Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC 4

Vastaus: WRC 4 [Hype]

Harmi, ettei tämä peli ole sellainen jossa ois PS3-version mukana DLC-koodi Vita-versiolle.

Itseänikin kiinnostais Vita-versiokin PS3:n ohella. Vita-versioon vaan enemmän pelattavaa kuin WRC3:ssa oli.
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Harmi, ettei tämä peli ole sellainen jossa ois PS3-version mukana DLC-koodi Vita-versiolle.

Itseänikin kiinnostais Vita-versiokin PS3:n ohella. Vita-versioon vaan enemmän pelattavaa kuin WRC3:ssa oli.

Käsittääkseni nyt Vita versio olisi sama kuin konsoleilla.
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Portugalii.. Vaikka kyseessä onkin sama pätkä kuin kolmosessa, niin en meinaa tunnistaa samaksi (paitsi se kaupunki pyöritys).

[video=youtube;rw_wDf5p3Kw]http://www.youtube.com/watch?v=rw_wDf5p3Kw[/video]



Citroen kuulostaa jo todella komealta ja itse taidan napata pelin kaupasta Loebin kannella. :cool:

Eikös muuten demo tule keskiviikkona? Onko tietoa mitä pätkää siinä ajetaan?
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Portugalii.. Vaikka kyseessä onkin sama pätkä kuin kolmosessa, niin en meinaa tunnistaa samaksi (paitsi se kaupunki pyöritys).

Citroen kuulostaa jo todella komealta ja itse taidan napata pelin kaupasta Loebin kannella. :cool:

Eikös muuten demo tule keskiviikkona? Onko tietoa mitä pätkää siinä ajetaan?

On se hyvä, että oikaisumahdollisuuksia on karsittu tästäkin rallista ja pätkien varret on kallioitu. Joo itekin olen kuullut jotain sellaista, että demoon tulisi Italian ralli. Keskiviikkonahan se nähdään! Ostoon lähtee todennäköisesti Fordin kansilla, mutta ei ole vielä tietoa, ostaisko heti julkaisupäivänä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Itellä ollu tosi monessa rallissa WRC3:ssa sitä ongelmaa ettei ajopenkin näytössä näe tietä ollenkaan kun ruutu on varjoissa aivan musta. (Mitkään säädöt ei auta ja vieressä isompi saman merkkinen tv samoilla säädöillä näkyy loistavasti)

Pelkään kyllä ton nelosen iltoja, varsinkin jos ei saa valita aikaa, vaan on väkisin ajettava illalla, eikä valoja ole. Veikkaanpa meinaan et aika mustaa ruutua on. Tosin Suomen ralli näytti päivälläkin varjojen kannalta pahalta. :/
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Itellä ollu tosi monessa rallissa WRC3:ssa sitä ongelmaa ettei ajopenkin näytössä näe tietä ollenkaan kun ruutu on varjoissa aivan musta. (Mitkään säädöt ei auta ja vieressä isompi saman merkkinen tv samoilla säädöillä näkyy loistavasti)

Pelkään kyllä ton nelosen iltoja, varsinkin jos ei saa valita aikaa, vaan on väkisin ajettava illalla, eikä valoja ole. Veikkaanpa meinaan et aika mustaa ruutua on. Tosin Suomen ralli näytti päivälläkin varjojen kannalta pahalta. :/

Tuossa nelosessa on se gamma-säätö, jota jollain videolla esiteltiin. Jospa siitä ois vähän apuja.
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Olihan se jo kolmosessakin. Videollakin sanottiin, et joutuu pitää aika korkealla. Se jos mikä pelottaa entisestään.

Mut kaikinpuolin muuten näyttää hyvältä. Innolla odottelen vaikka häntäluuni mursinkin perjantaina, joten ajaminen tuskin hetkeen onnistuu.
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Olikos sille demolle jotain tiettyä kellonaikaa vai ilmestyykö nuo yleensä heti kun kello on julkaisupäivänä 00:00? Ja Omenanraadolle pikaiset paranemiset :D
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Olikos sille demolle jotain tiettyä kellonaikaa vai ilmestyykö nuo yleensä heti kun kello on julkaisupäivänä 00:00?
Store päivittyy Euroopassa joka keskiviikko, mutta kellonaikaa ei ole tarkkaan määritelty. Haarukka on n. klo 15-22.
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

[video=youtube;IdFj-e9-X_s]http://www.youtube.com/watch?v=IdFj-e9-X_s[/video]



AWESOME! Kreikan pätkät oli jo entuudestaan loistavia ja nyt kun autojen soundit ovat parantuneet huomattavasti, niin kyllä kelpaa. Pian täytyy varmaan alkaa päivystämään Storea. :p
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Tollasta pientä vertailua:





[video=youtube;1IdOFAs3Eo0]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=1IdOFAs3Eo0[/video]
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Demo ladattavissa. Kokoa 793megaa. Ladattavissa myös Vitallekin 325 megalla.

Edit:
Italian ralli ja ogier autona. Yks ek tarjolla.

Nykyisin EK:t näytetään päivien mukaan valikoissa. Eli ekan päivän ek:t yhdessä, toisen toisessa jne.

Edit2: Nyt ollaan myös oikeasti huoltoparkissa auton ympärillä kun ollaan säätämässä autoa ja korjaamassa.

Grafiikka Vitalla ainakin hyvää ja kontrollit loistavat. Kuume ostaa myös Vitalle kasvaa entisestään. Nyt pakko mennä koittamaan kuppipenkkiä kipulääkkeiden voimalla, et kestääkö takamus istua vai ei. PS3 versio siis tulille.

Edit3: jaa ei ihan vielä. Tossa onkin ekan päivän kaksi EK:ta tarjolla..ajetaas ne Vitalla ensin. Huoltoon ei pääse myös enää joka EK:n jälkeen mikä on hyvä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Nyt on ekat demoajot ajettu ja tunnelmat olivat tällaiset:

1. Milestone ei puhunut puppua ohjauksesta. Se on tässä pelissä vaikeampaa ja huomattavasti simulaattorimaisempaa kuin edeltäjässä. Tiedä sitten vaikuttiko tähän vähän liian alhainen feedbackki ja muutenkin ratin säädöt, mutta tällainen vaikutelma.

2. Musiikit eivät ole enää mitään korviaraastavaa konejumputusta, vaan jopa fantasiahenkistä musaa on kuoron säestämänä. Siitä plussaa.

3. Vaikeustaso on kohdallaan. Ajoin parhaimmillani Italian EK1:llä toiseksi jääden Loebistä 0.86 sekuntia. Matkaan mahtui pari törmäystä, mutta tuli sitä neljääkin sekkaa oltua edellä pätkän keskivaiheilla.

4. Tuntuu, että tästä tulee Milestonen paras WRC-peli tähän mennessä. Valikossa näkyy oikeaa incar-kuvaa ja nyt kuskien lausahduksiin on myös liitetty kuva kuskista. Kyllä jää edeltäjä altavastaajaksi.
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Kytkimellä ja H kaaviolla!!! Voi pojat ku on mannaa.
Äänet parantuneet rutkasti.

Suosittelen ottamaan asetuksista 900asteen kääntösäteen pois, ainakin itsellä ohjaus tuntuu paremmalta siten.

On kyllä paljon vaikeampi kuin aikaisempi. Ajaminen kuitenkin tuntuu paljon "raskaammalta", joka on todella hyvä juttu.

Edit: Vita versio alkaa tuntumaan jo lähes pakkohankinnalta. Parasta Vita kokemusta mulle tähän asti kun ottaa huomioon kaikki pelit. On niin hieno fiilis paahtaa pikkuruudullakin.

Tein tuossa myös testin. Kakkos EK:lla Vitalla voitan AI:n noin 4-5 sekunnilla useammalla yrittämällä. Sitten ajoin uusiksi siten, että ekalla EK:lla hajotin autoa niin paljon kuin pystyin. Sitten tuon kakkos pätkän vedin niin hyvin kuin pystyin. Rikkinäisellä autolla, lähes nappisuorituksella jäin 11sekkaa kärjestä. Eli hiukan täytyy katsella et auto pysyy ehjänä. :)

Koittakaa muutkin hajoittaa autoa. Mikä ihme se "trööt" ääni on? Ei voi tulla vaihteistostakaan kun ei liity vaihtoihin mitenkään. Todella häiritsevä ja ärsyttävä ääni. Nauratti myös se, että ekalla pätkällä lähti puskurit ja konepelti pois. Toisella EK:lla ne taas oli paikallaan, joskin aivan kasassa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Semmoista menoa. Ihan hyvältä vaikuttaa. Ohjaustuntuma padilla aika prikulleen samanlainen kuin edellisessä. Ei tunnu auto yhtään raskaammalta, niinkuin joku mainitsi, ehkä jopa kevyemmältä, kun tahto pomppia mihin sattuu:) Simulaatiota...ei sen enempää kuin edellinenkään. Maistuu ihan hyvin, äänet ehkä liian vaisut, mutta säätelin niitä kyllä vähän ennenkuin lähdin ajamaan, pitää vielä testata muutella niitä asetuksia. Kyllä tämä jo tältä istumalta ostettua tulee.
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Raskaudesta ratilla tarkoitin. Auto tuntuu jotenkin paljon painavemmalta ja esim jarrutusmatkat tuntuu pidemmiltä. Sensijaan tuntuu et joka mutkan sisäpuolelle on tehty pieni töyssy josta auto kaatuu..ettei enää oiota yhtään.
Sent from my RM-821_eu_finland_207 using Board Express
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Ensimmäistä kertaa tuli nyt testattua tätä pelisarjaa demon kautta ja ihan hyvältä vaikuttaa. Ensimmäinen etappi oli kieltämättä haastava mutta siitä selvisin ihan ok. Ei tosin mitää parhaita aikoja mutta kyllä se siitä kun enemmän treenaa. Toisella etapilla pääsi jo vähän enemmän kaasuttelemaan ja ajokin sujui jo ihan hyvin. Kieltämättä mutkia tuli hieman yllättäen.

Ainakin tuli huomattua että animaatio lagasi ensimmäisen etapin alussa. Graafiselta ulkoasultaan peli oli ihan hyvän näköinen mutta vaikea verrata aikaisempii peleihin kun en niitä ole pelaillut. Ohjaustuntuma oli ihan hyvän oloinen ja napakka, eikä mitään ihmeellisyyksiä ollut driving forcen kanssa.
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Huomasithan, että apukuskin ajoitusta voi säätää, jolloin saa kartturin lukemaan nuotteja jo parimutkaa etukäteen. Ei pompi niin pahasti silmille.

Tosin esim ekalla EK:lla häiritsee todella pahasti siellä lopussa se "risteys oikealle", vaikka se on lopulta perus mutka.
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Raskaudesta ratilla tarkoitin. Auto tuntuu jotenkin paljon painavemmalta ja esim jarrutusmatkat tuntuu pidemmiltä. Sensijaan tuntuu et joka mutkan sisäpuolelle on tehty pieni töyssy josta auto kaatuu..ettei enää oiota yhtään.
Sent from my RM-821_eu_finland_207 using Board Express

Juu, tuo on kyllä totta, pitää jarruttaa aiemmin ja nopeet mutkat menee helposti leveeksi.
 
Ylös Bottom