Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Hyvältä näyttää Suomi, vauhdikasta on, demossa nii pirusti noita neulansilmiä.
Demon ekalle ek:lle 2:27.52
Miksihän niitten piti tuohon ohjaukseen koskea.. Tuntuu et suurin osa porukasta tykkää mutta ite en tykkää kyllä ollenkaan, ei minkäänlaista tuntoa autoon, tuntuu niinku ilmassa mentäisiin. No, kaipa siihen tottuu, enemmän häiritsee se että auto kaatuu joka ikisestä 2cm korkeastakin kivestä..
Mites jinkku ja nakke, ajatteko ilman jarrutusapuja? Hirveästi en oo vielä ajanu, ensimmäinen menny 2.29.09 mutta eiköhän se tosta parane.
Auton säätöjen vuoksi se kaatuu. Säädöt kohdilleen niin ei kaadu vaikka kivistä vähän oikoo.
Juu ei tuota kaatumatautia saa pois mitenkään... Ajotuntuma on vähän niinku kolmipyöräsellä autolla jäällä ajelis.. Ei minkäänlaista tuntoa, ohjaus todella "hidas" ja koko ajan katollaan. Kun käännät, kestää autolla pikkusen aikaa miettiä miten sitä käännytään. Eli todennäköisesti tarkkaa ajoa vaativat pätkät, kuten epsanjan viimenen tulevat olemaan täyttä tuskaa koska auto ei mene sinne minne pitää vaan vain puskee/reagoi liian hitaasti. Muutenkin tuntuu että auton käyttäytymistä ei oikein voi ennustaa, vaikka ajat saman mutkan just samanlailla saattaa toisella kerralla mennä silti aivan miten sattuu.. Toki asfaltilla tää voi olla parempi.Itellä on vähän samat tuntemukset, mutta se voi johtua, ettei kaikkia ääniä vielä ole ehditty laittaa demoon. Kivien ropinaa ei kuulu juuri ollenkaan, ja kaideosumastakaan ei kuulu mitään. Oon yrittäny säädellä ja käyttää kolmosesta tuttuja säätöjä, mutta kaatumatauti vaivaa siltikin.
Rewind on tosiaan ohjeitten mukaan jossain näppäimessä, mutta miten en saa sitä toimimaan.. Juu ohjaus on 180 astetta, pystyykö tuota edes itse valita mistään? Ja kovemmalla jousituksella kokeilin, ei suurta eroa havaittavissa, aika vaan huononi pikkasen Ja jos yhtään ymmärrän autoista, niin eikö tuon pitäisi toimia toisinpäin. Mitä pehmeämpi jousitus, sitä paremmin menee kivien ym. yli?Itsellä ainakin auto oli kokoajan katollaan, ja kun ajoin samat mutkat jäykemmällä jousituksella niin ei enää ole kaatunut kertaakaan.
Ja jos ohjaus on "hidas" niin onhan 900 asteen kääntyvyys pois päältä. En nimittäin suurta eroa itse ajettavuudessa huomaa wrc3:en kun tuo on pois päältä.
Edit: ja rewind on käytössä kuten ennenkin..
Ei tähän ongelmaan vaikuta, mutta kerrohhan mistä pääsen ratin asetuksiin Itellä siis Driving Force Pro. Taitaa olla sama ku DFGT mutta alunperin ps2 ratti vissiin, ei löydy ollenkaan sitä nappia mistä pääsee ps valikkoon tai sammuttaan koneen ym. Sen takia pitää olla aina ohjainkin millä pääsee sit lukee viestei tai muuta. Vai tarkotitko että ratin asetuksia muokataan tuolta pelin puolelta?Jos pistät vaikeustason advanced tms. puolelle, revindit on nollissa. Lisää ne samasta valikosta päälle. Niitä voi laittaa 0-8kpl.
Ja juu, ihmettelin samaa jousituksesta, mutta itsellä ainakin muuttui selkeästi. Kaadoin jatkuvasti varmaan viidessä mutkassa auton. Säädön jälkeen ei tosiaan ole vissiin kertaakaan kipannut.
Ratti on oletuksena 900asteessa aina. Se täytyy ratin asetuksista sieltä controlleista laittaa off tilaan.