Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Tällä hetkellä kärsin Ranskantaudista. Eli Onlinessa kun ajan ja ajettavaksi tulee Ranskan mikä tahansa ek niin yhteys katkeaa. :confused: Tehnyt nyt viisi kertaa peräkkäin Ranskan kohdalla tuon tempun. Rasittavaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

WRC 4 julkistettu: World Rally Championship - News - New WRC video game coming this year

Eli 30.10. pitäisi tulla ulos, 14 viikon kuluttua. Juuri kerkeäisi yhden kauden vetäistä läpi vanhalla pelillä. Jos ensimmäinen ralli olisi heti Jyskälän jälkeen 5.8. niin viimeinen ralli olisi 28.10. Kuulostaisiko hyvältä?

Pistetään nyt samantien ilmoittautuminen kolmoskaudelle käyntiin niin nähdään, saadaanko tarpeeksi porukkaa.

1. teppoil
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

1. teppoil
2. RTWteam
3. Vehka1
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.



Ilmottaudutaan mukaan vaikka en vielä yhtään tiedäkkään tuleeko olemaan tarpeeksi aikaa.. Aina yritän päästä mukaan ku vaan kerkeää. Viime kauden lopussa löyty taas kiinnostus tähän peliin ku opin laittaan chostin pois päältä ja tajusin ettei mun tartte voittaa joka kisaa :) Tulevalla kaudella olis tavoitteena vaan ajella ja nauttia ihan ok rallipelistä. Toivotaan et tulevaan versioon saadaan kaikki lukuisat bugit pois ja pikkasen jotain uutta mukaan niin hyvä tulee.. Ainakin parempaa grafiikkaa, uudet sää efektit ja uusi uramoodi on luvattu. Enään ei puutukkaan ku äänet vähän paremmaksi+enemmän yleisöerikoiskokeita ja tarkkuutta vaativia pätkiä mukaan niin tästä tulee jo oikein mainio peli.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

1. teppoil
2. RTWteam
3. Vehka1
4. Sawaldo10
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.

Mukana siis ollaan :) , en kyllä ollenkaan tiedä miten vauhti riittää kun on PC:llä Richard Burns Rallya ajettu, joka on muuten aika erilainen peli :D , mutta tosiaan itse en edes varmaankaan ajele mestaruudesta, vaan ihan huvikseen.
Oli kyllä hyvä uutinen, että WRC 4 tulee tällekin vuodelle.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

1. teppoil
2. RTWteam
3. Vehka1
4. Sawaldo10
5. Nakke
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.


Pittää kai se ajella. Nyt kyllä otan sen ratin jo viimein käyttöön. Ja en lähde minäkään mestaruudesta ajamaan, opettelumielessä vaan WRC4 ajatellen :)
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Kyllähän sitä ralliin lähdetään. Torstaista - lauantaihin olisi tarkoitus metsässä viihtyä. Toki välillä huoltoparkissa pyörähtäen ja "konsertteja" kuunnellen. Ek:t on vielä valitsematta mutta joka päivä olisi tarkoitus 3 ek:ta käydä katsomassa. Majoittuminen tapahtuu tietenkin telttaillen.

Seuraavaan kauteen kerkeän kuukauden päästän mukaan. Silloin on ns. arki palannut elämään. :)

Tuollainen suunnitelma tuli tehtyä rallia varten. Katsotaan kuinka hyvin toteutuu.

Torstai:
Himos 1
Huoltoparkki: JVG, Kusti, Sini Sabotage
Killeri

Perjantai:
Jukojärvi 1
Mökkiperä 1
Palsa 2
Lankamaa 2

Lauantai:
Ouninpohja 1
Leustu 2
Painaa 2
Podium bileet.
Paula Koivuniemi :D
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

1. teppoil
2. RTWteam
3. Vehka1
4. Sawaldo10
5. Nakke
6. juusohoo
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.

mukana ollaan. tallipaikkoja ei ole vissiin jaettu ni voisin tehdas fortilla pöristellä ens kaudella.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Veikkaisin että teppoil tekee tallijaon mutta jos ei tee niin minä voisin varata volkkarin..
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Meikällä nyt siis rattitelinekin, eli koko paketti kasassa :D

1. teppoil
2. RTWteam
3. Vehka1
4. Sawaldo10
5. Nakke
6. juusohoo
7. WRC-Impreza555
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.

ArskaTehtaalla1-nimimerkkiä käytän luultavasti vielä joskus, mutta kauteen lähdetään uudella nickillä. Arskaksi saa kyllä edelleen kutsua :) Niin ja itse huristelisin mieluiten hieman yllättäen Minillä jos nyt tässä saa toiveita esittää.

Huoltoparkissa on muuten jo ainakin Citikan, M-Sportin ja Lorenzo Bertellin (WRC-2 luokan kuski) tiimin rekat, huomenna olis tarkoitus mennä katsomaan lisää...
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Huoltoparkissa on muuten jo ainakin Citikan, M-Sportin ja Lorenzo Bertellin (WRC-2 luokan kuski) tiimin rekat, huomenna olis tarkoitus mennä katsomaan lisää...

Raportoi ihmeessä lisää. Varsinkin jos Hännisen ja Nikaran autot ilmestyvät parkkiin. Jos molemmat starttaavat, niin paljon paremmin mielin tulee lähdettyä pätkille.

----

Mun puolesta kaikki saisivat ajaa niillä autoilla millä haluaa. Koitetaan kuitenkin saada tasaiset tiimit. Eli alustavasti mitä nyt on tullut:

Ford: juusohoo
VW: vehka1
Mini: Arska

Kun saadaan kahdeksas nimi listaan, niin voin tehdä uuden otsikon uudelle kaudelle. Katsellaan sitten tarkemmin. Toki nyt tässäkin välissä voi autotoiveita esittää. Itsellä on sellainen tilanne, että kaikki autot käyvät yhtä hyvin. Voin valita viimeisenä.

EDIT: Ainiin, meinasi unohtua. Eli kisan pelipäivänä jatkunee maanantai, ellei joku muu päivä sovi paremmin yhteisesti.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Raportoi ihmeessä lisää. Varsinkin jos Hännisen ja Nikaran autot ilmestyvät parkkiin. Jos molemmat starttaavat, niin paljon paremmin mielin tulee lähdettyä pätkille.

Ok, itse olen mökillä juuri nyt mutta kaveri on käynyt Paviljongissa. Lähetti juuri kuvan, jossa on Ketomaan ja Brynildsenin autot vierekkäin. Tästä se lähtee.

Ja voin mä raportoida lisää, vaikka vähän off-topiciksi meneekin :D
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Enpä usko, että se ketään haittaa. Kuitenkin kaikki ollaan enemmän tai vähemmän ralli-ihmisiä.

It's a deal! Numerot 59 (Bryan Bouffier) ja 36 (Rashid Al-Ketbi) ovat joutuneet perumaan osallistumisensa. Joillain muillakin kuskeilla tekee tiukkaa budjetin kanssa. Mäkinen kai kyydittää Killerillä porukkaa, jos ymmärsin oikein.

Voin yrittää saada Jarnokan ylipuhuttua mukaan tälle kaudelle.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

1. teppoil
2. RTWteam
3. Vehka1
4. Sawaldo10
5. Nakke
6. juusohoo
7. WRC-Impreza555
8. Tomperton
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.


Itekkin menossa kattoo Jyskälää , perjantaina katotaan joku kahteen kertaan ajettava pätkä. Mökkiperästä on hyviä muistoja. Upee EK! Samoin Jukojärvi, can't wait!

Ogier voittaa. :p
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

1. teppoil
2. RTWteam
3. Vehka1
4. Sawaldo10
5. Nakke
6. juusohoo
7. WRC-Impreza555
8. Tomperton
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.


Itekkin menossa kattoo Jyskälää , perjantaina katotaan joku kahteen kertaan ajettava pätkä. Mökkiperästä on hyviä muistoja. Upee EK! Samoin Jukojärvi, can't wait!

Ogier voittaa. :p

Pahalta näyttää. Kerran näin unta että Hirvonen ja Latvala veti katon kautta ympäri ja keskeytti. Toivottavasti ei ole enneuni...
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Semmosta kyselisin että minä päivänä te ajatte noita kisoja?

Jos ette aja keskiviikkona niin voisin osallistua kanssa tähän tuleevaan kauteen.

En tosin omista vielä koko peliä:) mutta enköhän mä sen jostain kaupasta löydä tämän päivän aikana.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Semmosta kyselisin että minä päivänä te ajatte noita kisoja?

Jos ette aja keskiviikkona niin voisin osallistua kanssa tähän tuleevaan kauteen.

En tosin omista vielä koko peliä:) mutta enköhän mä sen jostain kaupasta löydä tämän päivän aikana.

Tarkoitus olis aloittaa kolmoskausi sitten kun WRC 4 ilmestyy, mutta kyllähän sitä voisi vaikka höntsäkautta ajella kolmososan parissa. Käviskö tämmöinen muille?

Edit: Niin ja maanantai on ollut kisapäivänä.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 2

Tarkoitus olis aloittaa kolmoskausi sitten kun WRC 4 ilmestyy, mutta kyllähän sitä voisi vaikka höntsäkautta ajella kolmososan parissa. Käviskö tämmöinen muille?

Siis kyllä tämä kolmoskausi on tarkoitus ajaa ihan tällä nykyisellä WRC3-pelillä.
 
Ylös Bottom