Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC Haastekisa

RPS

New Member
Tervehdys !

Voisitteko laittaa omia aikojanne tänne. Jokainen saisi vähän suuntaa omasta tasosta. Oma aikani: 6.10.94 :)
 
Pystyykö noita auton säätöjä muuttamaan tuossa haastekisassa? Itse en ainakaan äkkipäätä keksinyt miten. Tuntui kohtuullisen turhauttavalta varsinkin kakkospätkällä ajaa lyhyellä vaihdevälityksellä lähes suoraa tietä.

Nuo sivut aikojen ilmoittamiselle näyttivät olevan muuten aikamoisen jumissa, kun yritin sieltä käydä kurkkimassa, jos näkisi mitä muut ovat ajaneet. Onkos kukaan onnistunut pääsemään tuonne sisään?
 
Aikoja on turha katsella wrc.comista vielä, ovat nähtävissä muistaakseni maanantaina klo 24.00 jälkeen. Mutta olisi edelleen kiva jos voisitte laittaa niitä omia aikojanne tänne, jotta voisi verrata niitä. :)

Ps. auton säätöihin ei voi vaikuttaa
 
Mulla ei oikein toimaa toi sivu, eli en pääse laittamaan aikaa sinne enkä paljoa muutakaan, www.wrc.com/ps sivu.. toimiiko teillä? näättekö rankingin sieltä? hitto mulla pätkii eikä suostu menemään sivulle.. onko samoja ongelmia? pääsen välillä sinne rekisteri paikkaan mutta liigataulukkoon tai ajan pistämiseen ei suostu menemään.. aika kiva jos menettää pelin tämän takia..
 
Joo, kyllä oli todella paskamaiset sivut. Kesti todella kauan latautua(vaikka kaapelimodeemi), ja osa linkeistä yms muista ei toiminut joka kerralla kun sivun latasi. Kuitenkin loppujen lopuksi pääsin rekisteröitymään ja lukemaan muiden tuloksia. Kärjessä oli (yhden aikaan) joku belgialainen kaveri ajalla 6,00,jotain. Hillittömän kova aika, itse toisella kerralla sain ajan 6:23,66 josta täytyisi saada 20 s pois (ainakin). Laittakaa muuten tuloksen mukana tieto, ajatteko pädillä vai ratilla. Itse ajan pädillä.
 
Näytti olevan jo 5.58 luokkaa oleva paras aika.
Oma aika tällä hetkellä noin 6.07.
 
joo taitaa niillä olla sivujen kanssa aika ongelmia kun ei meinaa millään päästä sisään ja nyt ne ei aukee ollenkaan, pääsin kyllä kerran sisälle 1/2 tunnin yrittämisen jälkeen silloin oli paras aika
5,59,52 ja paras suomalainen 6,02,62 että on pojilla aika kovia aikoja!!! vai mitä ootte mieltä? paras oma aikani on 6,04,26 että parannettavaa on pari sekunttia joka pätkältä huh huh tuntuu aika tuskaselta mutta ei auta kun yrittää ;)
ratilla on tullu ajeltuu
 
Juu menee aika tiukaks ja kovaks myös suomessa, sivut on uudistettu, tai nyt sinne tuntuu pääsevänkin,

5,58,80 joku ranskalainen vetässy, se on jo ihan kiva aika..
Saa nähdä monen joukossa on lopputilastoissa.. voi tulla aika tipahdus..
 
Kiinnostaisi vain tietää, että onko ohjaimella mitään tekemistä ajan kanssa tai siis antaako jokin ohjain etua. Itse ajelen Momolla ja tähän asti paras aika on noin 6:09.82.
 
Huikeita aikoja ovat ajaneet! Itselläni paras 6.10. Ajettu logitechin ratilla ja automaattivaihteilla.

Minkälaisia pätkäaikoja olette ajaneet?

Itselläni seuraavia:

1. 1.51.6
2. 1.18.1
3. 3.00.5
 
wope

sulla kun on vissiin paras aika suomesta niin viitsisitkö laittaa pätkä aikasi tänne ois kiva nähä paljon on milläkin pätkällä jäljessä on muuten taas noi wrc sivut remontissa
 
Hurjia aikoja wrc-sivulla.. paras aika tähän mennessä
5.57.56.. :eek: Suomalaisen paras aika vain 0.4 sekuntia hitaampi eli 5.57.96! Mulla vasta 6.10 ja risat.. Täytyy lentää loppu matka! :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
:eek: Voi saakeli mitä aikoja ajettu, en suoraan sanottuna edes ymmärrä miten ne on mahdollisia! Oma 6:09.70 jolla ei enää mahdu edes suomesta 50 parhaan joukkoon! Ilmeisesti pitäisi osata ajaa manuaalivaihteilla, vai mitä?
Miten muka siinä kakkosella eli Monten kolmosella voi parantaa aikaa kun ei sitä autoa saa kulkemaan pitkällä suoralla enää yhtään kovempaa, paras aikani muistaakseni 1:16.80 :confused:

Wope, ajatko manuaalilla???
 
automaattivaihteella olen saanut ajan 6.03.52 .
täytyy yrittää tuolla manuaalilla , tuntuu kyllä aika vaikealta , mutta jospa sitä oppii ...
 
Moikka !

Oma aikani: 6.01.94, joka koostuu seuraavista pätkäajoista:
1.49.30 - 1.15.98 - 2.56.66
Ajan padilla ja automaattivaihteilla. Itselläni on noussut tie pystyyn, parantaminen tuntuu mahdottomalta. Olisi tosiaankin kiva tietää millä konstilla on mahdollista ajaa tuollainen 5.57.-aika.
Onko välineillä merkitystä (ratti/padi) ? Taitaa laulukuoro kutsua jo ensimmäisen viikonlopun jälkeen.
 
Joo tosiaankin nyt on tullu pienehkö stoppi eteen, ei oikeen keksi mitään missä olis vielä parannettavaa.. noh tää on vasta eka ralli, mutta ei sais kauheesti jäädä ku kaikki lasketaan yhteen.. eiks Maanantai ole vielä voimassa että vois yrittää parantaa?
 
WRC-kisat

Ajan ratilla ja automaatilla. Sijoitukseni on nyt 6. ja Suomen kärki paikka.
Jokunen listoilla näyttää olevan harrastaneen rallia oikeastikin ainakin nimet muistuu mieleen. Olen itsekin ajanut ja kai se ajosilmä on vielä ihan paikallaan.

Pätkäaikani on seuraavat tuossa 5:57,96 ajassa. 1:48,74 - 1:14,92 - 2:54,30

Ei muuta kuin lisää treenamaan tai ehkäpä huomenna vielä, jos ehtii.
 
Re: WRC-kisat

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leka





Pätkäaikani on seuraavat tuossa 5:57,96 ajassa. 1:48,74 - 1:14,92 - 2:54,30



/B]


No huh huh. Kyllä on kovia aikoja nuo kärkiajat. Itsellä on liki 10 sekuntia hitaampi ja tuntuu että nyt ollaan jo aika maksimissa, muutamankin sekunnin pudottaminen olisi mahdotonta. Mutta toisaalta joskus kun jokin mutka menee ihan nappiin siinä voi netota 0,5 sekuntia, joten kai nuo sitten mahdollisia on. Tässä kyllä tarvittaisiin GT3:n data loggeria.

Tuleeko käytettyä jarrua/käsijarrua?
 
Kovaa mennää joo.. kaikki kun menis nappiin niin ei olis mitään hätää.. kolmannessa pätkässä yleensä kaatuu, se on joko tai ei mitään.. Mulla on tässä vaiheessa parhaat jotain
1. 1:48:50
2. 1:15:00
3. 2:55:20

Kiva kun en pääse tonne sivulle taas..
Jää yli sekunnin sen takia että on ruuhkaa.. voi !(/%¤%(
 
Ylös Bottom