olis Ranska, Espanja, Iso-Britannia ja Suomi.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Käykääpä testaan vaikka yksinpelissä noita Walesin kakkos- ja vitosek:ta. Mulla ei oo kertaakaan jäätyny. Voitais myös käydä porukalla onlinessä noita kokeilemassa. Vaikuttaa, että se päivitys on korjannu tuota ongelmaa...Voikohan onlineen päästä pelaan jos ei oo päivittäny peliä. Jos pääsisi niin se selittäisi miksi tuolla vieläkin tapahtuu niitä jäätymisiä...
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Elikkä siis Walesissa ajetaan pätkät järjestyksessä 2, 5 ja sitten 1, 3, 4, 6. Jos jollakulla jäätyy peli 2- tai 5-pätkän bugikohdassa, niin ajattelin semmoista ideaa, että kyseinen henkilö(t) jäisi lobbyyn niin saisivat ajaa ajan bugiEK:lle viimeisen pätkän jälkeen. Eli jos joku lentää ulos niin rallia ei aloiteta alusta vaan jatketaan loppuun normaalisti. Sitten bugista kärsineet saavat ajaa pätkän myöhemmin. Mutta toivotaan että tuo bugi olisi nyt korjaantunut eikä tällaisiin tarvitsisi lähteä.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Ehdottomasti mukana tuossa pienessä sarjassa. :) Tietysti kesä on vähän vaikeaa aikaa sinänsä kun muut menot menevät edelle kuin pleikan pelaaminen. :rolleyes:
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Minä saatan siirtyä ajamaan ratilla kesäsarjan alkuun mennessä, riippuen kisojen ajankohdasta. Olis DFGT hakusessa ja Gigantin verkkokaupasta näyttäis saavan 119€ :)
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Minä saatan siirtyä ajamaan ratilla kesäsarjan alkuun mennessä, riippuen kisojen ajankohdasta. Olis DFGT hakusessa ja Gigantin verkkokaupasta näyttäis saavan 119€ :)

Kannattaa myös laittaa ilmoitusta konsolifin kauppa-alueelle, siellä on monesti näkynyt hyviä tarjouksia.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Offtopiccia:

Laittakaa Googleen hakusanaksi: "Codemasters vihjaili DIRT4:stä." Uutinen on jo yli vuoden takaa, mutta vieläkään ei ole kyseisestä pelistä kulunut enempää. Saisipa edes tietää, että tuleeko tuo jo seuraavan sukupolven konsoleille.


DIRT3:nen on ollut erittäin hyvin ja huolella tehty peli. Bugeja ei ole juurikaan minun pelatessa ollut. Grafiikat myös ovat erittäin silmiähiveleviä, vaikka pientä sahalaitaa näkyykin kaikkialla. Pystyykö DIRT4 vielä yllättämään vai onko kyseessä sama tuotos, mutta vain eri kartoissa?

Tuossa pelissä voisi olla saumaa turnauksien järjestämiseen. Onhan tämä vielä aikamoista spekulointia, mutta innolla odotan lisää uutisia.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Nyt tuli ajettua sen minkä pääsin ja tällä kertaa kaikki kuusi erikoiskoetta puhtaasti. Toki kärki nauraa että puhtaasti mutta minun tasolla puhtaasti. :p
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Itellä ainakin olis kiinnostusta, jos tuo DiRT 4 nyt tulee lähiaikoina vielä PS3:lle ja on kunnon rallipelin arvonimen ansainnut.

Kyllä mä oon ollu aikamoinen epäonnen soturi kauden aikana sekä ajollisesti, että yhteydellisesti. Ei oo meillä vielä jostain syystä 4G:tä, vaan 3G:llä pitää sinnitellä :(

Mutta ensi kaudella oon ihan mielenkiinnosta ratin kanssa mukana, jos vaan yhteysongelmat jäävät taakse :)

Kiitokset kaikille hyvästä kilpailukaudesta!
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Offtopiccia:

Laittakaa Googleen hakusanaksi: "Codemasters vihjaili DIRT4:stä." Uutinen on jo yli vuoden takaa, mutta vieläkään ei ole kyseisestä pelistä kulunut enempää. Saisipa edes tietää, että tuleeko tuo jo seuraavan sukupolven konsoleille.


DIRT3:nen on ollut erittäin hyvin ja huolella tehty peli. Bugeja ei ole juurikaan minun pelatessa ollut. Grafiikat myös ovat erittäin silmiähiveleviä, vaikka pientä sahalaitaa näkyykin kaikkialla. Pystyykö DIRT4 vielä yllättämään vai onko kyseessä sama tuotos, mutta vain eri kartoissa?

Tuossa pelissä voisi olla saumaa turnauksien järjestämiseen. Onhan tämä vielä aikamoista spekulointia, mutta innolla odotan lisää uutisia.

Kyllä oon ihan samaa mieltä, DiRT 3: sta tahkosin jo melko pitkään ja vieläkin. Jos DiRT 4 tulee oon varmasti mukana. Ja viime vuonna itse Ken Block facebook-sivullaan kertoi DiRT 4:n olevan tulossa tälle vuodelle :)

Itellä tämänpäiväinen ralli meni ihan ok, kerran kyljelleen ja mäeltä alas neulansilmässä. Nakke ansaitsi voiton, loistava kuski :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Huh, tuli voitto vielä! harmittavan pienestä oli kiinni kuuden suora, kun kolmannella tuli vaihdemissi; vaihdoin yhtä liian pienelle mutkaan missä oli halkopino sisällä niin sinnehän se imas prkl :D Mutta koko kausi oli kyllä melkoista vuoristorataa, välillä oli jo ajohanskat heitetty nurkkaan, mutta niin vain mestaruus silti tuli...toki muiden epäonnen avustamana. Kiitoksia vielä kaikille tiukoista kisoista!
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Kyllä oon ihan samaa mieltä, DiRT 3: sta tahkosin jo melko pitkään ja vieläkin. Jos DiRT 4 tulee oon varmasti mukana. Ja viime vuonna itse Ken Block facebook-sivullaan kertoi DiRT 4:n olevan tulossa tälle vuodelle :)

Itellä tämänpäiväinen ralli meni ihan ok, kerran kyljelleen ja mäeltä alas neulansilmässä. Nakke ansaitsi voiton, loistava kuski :)

Kyllä se Nakke vaan on tämän sarjan Sebastien Loeb! Anteeksi Sawaldo... :D

Edit: No voi prkl, pisteen päähän jäin NWihistä... :(
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Wales olisi varmaan ihan hauska ralli, jos sitä osaisi ajaa. :p Parilla ekalla ek:lla tuli yritettyä liikaa ja kolaroitua, sitten pari pätkää tulin "jarru pohjassa" ja ajat olivat ihan kohtuullisia. Ei kuitenkaan mitään mahdollisuuksia kärkikaksikolle, tuskin RTW:llekään. Onnittelut tietty tallikaverille podiumista, täysin ansaittu! :)

Suuret onnittelut sarjan kaksinkertaiselle mestarille Nakelle! Suvereenia työtä kisasta toiseen, ainoastaan Sawaldo pystyy vastaamaan vauhtiin pitkässä juoksussa. Muut sitten ehkä hyvänä päivänä pysyy kyydissä.
Ja tietty paljon kiitoksia aktiivisille kuskeille, on mukavaa järjestää sarjaa kun tietää kavereiden tulevan aina paikalle.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Niin tosiaan, unohdin onnitella itse mestaria, joten onnittelut :)

Harmi kun en itse saanut hyvää kautta tällä kertaa, pari kertaa netti temppuili ja välillä sitten ihan omaa tyhmyyttä :D
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Miten DIRT3:sen kanssa? Ajetaanko kesälomalla sovittuun aikaan vai pidetäänkö taukoa? Itse voin myös lomalla ajella.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Walesin tulokset:

2wrk8dj.jpg


Pohja-ajat:

EK1: Nakke
EK2: Nakke
EK3: Sawaldo10
EK4: Nakke
EK5: Nakke
EK6: Nakke

Sarjan lopulliset pisteet:

5dj59c.jpg
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Ehdottomasti mukana tuossa pienessä sarjassa. :) Tietysti kesä on vähän vaikeaa aikaa sinänsä kun muut menot menevät edelle kuin pleikan pelaaminen. :rolleyes:

Miten DIRT3:sen kanssa? Ajetaanko kesälomalla sovittuun aikaan vai pidetäänkö taukoa? Itse voin myös lomalla ajella.

Mulla ainakin työt jatkuu läpi kesän, että sinänsä ei tilanne muutu minun kohdalla. Mutta kesäiltoja tulee vietettyä ulkona paljon enemmän, niin se rajoittaa pelaamista. Myöskään kuumalla ilmalla ei tule ensimmäisenä mieleen pistää pleikkaa ja tv:tä lämmittämään huonetta lisää. Tuota Dirttiä tosin voisi kesäisinkin pelailla, ehkäpä sadeillat olisi parempi aikataulu kuin joku tietty päivä aina. Mutta pari viikkoa nyt ainakin voisin ajaa vielä torstaisin klo 19.

Tästä WRC-kesäsarjasta vielä sen verran, että onko jollakulla aikomusta sitä järjestää/pitää yllä?
 
Ylös Bottom