Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Ai niin, olen lomareissulla 2. - 18.6. ja sen jälkeenkin voi olla pari aikaeronsekaista päivää.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Kiitokset kaikille mukana olleille koko kaudesta. Ensimmäistä kertaa ajoin tälläistä "netti turnausta". Nakke näytti vakuuttavalla tavalla kaapin paikan olemalla mestari ja onnittelut siitä.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

antimikael:

Tänään torstaina kello 19:00 olisi tarkoitus ajella vapaamuotoisesti. Lähetä käyttäjälle (PSN: teppoil) kaveripyyntö. Hän laittelee sinulle sitten kutsua. Tervetuloa!
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Kiitoksia onnitteluista!

Tuosta kesäsarjasta, että pitäisikö se siirtää syksymmälle, kun itse en ainakaan näytä jaksavan/ehtivän nyt pelaileen, ja kuulostaa, että monella muullakin parempaa tekemistä kesällä:)
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Mullakin ollut sen verran kiireitä ja on ollut niin hyvä keli, että on ulkona tullut oltua. Eli kyllä kannatan sarjan siirtämistä syksyyn.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Itselle on ihan sama. Voi olla, että jos nuo joinaamisongelmat ei lopu, en tule enää seuraavaan sarjaan. Random-lobbyille pääsemisessäkin on isoja ongelmia, Välillä saattaa päästää ja välillä ei.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Pitäisi kyllä tuolle nettiyhteydelle tehdä jotain, ei huvita lentää joka kisasta ulos kun yhteys katkeaa. Tämä voi olla esteenä seuraavalle kaudelle osallistumiselle...
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Ajelen luultavasti jatkossa nimellä WRC-Impreza555. Tuollainen tili tuli luotua samoihin aikoihin ArskaTehtaalla1 kanssa ja ajattelin että olis "vähän" vakavammin otettava nimi :rolleyes:

Millos muuten alotettas kolmoskausi?
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Mitä vikaa siinä toisessa tunnuksessa on? Ei minun mielestäni yhtään mitään. On sitä nolompiakin tunnuksia, esim. allekirjoittaneella. Itsekin voisin vaihtaa omat tunnukseni, jos trophy-tiedot siirtyvät uuteen automaattisesti ja samoin kaverit. Itse olisin valmis aloittamaan uuden kauden.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

kisailuista kiinnostuneille: pamamimax
Tuolla ajelin rinnakkain tämän sarjan kans. Pelipäivä oli myös maanantai ja kisat alkoi 22:00 tai 23:00 meidän aikaa. Siellä on taso todella kova, en tainnut kuin yhdet ek pohjat ajaa kahden kauden aikana :) Yleensä sijoitus oli 5-10. Mutta mukavia kisoja kuitenkin. porukka oli jaettu osallistujamäärän vuoksi kahteen lobbyyn ja ekana ajoi "hitaammat", joihin itsekin kuuluin. Siellä saatiin kyllä tosi tasaisia kisoja ja monesti viiden kärki oli ihan sekunnin parin sisällä toisistaan ennen viimeistä ek:ta :) Suosittelen! Uusi kausi näyttäis alkavan 30.9 joten hyvin ehtii reenaamaan.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

kisailuista kiinnostuneille: pamamimax
Tuolla ajelin rinnakkain tämän sarjan kans. Pelipäivä oli myös maanantai ja kisat alkoi 22:00 tai 23:00 meidän aikaa. Siellä on taso todella kova, en tainnut kuin yhdet ek pohjat ajaa kahden kauden aikana :) Yleensä sijoitus oli 5-10. Mutta mukavia kisoja kuitenkin. porukka oli jaettu osallistujamäärän vuoksi kahteen lobbyyn ja ekana ajoi "hitaammat", joihin itsekin kuuluin. Siellä saatiin kyllä tosi tasaisia kisoja ja monesti viiden kärki oli ihan sekunnin parin sisällä toisistaan ennen viimeistä ek:ta :) Suosittelen! Uusi kausi näyttäis alkavan 30.9 joten hyvin ehtii reenaamaan.

Vähän harmi itelle, jos nuo kisat on noin myöhään. Pitäis aamuisin päästä aina ajoissa ylös... :)
Nytkö ei ole kautta meneillään ja ketäs muita siellä on kisaamassa (niki7997, Jarnokka, nunziopro, panciaterra)?

Jinkku: Siitä sanamuunnoksesta on tullut vinoilua tuolla formulapuolella, silloin kerran piti nopeasti keksiä joku nimi, niin tuli sellanen sitten kehiteltyä. Terska-Arskaks on haukuttu...
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Paljon Italialaisia; pamamimax, takaia75, lucaloeb, juan88wrc, colin_77, kabubi1, cassi-me, wrc_passion, nunziopro...lucaloeb ja colin pirun nopeita. Sit ainaki yks virolainen hoot44, pari belgialaista; dtshi, prwerf16...Sit tieten niky7997(niki7997), atulala(voitti wrc kauden, mut ei ollu mukana toisessa)+monia muita...Suomalaisia ei oo ollu ku jarnokka ja minä...Nuo sivut "hieman" ärsyttävät, mutta kyllä niitä jo nyt osaa käyttää :) Google translatea pitää kyllä käyttää et ymmärtää mitä porukka juttelee, kun Italiaksi kaikki. Onneksi "Samu Sirkka" (Jiminy Cricket) laittaa kaikki tärkeät viestit myös Lontoon murteella...
Juu ei oo mitään nyt käynnissä tuollakaan. Ja näköjään 3 tallia tulee, italialaiset, eurooppalaiset ja yks sekalainen...varmaankin tulee tuohon ilmoittauduttua, vaikka nyt tuntuu ettei oikeen kiinnosta.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Eilen pelasin pamamimaxin ja VELATEGUIN kanssa (eivät ole kuitenkaan PSN-kavereitani). Kummatkin ovat kyllä hyviä ajamaan, mutta vein kuitenkin molempia varsinkin Suomen ralleissa. VELATEGUI jostain syystä lähti kesken kisan, mutta tuli jonkun ajan päästä takaisin. Vein mestaruuden, pamamimax toisena ja VELATEGUI kolmantena. Taisi olla täysi lobby.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Lähteekö kukaan muu ralliporukasta muuten katsomaan Jyskälää elokuun vaihteessa? Itse ainakin aion pyöriä joka päivä huoltoparkissa ja mennä katsomaan mahdollisimman monta pätkää, kun ovat tuossa niin lähellä :)

Ja ettei menisi ihan off-topiciksi niin millos tuo kolmoskausi käynnistyisi, silloinko kun WRC 4 ilmestyy?
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Lähteekö kukaan muu ralliporukasta muuten katsomaan Jyskälää elokuun vaihteessa? Itse ainakin aion pyöriä joka päivä huoltoparkissa ja mennä katsomaan mahdollisimman monta pätkää, kun ovat tuossa niin lähellä :)

Kyllähän sitä ollaan tänä vuonna taas menossa. Itse kun lähden täältä etelästä niin suunnitelmissa on Torittu, Jukojärvi ja Ouninpohja. Jaksa ruuhkissa ajaa niin tarkoitus on mennä aina pätkän varteen ennen sulkua ja olla koko päivä yhdellä pätkällä, ottaa rennosti ja kuunnella ralliradiota. Ja yöpyminen tietty maastossa. Pääsyliput tällä taktiikalla 0e, toimii :D

Ja ettei menisi ihan off-topiciksi niin millos tuo kolmoskausi käynnistyisi, silloinko kun WRC 4 ilmestyy?

Onko tuota edes julkaistu? Toivottavasti tulisi ja mahdollisesti pääsisi ajelemaan Hyundai-Hänninen yhdistelmällä :). Kyllä minä voin kolmoskauden järjestää syksyllä tuli uutta peliä tai ei. Toki uudella pelillä saataisiin varmaan enemmän uusia osallistujia.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Lähteekö kukaan muu ralliporukasta muuten katsomaan Jyskälää elokuun vaihteessa? Itse ainakin aion pyöriä joka päivä huoltoparkissa ja mennä katsomaan mahdollisimman monta pätkää, kun ovat tuossa niin lähellä :)

Ja ettei menisi ihan off-topiciksi niin millos tuo kolmoskausi käynnistyisi, silloinko kun WRC 4 ilmestyy?

Itse aion kyllä mennä Jyväskylän rallia kahtomaan, kuitenkin vain huoltoparkkiin. Muuten sitten katotaan rallia televisiosta ja kuunnellaan ralliradioo :)

Oon kyllä itse valmis alottamaan kolmoskauden milloin vaan.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Kyllähän sitä ralliin lähdetään. Torstaista - lauantaihin olisi tarkoitus metsässä viihtyä. Toki välillä huoltoparkissa pyörähtäen ja "konsertteja" kuunnellen. Ek:t on vielä valitsematta mutta joka päivä olisi tarkoitus 3 ek:ta käydä katsomassa. Majoittuminen tapahtuu tietenkin telttaillen.

Seuraavaan kauteen kerkeän kuukauden päästän mukaan. Silloin on ns. arki palannut elämään. :)
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Kyllähän sitä ralliin lähdetään. Torstaista - lauantaihin olisi tarkoitus metsässä viihtyä. Toki välillä huoltoparkissa pyörähtäen ja "konsertteja" kuunnellen. Ek:t on vielä valitsematta mutta joka päivä olisi tarkoitus 3 ek:ta käydä katsomassa. Majoittuminen tapahtuu tietenkin telttaillen.

Seuraavaan kauteen kerkeän kuukauden päästän mukaan. Silloin on ns. arki palannut elämään. :)

Okei, katotaan jos osuttaisiin samoille erikoiskokeille. Itsellä on ohjelmassa keskiviikkona Ruuhimäen testi/aika-ajo EK, torstaina Himos 1 ja Killeri 1, perjantaina molemmat Mökkiperät ja Killeri 2 ja lauantaina varmaan Leustu 1 ja Surkee 2 sekä podium.

Ja huoltoparkissa pyöritään joka päivä katselemassa meininkiä, ajetaan kartingia ja toivottavasti testaillaan myös simulaattoreita. :)
 
Ylös Bottom