Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC 4

Vastaus: WRC 4 [Hype]

8,2km? tuohan näyttää jo hyvältä rallipätkältä, tosin näkisin mieluummin noitten kallioiden sijasta enemmän puita.
Tuossakin nähtiin kohtia, jossa ajetaan samaa pätkää erisuuntaan kuin siinä toisessa suomenrallin videossa.
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Tollanen 5-6min olisi kyllä todella pituus, kunhan kaikki EK:t olis sellaisia. Hyvältähän tuo pätkä näytti.

Tosin näytti tuo ilta niin pimeälle ettei tietä meinaa kyllä nähdä ja siitä en tykkää.
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Hyvältä näyttää Suomi, vauhdikasta on, demossa nii pirusti noita neulansilmiä.

Demon ekalle ek:lle 2:27.52
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Sinne 2.35-2.40 hujakoille meni molemmat kun pääsi sinuiksi jarruihin. Säätöihin en jaksanut koskea, avut poissa ja kuvakulmana luonnollisesti ratin takaa.

Mutta oli mulla oikein asiaakin. Olisiko kukaan kiinnostunut ajamaan vaikka 6 kisan sarjan "pimeenä". Eli vedettäisiin kyseiset kilpailut ensimmäistä kertaa kimpassa ja katsottaisiin kuka osaa ajaa pelin nuoteista. Osa pätkistä on toki vanhastaan tuttuja, mutta maisemointia on tapahtunut sen verran, että eiköhän siellä tulisi ylläreitä. Ajankohta vaikka n. viikko julkkarin jälkeen (jotta väki on saanut pelinsä), ja kisat kahdessa tai kolmessa sessiossa. Kai sitä voi tuon ensimmäisen viikon ajella niitä muita ralleja.
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Oma paras tolle ekalle pätkälle on 2:34xxx, aika jumala saa olla että pääsee alle 2:30:n..

Jos osaisin säätää autoa niin vois vähän saada ajasta pois.
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Miksihän niitten piti tuohon ohjaukseen koskea.. Tuntuu et suurin osa porukasta tykkää mutta ite en tykkää kyllä ollenkaan, ei minkäänlaista tuntoa autoon, tuntuu niinku ilmassa mentäisiin. No, kaipa siihen tottuu, enemmän häiritsee se että auto kaatuu joka ikisestä 2cm korkeastakin kivestä..

Mites jinkku ja nakke, ajatteko ilman jarrutusapuja? Hirveästi en oo vielä ajanu, ensimmäinen menny 2.29.09 mutta eiköhän se tosta parane.
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Auton säätöjen vuoksi se kaatuu. Säädöt kohdilleen niin ei kaadu vaikka kivistä vähän oikoo.
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Miksihän niitten piti tuohon ohjaukseen koskea.. Tuntuu et suurin osa porukasta tykkää mutta ite en tykkää kyllä ollenkaan, ei minkäänlaista tuntoa autoon, tuntuu niinku ilmassa mentäisiin. No, kaipa siihen tottuu, enemmän häiritsee se että auto kaatuu joka ikisestä 2cm korkeastakin kivestä..

Itellä on vähän samat tuntemukset, mutta se voi johtua, ettei kaikkia ääniä vielä ole ehditty laittaa demoon. Kivien ropinaa ei kuulu juuri ollenkaan, ja kaideosumastakaan ei kuulu mitään. Oon yrittäny säädellä ja käyttää kolmosesta tuttuja säätöjä, mutta kaatumatauti vaivaa siltikin.

Mites jinkku ja nakke, ajatteko ilman jarrutusapuja? Hirveästi en oo vielä ajanu, ensimmäinen menny 2.29.09 mutta eiköhän se tosta parane.

Ei oo mitään ajoapuja.

Auton säätöjen vuoksi se kaatuu. Säädöt kohdilleen niin ei kaadu vaikka kivistä vähän oikoo.

Minkälaista setuppia oot käyttäny?
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Riittää jo se, että pistää jousitusta kautta linjan kovemmalle 2-3 pykälää. Oletuksena ne on niin pehmeänä et kaatuu pienestäkin.
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Wou! Itse tykkäsin demo versiosta aika paljon!

Itse en ole pelannu WRC 3:sta lainkaan, joten viime kokemus pelisarjasta taitaa olla PS2 ajoilta :)

Peli tulee kyl hankittua kun tulee kauppoihin!
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Aivan mahtava että saa nyt vihdoin kepittää H kuviolla!!!

Olisko jollain antaa hyvii asetuksii FANATEC CSR rattii? ja in game asetukset myös:cool:
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Pitääpä itekin kokeilla säädellä autoa.

Muistakaapa nelososan hankkijat, että KonsoliFINissä on oma online-sarja WRC:lle. Sarja aloitettiin WRC3:n parissa ja kolmas kausi on kahta kisaa vaille finito.
Sarja jatkuu nelososan parissa jossain vaiheessa, jolloin peliyhteisöt-osioon tulee varmaan uusi aihe koskien WRC4-sarjaa, sinne vaan halukkaat sitten laittamaan viestiä ;)
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Itellä on vähän samat tuntemukset, mutta se voi johtua, ettei kaikkia ääniä vielä ole ehditty laittaa demoon. Kivien ropinaa ei kuulu juuri ollenkaan, ja kaideosumastakaan ei kuulu mitään. Oon yrittäny säädellä ja käyttää kolmosesta tuttuja säätöjä, mutta kaatumatauti vaivaa siltikin.
Juu ei tuota kaatumatautia saa pois mitenkään... Ajotuntuma on vähän niinku kolmipyöräsellä autolla jäällä ajelis.. Ei minkäänlaista tuntoa, ohjaus todella "hidas" ja koko ajan katollaan. Kun käännät, kestää autolla pikkusen aikaa miettiä miten sitä käännytään. Eli todennäköisesti tarkkaa ajoa vaativat pätkät, kuten epsanjan viimenen tulevat olemaan täyttä tuskaa koska auto ei mene sinne minne pitää vaan vain puskee/reagoi liian hitaasti. Muutenkin tuntuu että auton käyttäytymistä ei oikein voi ennustaa, vaikka ajat saman mutkan just samanlailla saattaa toisella kerralla mennä silti aivan miten sattuu.. Toki asfaltilla tää voi olla parempi.
Hieman se kyllä harmittaa ku menivät tuohon ohjaukseen koskemaan, muistaakseni jo heti pelin julkaisun jälkeen kerroin huoleni siittä, että mitä jos menevät ohjaukseen koskemaan.. No, niin ne menivät ja nyt on kyllä vähän pettynyt olo, muuten olis nimittäin oikein hieno peli tulossa.

Ykköstä tullut kuitenkin ajettua sen mitä hermot kestää. 2.27.12 menny parhaimmillaan. Tässä ei vissiin oo enään sitä flashback toimintoa, vois sitä käyttää joskus eikä tarvis aina ottaa alusta jos päättää auto pätkän lopussa mennä katolleen, saattais säästää hermoja:D

Mutta turhaa tää valittaminen on, kyllähän se ostoon menee, mutta oikeastaan vain kfin-sarjan takia. Ja onhan se tietysti mahdollista että ne tekee tolle ohjaukselle/kaatumataudille vielä jotain ennen lopullista peliä. Ja lopullisessa pelissä voi varmaan säätää force feedbackkiakin, jospa sitä kautta sais vähän tuntoa tuohon autoon.
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Itsellä ainakin auto oli kokoajan katollaan, ja kun ajoin samat mutkat jäykemmällä jousituksella niin ei enää ole kaatunut kertaakaan.

Ja jos ohjaus on "hidas" niin onhan 900 asteen kääntyvyys pois päältä. En nimittäin suurta eroa itse ajettavuudessa huomaa wrc3:en kun tuo on pois päältä.

Edit: ja rewind on käytössä kuten ennenkin..
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Itsellä ainakin auto oli kokoajan katollaan, ja kun ajoin samat mutkat jäykemmällä jousituksella niin ei enää ole kaatunut kertaakaan.

Ja jos ohjaus on "hidas" niin onhan 900 asteen kääntyvyys pois päältä. En nimittäin suurta eroa itse ajettavuudessa huomaa wrc3:en kun tuo on pois päältä.

Edit: ja rewind on käytössä kuten ennenkin..
Rewind on tosiaan ohjeitten mukaan jossain näppäimessä, mutta miten en saa sitä toimimaan.. Juu ohjaus on 180 astetta, pystyykö tuota edes itse valita mistään? Ja kovemmalla jousituksella kokeilin, ei suurta eroa havaittavissa, aika vaan huononi pikkasen :) Ja jos yhtään ymmärrän autoista, niin eikö tuon pitäisi toimia toisinpäin. Mitä pehmeämpi jousitus, sitä paremmin menee kivien ym. yli?
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Jos pistät vaikeustason advanced tms. puolelle, revindit on nollissa. Lisää ne samasta valikosta päälle. Niitä voi laittaa 0-8kpl.

Ja juu, ihmettelin samaa jousituksesta, mutta itsellä ainakin muuttui selkeästi. Kaadoin jatkuvasti varmaan viidessä mutkassa auton. Säädön jälkeen ei tosiaan ole vissiin kertaakaan kipannut.


Ratti on oletuksena 900asteessa aina. Se täytyy ratin asetuksista sieltä controlleista laittaa off tilaan.
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Jos pistät vaikeustason advanced tms. puolelle, revindit on nollissa. Lisää ne samasta valikosta päälle. Niitä voi laittaa 0-8kpl.

Ja juu, ihmettelin samaa jousituksesta, mutta itsellä ainakin muuttui selkeästi. Kaadoin jatkuvasti varmaan viidessä mutkassa auton. Säädön jälkeen ei tosiaan ole vissiin kertaakaan kipannut.


Ratti on oletuksena 900asteessa aina. Se täytyy ratin asetuksista sieltä controlleista laittaa off tilaan.
Ei tähän ongelmaan vaikuta, mutta kerrohhan mistä pääsen ratin asetuksiin :D Itellä siis Driving Force Pro. Taitaa olla sama ku DFGT mutta alunperin ps2 ratti vissiin, ei löydy ollenkaan sitä nappia mistä pääsee ps valikkoon tai sammuttaan koneen ym. Sen takia pitää olla aina ohjainkin millä pääsee sit lukee viestei tai muuta. Vai tarkotitko että ratin asetuksia muokataan tuolta pelin puolelta?

Ja ei mulla oo aina 900 asteessa, oikeastaan todella harvoin on 900 käytössä, gran turismossa taitaa olla ainuana pelinä 900 astetta alunperin, enkä oo koskaan oppinut tuota muuttamaan yhdessäkään pelissä.
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Niin siis pelin asetuksissa. Ja pelissä se on aina oletuksena 900:ssa. :)

Eli sinne näppäin asetuksiin ja onkohan siellä sit kolmiota josta pääsee deadzonet jne säätämään. Siellä alimmaisena muistaakseni tuo 900asteen kääntyvyys. Vaihtoehtoina on/off, oletuksena on.

Ilmottele, jos ei löydy. Voin kuvata videon tai ottaa kuvia,
 
Ylös Bottom