Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC 4

Vastaus: WRC 4 [Hype]

Laitan suspensionia 2-3pykälää isommalle niinkun joku sanoi täällä en nyt muista nimeä :D
Juu omenanraato oli tehnyt semmosen havainnon. Jostain syystä en ite huomannut eroa vaikka tuota kokeilin. Ei tuo kaatumatauti enään itseä vaivaa, nyt kun ohjaus on kunnossa [deadzonet pois] niin on helpompi ajaa eikä tuu leikattua liikaa.
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Koittelin tänään tuota uusiksi.
Sieltä jousitus säädöistä itse jousituksen voi jättää yhtä softille kuono nkin, mutta dampereita ja anti rollbar tms. Kovemmalle niin iso ero kaatuvuuteen.
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

En muuttanut jousitusta yhtään, mutta kokeilin mennä nuo kässärineulansilmät jarrun avustamana ja täytyy sanoa, että toimii! Heti tykkäs kello ja aika oli 2:29.xx. Vinkkinä muillekin, että tää toimii :)

vrmx: olen se sama kaveri, joka pyysi sua tekemään sen Vellipohja 2005-videon uusiks, eli Ackotoctoc :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Olisko Nakke mahdollista, että kun peli aikanaan ilmestyy, niin tekisit videon (ihan mistä vaan) EK:sta jota et ole koskaan ennen ajanut. Eli videoit sen perusvarmaa suorituksen joka vedetään ilman opettelua nuottien varassa?

Itse kun en edes halua opetella pätkiä ulkoa, niin haluaisin sitten koittaa videon perusteella itse samaa pätkää ja nähdä miten paljon jään ihan ajollisesti sulle, kun opettelussa jään jo paljon, mutta antais itselle vähän todellista vertailupohjaa eroista. :)

Mikseivät muutkin vois samanlaista tehdä.

Voishan tuota kokeilla. En kyllä yleensä paljon nuotteja kuuntele, kun niihin ei voi luottaa. Demossakin tais olla muutama nelosen mutka, jotka kolmosella tai kakkosella pitää ajaa, joten aika paljon rytisi aluksi.Tavallaan ne nuotit on ok, koska sitten kun oppii mutkat, ne voi vetääkki sillä nelosella. Eli ajan enemmänkin silmällä, ja nuolien sijasta mulla on se pikku kartta näyttämässä mihin mennään ja kuinka tiukka se mutka oikeasti on.
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Juu ei sillä niin väliä ole millä vetää, mut pointtina just et ilman opettelua. :) itse kun pyrin yksinpelissä esim. Ajamaan vain kautta, jolloin joutuu ajamaan kaikki rallit läpi ennen kuin joku EK tulee uusiksi. Tietty jotkut mutkat oppii parin kauden jälkeen, mutta muuten on kokoajan kaikki "uutta", eikä kyllästyminen iske. Ni siks haluaisin vertailua mihin oikeasti omat rattitaidot riittää. Tiedän etten lähellekään pääse siltinkään. :)
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Juu ei sillä niin väliä ole millä vetää, mut pointtina just et ilman opettelua. :) itse kun pyrin yksinpelissä esim. Ajamaan vain kautta, jolloin joutuu ajamaan kaikki rallit läpi ennen kuin joku EK tulee uusiksi. Tietty jotkut mutkat oppii parin kauden jälkeen, mutta muuten on kokoajan kaikki "uutta", eikä kyllästyminen iske. Ni siks haluaisin vertailua mihin oikeasti omat rattitaidot riittää. Tiedän etten lähellekään pääse siltinkään. :)
Mielestäni tällä tavalla ei oikein voi verrata rattitaitoja. Pitäisi olla omat nuotit että pystyy. Nyt on kaikilla samat nuotit, ja on vaan oikeastaan tuurista ja siittä kiinni miten luottaa nuottiin, ja tähän nuottiin ku ei oo hirveästi luottamista :)
Mutta voihan tällä toki verrata, että kuka on paras ajamaan pelin nuoteista. Itse ajattelin kokeilla minkälaista kuvaa saa puhelimella, jos saa kelvollista niin pitää sit tutustua tuohon youtubeen ja koittaa laittaa ensimmäiset ajot vaikka näistä uusista ralleista.
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Mä menen puhtaasti silmällä. Kuuntelen ainoastaan oikean/vasemman ja hairpinnin. Ei niihin tosiaan luottaa voi.

Mut ajetaanhan Suomessakin ralleja ilman nuotteja ja tutustumista, joten hyvin verrattavissa siihen. :)
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Mä menen puhtaasti silmällä. Kuuntelen ainoastaan oikean/vasemman ja hairpinnin. Ei niihin tosiaan luottaa voi.

Mut ajetaanhan Suomessakin ralleja ilman nuotteja ja tutustumista, joten hyvin verrattavissa siihen. :)

Itse ehkä parilla ekalla ajokerralla kuuntelen nuotteja ja luen nuolia, mutta sitten alkaa jäädä pois. Silmäpelillä lähinnä ajelen, kun muistaa nuo pätkät suunnilleen ulkoa.
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Taas pääsin vähän ajelemaan demoa ja kuume kasvaa.
WRC3:sta ajelin konepelliltä läpyskävaihteilla.
WRC4 Demoa aloin ajelemaan konepelliltä, H-kaaviolla ja kytkimellä. Se oli siistiä ja haastavaa, mutta nyt nostin vaikeustasoa.
Ohjaamosta siten, että kuskin pää kääntyy. H-kaavio ja kytkin totta kai mukana. Samalla tuli käsijarru siirrettyä läpyskävaihteeseen.

On todella paljon haastavampaa, mutta nautintoa antaa ihan uudella tavalla. Ekaa kertaa myös AI:sta oli tämän seurauksena haastetta. 9 vaikeustasolla voitin kisan 0,5sekunnilla. :)


Herkkusuun kanssa jo sovittiin, mutta muutkin vois tulla mukaan jos haluaa:

Kun peli ilmestyy niin jokainen ajaa monen ja ekan sorarallin (oisko Portugali?) ja ottaa joka pätkän ajat ylös, ja vaikkapa vielä rallin kokonaiskeston.
Ideana siis on mennä ralleihin tutustumatta "sokkona" ajamaan kisa läpi ja katsoa miten pärjää kukin.

Ainakin itse vedän siis H-kaaviolla ja kytkimellä, et kertokaa samalla sit millä kuvakulmalla ja vaihteistolla itse ajatte, koska se vaikuttaa jo paljon aikoihin. :)
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Taas pääsin vähän ajelemaan demoa ja kuume kasvaa.
WRC3:sta ajelin konepelliltä läpyskävaihteilla.
WRC4 Demoa aloin ajelemaan konepelliltä, H-kaaviolla ja kytkimellä. Se oli siistiä ja haastavaa, mutta nyt nostin vaikeustasoa.
Ohjaamosta siten, että kuskin pää kääntyy. H-kaavio ja kytkin totta kai mukana. Samalla tuli käsijarru siirrettyä läpyskävaihteeseen.

On todella paljon haastavampaa, mutta nautintoa antaa ihan uudella tavalla. Ekaa kertaa myös AI:sta oli tämän seurauksena haastetta. 9 vaikeustasolla voitin kisan 0,5sekunnilla. :)


Herkkusuun kanssa jo sovittiin, mutta muutkin vois tulla mukaan jos haluaa:

Kun peli ilmestyy niin jokainen ajaa monen ja ekan sorarallin (oisko Portugali?) ja ottaa joka pätkän ajat ylös, ja vaikkapa vielä rallin kokonaiskeston.
Ideana siis on mennä ralleihin tutustumatta "sokkona" ajamaan kisa läpi ja katsoa miten pärjää kukin.

Ainakin itse vedän siis H-kaaviolla ja kytkimellä, et kertokaa samalla sit millä kuvakulmalla ja vaihteistolla itse ajatte, koska se vaikuttaa jo paljon aikoihin. :)
Itse ajan automaatilla ja sillä kuvakulmalla, josta ei nää muutaku tien. Ite ajattelin ajaa joka ikisen pätkän läpi sokkona ja ottaa ajat ylös. Toki suuri osa pätkistä on tuttuja mutta varsinkin uusien rallien osalta tulee mielenkiintoista.
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Hmm, kaverilistalla yks italialainen jo pelaa wrc4:sta:confused: Jokohan tuon jonkun kaupan hyllyltä löytäisi...
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Juu kyllähän ne jotkut tuntuu niitä aina aikasemmin saavan. Mikähän se on sit se julkasupäivä, jossain lukee et 25. ja jossain et 28. päivä...
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Juu kyllähän ne jotkut tuntuu niitä aina aikasemmin saavan. Mikähän se on sit se julkasupäivä, jossain lukee et 25. ja jossain et 28. päivä...

Luultavasti 25 koska discshop lähetti pelin jo eilen, eli se on perillä huomenna.
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Missään verkkokaupoissa ei tunnu olevan mahdollisuutta valita sitä pelin kantta. Itse kyllä oon sen verran volkkarimiehiä, että on sitten kai pakko raahautua ihan oikeaan kauppaan hakemaan Polo WRC-kansikuvalla varustettu peli. :D
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Missään verkkokaupoissa ei tunnu olevan mahdollisuutta valita sitä pelin kantta. Itse kyllä oon sen verran volkkarimiehiä, että on sitten kai pakko raahautua ihan oikeaan kauppaan hakemaan Polo WRC-kansikuvalla varustettu peli. :D


Ikävä kyllä, mikäli oikein olen asian ymmärtänyt niin tänne pohjolaan tulee ns. Nordicversio jossa kannessa komeilee Östbergin Fiesta.. Saksa ja Ranska taas saa pelin, jossa kanteen on painettu Polo R WRC. Pelin facebook sivuilla voi katsoa noit kansia. Ranskassa oli muistaakseni vielä Citroen yhtenä kantena. Onneksi huomenna pääsee heti 8 hakee pelin kun kauppa aukee:p Jos ne cittarissa on kerinny edes hyllyyn asti vai joutuuko taas kyselemään varastosta? =D
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Onko tietoa pystyykö tässä ajelemaan vahnemmilla autoilla, esim. B-ryhmän?
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

http://www.gamereactor.fi/uutiset/1...lme+kansivaihtoehtoa+-+julkaisu+25.+lokakuuta

Tuosta kun jäi käsitykseen, että tulis kaikkialle kaikki, vaikka sitä ei siinä sanotakaan.



Joo niin kyllä jäi.. Ne kansikuvat mitä facebookissa näin niin niissä oli just kuvassa maininta et tämä kansi pohjolassa, saksa,ranska, italia muu eurooppa jne. No eihän sitä enää kovin montaa tuntia tarvi arvuutella mitä kansia kotosuomesta löytyy =D Huominen vapaapäivä menee pelatessa ;D
 
Vastaus: WRC 4 [Hype]

Joo niin kyllä jäi.. Ne kansikuvat mitä facebookissa näin niin niissä oli just kuvassa maininta et tämä kansi pohjolassa, saksa,ranska, italia muu eurooppa jne. No eihän sitä enää kovin montaa tuntia tarvi arvuutella mitä kansia kotosuomesta löytyy =D Huominen vapaapäivä menee pelatessa ;D

Milestonen uutisia seuraileva kaverini sanoi ainakin lukeneensa, että Suomessa julkaistaisiin vain Ford-kannet.

Speltzer, vieläkö ajohommat kiinnostaa, kun oltais aloittamassa WRC4:n parissa online-sarjaa? Kolmososan finaaliin yritin saada sinua mukaan, mutta kun et ollut ollut sellaiseen kolmeen kuukauteen kirjautuneena PSN:ään niin aattelin, että turha toivo.
 
Ylös Bottom