N
Nakke
Guest
WRC II Extreme
No huhuh!
Tänään kävin omani hakeen, ja ensivaikutelmia tässä. Peli on yllättävän vaikean oloinen, kun vertaa vaikkapa V-Rally3:een niin tuntuu, että ei tuo pösö pysy hanskassa millään. Auto tosiaan tuntuu "raskaalta". Kokeilin käyttää vähän jokaista hallintalaitetta ja ratti vaikutti näistä parhaalta vaihtoehdolta. Dualshockin tateilla ajaminen tuntui kyllä todella vaikealta, ja tietysti minä yleensä tätä vaihtoehtoa käytän Jopa digitaalinapit ja ristiohjain tuntuivat paremmilta kuin tatit Myös minulla vaivas samat ongelmat ratin kans kuin jeremyllä aluksi, eli pakki ei toimi. Johtuukohan siitä, että laitoin ratin "lennosta" paikalle? No, ratti toimii muuten ihan mainiosti, mutta tärinät joutu kyllä säätään minimiin, kun se tärisytti niin vietävästi jo tasaisella asfaltillakin, joten force feedbackistä ei ole mitään iloa minun kohdalla. Vielä tuosta ohjauksesta sen verran, että jotenkin tuntuu, ettei ohjaimen komennot välity heti autoon, vaan toimivat jotenkin viiveellä??? Ratilla tätä en niinkään huomannut, mutta tateilla/ristiohjaimella kylläkin. Ralliautot on vissiin niin raskaita, etteivät sitten taivu kovin helposti vaikka kuinka yrittää kääntää!? No, maisemat näyttää ihan siisteiltä ja peli on kyllä selvästi edeltäjäänsä nopeatempoisempi, etenkin puskurikuvakulmassa vauhtia on jo liiaksi asti! Joo, ja tuo seiniin nojailu on kyllä edelleenkin mahdollista. Ei se pirssi sinne hyydy jos ei keula edellä sinne posauta, mutta kylki edellä sinne vielä voi suht huoletta täräyttää. Onneksi vauhti kuitenkin hidastuu niin paljon, ettei seiniä/kaiteita kannata käyttää. Puskista voi huitaista läpi, mutta jos näköpiiriin sattuu vähänkään puunrunkoa muistuttava "esine" kannattaa se kiertää oli se minkä paksuinen hyvänsä, muuten rytisee ja kunnolla! Moninpeli vaikuttais aika hyvältä, maailmanmestaruudenkin pystyy ajeleen kavereiden kanssa, ilmeisesti vuorotteluperiaatteella( en sen kummemmin testannu). Hyvä niin! Ainut mikä tosiaan vähän harmittaa on tuo ohjauksen hitaus ja sitä kun ei pysty edes säätään tohon haastekisajuttuun Maailmanmestaruutta ja aika-ajoa ajaessa siihen voi vähän vaikuttaa säätämällä ohjaustehostinta nopeammalle. Niin ja tosiaan se haastekisa näyttäs olevan tällä kertaa sellainen, että sitä ajellaan neljässä eri maassa (Monte Carlo, Kreikka, Ruotsi ja Saksa) ja aikoja voi vapaasti lähetellä tonne 31.5. asti(en muista sivua, ei varmaan ole vielä edes avattu)! Toivottavasti tässä tuli jotain uuttakin tietoa, kun en niin ajatellut mitä tuonne aikaisemmin oli kirjoiteltu!
No huhuh!
Tänään kävin omani hakeen, ja ensivaikutelmia tässä. Peli on yllättävän vaikean oloinen, kun vertaa vaikkapa V-Rally3:een niin tuntuu, että ei tuo pösö pysy hanskassa millään. Auto tosiaan tuntuu "raskaalta". Kokeilin käyttää vähän jokaista hallintalaitetta ja ratti vaikutti näistä parhaalta vaihtoehdolta. Dualshockin tateilla ajaminen tuntui kyllä todella vaikealta, ja tietysti minä yleensä tätä vaihtoehtoa käytän Jopa digitaalinapit ja ristiohjain tuntuivat paremmilta kuin tatit Myös minulla vaivas samat ongelmat ratin kans kuin jeremyllä aluksi, eli pakki ei toimi. Johtuukohan siitä, että laitoin ratin "lennosta" paikalle? No, ratti toimii muuten ihan mainiosti, mutta tärinät joutu kyllä säätään minimiin, kun se tärisytti niin vietävästi jo tasaisella asfaltillakin, joten force feedbackistä ei ole mitään iloa minun kohdalla. Vielä tuosta ohjauksesta sen verran, että jotenkin tuntuu, ettei ohjaimen komennot välity heti autoon, vaan toimivat jotenkin viiveellä??? Ratilla tätä en niinkään huomannut, mutta tateilla/ristiohjaimella kylläkin. Ralliautot on vissiin niin raskaita, etteivät sitten taivu kovin helposti vaikka kuinka yrittää kääntää!? No, maisemat näyttää ihan siisteiltä ja peli on kyllä selvästi edeltäjäänsä nopeatempoisempi, etenkin puskurikuvakulmassa vauhtia on jo liiaksi asti! Joo, ja tuo seiniin nojailu on kyllä edelleenkin mahdollista. Ei se pirssi sinne hyydy jos ei keula edellä sinne posauta, mutta kylki edellä sinne vielä voi suht huoletta täräyttää. Onneksi vauhti kuitenkin hidastuu niin paljon, ettei seiniä/kaiteita kannata käyttää. Puskista voi huitaista läpi, mutta jos näköpiiriin sattuu vähänkään puunrunkoa muistuttava "esine" kannattaa se kiertää oli se minkä paksuinen hyvänsä, muuten rytisee ja kunnolla! Moninpeli vaikuttais aika hyvältä, maailmanmestaruudenkin pystyy ajeleen kavereiden kanssa, ilmeisesti vuorotteluperiaatteella( en sen kummemmin testannu). Hyvä niin! Ainut mikä tosiaan vähän harmittaa on tuo ohjauksen hitaus ja sitä kun ei pysty edes säätään tohon haastekisajuttuun Maailmanmestaruutta ja aika-ajoa ajaessa siihen voi vähän vaikuttaa säätämällä ohjaustehostinta nopeammalle. Niin ja tosiaan se haastekisa näyttäs olevan tällä kertaa sellainen, että sitä ajellaan neljässä eri maassa (Monte Carlo, Kreikka, Ruotsi ja Saksa) ja aikoja voi vapaasti lähetellä tonne 31.5. asti(en muista sivua, ei varmaan ole vielä edes avattu)! Toivottavasti tässä tuli jotain uuttakin tietoa, kun en niin ajatellut mitä tuonne aikaisemmin oli kirjoiteltu!